• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later
    Aanpassing: Je mag 4 zelf bedachte rollen. Je kan een figurant (Felix, Mister Smee, Devin enz.) op je nemen als je dat leuk vindt.

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart (Robbie Kay)
    × Felix - Verloren (Parker Croft)
    Meisjes:
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart (Georgie Henley)
    × Florence Red - Undertale (Faceclaim waarvan ik de naam vergeten ben)
    × Aina Fighter - Fictionalworld (Geen faceclaim)
    × Leslie/Brian - JoSnape (Sabrina Carpenter)
    × Merel "Cry Baby" Goat - Verloren (Rowan Blanchard)
    × Wendy Moira Angela Darling - Verloren (Freya Tingley)
    × Ariël Watson - JoSnape (Onbekend voor mij)


    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham (Colin O'Donoghue)
    ×Julius O'brain - _Dark_ (Onbekend voor mij)
    ×Chris James - Undertale (Geen)
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph (Nina Dobrev)
    ×Jo - JoSnape (Sabrina Carpenter)
    ×Sofia Brookelin - _Dark_ (Keira Knightley)
    ×Charlotte "Charlie" Blake - Verloren (Sabrina Carpenter)
    ×Megan Dilana Brookelin - shairell (Mackenzie Foy)

    Other:
    Jongens:
    × Alexandro Sanchez - illustrationx (Onbekend voor mij)
    × Sean - httpLAURA (Onbekend voor mij)
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1 (Rose McIver)
    × Tiger Lily - Lost_Girl (Onbekend voor mij)
    × Fenne - tinkerbell1 (Geen faceclaim)
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale (Ella Pumel)
    × Lynn Parker Lewis - shairell (Lindsay Hansen)
    × Aster "Sleepsong" Child - Verloren (Kaya Scodelario)
    × Jade ''Dollhouse'' Norman - httpLAURA (Onbekend voor mij)
    × Bastet - BastetCat (Selena Gomez)
    × Abbigail ''Abby'' Wakefield - illustrationx (Emily Rudd)
    × Catharina Sanchez - illustrationx (Onbekend voor mij)
    × Caitlin - shairell (Mia Wasikowska)
    × Babette Woodlin - httpLAURA (Daria Sidorchuk)


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Speeltopic: 1, 2, 3
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    Stop op de meiden vanaf nu!

    [ bericht aangepast op 25 sep 2016 - 20:04 ]


    obsessive rage

    Het tweede praattopic


    obsessive rage

    Krista "Kris" Sevenstone
    FC: Melanie Martinez | 19 jaar | Pixie



    Naam:
    Krista [Kris-ta]= Aangewezene, volger van Christus
    Sevenstone [Se-vun-stoon]= Zeven steen
    Haar bijnaam is Kris, zo wordt ze eigenlijk ook wel altijd genoemd, omdat het makkelijker roepen is.
    Bijnaam:
    Kris, dit is makkelijker roepen wanneer ze weer eens verdwenen is.
    Leeftijd:
    Nu is Kris 19, en op Neverland wordt ze niet ouder. In het echt zou ze nu al veel ouder zijn, gezien ze er al voor Pan was, op haar 19e is de tijd stil gezet.
    Innerlijk:
    Positieve eigenschappen:
          ~Lief
    Kris is een erg kinderlijk, lief persoon en helpt anderen best snel. Gewoon omdat het kan.
          ~Oplettend
    Het is niet makkelijk iets te verbergen voor Kris, omdat ze het toch wel door zal hebben, je kan haar dus niet zo makkelijk voor de gek houden.
          ~Dapper
    Soms is ze best een angsthaas, maar laf is ze niet, en wanneer ze zich over haar angst heeft heen gezet zal ze vechten. Iets zeggen in het openbaar? Geen probleem. Een draak verslaan? Oké, het zal even tijd kosten tot ze er helemaal klaar voor is, maar ze doet het wel.
          ~Schenkt genade
    Kris kan vechten, maar weet wanneer ze moet stoppen en genade kan schenken. Ze zal je sparen en het spel eerlijk spelen, voor zover dit mogelijk is.
          ~Eerlijk
    Kris zal absoluut geen omweg zoeken om te zeggen wat ze vindt, ze zegt het gewoon precies zoals ze het vindt. Niet moeilijk, toch?

