• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later
    Aanpassing: Je mag 4 zelf bedachte rollen. Je kan een figurant (Felix, Mister Smee, Devin enz.) op je nemen als je dat leuk vindt.

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart (Robbie Kay)
    × Felix - Verloren (Parker Croft)
    Meisjes:
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart (Georgie Henley)
    × Florence Red - Undertale (Faceclaim waarvan ik de naam vergeten ben)
    × Aina Fighter - Fictionalworld (Geen faceclaim)
    × Leslie/Brian - JoSnape (Sabrina Carpenter)
    × Merel "Cry Baby" Goat - Verloren (Rowan Blanchard)
    × Wendy Moira Angela Darling - Verloren (Freya Tingley)
    × Ariël Watson - JoSnape (Onbekend voor mij)


    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham (Colin O'Donoghue)
    ×Julius O'brain - _Dark_ (Onbekend voor mij)
    ×Chris James - Undertale (Geen)
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph (Nina Dobrev)
    ×Jo - JoSnape (Sabrina Carpenter)
    ×Sofia Brookelin - _Dark_ (Keira Knightley)
    ×Charlotte "Charlie" Blake - Verloren (Sabrina Carpenter)
    ×Megan Dilana Brookelin - shairell (Mackenzie Foy)

    Other:
    Jongens:
    × Alexandro Sanchez - illustrationx (Onbekend voor mij)
    × Sean - httpLAURA (Onbekend voor mij)
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1 (Rose McIver)
    × Tiger Lily - Lost_Girl (Onbekend voor mij)
    × Fenne - tinkerbell1 (Geen faceclaim)
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale (Ella Pumel)
    × Lynn Parker Lewis - shairell (Lindsay Hansen)
    × Aster "Sleepsong" Child - Verloren (Kaya Scodelario)
    × Jade ''Dollhouse'' Norman - httpLAURA (Onbekend voor mij)
    × Bastet - BastetCat (Selena Gomez)
    × Abbigail ''Abby'' Wakefield - illustrationx (Emily Rudd)
    × Catharina Sanchez - illustrationx (Onbekend voor mij)
    × Caitlin - shairell (Mia Wasikowska)
    × Babette Woodlin - httpLAURA (Daria Sidorchuk)


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Speeltopic: 1, 2, 3
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    Stop op de meiden vanaf nu!

    [ bericht aangepast op 25 sep 2016 - 20:04 ]


    obsessive rage

    Verloren schreef:
    Kan je haar nog een beetje uitbreiden? Anders is ze zo ook goed

    PS: Het is Puss in Boots, haha. Maar maakt niet uit (:


    Ja, ga ik volgende weke doen, was ff gehaast.


    Never grow up, it's a trap.

    Mag ik een +rol erbij doen


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    shairell schreef:
    Mag ik een +rol erbij doen


    Ja, maarrrr die vlogger kan dus niet want in 1900 bestaat dat nog niet


    obsessive rage

    Verloren schreef:
    (...)

    Ja, maarrrr die vlogger kan dus niet want in 1900 bestaat dat nog niet


    Ik maak hem morgen, kan ik Lindsay Hansen als fc ??


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Uhm oke... (Al vind ik het eerlijk gezegd wel een beetje lastig omdat ik die faceclaim gebruik voor een vrij recent karakter, maar kan het je niet verbieden)


    obsessive rage

    Lynn Parker Lewis

    Naam:
    Lynn
    Lynn is een Engelse gemend naam, het komt van haar dierbare oma Lynnette.
    De betekenis van de naam is Beeldschoon.

    Parker
    Parker is een naam die voor jongens& meisje gebruikt kan worden.Het is een Engelse
    naam en ht betekend gecultiveerd land. Parker kreeg de naam door haar oudtante Parker,
    die is omgekomen tijdens een auto ongeluk.

    Lewis
    Lewis is een Engelse jongens naam, het betekend
    beroemde krijger. Lynn kreeg die naam van haar vader,
    Davis Lewis.

