• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later
    Aanpassing: Je mag 4 zelf bedachte rollen. Je kan een figurant (Felix, Mister Smee, Devin enz.) op je nemen als je dat leuk vindt.

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart (Robbie Kay)
    × Felix - Verloren (Parker Croft)
    Meisjes:
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart (Georgie Henley)
    × Florence Red - Undertale (Faceclaim waarvan ik de naam vergeten ben)
    × Aina Fighter - Fictionalworld (Geen faceclaim)
    × Leslie/Brian - JoSnape (Sabrina Carpenter)
    × Merel "Cry Baby" Goat - Verloren (Rowan Blanchard)
    × Wendy Moira Angela Darling - Verloren (Freya Tingley)
    × Ariël Watson - JoSnape (Onbekend voor mij)


    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham (Colin O'Donoghue)
    ×Julius O'brain - _Dark_ (Onbekend voor mij)
    ×Chris James - Undertale (Geen)
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph (Nina Dobrev)
    ×Jo - JoSnape (Sabrina Carpenter)
    ×Sofia Brookelin - _Dark_ (Keira Knightley)
    ×Charlotte "Charlie" Blake - Verloren (Sabrina Carpenter)
    ×Megan Dilana Brookelin - shairell (Mackenzie Foy)

    Other:
    Jongens:
    × Alexandro Sanchez - illustrationx (Onbekend voor mij)
    × Sean - httpLAURA (Onbekend voor mij)
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1 (Rose McIver)
    × Tiger Lily - Lost_Girl (Onbekend voor mij)
    × Fenne - tinkerbell1 (Geen faceclaim)
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale (Ella Pumel)
    × Lynn Parker Lewis - shairell (Lindsay Hansen)
    × Aster "Sleepsong" Child - Verloren (Kaya Scodelario)
    × Jade ''Dollhouse'' Norman - httpLAURA (Onbekend voor mij)
    × Bastet - BastetCat (Selena Gomez)
    × Abbigail ''Abby'' Wakefield - illustrationx (Emily Rudd)
    × Catharina Sanchez - illustrationx (Onbekend voor mij)
    × Caitlin - shairell (Mia Wasikowska)
    × Babette Woodlin - httpLAURA (Daria Sidorchuk)


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Speeltopic: 1, 2, 3
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    Stop op de meiden vanaf nu!

    [ bericht aangepast op 25 sep 2016 - 20:04 ]


    obsessive rage

    Phenelope schreef:
    (...)

    Haha (But nu gaat everybody hem nakken -,-)



    Dat mag niet eens, ik zet het alleen in de beginpost, juist zodat mensen hem niet kunnen nakken haha cx Maar ik wilde het vooral weten omdat goede faceclaims voor covers en zo lastig te vinden zijn

    @MyDreams: Niet op de mobiel -,-


    obsessive rage

    Verloren schreef:
    (...)


    Dat mag niet eens, ik zet het alleen in de beginpost, juist zodat mensen hem niet kunnen nakken haha cx Maar ik wilde het vooral weten omdat goede faceclaims voor covers en zo lastig te vinden zijn

    @MyDreams: Niet op de mobiel -,-



    Elizabeth Wheeland



    Maddie Moor

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 11:25 ]

    Haha ik ken er best wat hoor (Georgie Henley, Lindsay Hansen, Emily Rudd, Kaya Scodelario, Margot Robbie, Anna Tatton, Sabrina Carpenter, Emma Watson enz.) maar niet alle foto's zijn bruikbaar en deze leken erg bruikbaar, daarom ^^


    obsessive rage

    Hoi, het spijt mij heel erg dat ik niks met mijn rol heb gedaan. Ik zal beloven(als ik nog mee mag doen) dat ik mijn rol niet meer zal verwaarlozen, maar mag ik mijn rol inruilen voor een andere?
    Xxx (cat)


    Never grow up, it's a trap.

