• • • V E R H A A L
    Omdat het koud is en ik denk dat mensen wel behoefte hebben aan warmte — ikzelf wel in ieder geval.
    Op een strand, ergens in Californië, ligt een groots resort. Er komen geen belangrijke mensen, enkel het doodnormale volk voor hun nodige rust. We gaan het echter niet over de gasten hebben, ditmaal gaat het over de werknemers van het Grande Pyramid Resort.
          De meeste jongeren komen iedere zomer weer terug om hier te werken, wat betekend dat er al vele vriendschappen opgebouwd zijn inmiddels. Zo nu en dan komen er nieuwelingen, maar het duurt niet lang voordat deze ook omarmt worden door de groeiende groep — dat echter niet zonder de nodige ontgroening.
          Van barmannen tot de dames achter de receptie, van de schoonmaaksters tot de koks, geen baan is te gek. Volg de levens van deze jongeren deze drukke zomer terwijl er wat ruzies uitbreken, er dronken uitspattingen gebeuren, het voorspelbare geklaag over de klanten en de nodige romances gebeuren. Het is immers vakantie, ook voor hen. Wie of wat je ook bent, je komt niet meer gauw van deze vriendschappen af.


    Gettin' jiggy wit it.



    • • R O L L E N
    Mannen, acht.
    • Isaiah Price • Asuka • 1.1 • Zeven jaar • Entertainmentteam •
    • Dylan Garcia • katsjoepiek • 1.4 • Eén jaar • Entertainmentteam •
    • Devin Cooper • Dumbledore • 1.3 • Vijf jaar • Barman / DJ •
    • Carter Russell • Bylot • 1.3 • Vier jaar • Lifeguard •
    • Gereserveerd • PecuIiar • Pagina • Jaren • Werk •
    • Nolan Jacobs • Magari • 1.3 • Vijf jaar • Barman / Lifeguard •
    • Ezra Attila • Jaimz • 1.5 • Jaren • Werk •
    • Gereserveerd • Nippon • 1.7 • Vier jaar • Barman / Schoonmaker •


    Vrouwen, acht.
    • Bellissa Di Caprio • Asuka • 1.1 • Twee jaar • Schoonmaakster •
    • Jamie Davis• MrsSmollett • 1.1 • Zes jaar • Receptioniste •
    • Nova Bateman • Mirin • 1.5 • Drie jaar • Barvrouw •
    • Ella Ashby • Sempre • 1.2 • Drie jaar • Chef-kok •
    • Eveline Summers • tubbietoost • 1.4 • Twee jaar • Entertainmentteam •
    • Solange Blaise • AtIas • 1.4 • Vier jaar • Receptioniste •
    • Gereserveerd • PecuIiar • Pagina • Jaren • Werk •
    • Polina Abdulov • Magari • 1.6 • Eén jaar • Patissier •
    • Camillo Acosta • Zabini • 1.8 • Jaren • Werk •




    • • I N V U L L E N
    Naam.
    Leeftijd. — Minimaal 21, maximaal 27.
    Uiterlijk.
    Innerlijk.
    Verleden.
    Heden. — Waar woont hij / zij nu en hoe?
    Extra,
    Tijd. — Hoeveel jaar hij / zij er werkt, zomers.
    Werk. — Wat voor werk verricht hij / zij?



    • • R E G E L S
    — Minimaal 200 woorden per post.
    — Maximaal twee personages per persoon, minimaal één man.
    — Houdt het aantal mannen en vrouwen gelijk!
    — Niemand wordt buitengesloten, oftewel geen ORPG's in dit RPG.
    — Geen Mary Sue's / Gary Sue's, flaws zijn geweldig.
    — Als je meedoet, doe dan ook echt mee, geen eendagsvliegen.
    — Het is verplicht (in het praattopic) om relatielijstjes te maken.
    — OOC gaat in het praattopic, niet speeltopic.
    — Geen andere personages besturen, mits dat besproken is.
    — Maak je rollen lekker interessant, ik zet je anders weer aan het werk.
    — Alleen ik maak topics, mits ik iemand aanwijs en bla bla.



