• • • V E R H A A L
    Omdat het koud is en ik denk dat mensen wel behoefte hebben aan warmte — ikzelf wel in ieder geval.
    Op een strand, ergens in Californië, ligt een groots resort. Er komen geen belangrijke mensen, enkel het doodnormale volk voor hun nodige rust. We gaan het echter niet over de gasten hebben, ditmaal gaat het over de werknemers van het Grande Pyramid Resort.
          De meeste jongeren komen iedere zomer weer terug om hier te werken, wat betekend dat er al vele vriendschappen opgebouwd zijn inmiddels. Zo nu en dan komen er nieuwelingen, maar het duurt niet lang voordat deze ook omarmt worden door de groeiende groep — dat echter niet zonder de nodige ontgroening.
          Van barmannen tot de dames achter de receptie, van de schoonmaaksters tot de koks, geen baan is te gek. Volg de levens van deze jongeren deze drukke zomer terwijl er wat ruzies uitbreken, er dronken uitspattingen gebeuren, het voorspelbare geklaag over de klanten en de nodige romances gebeuren. Het is immers vakantie, ook voor hen. Wie of wat je ook bent, je komt niet meer gauw van deze vriendschappen af.


    Gettin' jiggy wit it.



    • • R O L L E N
    Mannen, acht.
    • Isaiah Price • Asuka • 1.1 • Zeven jaar • Entertainmentteam •
    • Dylan Garcia • katsjoepiek • 1.4 • Eén jaar • Entertainmentteam •
    • Devin Cooper • Dumbledore • 1.3 • Vijf jaar • Barman / DJ •
    • Carter Russell • Bylot • 1.3 • Vier jaar • Lifeguard •
    • Gereserveerd • PecuIiar • Pagina • Jaren • Werk •
    • Nolan Jacobs • Magari • 1.3 • Vijf jaar • Barman / Lifeguard •
    • Ezra Attila • Jaimz • 1.5 • Jaren • Werk •
    • Gereserveerd • Nippon • 1.7 • Vier jaar • Barman / Schoonmaker •


    Vrouwen, acht.
    • Bellissa Di Caprio • Asuka • 1.1 • Twee jaar • Schoonmaakster •
    • Jamie Davis• MrsSmollett • 1.1 • Zes jaar • Receptioniste •
    • Nova Bateman • Mirin • 1.5 • Drie jaar • Barvrouw •
    • Ella Ashby • Sempre • 1.2 • Drie jaar • Chef-kok •
    • Eveline Summers • tubbietoost • 1.4 • Twee jaar • Entertainmentteam •
    • Solange Blaise • AtIas • 1.4 • Vier jaar • Receptioniste •
    • Gereserveerd • PecuIiar • Pagina • Jaren • Werk •
    • Polina Abdulov • Magari • 1.6 • Eén jaar • Patissier •
    • Camillo Acosta • Zabini • 1.8 • Jaren • Werk •




    • • I N V U L L E N
    Naam.
    Leeftijd. — Minimaal 21, maximaal 27.
    Uiterlijk.
    Innerlijk.
    Verleden.
    Heden. — Waar woont hij / zij nu en hoe?
    Extra,
    Tijd. — Hoeveel jaar hij / zij er werkt, zomers.
    Werk. — Wat voor werk verricht hij / zij?



    • • R E G E L S
    — Minimaal 200 woorden per post.
    — Maximaal twee personages per persoon, minimaal één man.
    — Houdt het aantal mannen en vrouwen gelijk!
    — Niemand wordt buitengesloten, oftewel geen ORPG's in dit RPG.
    — Geen Mary Sue's / Gary Sue's, flaws zijn geweldig.
    — Als je meedoet, doe dan ook echt mee, geen eendagsvliegen.
    — Het is verplicht (in het praattopic) om relatielijstjes te maken.
    — OOC gaat in het praattopic, niet speeltopic.
    — Geen andere personages besturen, mits dat besproken is.
    — Maak je rollen lekker interessant, ik zet je anders weer aan het werk.
    — Alleen ik maak topics, mits ik iemand aanwijs en bla bla.



    • • T O P I C S
    Rollentopic: #1
    Praattopic: #1
    Speeltopic #1

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 20:44 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 20:45 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Sempre schreef:
    (...)

    Gezien Solange dus wegvalt ben ik eigenlijk opzoek naar iemand anders die die relatie met Ella zou willen overnemen, gezien ze anders niemand heeft die haar helpt met uit haar schulp te komen..


    Het kan eventueel wel zo zijn dat Bellissa die rol op haar gaat nemen, gezien Solange en Bellissa wel een beetje dezelfde types zijn, sinds dit jaar? Al weet ik niet of je dat ziet zitten. Verder zie ik wel meerdere dames die Ella onder haar vleugels zou nemen, dus ik denk dat je wel goed zit. Misschien Poline, die is ook wel was losser? c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    (...)

    Het kan eventueel wel zo zijn dat Bellissa die rol op haar gaat nemen, gezien Solange en Bellissa wel een beetje dezelfde types zijn, sinds dit jaar? Al weet ik niet of je dat ziet zitten. Verder zie ik wel meerdere dames die Ella onder haar vleugels zou nemen, dus ik denk dat je wel goed zit. Misschien Poline, die is ook wel was losser? c:


    Oh ja, Bellissa is ook prima, misschien dat ze elkaar wel uit kunnen balanceren. Maar een ander persoon is ook goed, mij maakt het allemaal niet uit zolang iemand die rol wel op zich wil nemen haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Asuka schreef:
    (...)