    WiseHeart schreef:
    Hoi, het spijt mij heel erg dat ik niks met mijn rol heb gedaan. Ik zal beloven(als ik nog mee mag doen) dat ik mijn rol niet meer zal verwaarlozen, maar mag ik mijn rol inruilen voor een andere?
    Xxx (cat)


    Ja, en het Robin Hood idee mag, maar waarschijnlijk is hij in deze tijd best wel badass omdat hij nog niet voor de armen steelt ^^ Dus daar moet je even rekening mee houden, met is dan eigenlijk gewoon Hook op het land


    obsessive rage


    Naam:
    ~Moon~ Betekenis: *Maan*
    ~Blood~ Betekenis: *Bloed*
    ~Hood~ Betekenis: *Mantel.
    Zo heet ze ook in storybrooke
    Leeftijd:
    ~16 jaar~ Maagd~ 5 september~
    Uiterlijk:


    •Lichaamstype• Slank en lang.
    •Huidskleur• Licht getint
    •Benen:• Lange benen.
    •Armen:• Normale armen.
    •Buik:• Normale buik.
    •Gezichtsvorm• Ovaal.
    •Oren• Ietwat puntige oren, niet dat het opvalt.
    •Ogen• Heldere zeeblauwe ogen.
    •Lippen• Roze, volle lippen.
    •Neus• Normale lengte en dikte.
    •Haartype• Halflang, soms dun.
    •Haarkleur• Bruin, soms verft ze er rode lokken door.
    •Tatoeages/Piercings• Ze heeft een tatoeage van een paard, en ze heeft een paar ringetjes in haar oren.
    •Lengte• 1.71


    Innerlijk:
    Goede eigenschappen:
    Aardig
    Dapper
    Slim
    Behulpzaam
    Trouw
    Creatief
    Kan goed samenwerken
    Leider


    Slechte eigenschappen:
    Brutaal
    Arrogant
    Onzeker
    Pessimist
    Sarcastisch
    Kieskeurig


    Moon is echt een avonturier. Ze klimt vaak in bomen en is dol op dieren en natuur. Ze houdt ontzettend veel van paarden.
    Net als haar vader stool ze voor de armen.


    Relaties:
    •Vader~ Robin Hood
    •Moeder~ Eva Westwood
    Dieren:
    Haar paard, Queen.
    Haar wolf Caleb.
    Haar vogel, Jenny.
    Magie:
    Moon is een elfje, een Maanelfje. Haar vleugels en haar kleren zijn rood.
    Verleden:
    Haar vader ontmoette een vrouw in een kroeg. De vrouw bleek een elfje te zijn, maar dit wist haar vader niet. Ze kregen een relatie en kregen een kind, dat was Moon. Eva(de vrouw, Moons moeder) had haar tweede naam, Blood uitgekozen. Ze kon in de toekomst kijken, en wist daarom dat Moon uiteindelijk een Maanelfje zou worden, dus gaf ze als voornaam de naam Moon. Uiteindelijk vertelde ze Robin dat ze een elf was. Hij wou daar niks mee te maken hebben dus hij beëindigde hun relatie. Eva was zo verdrietig dat vertrok, en nooit meer terug zou komen. Robin zorgde voor Moon en verzweeg de waarheid over haar moeder. Via haar dromen bezocht haar moeder haar.
    Wapens:
    Net als haar vader heeft ze erg veel talent voor boogschieten. Ze heeft dan ook haar eigen pijl en boog. Ze heeft ook een klein brons dolk.
    Extra:
    Moon heeft een ketting ooit gestolen. Het is in de vorm van een schelp en haar symbool.
    Moon is vegetariër.


    "When the moon shines, I become alive"

    [ bericht aangepast op 29 aug 2016 - 12:54 ]


    Never grow up, it's a trap.

    Umg Die Laatste Girl Ken Ik xD

    Phenelope schreef:
    Umg Die Laatste Girl Ken Ik xD


    Omg ik ook cx


    obsessive rage

    HAKUNA LORENA CAIN

    • Soundtrack• The Lion Queen •


    ''A Lion Never Roars After A Kill.''

