• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later
    Aanpassing: Je mag 4 zelf bedachte rollen. Je kan een figurant (Felix, Mister Smee, Devin enz.) op je nemen als je dat leuk vindt.

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart (Robbie Kay)
    × Felix - Verloren (Parker Croft)
    Meisjes:
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart (Georgie Henley)
    × Florence Red - Undertale (Faceclaim waarvan ik de naam vergeten ben)
    × Aina Fighter - Fictionalworld (Geen faceclaim)
    × Leslie/Brian - JoSnape (Sabrina Carpenter)
    × Merel "Cry Baby" Goat - Verloren (Rowan Blanchard)
    × Wendy Moira Angela Darling - Verloren (Freya Tingley)
    × Ariël Watson - JoSnape (Onbekend voor mij)


    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham (Colin O'Donoghue)
    ×Julius O'brain - _Dark_ (Onbekend voor mij)
    ×Chris James - Undertale (Geen)
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph (Nina Dobrev)
    ×Jo - JoSnape (Sabrina Carpenter)
    ×Sofia Brookelin - _Dark_ (Keira Knightley)
    ×Charlotte "Charlie" Blake - Verloren (Sabrina Carpenter)
    ×Megan Dilana Brookelin - shairell (Mackenzie Foy)

    Other:
    Jongens:
    × Alexandro Sanchez - illustrationx (Onbekend voor mij)
    × Sean - httpLAURA (Onbekend voor mij)
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1 (Rose McIver)
    × Tiger Lily - Lost_Girl (Onbekend voor mij)
    × Fenne - tinkerbell1 (Geen faceclaim)
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale (Ella Pumel)
    × Lynn Parker Lewis - shairell (Lindsay Hansen)
    × Aster "Sleepsong" Child - Verloren (Kaya Scodelario)
    × Jade ''Dollhouse'' Norman - httpLAURA (Onbekend voor mij)
    × Bastet - BastetCat (Selena Gomez)
    × Abbigail ''Abby'' Wakefield - illustrationx (Emily Rudd)
    × Catharina Sanchez - illustrationx (Onbekend voor mij)
    × Caitlin - shairell (Mia Wasikowska)
    × Babette Woodlin - httpLAURA (Daria Sidorchuk)


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Speeltopic: 1, 2, 3
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    Stop op de meiden vanaf nu!

    [ bericht aangepast op 25 sep 2016 - 20:04 ]


    obsessive rage

    Verloren schreef:
    Ik zou graag eerst willen dat je Amber erin gooit en er even mee speelt, daarna mag je er nog iemand in doen


    Natuurlijk :)


    ''Bad Girls Are The Best Girls.''

    Zou ik ook mee mogen doen?
    (meisje, en ik bedenk een goede reden)


    When you see me, I'm not here

    Ja is goed


    obsessive rage

    Lisadragonrider


    > Grimmlove

    Reden dat ze op Neverland is:
    .... (weet nog niet hoe ze heet) haat haar leven. Waarom? Ze wil gewoon in haar eigen fantasiewereld wonen. Haar ouders zijn heel aardig maar dat belemmerd haar juist meer, ze wil weglopen maar wil ze geen pijn doen. Ze houd veel van schrijven en is goed opgeleid, heeft een fijne school met goede vriendinnen. Toch weet ze dat er meer is, meer dan iedereen denkt. Ze verdiept zich veel in magie en weet daar ook veel vanaf, ze waarschuwde haar moeder dat ze in de nacht, I Believe, zou zeggen en dat ze dan misschien weg zou zijn voor altijd. Haar moeder vond het goed want geloofde het niet. Die nacht heeft ze het gedaan en is opgehaald. Meteen dat ze op Neverland kwam is ze gevlucht en bleef op Neverland. Daar woont ze nu ongeveer 5 jaar zonder dat iemand het wist. Ze heeft het nog wel moeilijk met haar ouders want ze weet dat ze haar missen maar heeft het fijn op Neverland. Ze weet veel wat er gebeurd want ze spioneert veel voor zichzelf.