    Bijnaam:
    Lynn kent niet veel bijnamen, aangezien Lynn een korte naam is kan je ook
    niet veel bijnamen uit haar naam krijgen. Om haar te pesten moet je haar ''rooie'' durven
    noemen.
    De mogelijke bijnamen die ze ooit gekregen heeft:
    • Rooie (deden jongens om haar te pesten)
    • Sproet (noemde haar vriendin haar aangezien ze spekkie&sproet las.)
    • Lynnie (noemde haar moeder haar)

    Leeftijd:
    • Datum: 12 november.
    • Sterrenbeeld: Schorpioen.
    • Lynn is 17 Jaar oud en is geboren op 12 november geboren.
    • Lynn ziet er soms 15 jarig uit, maar kan zich gedragen als een 20 jarige.

    Innerlijk:
    • Avontuurlijk, wanneer je haar angsten zien lijkt Lynn een bang meisje, maar ze is het niet. Ze is erg vrij en durft anders wel veel.
    • Over-actief, soms is Lynn erg... druk... Ze praat dan wel veel en springt dan veel op en neer.
    • Verstandig, Lynn is best wel slim en weet veel dingen na waar ze is.
    • Koppig, Lynn doet altijd wat ze zelf wil ook al is het best gevaarlijk, je moet haar slinks omleiden wat best moeilijk is want Lynn is intelligent.
    • Beschermend, Lynn beschermd haar vrienden wel, ze is misschien een bang kippetje als je haar ziet, maar ze kan je wel beschermen.
    • Verlatings-angst, Lynn is niet bang dat ze je verliest, ze is bang dat ze alleen eindigt.
    • Vrolijk, Lynn is na misschien haar treurige eigenschappen best vrolijk.
    • Nieuwsgierig, ze wil altijd alles weten en ze bemoeit zich overal mee.

    Angsten:
    • Wespen, ze is voor wespen nog kwetsbaarder dan anderen.
    • Mensen, je kan haar heel makkelijk laten schrikken zelfs als je stil achter haar ''boe'' roept en ze je al heeft gezien.
    • Water, ze is bang dat er zeemeerminnen in zitten die je willen verdrinken.
    • Onbekende mensen, ze is sowieso bang voor mensen, omdat ze weet dat ze liegen&bedriegen.

    Uiterlijk:
    • Rood haar
    • Blanke Huid
    • Schattig, maar toch ook Bad kledingstyle
    • Sproeten
    • Geen tattoo's of andere bewerkingen.
    • Ze kan snel last krijgen van haar enkel, omdat ze hem ooit verdraaid heeft.
    Verleden:
    Chelsea Lewis||Geboren: Engeland||Zusje||Was middelbare scholier
    David Lewis||Geboren: Engeland||Vader||Was Visser
    Flory Mccurdy||Geboren: Amerika|| Moeder||Was ballet danseres/ heks

    Lynn haar moeder is overleden toen Lynn 7 jaar was, haar zusje was net 4 en zei kreeg daardoor
    meer aandacht van haar vader. Aangezien Lynn ouders was begreep zei het meer, maar kreeg altijd minder aandacht
    dan Chelsea. Ze werd jaloers en liep toen ze 10 was weg, ze is nooit terug gekomen. Toen ze vijftien was had haar oma haar gevonden
    en toen bleek het dat hun vader&Chelsea dood waren. Lynn heeft haar verdriet toen verborgen en is nu een held geworden in niet-huilen&
    je verdriet verbergen.
    Extra:
    • Hobby's: Vissen, Lynn haar vader was een goede visser en ze heeft veel van hem geleerd.
    • Geboorteplaats/Woonplaats: Lynn is geboren in Engeland, en woonplaats? Tja, nu Neverland blijkbaar.
    • Wapens/wat: Ze kan goed opschieten met een pijl&boog en dolken.
    • Zwakheden: Haar familie&verleden, en haar angsten.
    • Sterkheden: Haar zelfvertrouwen& haar wapen kwaliteit.
    • Toverkrachten: Lynn heeft een toverstaf in haar laars zitten.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 11:45 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Aster "Sleepsong" Child
    ,,I'm not only one person. I'm more than only that, just open your eyes and you'll see it.''
    FC: Kaya Scodelario 15 jaar Sleepfairy