    NAAM
    Hakuna
    Hakuna matata is een term uit het Swahili die zoiets betekent als "geen zorgen, wees gelukkig". Haar naam is er gebaseerd op. Alleen dan ''Hakuna''.
    Lorena
    De betekenis van Lorena is: Variant van Laura of Lora verwijzend naar de laurierboom of zoete baai boom het symbool van eer en overwinning. De naam komt uit. Latijns-Amerika.
    Cain
    Cain is een Hebreeuwse jongensnaam en betekent "Een bezitting, een speer". In dit geval is het de achternaam van Hakuna haar moeder, eigenlijk is Hakuna de dochter van de kapitein en is ze half piraat.

    SPROOKJES FIGUUR NAAM
    The Lion Queen
    Sprookje:
    Wanneer er op het schip ''The Red Lion'' de pest gaat heersen word Hakuna samen met haar broertje en haar moeder in klein bootje weg gevaren, omdat zei als enige nog niet besmet zijn. Wanneer ze in Afrika aankomen sterft de moeder van Hakuna toch nog en moet Hakuna voor haar broertje en zich zelf zorgen. Wanneer Hakuna met haar broertje verder gaat in Afrika word ze opgepikt door leeuwen en groeit ze op als een leeuwin. Wanneer Hakuna 16 is en haar broertje 15 is komen jagers Afrika binnen en schieten ze zo veel leeuwen neer dat hun roedel uit een valt. Het broertje van Hakuna probeert ze tegen te houden, maar ook hij valt dood neer... Hakuna bedenkt een plan, maar niemand steunt haar. Ze gaat zelf op onderzoek uit en komt in een gevecht met de jagers... Wanneer de leider van de roedel (Geronimo) Hakuna probeert te redden word hij gevangen genomen. Dit keer vertrouwen de leeuwen haar wel en redden ze Geronimo van het schip, het schip met al zijn inwoners zinken... Ook de vriendin van Hakuna. Aan het einde van het sprookje houden ze een herdenking en zingt Hakuna een lied. De leeuwen zingen langzamerhand mee en zo werd Hakuna The Lion Queen.

    LEEFTIJD
    — Leeftijd: 18 Jaar
    • Gedraagt Zich: 16 Jaar
    • Ziet Er Zo Uit: 17 Jaar

    — Geboorte Datum: 21 mei
    • Sterrenbeeld: tweelingen
    INNERLIJK
    Avontuurlijk
    Intelligent
    Eerlijk
    Behulpzaam
    Geestig
    Suw
    Koppig
    Slecht
    Nieuwsgierig
    Licht Arrogant

    UITERLIJK
    — Lichaamstype • Slank
    — Huidskleur • Licht getint
    — Wenkbrauwen. • Donker,bruin
    — Oogkleur • Blauw/Groen
    — Bril of lenzen • Nee
    — Lippen • Roze,slank
    — Kenmerken • Haar ogen.
    — Haarkleur • Bruin
    — Haarstijl • Net Over Haar Schouders.
    — Stem • Zachte zangstem.
    — Accent • Geen gehoorbaar accent.
    — Kledingstijl • Bad Girl/Black Beauty
    — Favoriet kledingstuk • Losse hemdjes
    — Accessoires • een leeuwen ketting als bewijs dat ze The Lion Queen is.
    — Tatoeages •
    — Piercings • Nee.
    — Littekens • Een paar op beide armen.

    VERLEDEN
    Sprookje:
    Wanneer er op het schip ''The Red Lion'' de pest gaat heersen word Hakuna samen met haar broertje en haar moeder in klein bootje weg gevaren, omdat zei als enige nog niet besmet zijn. Wanneer ze in Afrika aankomen sterft de moeder van Hakuna toch nog en moet Hakuna voor haar broertje en zich zelf zorgen. Wanneer Hakuna met haar broertje verder gaat in Afrika word ze opgepikt door leeuwen en groeit ze op als een leeuwin. Wanneer Hakuna 16 is en haar broertje 15 is komen jagers Afrika binnen en schieten ze zo veel leeuwen neer dat hun roedel uit een valt. Het broertje van Hakuna probeert ze tegen te houden, maar ook hij valt dood neer... Hakuna bedenkt een plan, maar niemand steunt haar. Ze gaat zelf op onderzoek uit en komt in een gevecht met de jagers... Wanneer de leider van de roedel (Geronimo) Hakuna probeert te redden word hij gevangen genomen. Dit keer vertrouwen de leeuwen haar wel en redden ze Geronimo van het schip, het schip met al zijn inwoners zinken... Ook de vriendin van Hakuna. Aan het einde van het sprookje houden ze een herdenking en zingt Hakuna een lied. De leeuwen zingen langzamerhand mee en zo werd Hakuna The Lion Queen.