    Eigenlijk wel, vooral omdat het een vriendengroep is. ^_^ Ik heb je sowieso al een GB gestuurd. c: Maar gezien je een van de laatste bent vind ik het wel prima als je een kortere uitleg geeft, gezien anderen volgens mij ook niet echt hun lijstjes hebben afgerond. Of anderen hebben ook enkel ingevuld wat anderen hebben voorgesteld, dus dat vind ik ook prima. Er kan altijd in het praattopic nog over gesproken worden. Ik ga niemand meer achter haar kont aan zitten, want dat maakt het allemaal minder leuk, heb ik zo het idee. x;

    Oke, zo. Ja, nee, dan snap ik het wel. Dan ga ik proberen wat in te vullen van hoe Caden de anderen zou zien.

    Zijn er hier eventueel suggesties voor een relatie met Caden? Dan kan ik dat erbij invullen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    (...)
    Oke, zo. Ja, nee, dan snap ik het wel. Dan ga ik proberen wat in te vullen van hoe Caden de anderen zou zien.

    Zijn er hier eventueel suggesties voor een relatie met Caden? Dan kan ik dat erbij invullen.


    Ik twijfel nog tussen Caden en Jamie.. Ik heb er nog niet echt een duidelijk beeld bij.


    Faith is everything.

    Nippon schreef:
    (...)
    Oke, zo. Ja, nee, dan snap ik het wel. Dan ga ik proberen wat in te vullen van hoe Caden de anderen zou zien.

    Zijn er hier eventueel suggesties voor een relatie met Caden? Dan kan ik dat erbij invullen.


    Misschien dat Caden nogal beschermend is over Ella omdat hij het idee heeft dat ze dat nodig heeft, waardoor ze hem ook is gaan vertrouwen?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Oh ja, Bellissa is ook prima, misschien dat ze elkaar wel uit kunnen balanceren. Maar een ander persoon is ook goed, mij maakt het allemaal niet uit zolang iemand die rol wel op zich wil nemen haha

    Well... ik zie Bellissa het wel doen. ^_^ Zij heeft ook wel wat mensen nodig die haar nog wel mogen, en inderdaad, ze zouden elkaar wel goed kunnen balanceren. c: Zij kan altijd zeggen dat als het haar lukt het Ella ook moet lukken, dat ze het levende bewijs is. ;D

    Nippon schreef:
    (...)
    Oke, zo. Ja, nee, dan snap ik het wel. Dan ga ik proberen wat in te vullen van hoe Caden de anderen zou zien.

    Zijn er hier eventueel suggesties voor een relatie met Caden? Dan kan ik dat erbij invullen.

    Was wat ik in je gastenboek gedropt had goed? c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Sempre schreef:
    (...)

    Misschien dat Caden nogal beschermend is over Ella omdat hij het idee heeft dat ze dat nodig heeft, waardoor ze hem ook is gaan vertrouwen?

    Dan moet hij daar wel echt een goede reden voor hebben, aangezien hij niet zo snel een vaste band heeft met iemand. Misschien dat hij het voor zich houdt. Wil je die relatie met hem of niet? Ik zal zo je personage eens lezen.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 22:30 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Asuka schreef:
    (...)
    Was wat ik in je gastenboek gedropt had goed? c:

    Hahaha, ja, ik vind het goed hoor. Lijkt me wel grappig. Maar weet MrsSmollett hier ook van dan? Zo ja, dan zou ik ook graag de reactie van haar weten. Dan weet ik namelijk enigszins wat ik bij de 'band' van hun tweeën neer kan schrijven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ Sempre: Hahaha, oke, rewind. Ik denk dat het een erg grappige relatie tussen hun twee gaat worden, aangezien hij echt de perverse ladies-man is.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 22:35 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    (...)
    Hahaha, ja, ik vind het goed hoor. Lijkt me wel grappig. Maar weet MrsSmollett hier ook van dan? Zo ja, dan zou ik ook graag de reactie van haar weten. Dan weet ik namelijk enigszins wat ik bij de 'band' van hun tweeën neer kan schrijven.


    Ik heb het haar even gevraagd, al zie ik haar er niet zo'n probleem van maken. ;D Je zult het zo horen.
    Sowieso is Bellissa goed dan? Dan kan ik het lijstje aanpassen. c:

    EDIT: Mits het niet om een relatie gaat — wat ik niet zie gebeuren — staat MissSmollett erachter. c:

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 22:42 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Nippon schreef:
    (...)
    Hahaha, ja, ik vind het goed hoor. Lijkt me wel grappig. Maar weet MrsSmollett hier ook van dan? Zo ja, dan zou ik ook graag de reactie van haar weten. Dan weet ik namelijk enigszins wat ik bij de 'band' van hun tweeën neer kan schrijven.


    Ik weet er ook van, en voor mij is het oké c:


    Faith is everything.

    Nippon schreef:
    @ Sempre: Hahaha, oke, rewind. Ik denk dat het een erg grappige relatie tussen hun twee gaat worden, aangezien hij echt de perverse ladies-man is.


    Ja, toch wel? Als je liever iets anders wilt vind ik dat ook prima hoor (:

    + Een vraagje; slapen ze met een of twee personen op een kamer?

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 22:46 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Iemand die iets weet als relatie met Ezra?

    Moet ook nog ff soort werk toevoegen maar weet niks. x:

    Sempre schreef:
    (...)

    Ja, toch wel? Als je liever iets anders wilt vind ik dat ook prima hoor (:

    + Een vraagje; slapen ze met een of twee personen op een kamer?


    Ieder heeft zijn eigen kamer. c:


    I'm your little ray of pitch black.