    Negatieve eigenschappen:
          ~Brutaal
    Eerlijkheid kan in gebrek van beleefdheid veranderen, en dat dan weer in brutaliteit. En dat omschrijft Kris wel, ze is vrij brutaal.
          ~Onhandig
    Geen uitleg nodig.
          ~Naïef
    Nee, Kris is niet dom, maar wel naïef. Ook als ze je door heeft kan ze er zo op vertrouwen dat je haar toch geen pijn zou willen doen, dat ze vergeet dat er genoeg mensen zijn die dat wel willen.
          ~Gevoelig
    De meeste mensen zijn erg voorzichtig met gevoelige snaren, maar bij Kris staan ze bijna overal. Je kan ze haast niet ontwijken.
          ~Snel jaloers
    Kris kan heus goed zijn, maar wanneer je haar jaloers maakt, verandert ze in een duivel. Als excuus zou je kunnen zeggen dat dit komt omdat ze een pixie is, en pixies te klein zijn voor meerdere gevoelens tegelijk, maar dit valt best mee.
    Angsten:
    Insecten
    Kleine ruimtes
    Verliezen
    Uiterlijk:
    FC: Melanie Martinez
    Kris heeft een vrij opvallend uiterlijk dat je niet zo gauw vergeet.
    Haar haar heeft twee kleuren, zwart en blond. Ze heeft een ringetje door haar neus, en meestal aardig wat make up wat haar niet echt een natuurlijke pixie look geeft, eerder die van een rebelse tiener. Wat ze eigenlijk ook is.
    Ze is in pixie vorm ongeveer vijf tot tien centimeter lang, in normale vorm is ze ook niet bijster groot, zo'n 1,60.
    Als ze geluk heeft is ze even lang als jij, wat bij de Lost Boys wel mee valt, misschien is dit de vreemde rede dat ze meer met hen optrekt dan met anderen.
    Kris heeft mooie, donkere ogen en een leuke lach, met een kenmerkend spleetje tussen haar tanden.
    Kris' vleugels zijn lichtroze, voor de rest precies zoals die van een cicade. Kris draagt nooit schoenen en meestal vrij simpele jurkjes die best schattig zijn, maar daar kiest ze ze niet speciaal op uit.
    Verleden:
    Voor zover Kris weet is ze altijd op Neverland geweest, tot haar 19e speelde ze meestal met slapende kinderen, tot de tijd werd stil gezet, toen trok ze meer met Pan op en werd veel vaker groot. Een heel interessant leven heeft ze niet.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 23:23 ]


    obsessive rage


    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:


    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:


    Verleden:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 4 aug 2016 - 18:50 ]


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Speeltopic 6


    obsessive rage

    Oke, ik ben dus een hele erge laatkomer. Ik wou nog een meisje ~ overige

    [ bericht aangepast op 8 aug 2016 - 19:40 ]


    ''Bad Girls Are The Best Girls.''

    Araminta schreef:
    Oke, ik ben dus een hele erge laatkomer. Ik wou nog een meisje ~ overige


    Dat kan! Als je wel een rede bedenkt waarvoor ze op Neverland is geen enkel probleem ^^


    obsessive rage

    Verloren schreef:
    (...)

    Dat kan! Als je wel een rede bedenkt waarvoor ze op Neverland is geen enkel probleem ^^


    Dat wordt dus even nadenken xD


    ''Bad Girls Are The Best Girls.''

    Amber Elisabeth Smith

    ''What Do You Mean?''
    ''I'm not Amber anymore... My name is Slay-Z''


    NAAM
    Amber Elisabeth Smith
    — Amber [Am-bur] Een makkelijke naam die goed is uit te spreken, haar moeder koos daarom de korte naam Amber.
    — Elisabeth [Ee-lis-a-bef] Elisabeth komt van haar oud oma Elisabette, haar vader wou graag deze naam kiezen.
    — Smith [S-mi-f] Smith is de achternaam van haar moeder, waardoor Amber opgegroeid is met de achternaam Smith.

    Bijnaam
    — Bambie [Bam-bie] Zo noemen mensen haar als ze haar willen kleineren.
    — Am [A-m] Verkorting van haar naam die haar vrienden mogen gebruiken, anders niet.
    — Slay-z [zl-eej-s] Het was haar inbrekers naam, nu is het haar geheime naam.

    LEEFTIJD
    — Leeftijd: 18
    — Geboortedatum: 21 mei
    — Gedraagt zich: 19 jarig
    — Sterrenbeeld: Tweelingen

    UITERLIJK
    — Huidskleur • Lichtbruin
    — Wenkbrauwen. • Zwart/Bruin
    — Oogkleur • Bruin
    — Lippen • Roze, vol maar zeker niet dik
    — Kenmerken • Kuiltjes in haar wangen
    — Haarkleur • rood
    — Favoriet kledingstuk • Zwarte trui en broek.
    — Accessoires • Zwarte ring met een dromenvanger.
    ~~ Tatoeages • Ze heeft kruis op haar hals staan en als teken van een ware inbreker een vogel op haar pols

    INNERLIJK
    Goed:
    Sociaal
    Eerlijk
    Intelligent
    Nadenkend
    Beschermend

    Slecht:
    Sluw
    Eigenwijs
    Koppig
    Sarcastisch
    Nieuwsgierig


    ANGSTEN
    Amber is erg cliché, ze is bang voor spinnen. Ze verbergt haar angst vaak om nog stoer te lijken, maar eigenlijk kan ze het uitgillen. Ze heeft in de nacht ook trauma's over haar verleden.