    Na haar leven daar in Afrika werd het op haar 17de gevaarlijk in Afrika. Meerdere jagers vielen hen aan, meerdere leeuwen werden neer geschoten en de roedel viel uit een. Hakuna kwam erachter dat 1 schip hun wel wou helpen en is met de overgebleven leeuwen en leeuwinnen op het schip gestapt. Helaas overleed de nieuwe vriendin van Hakuna nadat haar kleine welp geboren werd. Hakuna heeft haar beloofd voor haar te zorgen net zoals de andere leeuwen en leeuwinnen. Ze ging mee en kwam zo op Neverland terecht.


    ''Learn To Fight Alone.''

    Huisdieren
    King


    Naam:King
    Betekenis:Koning
    Herkomst Naam:Engeland
    Geslacht:Mannelijk
    Volare


    Naam:Volare
    Betekenis:Vliegen
    Herkomst Naam:Volare is in dit geval een Italiaanse Naam
    Geslacht:Mannelijk
    Fire


    Naam:Fire
    Betekenis:Vuur
    Herkomst Naam:Engeland
    Geslacht:Vrouwelijk
    kataigída



    Naam:kataigída
    Betekenis:Storm
    Herkomst Naam:Griekenland
    Geslacht:Mannelijk
    Héroïne


    Naam:Héroïne
    Betekenis:Heldin
    Herkomst Naam:Frankrijk
    Geslacht:Vrouwelijk


    OVERIG
    Magie

    Ze Kan Met Dieren Praten
    Ze Kan In Een Leeuw Veranderen
    Versterkte Zintuigen
    Snel rennen&sterker
    Lievelingsplek

    Het Bos
    Ze houd van de natuur en is dol op de dieren in het bos. Daarom is ze vaak in het bos te vinden.

    Afrika
    Afrika is niet echt een plek, maar toch wil ze daar het liefste terug zijn. Daar is ze groot geworden, en dat ziet ze als haar thuis.

    Hobby's
    Hakuna ontwerpt graag kleding, of ze haalt kattenkwaad uit. Ze kan ook snel rennen oef oefent op haar leeuwen brul met een van haar meegenomen leeuwen. Of ze hangt weer ergens in een boom.
    Allergieën
    Hakuna is nergens allergisch voor, maar doet soms alsof zodat ze dingen niet hoeft.
    Angsten
    Hakuna kan niet tegen veel mensen die iets van haar willen. Als ze te veel prikkels krijgt kan ze nerveus worden of hevige hoofdpijn. Of in de ergste gevallen valt ze flauw. Ook is Hakuna bang voor jagers of voor stormen.
    Nationaliteit
    Hakuna is geboren op zee en heeft dus geen land waar ze geboren is, ze is opgegroeid in Afrika tot haar 17de en is toen naar The Enchanted Forest gevaren.


    ''Wake Up And Change Your World.''

    SONYA ISABELLE MARTIN

    • Soundtrack• The Queen of Hearts •


    ''All My Friends Are Heathens, Take It Slow.''
    NAAM
    Sonya Isabelle Martin
    - Sonya haat het als mensen haar ''Sonja'' noemen in plaats van ''Sonia''.

    BIJNAAM
    Queen Of Hearts
    De hartenkoningin, Sonya kwam aan haar bijnaam door dat ze vaak harten breekt. Sonya heeft er echter geen spijt van,

    LEEFTIJD
    — Leeftijd: 19
    • Gedraagt Zich: 19
    • Ziet Er Zo Uit: 20

    — Geboorte Datum: 21 mei
    • Sterrenbeeld: Tweelingen
    INNERLIJK
    Behulpzaam
    Intelligent
    Verantwoordelijk
    Enthousiast
    Actief
    Sluw
    Sarcastisch
    Onbetrouwbaar
    Koppig
    Licht arrogant

