• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Okeee, ik zet om zeven uur de wekker, zet hem dan op half acht, word wakker, blijf even wakker in bed liggen en word dan ineens om kwart voor negen weer wakker. O.o


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Waarom is mijn zusje zo knap en ben ik de lelijke kut. Fuck you God.

    En we zijn weer op school aka klote plaats.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jezus, als je niet stopt voor een rood verkeerslicht moet je niet vreemd opkijken als je tegen een andere auto knalt. Eigen schuld.

    Clace schreef:
    En we zijn weer op school aka klote plaats.

    Amen


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    FrenchFries schreef:
    (...)
    Amen


    Succes beide!
    Ik moet zo een injectie halen bij de dokter.


    26 - 02 - '16

    Vrouwen die als mannen praten, afknapper


    Sarah = ongewoon sexy

    Oooh yes, die icoontjes doen het weer. ;D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    Oooh yes, die icoontjes doen het weer. ;D

    Oh ja, dat had ik nog niet eens door haha. Wauw, zo fijn om het weer normaal te hebben.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Oh ja, dat had ik nog niet eens door haha. Wauw, zo fijn om het weer normaal te hebben.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nippon schreef:
    Oooh yes, die icoontjes doen het weer. ;D


    Inderdaad! Ik dacht echt dat het aan mijn internet lag, maar het duurde wel erg lang voordat het normaal was om daaraan te liggen, haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    @ KyloRen: Haha, nee, ik merkte het eerst ook niet eens op. Het is dat ik mijn tekst altijd cursief doe, want anders was het wel anders denk ik :'D En dat balkje boven je tekstvak is opeens wel heel erg netjes (cat)

    Patholoog schreef:
    (...)

    Inderdaad! Ik dacht echt dat het aan mijn internet lag, maar het duurde wel erg lang voordat het normaal was om daaraan te liggen, haha.

    Haha, is begrijpelijk tho om zo te denken. Van wat heb je het internet? Ziggo? KPN?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    @ KyloRen: Haha, nee, ik merkte het eerst ook niet eens op. Het is dat ik mijn tekst altijd cursief doe, want anders was het wel anders denk ik :'D En dat balkje boven je tekstvak is opeens wel heel erg netjes (cat)

    (...)
    Haha, is begrijpelijk tho om zo te denken. Van wat heb je het internet? Ziggo? KPN?


    Ziggo thuis, en telenet op kot.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Honger :c


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Turn down for what?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    26 - 02 - '16