    VERLEDEN
    Amber werd geboren midden in de week in de nacht. Haar moeder kreeg een hart aanval tijdens de bevalling, waardoor ze Amber eigenlijk best eng vond. Haar moeder verdween 4 maanden na de geboorte van Amber. Toen Amber 7 was durfde ze terug te komen, maar Amber herkende haar niet en zag haar voor een gek aan. Amber heeft haar toen per ongeluk vermoord. Amber hoefde niet naar de gevangenis, maar zelf had ze dat het liefste gewild. Ze voelde zich niet meer welkom en liep op haar twaalfde weg, onderweg werd ze ontvoerd en heeft ze een inbreker moeten worden. Ze werd er goed in en kwam nooit meer terug naar haar vader.

    EXTRA
    — Magie: Doordat ze op Neverland kwam heeft ze krachten die bij een inbreker horen, zoals lenigheid&snelheid.
    — Wapens: Ze heeft een pijl en boog.
    — Lievelingsplek: Het bos/een donkere plek.
    — Huisdier: Ze had een hond, alleen die is vermoord.
    — Hoe kwam ze op Neverland:
    Hoe mijn speler op Neverland Belandde: Part 1

    (ook het enige Part trouwens)

    Amber (mijn speler) is een geboren inbreker. Samen met haar vrienden breken ze overal en nergens in, en het gaat goed. Tot dat ze bij een huis inbreken waar ze beter niet kunnen inbreken. Amber moet om haar zelf nog eens te bewijzen alleen in een oud spookhuis inbreken, wat ze ook doet. Wanneer ze alleen er in gaat word ze vervloekt door de geesten naar Neverland, een eiland waar je niet ouder word. Net voor ze weggaat ziet ze hoe haar vrienden ook binnen komen opzoek naar haar, maar worden gepakt door de spoken en worden vermoord.


    ''Forgive me God for my actions. I am now not a good girl anymore, I was born as a Bad Girl.''



    ''Bad Girls Are Te Best Girls.''


    ''Big Girls Don't Cry.''


    ''I Am Not Who You Think.''


    ''Small, Little Girl''

    [ bericht aangepast op 9 aug 2016 - 15:27 ]


    ''Bad Girls Are The Best Girls.''

    Hoe mijn speler op Neverland Belandde: Part 1

    (ook het enige Part trouwens)

    Amber (mijn speler) is een geboren inbreker. Samen met haar vrienden breken ze overal en nergens in, en het gaat goed. Tot dat ze bij een huis inbreken waar ze beter niet kunnen inbreken. Amber moet om haar zelf nog eens te bewijzen alleen in een oud spookhuis inbreken, wat ze ook doet. Wanneer ze alleen er in gaat word ze vervloekt door de geesten naar Neverland, een eiland waar je niet ouder word. Net voor ze weggaat ziet ze hoe haar vrienden ook binnen komen opzoek naar haar, maar worden gepakt door de spoken en worden vermoord.

    - Ik ben alleen goed in horror verhalen :P -

    [ bericht aangepast op 9 aug 2016 - 10:07 ]


    ''Bad Girls Are The Best Girls.''

    Ik vind hem op zich goed, misschien wil Pan haar als spion gebruiken? Of gewoon als inbreker?


    obsessive rage

    Verloren schreef:
    Ik vind hem op zich goed, misschien wil Pan haar als spion gebruiken? Of gewoon als inbreker?


    Peter is jou rol, dat mag jij dus gewoon kiezen


    ''Bad Girls Are The Best Girls.''

    Ja, maar jij moet ook bedenken of jij dat leuk vindt, daarom stelde ik het voor. Als je bedenkt dat er nog iets is wat beter past kan je het gewoon laten weten


    obsessive rage

    Verloren schreef:
    Ja, maar jij moet ook bedenken of jij dat leuk vindt, daarom stelde ik het voor. Als je bedenkt dat er nog iets is wat beter past kan je het gewoon laten weten


    Moet Peter haar nodig hebben?
    Ja, natuurlijk. Anders laat hij ze niet op Neverland, lijkt me wel logisch. xD

    [ bericht aangepast op 9 aug 2016 - 11:17 ]


    ''Bad Girls Are The Best Girls.''

    Ik zou nu al heel graag een tweede willen maken :P


    Faceclaim:


    ''Bad Girls Are The Best Girls.''

    Ik zou graag eerst willen dat je Amber erin gooit en er even mee speelt, daarna mag je er nog iemand in doen


    obsessive rage