    UITERLIJK
    — Lichaamstype • Slank
    — Huidskleur • Licht bruin
    — Wenkbrauwen. • Donkerbruin/zwart
    — Oogkleur • Bruin
    — Bril of lenzen • nee
    — Lippen • donker-roze, slank
    — Kenmerken • Haar Japanse uiterlijk
    — Haarkleur • Donkerbruin/zwart
    — Haarlengte • net over haar schouders
    — Stem • Normaal
    — Accent • Geen
    — Kledingstijl • Bad girl
    — Favoriet kledingstuk • Bloesje
    — Accessoires • Een oude familieketting.
    — Tatoeages • een tattoo op haar rug.
    — Piercings • Geen.
    — Littekens • Best veel.


    ''Bad Girls Do It Better.''
    VERLEDEN
    Sonya word geboren in Japan, maar verhuisd op haar tweede naar Nederland. Haar moeder is al gestorven tijdens haar geboorte, en haar vader wou niet blijven in het land. Sonya leerde verschillende dingen. Ze kreeg altijd thuis les, en haar extra les was overleven. Sonya leerde iets aparts van haar vader. Iets wat nodig was voor een revolutie. Sonya accepteerde het en deed graag met hem mee. Op de 16de verjaardag van Sonya ging haar vader vroeg in de ochtend weg en liet hij een pakketje voor haar achter met een briefje. Hij had zich opgeblazen, en op het nieuws stond dat er 250 doden waren geweest. Toen Sonya het pakje open maakte was het een zwart dagboek met de reis van haar vader. Hoe hij een revolutie creëerde en dat moest Sonya ook doen.


    ''You're Hell, My Dream..''

    [ bericht aangepast op 27 aug 2016 - 20:34 ]

    Kan ik hieraan nog meedoen?

    zhinka schreef:
    Kan ik hieraan nog meedoen?


    Ja, dat kan!


    obsessive rage

    Harleen ''Harley'' Romy Cain.

    ]




    NAAM
    Harleen [har-lien] Romy [ro-mie] Cain [keen] .

    BIJNAAM
    De enige bijnaam die Harleen kent is Harley, die ze dan als enige ook accepteert.

    LEEFTIJD
    Harley is 18 jaar en geboren op 13 november, wat haar sterrenbeeld schorpioen maakt.

    INNERLIJK
    Positief
    Sociaal
    Intelligent
    Moedig
    Hardwerkend
    Eerlijk
    Negatief
    Nieuwsgierig
    Sarcastisch
    Iets te lacherig
    Licht arrogant
    Koppig

    UITERLIJK
    Harley heeft bruin haar, glimmend tot over haar schouders. Haar ogen zijn ook bruin, die goed te zien zijn in licht. Haar lippen zijn vol, maar zeker niet dik. Ze zijn licht roze getint dat goed bij haar licht getinte huid past. Harley heeft ook een wipneus. Harley draagt vaak stoere kleren, vooral zwart en donkergrijs vindt ze mooi bij zichzelf staan. Of Harley draagt spijker, wat haar ook niet verkeerd staat.

    Harley heeft een ketting van haar moeder gekregen op haar zesde, die Harley altijd draagt. Het is haar kostbaarste bezit in tijden en brengt voor Harley geluk.


    VERLEDEN
    Harley is geboren in een koude herfstnacht, drie dagen te laat. Haar ouders zaten krap en hadden eigenlijk niet zo veel geld voor een kind, maar Harley haar moeder hield vol dat ze haar dochter wilde houden, waardoor ruzie ontstond en Harley haar vader vertrok. Harley en haar moeder bleven achter in hun kleine huisje. Harley werd groot gebracht met dingen die ze toch nog konden kopen, en waar Harley dan ook blij mee was. Op een dag had ineens haar vader weer interesse voor Harley, hij had een nieuwe rijke vrouw en een zoon Hugo. Haar vader pakte alles van Harley haar moeder af, en zorgde ervoor dat ook Harley mee ging. Op Harley haar twaalfde had haar moeder niks meer, toen heeft ze zelf moord gepleegd. Automatisch moest Harley verhuizen, maar ze wou haar vader niet zien. Nooit. Never te nimmer. Ze bleef altijd op haar kamer met haar verzameling sprookjes boeken die ze kocht. Haar vader kwam wel is, maar Harley had er nooit behoefte aan. Na twee jaar op haar kamer kwam Harley beneden, haar vader deed zijn best, en haar stiefmoeder ook. Harley had er geen behoefte aan, ze ging na school vaak met haar vriendinnen Daantje en Annemiek mee, en kwam laat thuis. Haar vader was daar wel is boos om, maar dat kon Harley niks schelen. Op een dag was hij er zat van, en heeft hij op haar gescholden, er kwam een vecht partij aan te pas. Toen is Harley naar boven gerend en viel haar een vreemde schaduw op, toen is ze echter ontvoerd naar Neverland.

    EXTRA

    Likes x Olifanten, spelletjes, gezelligheid, muziek en gitaar.
    Dislikes x Tomaten, hard geschreeuw, slangen, katten, serieusheid en verveeldheid.
    Angsten x Slangen.
    Allergieën x Geen.
    Magie x
    Wapens x Pijl en boog.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2016 - 16:48 ]

    Misschien een lost boy?
    En een overig meisje (zeemeermin van de Neverlandse wateren) xD

    [ bericht aangepast op 25 sep 2016 - 16:42 ]

    _Insane schreef:
    Misschien een lost boy?
    En een overig meisje (zeemeermin van de Neverlandse wateren) xD


    Dat mag!

    2021 layout ding


    dOll little

    DOLL LITTLE • DISTRICT 9 • 17 YEARS OLD


    NAME:

    FIRST NAME:
    LAST NAME:
    NICKNAMES:
    Doll
    Little
    The Real Life Doll
    •
    •
    •
    [word name]
    [word name]
    Capitol nickname
    Doll is the owner of a rather odd sounding name, and thus it is generally assumed to be a nickname of some sort. People have often asked them whether their full name is Dorothy, Dorcas, Dolly, or anything in that direction, but the answer to that would be no. Their legal caretaker never quite viewed Doll as human enough for a normal sounding name. Doll doesn't know if they have an opinion on this, though they could accept Dorcas to be used as their name instead by close friends, as a sign of affection, in the sense of assurance that they're perceived as equal to them.


    AGE:
    AGE:
    Gemini Sun
    •
    •
    17 years old
    Capricorn Rising
    •
    •
    June 12
    Scorpio Moon
    Doll tends to feel much younger than they are, yet they come off as very mature for their age. Both of these are results of severe childhood trauma. Doll likes astrology and at times is better at remembering their signs than their actual age.

    GENDER:
    Doll doesn't feel truly comfortable in any typical gender role, nor do they feel as though they have a gender. They kind of accept all possible pronouns, though they use they/them for themself, and are usually referred to with she/her. They are assigned female at birth and generally forced to present very femininely.


    SEXUALITY:
    Doll has never thought about specific labels and until recently thought they weren't actually capable of attraction - not perceiving themself as human enough for such. They have now, however, settled on the idea that they can experience attraction to any gender, with a preference for feminity. The labels "asexual panromantic" would be most fitting, though the closest word Doll knows is "lesbian".
    •

    •

    •

    •

    •

    •

    •

    •

    •

    •

    •

    •

    •

    •
    I THINK I AM A LITTLE BIT IN LOVE WITH YOU


    ♥ I AM A DISGUSTING GIRL ♥



    PERSONALITY:
    MBTI PERSONALITY TYPE: INFP -T
    •
    •
    •
    •
    •
    •
    •
    •
    POSITIVE TRAITS:
    Intelligent
    Imaginative
    Cunning
    Analytical
    Charming
    Empathic
    Perceptive
    •
    •
    •
    •
    •
    •
    •
    •
    NEGATIVE TRAITS:
    Anxious
    Detached
    Cynical
    People-pleasing
    Meek
    Manipulative
    Disorganized
    •
    •
    •
    •
    •
    •
    •
    •


