• Hoi allemaal,

    ik ben voor mijn verhaal (on)Vruchtbaar op zoek naar een cover en een banner. Ik heb zelf wel een paar ideeën, maar ik sta ook open voor jullie creativiteit. Diegene die de mooiste cover en banner heeft, en die ik dus kies, krijgt een creatie naar keuze in de Spotlight. Heb je geen creatie, dan krijg je 6 credits..

    Het is 2100 en de mensheid is bijna uitgestorven. Door de jaren van vergiftiging is de aarde nu bijna op en zijn veel mensen vergiftigd. Hierdoor zijn veel mannen en vrouwen onvruchtbaar geworden en worden er nog maar weinig kinderen geboren.
    Om de mensheid te redden is er het Vruchtbaarheids-programma opgezet. Vruchtbare jongens en meiden worden naar een groot ruimteschip gestuurd om daar verder te worden getest of ze gezond zijn. Na de goedkeuring worden ze naar een kolonie op de maan gestuurd om daar een gezin te stichten met een partner uitgezocht door het programma. Het is strikt verboden om met anderen te paren.
    Anna is één van de meiden die naar het ruimteschip wordt gestuurd en kans heeft op een beter leven. Lukt het haar zich te binden met een man waar ze niet van houdt en zich aan te passen naar de normen en waarden op de maan?


    Ik heb meerdere ideeën:

    1. Het leek me mooi als je een hoogzwangere buik vanaf de zijkant zag, maar dat in de buik de maan is bewerkt. Snap je? Ik wil geen gezicht van iemand op deze cover dan.
    De titel moet er ook op staan.
    2. Een zwarte achtergrond met daarin de volle maan. In de maan misschien iets van een inseminatiespuitje? Al klinkt dit wel lastig, haha.
    Titel moet op de cover staan.
    PS. Misschien is het leuker ipv een zwarte achtergrond een sterren/heelal achtergrond?
    3. Ja, alweer een zwarte achtergrond met de maan, maar dan deze keer wil ik vervagend dit gezicht aan de rechterkant. Niet helemaal, maar dat er een deel wordt weggesneden. Of juist een heel klein beetje zichtbaar in de maan zelf.
    Titel moet op de cover staan.
    PS. Misschien is het leuker ipv een zwarte achtergrond een sterren/heelal achtergrond?



    Mocht je zelf een veel beter idee hebben, leef je alsjeblieft uit. Ik wil alleen Lily Collins met kort haar -zie andere foto- als face claim..

    Alvast heel erg bedankt!

    [ bericht aangepast op 2 april 2016 - 14:58 ]


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    IncroyabIe schreef:



    I first tried the cover, so lemme know

    *Komt even dit topic binnengeslopen*
    Wow, deze cover is echt mega cool! Prachtig!
    *Verlaat topic opnieuw*


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Ik vind deze ontzettend gaaf, maar er is iets wat me stoort. Ik denk dat dat die hand is, maar ik twijfel. Want die hand maakt het ook weer speciaal. Zou je het gras weg kunnen halen? Ik denk dat dat me juist stoort. Verder vind ik hem ontzettend gaaf.


    Zo ziet het eruit zonder het gras?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Zo ziet het eruit zonder het gras?



    Aah, wat gaaf. Het ziet er zo mysterieus uit nu. Hoe zeg ik dat? Het ziet er uit alsof het in de ruimte is en dat is perfect..


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Oeh, het wordt straks zo moeilijk met al die keuzes hhaha..
    Ik vind hem erg mooi, maar zou je de spuit -aangezien die te groot is voor inseminatie- en de wolkjes om de titel weg kunnen halen?


    Natuurlijk ^^, ik vond die spuit ook niet zo maar ik dacht, waarom ook niet :')?


    I just caught the wave in your eyes

    Romi schreef:
    (...)
    *Komt even dit topic binnengeslopen*
    Wow, deze cover is echt mega cool! Prachtig!
    *Verlaat topic opnieuw*


    Naww haha thanks c:


    I just caught the wave in your eyes

    IncroyabIe schreef:
    (...)

    Natuurlijk ^^, ik vond die spuit ook niet zo maar ik dacht, waarom ook niet :')?



    Ah, super. Ik ga wanneer ze allemaal klaar zijn maar een pol aanmaken HAHA ik kan hier nooit uit kiezen. Ze zijn zo mooi, zo veel talent hier.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Ah, super. Ik ga wanneer ze allemaal klaar zijn maar een pol aanmaken HAHA ik kan hier nooit uit kiezen. Ze zijn zo mooi, zo veel talent hier.


    Succes met kiezen ;'D mijn geschiedenis ziet er nu wel apart uit hahahaha. Ik ga nu beginnen aan een banner!


    I just caught the wave in your eyes

    ik heb nog banners gemaakt



    Er zitten hele mooie tussen! Vet cool

    IncroyabIe schreef:
    (...)

    Succes met kiezen ;'D mijn geschiedenis ziet er nu wel apart uit hahahaha. Ik ga nu beginnen aan een banner!


    Hahaha, ja dat kan ik geloven. Al die rare zoekopdrachten hahaha. Succes!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Puellae schreef:
    ik heb nog banners gemaakt





    Hmm, de banners vind ik wat minder. Als je de cover in de banner kan verwerken zou dat mooi zijn.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    De 1e vind ik niet zo, door de kleur denk ik.
    De 2e vind ik echter heel gaaf. Zou je de letter kleur naar zwart kunnen veranderen? Zwart met grijs ofzo?



    Zo iets?

    KyloRen schreef:
    (...)



    Zo iets?


    Ja, precies zoiets! Super gaaf, hij staat in mijn lijstje met kanshebbers!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe


    I just caught the wave in your eyes

    IncroyabIe schreef:




    Dankjewel! Je staat in het lijstje met kanshebbers!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe