• Het was een mooie dag in storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597

    Andere topic

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 18:20 ]


    Ava Heart

    Ik knik. 'Ik weet dat het raar klinkt,' geef ik toe. 'En arrogant. Ik ben beide geloof ik.'
    Ik grinnik en laat mijn blik omhoog glijden. 'Maar hij is niet altijd slecht. Hij heeft drie lagen.'
    Ik grijns. 'De eerste lijkt onschuldig, die zie je ook meteen. De tweede is een demon. Duivels.' leg ik uit. 'De derde is een mengsel, diep verborgen, en dat... Dat is de echte hij. Geloof ik.'


    obsessive rage

    Ruby

    'Wat doet zij hier?' Zegt Regina, terwijl ze mij boos aankijkt. Even was ik geschrokken, maar ik herstel mij snel. 'Ik ben de hulpsheriff, zoals je kunt zien.' Ik kijk met een zelfde blik naar haar. Vroeger, in the enchanted forest, zou ik bang voor haar zijn geweest, maar dat ben ik nu niet meer. Bovendien kan ze mij niets maken, Graham heeft mij zelf als hulpsheriff benoemt. Ik kijk Regina uitdagend aan. 'Zouden wij verder kunnen gaan met ons onderzoek, of belemmert u ons onderzoek. Daar staan straffen voor, zoals u vast wel weet.' Zeg ik triomfantelijk.


    When you believe your dreams come true

    Regina

    'Ik ben de hulpsheriff, zoals je kunt zien.' Ze keek me opdezelfde manier aan als dat ik haar aankeek. In een oogwenk keek ik naar Graham, die met een grote lichaam Ruby leek toe te juichen. Het bleef echter niet bij die uitspraak, ze keek me uitdagend aan. 'Zouden wij verder kunnen gaan met ons onderzoek, of belemmert u ons onderzoek. Daar staan straffen voor, zoals u vast wel weet.' Zegt ze triomfantelijk. Mijn handen jeukte. Het liefst zou ik een vuurbal op haar gegooid hebben, maar... ik moest 'geliefd'blijven. "Goed ik laat jullie alleen." zeg ik op een kalme manier. "Dankjewel Regina." zegt Graham met een knikje erbij. "Maar ik wil wel op de hoogte gehouden worden. Niemand heeft zich nog gemeld als familie, dus dat betekent dat ik haat contactpersoon ben. Begrepen?" Graham knikte opnieuw terug naar mij. "Natuurlijk, mevrouw. Verder nog wensen?" Deze manier van praten was ik niet gewend van Graham. Er was iets mis met hem... Ik verliet de kamer en ging op weg naar huis.

    Graham

    "Zozo" Regina was de kamer uit gelopen en ik keerde me naar Ruby. "jij hebt die badge dubbel en dwars verdient. Als dat onderzoek ook zo opgelost is denk ik maar dat jij de hoofdsheriff moet worden." Ik gaf een kleine knipoog naar Ruby, vervolgens keerde ik naar Lisa. Ik ging iets door me knieën, zodat mijn ogen recht in haar ogen keken. "Lisa, je begrijpt wel dat we één lijn moeten trekken. Regina hebben we weggestuurd, dat betekent dat jij ook weg moet." Ik legde mijn hand op haar schouder. "Het komt goed, we vinden de dader wel." Graham keerde zich naar Ellie. Hij pakte een kladblok uit zijn broekzak en een pen. "Hoi aangenaam. Ik heb je een keer eerder gezien bij Granny's, maar we hebben elkaar nooit gesproken. Graham is de naam, Sheriff van Storybrooke." Vervolgens wees ik naar Ruby "En zij is mijn hulpsheriff." Ik stopte even met praten zodat Ruby zichzelf kon voorstellen, daarna hervatten ik mijn verhaal. "Wij gaan voor jou uitzoeken wie jou dat heeft aangedaan."


    Do I look like Mother Teresa?



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Vervolgens is het hun gelukt om de burgermeester weg te sturen, die vervolgens alles wilt weten wat er gevonden wordt. Vervolgens stelt de sherrif zich voor als Graham en zegt hij dat hij tot de bodem uit zal zoeken wie dit heeft gedaan. "Ik ben Elina Kyriakou maar noem me alsjeblieft Ellie, en welke informatie heb je exact nodig?" zeg ik terwijl ik een slokje water neem.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    'De eerste lijkt onschuldig, die zie je ook meteen. De tweede is een demon. Duivels.' legt ze uit. 'De derde is een mengsel, diep verborgen, en dat... Dat is de echte hij. Geloof ik.' Verteld ze met een twijfel in haar, voor de rest nogal vastberaden stem. 'Ik denk dat ik het snap. Maar, is er een mogelijkheid dat we naar Neverland kunnen gaan? En weet Peter Pan dat jij hem deels bent en dat je ook een oogje, zal ik maar zeggen, op hem hebt? Sowieso moeten we ernaartoe. Heb je nog van die toverbonen?' zegt Jens.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2016 - 18:08 ]