    •
    •
    •
    •
    •
    •
    •
    •


    Doll is an... Interesting person, if you are a psychiatrist. It is a bit difficult to say who they are exactly (and they probably don't really know themself), for they tend to present themself in the way that they believe is most desired. Masks upon masks upon masks, usually obedient and quiet, only speaking when spoken to and apologizing often - though they can also be talkative and witty if that seems to be the required attitude. Doll is... Observing. They tend to very carefully analyze what the people around them want and then give them such. They are anxious and distrusting, expecting punishment from any little thing they'd do. Most of the time, Doll is so stuck on surviving that they are detached from everything around them, causing them to feel very muted emotions and not build any relationships with those around them. This perpetual dissociation often makes Doll feel like they may not have a personality at all. Their self esteem is low and they may struggle making independent decisions due to the fear of angering others. Doll themself is usually angry, too. They are often angry and feel very out of control in their life - this feeling is, of course, perpetuated by their difficulty ignoring other people's opinions, because in Doll's eyes, these opinions are genuine threats. Whenever Doll would be a bit more honest around others, this will show in cynicism and dark humor. Doll can be rather funny in this way even if their humor is rather bitter and a tad morbid. Doll is intelligent whenever they have room to think and great at deduction. They are sneaky and never take a direct approach to things, even when it seems like they do, their actions are polished and sugarcoated.
    - - - - - - - - - WHAT IF NONE OF THIS IS REAL? - - - - - - - - -

    ‘It’s beautiful,’ Doll says, and that’s true. The master’s dress is beautiful, and Rose’s hairstyle is beautiful, and Doll is a thing of white cloth and stuffing. No one would say that the body of a doll before it is finished is beautiful.

    - - - - - - - - - WHAT IF I'M LOSING MY MIND? - - - - - - - - -



    PAST:
    TRIGGER WARNING:
    Abuse, torture, brainwashing, sex trafficking

    Doll's past is not much like that of most other people in District 9. They were adopted as a baby by a dollmaker and cult leader, Hansen Little. He was rich, but not particularly a caretaker one might wish to have. He lives in a house where he (and his cult) raise children to be human dolls - obedient, pretty, and mindless, most likely for sex trafficking at some point, though Doll isn't too sure on this (they don't quite want to know either once they realize just how much is wrong with their upbringing). Doll was exposed to severe abuse very early in the name of discipline and brainwashing, which could include being locked up in cupboards, starvation, sleep deprivation, and actual waterboarding. Usually these treatments were as punishments, and often over minor mistakes or things their abusers didn't like - though there were also instances where there was no reason at all. Doll learned to do only as told without protest or anything that could be perceived as impolite or unwanted. There is not much I can specify on this. Doll didn't form any close relationships with anyone aside from their few nannies nor did they have much space to develop themself as a person. They sometimes went to school, but never befriended anyone, and were left mostly alone by others as well. Doll was allowed to read and learn things that wouldn't inconvenience the cult, so they spent most of their free time alone with that, though they don't have much of it.

    DON'T LISTEN TO A WORD I SAY

    APPEARANCE:
    Doll is about 166 cm/5'6" ft tall and of petite frame. They are somewhat underweight, but likely not as much as others in their district. Doll is extremely pale due to never coming outside and has visible eyebags that never seem to truly fade. They have large brown eyes that tend to be either empty or frightened, a small nose, somewhat plump lips, and the vaguest hints of freckles spread across their cheeks. Doll's hair is brown, wavy, and reaches to about their mid-back. Whenever they go to sleep it is braided, otherwise, the hairstyle depends on Doll's nanny. Doll cuts it off during their stay in the Capitol during a mental breakdown, their stylists fix it and turn it into a shaggy wolfcut that reaches Doll's shoulders. Doll is made to wear traditionally feminine, doll like clothing, mostly containing dresses with stockings.
    During their stay at the Capitol, Doll takes a liking to denim jeans and white shirts.
    •

    •

    •

    •

    •

    •

    •

    •

    •

    •
    IT'S SO COLD, ALL THE TIME

    They stare. Everything feels unreal. They feel like they are floating. Like everything else, the toilet, the sink, might detach from the floor and start floating too. Like the ceiling might be shrinking in on itself, the room becoming smaller, until the walls can’t bear the strain and detach from the floor, and everything might start floating, attached to nothing. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    FAMILY:
    Hansen Little / The Master / The Dollmaker [47] | Caretaker
    Doll never addresses Hansen Little with his real name. It is usually "sir", "the master", and very few times, "the dollmaker". They aren't very close to him. He is, legally, their caretaker, but in practice, he barely spends time with any of the children he has adopted. Instead, he remains in his quarters, where Doll is not allowed to come without an invitation from the master himself. Doll doesn't know the man very well - they know nothing of his youth or any such thing, and only truly know him as a superior who can hurt them very badly if they aren't careful. Doll doesn't hate the master, though - which is probably Stockholm syndrome more than anything else, but that's besides the point.