    (is dit een goede reden? Ik hoop het in ieder geval wel)


    When you see me, I'm not here

    Klinkt wel leuk (K)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Dankje, ik hoop dat Verloren het ook goed vind


    When you see me, I'm not here

    Tis niet zo logisch dat Pan het niet zou weten omdat het zijn schaduw is die haar op heeft gehaald, kan je daar nog iets op verzinnen? Want hij stuurt mensen best snel weg (of dood ze gewoon) als hij ze niet wil, heheh. Voor de rest is het een prima idee ^^


    obsessive rage

    Verloren schreef:
    Tis niet zo logisch dat Pan het niet zou weten omdat het zijn schaduw is die haar op heeft gehaald, kan je daar nog iets op verzinnen? Want hij stuurt mensen best snel weg (of dood ze gewoon) als hij ze niet wil, heheh. Voor de rest is het een prima idee ^^


    Peter weet het wel, maar had plannen om haar te doden, daardoor moest ze vluchten en ondergedoken blijven...

    (even helpen xD)


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Unstoppable_xx schreef:
    (...)

    Peter weet het wel, maar had plannen om haar te doden, daardoor moest ze vluchten en ondergedoken blijven...

    (even helpen xD)

    Dankje, lief van je (K)
    Of dat Peter weet waar ze is maar weet ook dat ze geen gevaar vormt, eigenlijk een beetje als bij Tink...
    (zo zie ik haar voor me)

    Of dat Peter (gewoon een idee want jij bent Peter dus dat moet je zelf weten) haar misschien nog een keer nodig heeft en haar daarom niet vermoord ;)

    [ bericht aangepast op 12 aug 2016 - 11:24 ]


    When you see me, I'm not here

    MyDreams schreef:
    (...)
    Dankje, lief van je (K)
    Of dat Peter weet waar ze is maar weet ook dat ze geen gevaar vormt, eigenlijk een beetje als bij Tink...
    (zo zie ik haar voor me)

    Of dat Peter (gewoon een idee want jij bent Peter dus dat moet je zelf weten) haar misschien nog een keer nodig heeft en haar daarom niet vermoord ;)


    Zoals Tink is prima ^^


    obsessive rage

    Verloren schreef:
    (...)

    Zoals Tink is prima ^^

    Thank you!!
    Is deze faceclaim goed:


    Scarlett Leithold
    (dus dat de faceclaim nog niet in gebruik is)


    When you see me, I'm not here

    Die is vrij ^^


    obsessive rage

    Anna Woods, FireFly

    Naam


    Anna, Latijnse meisjesnaam, betekent genadig.
    FireFly, ze houd veel van deze beestjes en is blij dat het haar achternaam is, betekent Vuurvlieg.
    Woods, Betekent Bossen, voor op school gebruikte ze die achternaam omdat haar echt achternaam apart klonk
    Bijnaam
    Anne, maar Anna vind dat niet zo'n leuke naam
    FireFly, omdat ze het niet helemaal ziet als haar achternaam.
    Leeftijd
    Anna is 16 gebleven omdat ze al 5 jaar op Neverland woont,
    Ze is dus in het echt 21
    Maagd
    13 September


    "Ten Million FireFlies lit up the World as I Fell Asleep"



    Innerlijk
    Positief
    Vrolijk
    Anna heeft meestal een lach op haar gezicht, vroeger was het zo erg dat als ze pijn had zelfs moest lachen.
    Nieuwsgierig
    Anna wil altijd alles weten, is dat niet zo word ze soms helemaal gek.
    Vriendelijk
    Anna is nooit heel snel boos, ze probeert alles op een goede manier op te lossen.
    Fantasierijk
    Anna heeft heel veel fantasie, daarom vind ze het ook zo fijn op Neverland.
    Zelfstandig
    Als je niet zelfstandig bent? Hoe kan je dan overleven op Neverland?
    Dapper
    Anna doet nooit iets niet omdat ze bang is.
    Zorgzaam
    Ze geeft om haar vrienden en doet er ook alles aan om ze te helpen. (ze heeft alleen geen vrienden)
    Behendig
    Ze is snel en lenig. Handig als je moet vluchten.
    Negatief