    Naam:
    Aster [As-tur]= Ster, omdat ze straalt. Haar moeder heeft deze naam ook pas uitgekozen toen ze haar dochter beter kende.
    Child [Chaild]= Kind, dit was gewoon de achternaam van haar moeder.
    Nu heeft Aster twee persoonlijkheden, de tweede heet Aster Orion. Orion is ook een ster.
    Bijnaam:
    Door sommige vriendinnen wordt Aster wel Assie genoemd, haar moeder noemde haar wel eens "Sleepsong" omdat ze goed is in zingen, en wanneer ze dat doet kalmeert dat mensen. Zo zingt Aster dus mensen in slaap.
    Er was ook iemand die de naam "Kat" bedacht, omdat Asters gezicht vrij veel weg heeft van een kat.
    Leeftijd:
    Aster is net 15 geworden, haar sterrenbeeld is Tweelingen, wat wel heel goed past gezien ze twee persoonlijkheden heeft.
    Innerlijk:
    Aster Child:
    Positieve eigenschappen:
    • Oplettend
    Aster Child ziet zo ongeveer alles, of dit expres, uit verveling of gewoon per ongeluk is weet ze zelf vaak niet eens. Wel is het erg handig dat ze de kleinste details opmerkt en zo al snel ziet wat er gaande is.
    • Fantasievol
    Dit is eigenlijk iets wat zowel Aster Child als Aster Orion heeft: Fantasie.
    • Lief
    Er is hier denk ik niet echt uitleg voor nodig denk ik, maar Aster Child is ontzettend lief en lijkt hierdoor soms net een kind.
    • Begripvol
    Als je iemand nodig hebt die medelijden heeft en begrip voor je toont, ga naar Aster Child. Ze zal er altijd voor je zijn, zolang ze Aster Child is.

    Negatieve eigenschappen:
    • Klunzig
    Dit is soms toch wel een... Probleem. Wanneer je Aster Child zenuwachtig maakt, of haar laat weten dat het belangrijk is, gaat er van alles verkeerd. Wanneer je haar het gevoel geeft dat het niet noodzakelijk is gaat het echter perfect.
    • Gevoelig


    Zielige films zijn voor de meeste mensen geen enkel probleem, evenmin als een lastig gesprek tussen twee mensen, zolang ze er zelf maar niet bij betrokken zijn. Aster Child kan hier absoluut niet tegen, ze leeft zich veel te veel in en zal in een hoekje terug te vinden zijn, huilend.
    • Eenzaam
    Aster Child is al bijna heel haar leven bezig met het fixen en opbouwen van anderen hun levens, maar verwaarloost haar eigen leven en heeft hierdoor niet veel vrienden. Daarom is ze eenzaam - en op Neverland.
    • Verlegen
    Geen uitleg nodig toch?

    Aster Orion:
    Positieve eigenschappen:
    • Dapper
    Sommige mensen zijn dapper met woorden, anderen met een zwaard. Aster Orion is beiden wel, al is dit misschien niet altijd wegens eergevoel, maar gewoon omdat ze zich verveelt, dus duikt ze maar in gevaren.
    • Avontuurlijk
    Zoals hierboven al beschreven houdt Aster Orion van avontuur, wat best verschilt van Aster Child, die liever bij haar boeken en verhalen blijft. Aster Orion is echter gek op gevaren en zoekt ze zelfs op, al kan je dit ook als negatief opvatten, want meestal sleurt ze ook anderen in deze gevaren mee.
    • Zelfstandig
    Dit is wel iets wat oprecht positief is: Aster Orion is erg zelfstandig en hoeft niet achter iemand aan te lopen, ze weet prima wat ze moet doen en mensen hoeven haar hierbij niet te helpen.
    • Vrolijk
    Ook dit is wel fijn, Aster Orion heeft altijd een grote lading positieve energie bij zich, waarmee ze anderen ook kan aansteken. Daardoor is het, ondanks dat ze ergens ook best gevaarlijk is, toch wel fijn om haar in de buurt te hebben.

    Negatieve eigenschappen:
    • Roekeloos
    Moed verandert in avontuurlijkheid, avontuurlijkheid wordt roekeloosheid. Dan is het plots een stuk gevaarlijker om bij Aster Orion in de buurt te zijn, omdat ze een neusje heeft voor problemen en gevaren.


