• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 21:36 ]


    i put the fun in funeral

    Ik ben zo klaar met stage. Wil gewoon m'n vrijheid terug, en weer tijd hebben om aan m'n relatie te werken. Meh.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Hoe moet ik over dit een PO maken als het onderwerp me geen reet aangaat?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Life is sink or swim,
    Love is blinding,
    No surviving


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik ga de laatste tijd steeds vaker spontaan rondjes door school lopen om mijn leraren te ontwijken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hoe spel je cassière (winkelmevrouw) correct? :'D Ik krijg er steeds zo'n rood streepje onder, maar caissière vind ik ook zo raar staan.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GiIderoy_ schreef:
    Hoe spel je cassière (winkelmevrouw) correct? :'D Ik krijg er steeds zo'n rood streepje onder, maar caissière vind ik ook zo raar staan.


    Het is echt caissière, Yol. I need to disappoint u :')

    Ugh. Ik kan dit niet. Ik ben echt een gigantisch dom rund om mijn zomervakantie zo uit te stellen.

    GiIderoy_ schreef:
    Hoe spel je cassière (winkelmevrouw) correct? :'D Ik krijg er steeds zo'n rood streepje onder, maar caissière vind ik ook zo raar staan.
    Als kassière, of zoals jij al zei caissière! (:


    She's imperfect but she tries

    Erg triest dit..


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Damnit! :p
    Thanks both! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jullie zijn zo druk bezig met eten kopen voor haar, dat jullie niet eens doorhebben dat jullie niks voor mij gekocht hebben.


    Your make-up is terrible

    Ik kan het gewoon niet meer opbrengen.

    - Als leraar zou ik me vreselijk ongemakkelijk voelen als een meisje met zo'n kort jurkje dat haar kont net niet zichtbaar is in mijn klas zat. Holy shit. Ik voel me al ongemakkelijk door er een seconde naar te kijken. Sowieso zou ik nooit in iets korters dan mijn enkels lopen.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 10:33 ]


    ~

    Godverdomme, ik ben een uur te vroeg op school. Klokkijken is lastig soms.


    ~

    Als we om 10 uur af gesproken hebben, mijn trein vertraging heeft en ik zeg dat ik er om half 11 ben, dan zou het fijn zijn als je er dan ook daadwerkelijk bent. En ja was 10 minuten geleden nog online, wat betekent dat je überhaupt pas na half 11 van huis ging. Zo fijn dat jij altijd te laat komt.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 10:45 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wauw ik ben serieus moe door gister.


    Happy Birthday my Potter!

    EINDELIJK
    ik dank George Paul Blagden voor het feit dat hij bestaat
    weten dat het nu bestaat en dat ik het niet mag kijken is ondraaglijk


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.