    • • T O P I C S
    Rollentopic: #1
    Praattopic: #1
    Speeltopic #1

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 20:44 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    katsjoepiek schreef:
    • Caden Walsh • barman
    • Isaiah Price • Zeven jaar • Entertainmentteam •
    Isaiah en Dylan gaan niet goed samen, Isaiah gedraagt zich altijd nogal vijanding richting hem wat Dylan niet altijd goed oppakt. Ze kunnen dan ook niet bepaald goed samenwerken.
    • Devin Cooper • Vijf jaar • Barman / DJ •
    Devin Cooper is het neefje van Dylan, ze gaan totaal niet goed samen maar toch voelen ze zich nog wel verplichtig om zich over elkaar te bekommeren omdat ze familie zijn.
    • Carter Russell • Vier jaar • Lifeguard •
    Ik denk dat Dylan het zeker wel met Carter zou kunnen vinden.
    • Gereserveerde man Belmont • Komt nog •
    • Nolan Jacobs • Vijf jaar • Barman / Lifeguard •
    Dylan ziet Nolan als een van zijn beste vrienden en ondanks het leeftijdverschil en de bescherming die Nolan hem geeft kan Dylan nog hem weleens tot het uiterste drijven en het slechte uit hem halen.
    • Bellissa Di Caprio • Twee jaar • Schoonmaakster •
    Dylan is dol op Belissa, de twee voelen erg hecht aan maar soms heeft Belissa nog wel eens de neiging om zich te hecht te voelen maar Dylan vindt het nog wel eens moeilijk om daar mee om te gaan.
    • Jamie Davis• • Zes jaar • Receptioniste •
    Misschien is het wel leuk als Dylan een crush op Jamie heeft sinds ze totaal het type is wat hij zoekt.
    • Nova Rose Bateman • Barvrouw •
    • Ella Ashby • Drie jaar • Sous-chef •
    • Eveline Summers • Twee jaar • Entertainmentteam •
    Dylan vindt het altijd wel leuk om met haar samen te werken maar buiten het team om gaan ze niet echt met elkaar om.
    • Gereserveerde vrouw Belmont • komt nog •
    •Polina Emilia Yana Abdulov • kokin


    Waar ik nog niks hebt kon ik niet echt wat bedenken, misschien iemand die daarvoor nog suggesties heeft? c;


    Dylan en Jamie is goed voor mij, maar het geflirt etc moet dan wel echt van hem komen, aangezien zij hem niet bepaald aardig vind, zeg maar c:


    Faith is everything.

    katsjoepiek schreef:
    • Caden Walsh • barman
    • Isaiah Price • Zeven jaar • Entertainmentteam •
    Isaiah en Dylan gaan niet goed samen, Isaiah gedraagt zich altijd nogal vijanding richting hem wat Dylan niet altijd goed oppakt. Ze kunnen dan ook niet bepaald goed samenwerken.
    • Devin Cooper • Vijf jaar • Barman / DJ •
    Devin Cooper is het neefje van Dylan, ze gaan totaal niet goed samen maar toch voelen ze zich nog wel verplichtig om zich over elkaar te bekommeren omdat ze familie zijn.
    • Carter Russell • Vier jaar • Lifeguard •
    Ik denk dat Dylan het zeker wel met Carter zou kunnen vinden.
    • Gereserveerde man Belmont • Komt nog •
    • Nolan Jacobs • Vijf jaar • Barman / Lifeguard •
    Dylan ziet Nolan als een van zijn beste vrienden en ondanks het leeftijdverschil en de bescherming die Nolan hem geeft kan Dylan nog hem weleens tot het uiterste drijven en het slechte uit hem halen.
    • Bellissa Di Caprio • Twee jaar • Schoonmaakster •
    Dylan is dol op Belissa, de twee voelen erg hecht aan maar soms heeft Belissa nog wel eens de neiging om zich te hecht te voelen maar Dylan vindt het nog wel eens moeilijk om daar mee om te gaan.
    • Jamie Davis• • Zes jaar • Receptioniste •
    Misschien is het wel leuk als Dylan een crush op Jamie heeft sinds ze totaal het type is wat hij zoekt.
    • Nova Rose Bateman • Barvrouw •
    • Ella Ashby • Drie jaar • Sous-chef •
    • Eveline Summers • Twee jaar • Entertainmentteam •
    Dylan vindt het altijd wel leuk om met haar samen te werken maar buiten het team om gaan ze niet echt met elkaar om.
    • Gereserveerde vrouw Belmont • komt nog •
    •Polina Emilia Yana Abdulov • kokin