    • Opvliegend
    Het is niet moeilijk om deze dame boos te krijgen, ze is vrij snel op haar teentjes getrapt, waarschijnlijk omdat ze een vrij hoge eigendunk heeft. Ze is snel beledigd en nogal een heethoofd. Oppassen dus.
    • Brutaal
    Nu kan ze niet tegen grapjes over haar, ze heeft geen moeite om ze over anderen te maken. Ze is gewoon brutaal, dit kunnen haar leeftijdsgenoten vaak wel accepteren, maar volwassenen absoluut niet. Die worden dan boos.
    • Onbegrijpelijk
    Hetgeen wat het zo moeilijk maakt om vrienden te zijn met Aster Orion, is omdat ze nogal ingewikkeld in elkaar zit. Waarschijnlijk heb je wel een honderd levens nodig haar te begrijpen, zelfs zijzelf begrijpt zichzelf soms niet compleet. De enige die precies weet waarom Aster Orion iets doet, is Aster Child, omdat die een heel groot inlevingsvermogen heeft, en ondanks dat het niet zo lijkt, eigenlijk erg veel met haar tweede persoonlijkheid gemeen heeft.
    Angsten:
    Aster Child:
          - Onweer
    Het geluid en de plotselinge knallen weten Aster Child ontzettend bang te maken, omdat het zoveel drukte is, hier kan ze absoluut niet tegen.
          - Mensen verliezen
    Hoe cliché, maar het is wel waar. Aster Child heeft nu eenmaal niet zoveel vrienden, degene die ze heeft wil ze absoluut niet kwijt, omdat ze dan helemaal alleen blijft.

    Aster Orion
          - Vernedering
    Aster Orion is voor bijna niks bang, niks tastbaars, maar wel voor vernederd worden in het openbaar. Daar kan ze echt niet tegen.
          - Verliezen
    Hier kan Aster Orion echt niet tegen: Verliezen, op welke manier dan ook. Hierdoor wisselt ze in een discussie, en zelfs een gevecht, soms halverwege van partij, omdat ze het gevoel heeft dat ze aan het verliezen is.
          - Onrechtvaardigheid
    Al ziet ze eruit als vijftien, Aster Orion is soms net een klein kind. Ze schrikt ervan wanneer iets niet volgens haar regels gaat, dat is zo goed als dodelijk bij haar en kan haar een tijd lang verstijfd laten staan.
    Uiterlijk:
    FC: Kaya Scodelario
    Aster, welke persoonlijkheid ze dan ook is, heeft een apart gezicht dat je niet snel vergeet. Ze is ten eerste niet lang, nog kort, waardoor ze er van haar rug af heel gewoon uitziet. Ze is slank maar heeft wel mooie vormen waardoor ze er iets minder kinderlijk uitziet, als Aster Child draagt ze dan ook vaak kleine hakken om niet als klein kind, maar als jongvolwassene te worden gezien. Als ze Aster Orion wordt verpest die dit weer een beetje door laarzen of helemaal geen schoenen te dragen.
    Asters gezicht heeft iets weg van een vos of een kat, waarschijnlijk door haar iets spitse neus en amandelvormige ogen. De eyeliner helpt er natuurlijk ook bij. Haar huid is niet bepaald bleek of ontzettend gebruind, maar heeft gewoon een gezond kleurtje en lichte zomersproeten. Ze heeft mooie, dikke, golvende bruine haren die tot halverwege haar middel komen. Als Aster Child steekt ze het vaak op, terwijl Orion het gewoon los laat hangen. Als Child draagt ze redelijk formele kleding, dichtgeknoopte vestjes met daaronder een net hemdje en een skaterrok die niet echt een eigen stijl uitdrukken.
    Orion trekt dat vestje uit of laat de knoopjes open, schopt haar schoenen uit en gaat lol maken, dan zien de nette oorbellen er meer uit als rebelse tekens die rovers wel eens dragen. Verder zien de twee persoonlijkheden er exact hetzelfde uit, gezien ze ook in één lichaam zitten, alleen is Aster Child beleefd en zelfs verlegen, terwijl Aster Orion een jonge rebel is.
    Verleden:
    Al voordat Aster één jaar oud was verdween haar moeder spoorloos, waardoor ze met alleen haar vader overbleef. Deze ontdekte echter al gauw dat er iets niet helemaal normaal aan zijn dochter was: Deze gedroeg zich op sommige momenten als een jongedame die netjes in boeken las, op andere momenten was ze echt een kind dat beweerde dat ze niet Child heette, maar Orion. Het was niet echt een vloek, eerder een soort gelaagdheid, en wat de ene kant deed, kreeg de andere niet mee. Iedereen uit haar wijk in Londen had daar wel zijn twijfels bij, maar zolang ze Aster Child was hadden ze er eigenlijk verder geen problemen mee. Op een dag vond Aster de schaduw - in plaats van andersom - en vroeg of ze mee kon naar Neverland. Na lang zeuren kreeg ze het uiteindelijk toch voor elkaar.
    Extra: Tinkerbell is Asters moeder. (Ik heb hiervoor toestemming van katarax/tinkerbell1)

