• Hoi allemaal,

    ik ben voor mijn verhaal (on)Vruchtbaar op zoek naar een cover en een banner. Ik heb zelf wel een paar ideeën, maar ik sta ook open voor jullie creativiteit. Diegene die de mooiste cover en banner heeft, en die ik dus kies, krijgt een creatie naar keuze in de Spotlight. Heb je geen creatie, dan krijg je 6 credits..

    Het is 2100 en de mensheid is bijna uitgestorven. Door de jaren van vergiftiging is de aarde nu bijna op en zijn veel mensen vergiftigd. Hierdoor zijn veel mannen en vrouwen onvruchtbaar geworden en worden er nog maar weinig kinderen geboren.
    Om de mensheid te redden is er het Vruchtbaarheids-programma opgezet. Vruchtbare jongens en meiden worden naar een groot ruimteschip gestuurd om daar verder te worden getest of ze gezond zijn. Na de goedkeuring worden ze naar een kolonie op de maan gestuurd om daar een gezin te stichten met een partner uitgezocht door het programma. Het is strikt verboden om met anderen te paren.
    Anna is één van de meiden die naar het ruimteschip wordt gestuurd en kans heeft op een beter leven. Lukt het haar zich te binden met een man waar ze niet van houdt en zich aan te passen naar de normen en waarden op de maan?


    Ik heb meerdere ideeën:

    1. Het leek me mooi als je een hoogzwangere buik vanaf de zijkant zag, maar dat in de buik de maan is bewerkt. Snap je? Ik wil geen gezicht van iemand op deze cover dan.
    De titel moet er ook op staan.
    2. Een zwarte achtergrond met daarin de volle maan. In de maan misschien iets van een inseminatiespuitje? Al klinkt dit wel lastig, haha.
    Titel moet op de cover staan.
    PS. Misschien is het leuker ipv een zwarte achtergrond een sterren/heelal achtergrond?
    3. Ja, alweer een zwarte achtergrond met de maan, maar dan deze keer wil ik vervagend dit gezicht aan de rechterkant. Niet helemaal, maar dat er een deel wordt weggesneden. Of juist een heel klein beetje zichtbaar in de maan zelf.
    Titel moet op de cover staan.
    PS. Misschien is het leuker ipv een zwarte achtergrond een sterren/heelal achtergrond?



    Mocht je zelf een veel beter idee hebben, leef je alsjeblieft uit. Ik wil alleen Lily Collins met kort haar -zie andere foto- als face claim..

    Alvast heel erg bedankt!

    [ bericht aangepast op 2 april 2016 - 14:58 ]


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe



    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Troje schreef:




    Top, dankjewel. Je staat in de lijst met kanshebbers!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Vooruit, een banner, omdat ik een goed eind op weg ben met leren (yes)


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Vooruit, een banner, omdat ik een goed eind op weg ben met leren (yes)



    Ah, yes. Je bent er zo goed in! Je staat in de lijst met kanshebbers!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    wacht, ik heb nog wat geprutst aan de kwaliteit want die was niet zo on point haha :'D

    hier zijn betere:



    [ bericht aangepast op 2 april 2016 - 19:01 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Troje schreef:
    wacht, ik heb nog wat geprutst aan de kwaliteit want die was niet zo on point haha :'D

    hier zijn betere:





    Oh, ja, zie het hhaha. Dankjewel!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Het talent hier! Woow! Awesome work guys :D


    She loops the looping around my mind

    Mijn eerste pogingen. Ze zijn aanklikbaar voor grotere versies. Ik heb er ook iets meer van space bijgevoegd, als je het ruimteschip er dus af wilt hebben hoor ik het graag. ^^




    Credendo Vides



    Ik heb niets aan de cover en banner veranderd, ik post ze alleen even onder elkaar (:

    Edit: Nevermind de banner was nog niet klaar zag ik opeens :'D

    [ bericht aangepast op 2 april 2016 - 19:28 ]