    Waar ik nog niks hebt kon ik niet echt wat bedenken, misschien iemand die daarvoor nog suggesties heeft? c;


    Ik heb iets op pagina 5 staan


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Is het verplicht om zo'n lijstje te doen trouwens?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    Is het verplicht om zo'n lijstje te doen trouwens?


    Eigenlijk wel, vooral omdat het een vriendengroep is. ^_^ Ik heb je sowieso al een GB gestuurd. c: Maar gezien je een van de laatste bent vind ik het wel prima als je een kortere uitleg geeft, gezien anderen volgens mij ook niet echt hun lijstjes hebben afgerond. Of anderen hebben ook enkel ingevuld wat anderen hebben voorgesteld, dus dat vind ik ook prima. Er kan altijd in het praattopic nog over gesproken worden. Ik ga niemand meer achter haar kont aan zitten, want dat maakt het allemaal minder leuk, heb ik zo het idee. x;


    I'm your little ray of pitch black.

    I know.. Ik zou mijn lijstje vandaag bijwerken maar nog niet gedaan.. Ik doe het morgen, promised! c:


    Faith is everything.

    MrsSmollett schreef:
    I know.. Ik zou mijn lijstje vandaag bijwerken maar nog niet gedaan.. Ik doe het morgen, promised! c:


    Over jou maak ik me echt geen zorgen, maak je maar geen zorgen. ;D Komt helemaal goed.


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    (...)

    Over jou maak ik me echt geen zorgen, maak je maar geen zorgen. ;D Komt helemaal goed.


    Ohh oké! ;D als ik eraan denk, doe ik het écht morgen c:

    Ik moet trouwens echt nog wennen aan mn nieuwe username c:


    Faith is everything.

    tubbietoost schreef:
    Het heeft hier nu 2 dagen superveel geregend.. Ik ben klaar voorhhet strandfeest!

    Edit: ik wil alleen nog eveb weten hoe het zit met eten en slapen enzo....

    En beterschap natuurlijk!


    (lekker naar Grande Pyramid Resort gaan ;))


    Mijn excuses, ik zie je bericht nu pas. x:
    Alles is gewoon geregeld voor het personeel, ze hebben ieder een slaapkamer (gewoon een simpele, geen vier sterren) en mogen er gratis ontbijten, lunchen en dineren. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    MrsSmollett schreef:
    (...)

    Ohh oké! ;D als ik eraan denk, doe ik het écht morgen c:

    Ik moet trouwens echt nog wennen aan mn nieuwe username c:


    Haha, maar hij is zo leuk. <3 Jussie. <3


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    (...)

    Haha, maar hij is zo leuk. <3 Jussie. <3


    Haha yeah True that.. I love Jussie :3


    Faith is everything.

    Ik heb er zin in!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Binnen één uur maak ik het topic aan! ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    Binnen één uur maak ik het topic aan! ;D


    Yay! ;D


    Faith is everything.

    Alle suggesties vind ik trouwens goed maar ben te lui om aan te passen but I've read it and yay c; i'm excited. :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Sempre schreef:
    Ik heb maar even een lijstje gemaakt van hoe Ella over iedereen zal denken en hoe ze zich zal gedragen in hun aanwezigheid. (Als je iets leukers weet, let me know!)