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 13:42 ]


    obsessive rage

    Is Lynn goed gekeurd ??


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Ja

    [ bericht aangepast op 30 juli 2021 - 17:13 ]


    obsessive rage

    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another House..."

    ~~Naam~~


    Eerste naam: Ariëlle
    Achternaam: Watson
    Bijnaam: Ariël, zo word ze ook veel liever genoemd, Ariël zegt ook niet dat ze Ariëlle heet.
    ~~Leeftijd~~
    ~15
    ~19 September
    ~Maagd

    ~~Innerlijk~~


    ~Positieve~
    ~Fantasierijk
    ~Sociaal
    ~Vriendelijk
    ~Rustig
    ~Wijs
    ~Negatieve~
    ~Onderdanig
    ~Zwak
    ~Sluw
    ~Schuw

    ~~Angsten~~


    ~Vergeten worden
    ~Blind worden
    ~Met handen vastgebonden worden

    ~~Uiterlijk~~
    ~Bleek
    ~Blauw Grijze ogen
    ~Blond haar
    ~Normale lengte

    ~~Verleden~~
    Ariël heeft het niet erg leuk thuis. Haar ouders doen alsof ze niet bestaat maar als ze dan een keer wel bestaat moet ze allemaal klusjes doen in het huis. Ze heeft het er best moeilijk mee en wenst elke nacht dat ze weg mag gaan, voor altijd. Ze is erg rijk, woont in een villa maar vind het verschrikkelijk daar. Ze krijgt geen geld van haar ouders, want ze bestaat niet, en ze zit de hele dag op haar kamer omdat ze daar opgesloten word. Het enige wat ze dan doet is schrijven in haar dagboek en lezen. Haar lievelingssprookje is Belle en het beest omdat Belle zo aardig is en van boeken houd. Ze leest er vaak in. Toen werd ze ineens opgehaald door de schaduw.

    ~~Extra~~
    ~Hobby's, Schrijven, Lezen, buiten zijn
    ~Lievelingskleur: Grijs

    [ bericht aangepast op 21 juli 2016 - 22:41 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Verloren, dit is dat meisje dus ;)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ik zet haar erbij ^^ Bij de Lost Girls omdat dat heeft logischte lijkt denk ik


    obsessive rage

    Japs
    Dankje


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Topic 4


    obsessive rage

    IDEE

    Het is een dood normale dinsdag voor Cameron Davis, tot op het moment dat zijn grootmoeder hem een cadeau geeft die hij pas zaterdag mag openen, anders gebeurd er iets vreselijks. Cameron kan zijn nieuwsgierigheid niet op en opent het cadeau waar een boek uitkomt. Hij begint het te lezen en kan het boek niet meer sluiten, nooit meer, want hij zit in het boek... En komt er niet meer uit....

    Het nou echte idee!

    Cameron Davidson word wakker op een eiland en net zoals in zijn verhaal ontwaakt zijn tweelingzus aan de andere kant. Zijn tweeling heeft geen idee wat er gebeurd is, want ze word zeg maar geboren als 17-jarige in Neverland. Wanneer Cameron iets doet, doet zei het ook of ze doet iets totaal anders. Cameron heeft geen idee dat ze bestaat, zei ook niet.



    Cameron: Goodboy, lief, behulpzaam, intelligent, slim.
    Chasey: Badgirl, agressief, ongehoorzaam, sluw, slim.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2016 - 20:58 ]


    ~