• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)

    Jeremy Poots, één van de patiënten met schizofrenie, hield er van om mij te bedelven onder complimenten.

    En ik wist zeker dat het niet de bedoeling was om de patiënten opgewonden te maken door als een halve slet door de gangen heen te paraderen.

    Nog nooit zo'n "grof" verhaal geschreven. (cat)

    Ze wil laten zien dat zij de baas is, dat ze kan doen wat zij wil.


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    'Wat jij wil.' Elleon laat Fiome los en ze valt naar beneden.

    Maar Bonafide 4 was niet de enige bende waar deze leverancier mee handelde, dus er moesten meer slachtoffers gevallen zijn.


    i put the fun in funeral

    s'HERTOGENBOSCH - Op woensdag 24 augustus 2016, heeft Lisbeth. C. (16) 5 oude klasgenoten neergestoken bij een plaatselijke basisschool. Aanleiding voor deze steekpartij zijn pesterijen van vroeger.


    What is mine is mine... AND I'M READY TO KILL FOR IT!

    Door haar blik kreeg ik zo het idee dat ze me liever dood dan levend in haar bijzijn had.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    "Dat, Atelior zoon van Atalor, noemt men een zwaardgevecht."


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Spock kijkt hem aan alsof hij hem op wil eten, en dat is definitief een interessante blik, want Vulcans zijn vegetariërs.

    (wbw)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als straf moest hij boven op een kast staan, zingend, terwijl Zilver lachend trefballen naar hem toe gooide.


    i put the fun in funeral

    ''Of je bent simpelweg een schoonheid, waar ik uren naar wil kijken. Een beetje eye candy is nooit mis, zeggen ze..''

    'Mijnheer Ramakers heeft mij de opdracht gegeven u dit aanbod te doen. Natuurlijk hebt u het recht dit af te wijzen.'

    'Ik zal u nu verlaten zodat u over dit aanbod kunt nadenken. Als u het wilt aannemen kunt u het kantoor binnenstappen en aan de receptie om een contract vragen, die ligt al voor u klaar.'

    Op een dag ging ik daar ook de prijs voor betalen...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik herken mezelf niet eens meer, ben net een echte secretaresse. 'Oli, je bent een monstermeid.'