• Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516

    Het was een mooie dag in storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    Lisa

    In een keer kon Graham weer bewegen, hij zakte op dde grond en begon te huilen. "wat is er?" Vroeg ik terwijl Spike hem aan het likken is om het te troosten.

    Ruby

    'Noem me geen schatje,' mompelde ik. Terwijl we stopten bij het politiebureau en naar binnenliepen. 'Ja ik ken Jos, zoals u wenst mevrouw,' zei ik spottend. Met tegenin trok ik een la open, zocht even en trok toen het mapje van Jos er tussenweg. Deze stopte ik vervolgens in de papierversnipperaar. Daarna pakte ik Graham's camera en verwijderde alle foto's van de lijken. 'Nu tevreden?' Terwijl ik Regina aankeek.


    When you believe your dreams come true


    Ava Heart

    'Je kent wie?'
    Ik kan niet antwoorden want ik zie dat Graham op de grond zakt, Ellie, Lisa en Jens zijn er al. 'Geen tijd voor uitleg, ik moet gaan!' roep ik en ren dan weg, de verbijsterde Henry achterlatend.
    'Is alles goed?' vraag ik als ik bij Graham aan ben gekomen, al weet ik wel dat het helemaal niet gaat.


    obsessive rage

    Regina

    Ruby wist gelijk waar ze moest zoeken. 'Ja ik ken Jos, zoals u wenst mevrouw,' Na ze de papieren had versnippert en de foto's had verwijderd keek ze me aan. 'Nu tevreden?' "Ow, meer dan dat. Zullen we bij Granny's langsgaan? Ik begin honger te krijgen."

    Graham

    "wat is er?" vroeg Lisa mij, terwijl de tong van spike over mijn hand voelde gaan. "Die bitch..." Ik balde mijn hand tot een vuist. "Ze heeft hem opnieuw verpulverd, maar dit keer ga ik haar hart verpulveren!"


    Do I look like Mother Teresa?

    De plicht roept ik moet onverwachts werken, maar reageer in mijn pauzes


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    Ik was blij dat ze klaar was met haar eisen. Toen ik hoorde dat ze bij Granny's wilde eten schrok ik. Ik kon granny nog niet onder ogen komen. Al helemaal maal niet in deze staat, met Regina. Toch volgde ik haar. Wat is het een hel om geen hart te hebben.


    When you believe your dreams come true


    Ava Heart

    'Ze heeft je hart verpulverd?' vraag ik en trek een wenkbrauw op. 'Raar mens. Ik snap volwassenen echt niet. Iemands hart verpulveren is laag, diegene kan niks terug doen, als je vecht, moet het eerlijk gebeuren.'


    obsessive rage

    Regina

    Samen met Ruby liep ik richting Granny. "Hebben we het niet gezellig samen?" vroeg ik al lachend. Deze arme meid, ze zou nog een tijdje last van mij hebben. De vloek was bijna klaar en ik kon nu geen fouten meer maken.

    Graham


    'Ze heeft je hart verpulverd?' vraagt Ava en trekt een wenkbrauw op. 'Raar mens. Ik snap volwassenen echt niet. Iemands hart verpulveren is laag, diegene kan niks terug doen, als je vecht, moet het eerlijk gebeuren.' Opnieuw sloeg ik met mijn vuist op de grond. "Ze heeft ervoor gezorgd dat ik mijn hart terug kreeg. Maar ik kon haar niet beschermen. Door mij... is ze nu haar eigen hart kwijt."


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    Ik en Regina gingen aan een tafeltje zitten. Ik zag dat Granny een wenkbrauw optrok, maar ik negeerde het. Er kwam een meisje naar ons toe om een bestelling op te nemen. Ik besloot van strategie te veranderen. Als Regina een vriendin wilde, dan kon ze die krijgen. Ik bestelde voor ons allebei Regina's lievelingsontbijt. Die kende ik zo langzamerhand wel uit mijn hoofd, omdat ze hier altijd kwam ontbijten. 'Wat is het toch een mooie dag,' glimlachte ik.


    When you believe your dreams come true


    Ava Heart

    'Ruby,' zeg ik zachtjes. 'Je bedoelt Ruby, en nu heeft Regina haar.'
    Ik sta op. 'Wees niet bang, we gaan haar terughalen! En vooral... Haar hart. Als ik de dolk van Rumpelstiltskin te pakken kon krijgen moet dit niet zo moeilijk zijn, toch?'


    obsessive rage

    Regina

    Ik was vrij verbaast toen mijn lievelingseten bestelde. Opeens was ze van houding veranderd. Misschien dacht ze dat het zelf deed, maar Graham vertoonde ook deze symptonen nadat ik zijn hart had afgepakt. 'Wat is het toch een mooie dag,' Ik glimlachte terug. "Het is zeker een mooie dag en het wordt alleen nog maar mooier."

    Graham

    Ava leek me te begrijpen, want ze wist dat het over Ruby ging.
    'Wees niet bang, we gaan haar terughalen! En vooral... Haar hart. Als ik de dolk van Rumpelstiltskin te pakken kon krijgen moet dit niet zo moeilijk zijn, toch?' Mijn ogen schoten wijd open. "Ben je helemaal gek geworden? Door mij is Ruby weg. Regina is de konining van het schaakspel. Jullie zijn slechts simpele pionnen in haar ogen. Ik sta niet toe dat je naar Gold gaat!"


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    'Dus wat gaan we vandaag nog meer doen?' Het eten werd voor ons op tafel gezet. 'Wat doe je eigenlijk ik je vrije tijd? Waar liggen je interesses?' Nu ik toch verplicht met Regina mee moest, kon ik er maar beter het beste van maken. Tegen haar in gaan had toch geen zin.


    When you believe your dreams come true

    Regina

    Dus wat gaan we vandaag nog meer doen?' Het eten werd voor ons op tafel gezet. 'Wat doe je eigenlijk ik je vrije tijd? Waar liggen je interesses?' Ik begreep dat Ruby de strijd had opgegeven. Ik zette de tas op schoot met haar hart erin. "Wat ik je ga vertellen blijft tussen ons, begrepen pup?" Ik keek haar streng, maar ook weer vriendelijk aan.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    Ik keek naar de tas, ik wist dat mijn hart er in zat. Zo dicht bij. Ik haatte het dat ze mij pup noemde, maar dat liet ik niet merken. 'Ik zal niks door vertellen,' knikte ik. Ik was verbaast dat ze zo vriendelijk bleef.


    When you believe your dreams come true


    Ava Heart

    Ik frons. 'Natuurlijk niet. Hij wil me dood.' zeg ik droogjes. 'En ik ben geen pion hoor. Maakt mijn leeftijd me een pion?'
    Een grinnik verlaat mijn lippen. 'Een deal met Rumpelstiltskin is gevaarlijk. Net als mij uitdagen voor een spel, dat is ook gevaarlijk,' leg ik uit. 'Valsspelers winnen nooit. En zij speelt vals. Eerst lijken ze te winnen, en dan, uiteindelijk, verliezen ze. Het is niet de eerste keer dat het haar niet lukt.'

    Lol ik blijf die teksten overnemen. Al klinkt "Cheaters never win," wel een stuk beter


    obsessive rage