    Schuw
    Anna wil het liefste onzichtbaar zijn zodat niemand haar ziet.
    Emotioneel
    Als je iets gemeens tegen haar zegt doet het niet zoveel, als er iets gebeurt met haar vrienden kan ze in huilen uitbarsten.
    Stil
    Ze zegt niet vaak wat alleen als het echt noodzakelijk is.
    Angstig
    Ze heeft altijd zo'n knagend gevoel van binnen dat zegt dat ze bang is.
    Gemeen
    Op sommige momenten is ze aardig maar ze kan ook best gemeen doen. Vertrouwd ze je niet dan ben je ook niet welkom.
    Angsten


    Afscheid nemen
    Ze begint al bijna te huilen als ze afscheid moet nemen van iemand die ze de volgende dag weer ziet. Ze weet niet waarom dat zo is maar het is gewoon haar gevoel.
    Bekeken worden
    Anna vind het niet fijn om bekeken te worden door 1 of meerdere personen. Ze voelt zich erg ongemakkelijk en wil het liefste gewoon onzichtbaar worden of dood gaan van schaamte.
    Nergens heen kunnen
    Als ze in een hokje zit waar ze niet uit kan begint ze te flippen en doet alles wat diegene wil. Als je haar omsingeld met meerdere personen geeft Anna zich over en als je haar gewoon ergens aan vastmaakt zodat ze niet weg kan wil ze ook alles doen wat diegene vraagt.
    Te veel mensen
    Ze kan niet tegen al die prikkels van veel mensen, het liefste wil ze dan gewoon alleen zijn.
    Te veel geluiden
    Hetzelfde als bij de mensen.
    "You Would not Believe Your Eyes..."


    Uiterlijk


    Anna heeft blond haar met een paar bruinere strepen erdoor. Ze heeft helderblauwe ogen. Ze heeft een gemiddelde lengte, niet te lang niet te klein. Ze is best bleek maar niet extreem. Ze is best wel dun waardoor je niet zo goed kan zien dat ze best sterk is.
    Verleden
    Anna haat haar leven. Waarom? Ze wil gewoon in haar eigen fantasiewereld wonen. Haar ouders zijn heel aardig maar dat belemmerd haar juist meer, ze wil weglopen maar wil ze geen pijn doen. Ze houd veel van schrijven en is goed opgeleid, heeft een fijne school met goede vriendinnen.

    Toch weet ze dat er meer is, meer dan iedereen denkt. Ze verdiept zich veel in magie en weet daar ook veel vanaf, ze waarschuwde haar moeder dat ze in de nacht, I Believe, zou zeggen en dat ze dan misschien weg zou zijn voor altijd. Haar moeder vond het goed want geloofde het niet. Die nacht heeft ze het gedaan en is opgehaald. Meteen toen ze op Neverland kwam vluchtte ze, toch denkt ze dat Peter Pan van haar af weet want het was tenslotte zijn schaduw.
    Op dit moment is ze veel te vinden in de bossen rondom het kamp van Pan want zo weet ze toch nog een beetje wat er gebeurt op Neverland. Anders is ze zo'n kluizenaar.
    Extra
    Anna is erg lang alleen geweest en heeft daarom stemmen in haar hoofd gekregen die haar tegenspreken, toespreken en steunen.
    Anna heeft het nog erg moeilijk met haar ouders, ze weet dat ze hun pijn heeft gedaan omdat ze was verdwenen, ze was enig kind dus ze hebben geen kind meer.
    "I Hate Goodbyes..."


    When you see me, I'm not here

    Is ze goed?
    Ik hoop het wel :)


    When you see me, I'm not here