    I just caught the wave in your eyes

    DreamerN schreef:
    Mijn eerste pogingen. Ze zijn aanklikbaar voor grotere versies. Ik heb er ook iets meer van space bijgevoegd, als je het ruimteschip er dus af wilt hebben hoor ik het graag. ^^





    Ik vind dit idee ook wel ontzettend leuk, maar niet goed bewerkt. Het idee is wel super creatief, alleen de uitwerking wat minder. Maar als dit één van je eerste pogingen zijn met het bewerken doe je het al heel goed! Ik kan dat niet hoor haha


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Ik vind dit idee ook wel ontzettend leuk, maar niet goed bewerkt. Het idee is wel super creatief, alleen de uitwerking wat minder. Maar als dit één van je eerste pogingen zijn met het bewerken doe je het al heel goed! Ik kan dat niet hoor haha


    Wat bedoel je precies met; 'Als dit één van je eerste pogingen zijn met het bewerken doe je het al heel goed.' en wat zou je anders willen zien?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Wat bedoel je precies met; 'Als dit één van je eerste pogingen zijn met het bewerken doe je het al heel goed.' en wat zou je anders willen zien?


    Je ziet bijvoorbeeld links bij haar haar nog het wit van de achtergrond, dat steekt erg af tegen het blauwe van de lucht.
    Oh, en je zei: Mijn eerste pogingen - Ik nam aan je eerste poging met bewerken, was dat niet zo?


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Je ziet bijvoorbeeld links bij haar haar nog het wit van de achtergrond, dat steekt erg af tegen het blauwe van de lucht.
    Oh, en je zei: Mijn eerste pogingen - Ik nam aan je eerste poging met bewerken, was dat niet zo?


    Ik zat inderdaad te kloten met het haar, om elk haartje zichtbaar te houden zonder dat ze vaag wegvallen is moeilijk, zeker met inderdaad zo'n witte achtergrond en dan het donkere contrast erbij. Ik ga nu kijken of ik het weg kan krijgen met retoucheren. Op kleur selecteren werkt in dit geval namelijk niet, aangezien haar kleding ook wit is. Desnoods kan het weggespeeld worden als het feit dat het maanlicht er nogal vreemd op schijnt... xD Daarnaast laat het wit bij het haar ook de maan ook voller lijken, terwijl die eigenlijk half is.

    Ehm... Nee xD Ik volg de opleiding grafische vormgeving en ik maak al jaren covers... Al heb ik inmiddels al een tijdje geen covers meer voor anderen gemaakt juist door drukte met school. Heb ook al 5 coverstores hier op Q.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik zat inderdaad te kloten met het haar, om elk haartje zichtbaar te houden zonder dat ze vaag wegvallen is moeilijk, zeker met inderdaad zo'n witte achtergrond en dan het donkere contrast erbij. Ik ga nu kijken of ik het weg kan krijgen met retoucheren. Op kleur selecteren werkt in dit geval namelijk niet, aangezien haar kleding ook wit is. Desnoods kan het weggespeeld worden als het feit dat het maanlicht er nogal vreemd op schijnt... xD Daarnaast laat het wit bij het haar ook de maan ook voller lijken, terwijl die eigenlijk half is.

    Ehm... Nee xD Ik volg de opleiding grafische vormgeving en ik maak al jaren covers... Al heb ik inmiddels al een tijdje geen covers meer voor anderen gemaakt juist door drukte met school. Heb ook al 5 coverstores hier op Q.


    ih, jeetje, sorry hoor. Haha, ik voel me nu zo stom oeps. Dit is wel heel stom, jeetje, hahaha.

    En een andere foto, of zou dat ook niet werken?


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    ih, jeetje, sorry hoor. Haha, ik voel me nu zo stom oeps. Dit is wel heel stom, jeetje, hahaha.

    En een andere foto, of zou dat ook niet werken?


    Haha, dat kon je natuurlijk ook niet voelen. (; Ik ga inderdaad even dan naar een andere afbeelding zoeken die ik kan gebruiken.
    Ik ga nu eerst nog even iets proberen in photoshop.

    [ bericht aangepast op 2 april 2016 - 21:16 ]


    Credendo Vides