    ♥ I AM A HORRIBLE DAUGHTER ♥

    Rose [29] | Nanny
    Rose is currently Doll's nanny. Rose is a pretty woman, delicate, in her late twenties. She has soft brown eyes, light brown hair, pulled back but with wisps framing her face, and a smile that is too small and too permanent to be kind. Doll is as terrified of her as anyone else in the house, but they're grateful for her for she is much kinder than previous nannies they've had.


    ♥ I AM BROKEN PORCELAIN ♥
    ALLIES:
    Doll is in an alliance initiated by Michael Cady, the male tribute of District 6, based purely on the fact that the only tributes he remembered were all from district numbers in the table of three.

    -      VICI CARTWRIGHT [D3, 16 Y/O]
    -      LUMEN CARTWRIGHT [D3, 12 Y/O]
    -      MICHAEL CADY [D6, 17 Y/O]
    -      BELLFLOWER COLEMAN [D12, 15 Y/O]
    -      JACKDAW WEBB [D12, 17 Y/O]


    - - - - - - - - - I CANNOT AFFORD TO SCREAM - - - - - - - - -




    SKILLS:
    Now, I think it is no surprise to anyone that Doll never got to train with weapons or anything that could help them in physical combat. Technically, they didn't even have the space to learn how to make fire or even put on their own clothes. All of this combined makes for rather easy prey. Yet, Doll does have some skills that helps them in the arena.

    -      PLANTS:
    Books about plants were never forbidden to read. Doll was at some point allowed to do so freely, without asking, and thus they know quite a bit about edible and poisonous plants - and their symbolic meanings. They could likely recognize them in the wild.
    -      SECRET CODE / DECIPHERING:
    When every aspect of your life is controlled, hiding parts of it from your caretakers is tempting. Doll is great at languages, including code, and translating them. They have been doing so ever since they were introduced to the concept.
    -      DEDUCTION:
    As mentioned before, Doll is good at analyzing and deducting things. Though they never had the opportunity to learn official terms, both psychoanalysis and deduction in the sense of "whodunnit" is both fun and relatively easy to them.
    -      HIDING:
    When your caretakers are dangerous, you learn how to be very quiet and still while hiding from them.
    -      CONSTITUTION:
    Doll has a rather high pain tolerance due to the abuse they endured all their life. They might be able to take torture longer than usual.
    -      INTELLIGENCE:
    Doll may not be very physically capable, they are incredibly smart. It would depend a bit on their resources how well this shows, but if they are in a position where they dare to take initiative, it could mean that they are good at designing traps, for example.
    -      CHARM:
    This has also been said before, but Doll is both attractive and polite, and they're also rather good at being what is most desired of them, which tends to make people listen to them more than they might to the average person.
    - - - - - - - - - I CANNOT AFFORD TO CRY - - - - - - - - -

    MENTAL HEALTH:
    If ever sent to a psychiatrist, Doll would likely be diagnosed with C-PTSD (complex post traumatic stress disorder), OSDD-3 (other specified dissociative disorder type 3), autism, ADD, chronic depression, and a social anxiety disorder.


    EXTRA:
    -      FEARS:
    Failure, punishment, adults, water (because of waterboarding - this mostly shows itself in a fear for showering), medical treatments, abandonment, close relationships, being treated respectfully (because they are afraid to disappoint).
    -      INTERESTS:
    Language, story telling, music (they can sing rather well), psychology (once introduced to the concept).

    I DIDN'T KNOW THAT YOU KILLED ME AT FIRST


    [ bericht aangepast op 7 sep 2021 - 8:56 ]


    obsessive rage