    • Isaiah Price • Zeven jaar • Entertainmentteam •
    Ella is altijd nerveus in Isaiah's gezelschap omdat ze niet weet hoe ze zich moet gedragen. Het gevolg daarvan is dat ze hem het liefste ontwijkt, hoewel ze hem zeker een interessant persoon vindt. Alleen weet ze gewoon niet hoe ze dat moet uiten.

    • Dylan Garcia • Eén jaar • Entertainmentteam •
    Het feit dat Dylan in het entertainment team zit zal Ella wel bijzonder vinden, maar uiteindelijk wel begrijpen wanneer ze een keer heeft gezien hoe hij met kinderen omgaat. Ze zal niet snel uit zichzelf met hem praten, omdat ze daar te onzeker voor is.

    • Devin Cooper • Vijf jaar • Barman / DJ •
    Misschien dat Ella en Denvin wel vrienden kunnen zijn, of althans, hij zou de enige jongen kunnen zijn waarmee Ella enigszins een gesprek mee durft te voeren.

    • Carter Russell • Vier jaar • Lifeguard •
    Ella vindt deze lifeguard ontzettend aantrekkelijk, maar zal niet weten hoe ze zich moet gedragen als hij erbij is. Hierdoor is ze in een wat defensieve houding gesprongen waardoor ze hem of ontwijkt, of op alles zo kort mogelijk antwoord zodat hij haar rode wangen niet ziet.

    • Gereserveerde man Belmont • Komt nog •
    Komt als de rol af is

    • Nolan Jacobs • Vijf jaar • Barman / Lifeguard •
    Ella zal deze jongen ontzettend intimiderend vinden en het liefste zich willen verstoppen wanneer ze hem tegenkomt.

    • Bellissa Di Caprio • Twee jaar • Schoonmaakster •
    Ella vond het vorige jaren altijd heel ongemakkelijk en confronterend om met Belle te praten, omdat zij in principe precies de persoon was die Ella graag had willen zijn. Maar Ella heeft nu het idee dat Belle helemaal is doorgeslagen en zal van afstand proberen om te laten zien dat ze wel wat om haar geeft. Dit zal ze doen door kleine boodschappen op de servetjes te zetten, hoewel ze met schaamrood op haar kaken zal ontkennen dat zij het was.

    • Jamie Davis • Zes jaar • Receptioniste •
    Ella heeft Jamie altijd heel aardig gevonden, maar vond het altijd heel moeilijk om zich te openen voor het meisje. De vorige zomer was daar al een verandering in gekomen, maar pas deze zomer is Ella zich echt gaan openstellen.

    • Nova Bateman • Drie jaar • Barvrouw •


    • Polina Abdulov • Eén jaar • Patissier •
    Ella kent het meisje nu al een jaar en had al snel in de gaten dat ze veel talent had. Omdat ze dezelfde passie hebben heeft Ella haar toegelaten en zijn de twee bevriend geraakt, ondanks dat ze allebei veranderd zijn.

    • Eveline Summers • Twee jaar • Entertainmentteam •
    Ella heeft Eveline de vorige zomer goed bestudeerd (van afstand uiteraard) en gemerkt dat er wat meer in haar schuilt dan haar oppervlakkige kant. Dit zal Ella haar proberen te laten merken door af en toe haar bemoedigend toe te lachen.

    • Solange Blaise • Vier jaar • Receptioniste •
    Solange was degene die Ella een rondleiding gaf toen ze drie zomers geleden in het resort begon te werken. Omdat Ella dit als werk zag heeft Solange die dag een glimp van Ella's vrolijke, enthousiaste persoonlijkheid opgevangen en hierdoor zijn de twee ook vriendinnen geworden. Ella heeft ook eerlijk tegen Solange vertelt dat ze een beetje jaloers is op haar persoonlijkheid en daardoor is Solange haar gaan helpen om wat meer uit haar schulp te komen.

    • Gereserveerde vrouw Belmont • komt nog •
    Komt als de rol af is


    Gezien Solange dus wegvalt ben ik eigenlijk opzoek naar iemand anders die die relatie met Ella zou willen overnemen, gezien ze anders niemand heeft die haar helpt met uit haar schulp te komen..

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 20:24 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.