• Hoi allemaal,

    ik ben voor mijn verhaal (on)Vruchtbaar op zoek naar een cover en een banner. Ik heb zelf wel een paar ideeën, maar ik sta ook open voor jullie creativiteit. Diegene die de mooiste cover en banner heeft, en die ik dus kies, krijgt een creatie naar keuze in de Spotlight. Heb je geen creatie, dan krijg je 6 credits..

    Het is 2100 en de mensheid is bijna uitgestorven. Door de jaren van vergiftiging is de aarde nu bijna op en zijn veel mensen vergiftigd. Hierdoor zijn veel mannen en vrouwen onvruchtbaar geworden en worden er nog maar weinig kinderen geboren.
    Om de mensheid te redden is er het Vruchtbaarheids-programma opgezet. Vruchtbare jongens en meiden worden naar een groot ruimteschip gestuurd om daar verder te worden getest of ze gezond zijn. Na de goedkeuring worden ze naar een kolonie op de maan gestuurd om daar een gezin te stichten met een partner uitgezocht door het programma. Het is strikt verboden om met anderen te paren.
    Anna is één van de meiden die naar het ruimteschip wordt gestuurd en kans heeft op een beter leven. Lukt het haar zich te binden met een man waar ze niet van houdt en zich aan te passen naar de normen en waarden op de maan?


    Ik heb meerdere ideeën:

    1. Het leek me mooi als je een hoogzwangere buik vanaf de zijkant zag, maar dat in de buik de maan is bewerkt. Snap je? Ik wil geen gezicht van iemand op deze cover dan.
    De titel moet er ook op staan.
    2. Een zwarte achtergrond met daarin de volle maan. In de maan misschien iets van een inseminatiespuitje? Al klinkt dit wel lastig, haha.
    Titel moet op de cover staan.
    PS. Misschien is het leuker ipv een zwarte achtergrond een sterren/heelal achtergrond?
    3. Ja, alweer een zwarte achtergrond met de maan, maar dan deze keer wil ik vervagend dit gezicht aan de rechterkant. Niet helemaal, maar dat er een deel wordt weggesneden. Of juist een heel klein beetje zichtbaar in de maan zelf.
    Titel moet op de cover staan.
    PS. Misschien is het leuker ipv een zwarte achtergrond een sterren/heelal achtergrond?



    Mocht je zelf een veel beter idee hebben, leef je alsjeblieft uit. Ik wil alleen Lily Collins met kort haar -zie andere foto- als face claim..

    Alvast heel erg bedankt!

    [ bericht aangepast op 2 april 2016 - 14:58 ]


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik heb alle inzendingen nog eens bekijken en als DreamerN haar inzending heeft ingeleverd dan ga ik een keuze maken. Ik heb dan mijn top vier mooiste covers en het is zonde om te rest hem te laten aanpassen als ik toch al weet dat ik die niet wil.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Kan ik ook nog snel een cover maken?


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Anaklysmos schreef:
    Kan ik ook nog snel een cover maken?


    Haha nou als je dat wilt. Ik heb nu een top 4 en ga morgen beslissen als DreamerN haar cover er ook is.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Was dat met het haar het enigste wat je aangepast wilde hebben trouwens?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Was dat met het haar het enigste wat je aangepast wilde hebben trouwens?


    Ja haha. De rest vond ik super.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Hey, heeft het nog zin als ik ook een cover maak?
    Ik heb al veel mooie covers langs zien komen, dus ik kan me voorstellen dat ik geen kans meer maak (A)


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    Hey, heeft het nog zin als ik ook een cover maak?
    Ik heb al veel mooie covers langs zien komen, dus ik kan me voorstellen dat ik geen kans meer maak (A)


    Je kan het altijd proberen. Ik zei net ook tegen iemand anders. Ik ga morgenmiddag kiezen, maar heb nu al een top 4. Wie weet wordt het dan een top 5?


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    guttegut ik dacht eens even kijken en wat proberen loool, nou , ik pas deze keer xD ik heb zoveel mooie covers langs zien komen, daar kunnen mijn bewerkkunsten niet echt tegenop aangezien die ook al niet zo mega goed zijn ( ik oefen :P )
    Maar je verhaal lijkt me echt heel mooi en inderdaad niet cliche !


    take risks





    Ik ben een beetje laat hiermee, maar zo dus?


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:





    Ik ben een beetje laat hiermee, maar zo dus?



    Ja super. Ik vind deze echt heel mooi!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Hier mijn 'vernieuwde' covers. (:




    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Hier mijn 'vernieuwde' covers. (:





    Mooi! Ik ga straks kiezen!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik heb een poll gemaakt, want ik kan niet kiezen jeetje.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177023


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Oké, na wikken en wegen heb ik besloten om voor de cover van Standal te gaan. Ik vind ze allemaal ontzettend mooi, maar juist de kleuren trekken me heel erg aan. Ik stuur je een PB over je beloning.

    Iedereen echt super bedankt, als ik ooit weer een cover nodig heb dan hoop ik dat jullie me weer willen helpen!

    [ bericht aangepast op 3 april 2016 - 17:58 ]


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Gefeliciteerd Standal!


    obsessive rage