    Ava Heart

    'Daarom was ik daar,' zeg ik en rol met mijn ogen maar schrik een beetje van zijn voorstel. Ik trek één wenkbrauw op en staar hem aan alsof hij net in een komkommer is veranderd. 'Je wilt naar Neverland?' vraag ik ongelovig. 'Als je dat echt wilt, ga 's avonds aan het raam staan en roep "I believe", maar ik raad het je niet aan. Je bent al bijna helemaal Lost Boy. Je straalt het uit, en als ik het zie, ziet Pan het ook. Je bent er al kwetsbaar voor.'
    Ik lach zachtjes. 'Het echte Neverland is niet de Disneyfilm, Jens. En ik heb geen toverbonen meer. Die had ik gepikt van Pan,'


    obsessive rage

    Graham ging op zijn knieën zitten zodat hij mij recht in de ogen aankeek. "Lisa, je begrijpt wel dat we één lijn moeten trekken. Regina hebben we weggestuurd, dat betekent dat jij ook weg moet." Zei hij.
    "dat snap ik, ik ga wel ik heb nog wat te doen." Hij legde zijn hand op mijn schouder.
    "Het komt goed, we vinden de dader wel."
    "als je nog hulp nodig hebt of iemand die met dieren kan praten hoor ik het wel." Zei ik zelfverzekerd." Ik liep naar buiten naar Spike. We rende samen naar Charlotte. Het is tijd om haar alles te vertellen en Regina beter in de gaten te houden. Ik kwam bij haar aan en klopte aan.

    Jens Potter

    "Tja, ik snap wel dat nogal raar vindt. Maar ik weet ook niet goed wat te doen... Ik kan het ook achter mij laten en niets doen. Maar voor mensen met verdriet niets doen, staat niet in mijn woordenboek. (Ik moet dringend de nieuwe dikke Van Dale aanschaffen.) Maar, als je het niet wilt, oké dan. Kunnen we niet nog eens langs Ellie gaan? Misschien verveelt ze zich..." Hij zegt dit met een wisselende stem. Hij meent het niet volledig, want hij wilt echt iets doen. Maar ja. Hij heeft vandaag al iemand geholpen dus dat is al goed...

    Ze deed open. "Regina, ze heeft het hart van Graham en vast en zeker is ze meet van plan." Charlotte snapte me ik deed mijn hand op haar schouder en ze teleporteerde ons naar het huis van Regina.

    Jens Potter

    'Waar woon je, en wie zijn je ouders?' Vraagt Jens met veel interesse. 'Mijn ouders zijn dood, dat weet je. En ik woon in de Brokenlane 82.'


    Ava Heart

    'Ver van hier. Engeland, Londen.' zeg ik. 'Mijn ouders...'
    Ik denk even na. Wie waren mijn ouders eigenlijk? Ik kan me alleen maar hun gezichten herinneren, en dat ze erg lief waren.... Ik besluit het onderwerp maar te veranderen.
    Ik lach. 'Jij verveelt je hé?' vraag ik met een lachje. 'Normaal zou ik iets voorstellen als over de daken wandelen en propjes papier naar mensen beneden afvuren met een katapult. Maar dat zal Graham niet heel leuk vinden. Dus,'
    Een speelse lach verschijnt om mijn lippen. Roekeloos. Ik word roekeloos.
    Ik weet dat ik mezelf nu tegen moet houden maar zo ben ik niet. 'Kunnen wij niet uitzoeken wat er met Ellie is gebeurd? Graham kan geen gedachten lezen, en kent ook mijn trucjes niet. Zou het niet geweldig zijn voor hem te weten wie het gedaan heeft?'

    [ bericht aangepast op 4 mei 2016 - 18:56 ]


    obsessive rage

    Jens Potter

    'Kunnen wij niet uitzoeken wat er met Ellie is gebeurd? Graham kan geen gedachten lezen, en kent ook mijn trucjes niet. Zou het niet geweldig zijn voor hem te weten wie het gedaan heeft?' Vraagt Ava met een tikkeltje enthousiasme.
    'Lijkt me leuk, maar iets verzwijgen of liegen ligt me niet goed... Ik wil het heel graag weten maar...' Zegt Jens met een angstige trilling in zijn stem.

    WensAter schreef:
    [Wait, wat doen we nu? Zijn we bij Ellie? Of was het tegen mij? :x]
    Het was tegen jou, want we gaan pas straks nog een langs bij Ellie...

    (Ik ben morgen heel de dag weg, dus dan ben ik niet Online. Misschien heel vroeg in de ochtend of laat in de avond. )

    Lisadragonrider schreef:
    (Ik ben morgen heel de dag weg, dus dan ben ik niet Online. Misschien heel vroeg in de ochtend of laat in de avond. )
    Ik ben vrijdag ook weg, maar ik weet niet exact wanneer, dus dan ben ik even niet online... Dus, mensen waarmee ik tegen dan in contact ben, ik ga dan even niet antwoorden.