• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)

    Tot zijn verbazing leek het alsof Firan even stilviel.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Het gevoel was erg sterk en niets zou hem tegenhouden om er heen te gaan, zelfs niet de gevaren die zich op zowel de weg, als in het dorp voordeden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    'Ik was zo vreselijk bang jou en Ara te verliezen door die dronkaard. Het is maar goed dat dit zijn laatste autorit is geweest.' Hoe bedoelt hij dat?

    De lach was weer te horen en voor Alwyc het doorhad, lag hij op de grond, zijn arm achter zijn rug en de dolk een paar meter van hem vandaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gelukkig behaalde ik met al mijn vingers en tenen in mijn neus mijn gymnasiumdiploma, en besloot Moeder Natuur me al fronsend om te toveren in een gemiddeld uitziende jongedame.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    His records show that he practiced with a sniper rifle


    Ex astris, sciencia

    Zijn koude handen glijden zo zacht als veren over mijn rug, langs de wonden waar de andere vampier met zijn scherpe klauwen voor gezorgd heeft.

    Hij lachte bitter toen hij de situatie nog meer vond lijken op dat van een verboden liefde.

    "Wat loop jij nou de grijnzen?" vroeghij en kort daarna begonTaryn te lachen. Alwyc stopte met lopen en hielt hem tegen. "Zeg op!"

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 17:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ze heeft nog geen enkele keer weggekeken van haar teennagels, die ze blauw schildert met evenveel precisie als ze gebruikt voor scherpschieten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Een lauwe briesje strijkt vluchtig een keer door mijn bruine lokken heen waardoor enkele plukken een keer voor mijn zicht terecht komen, en met ietswat dichtgeknepen ogen tuur ik een keer rond in de hoop al een glimp van iemand op te vangen.


    If you got my back in the darkest hours, I got yours for the rest of your life

    Mijn wereld viel in duigen.

    Ik schoot in de lach, en dat vatte mijn persoonlijkheid waarschijnlijk perfect samen.


    you are worth more than second thoughts and maybes

    “Chillax, Spock.”

    :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik leerde er alleen mee leven, ik zou wel moeten.