• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 21:36 ]


    i put the fun in funeral

    ImAwesome schreef:
    Super moe.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    RAMADAN


    Heaven is a place that we all have

    Annoyed with the world

    Ugh, ik wil sterven.


    What would Emma do?

    Straks naar het museum.. Joehoee .. (zip)

    Ik denk dat ik mijn telefoon maar gewoon thuis moet laten vandaag voordat ik mezelf totaal gek maak


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Over precies 6 dagen vier ik mijn verjaardag (lol)

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 7:45 ]

    Ik heb een hekel aan mensen die hun zinnen zo opstellen dat je moet verdervragen wat ze bedoelen. We weten allebei dat je iets te zeggen hebt, we weten allebei dat je wilt dat ik interesse toon en we weten allebei dat je toch je zegje gaat doen, wat mijn reactie dan ook mag zijn, dus zeg gewoon wat je zeggen wil zonder er veel doekjes om te winden, ugh.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 7:52 ]


    kindness is never a burden.

    ik kan sommige mensen niet aan, ze zijn zo dom dat ik er chagrijnig van word. Ga weg aub. Je doet stoer om iets wat je niet eens doet (huil)(huil)

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 7:58 ]

    SamuelDrake schreef:
    ik kan sommige mensen niet aan, ze zijn zo dom dat ik er chagrijnig van word. Ga weg aub. Je doet stoer om iets wat je niet eens doet (huil)(huil)

    Kuch Kuch retweet (cat)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Naar je vriendenlijst, helemaal onderaan is je bloklijst en als het goed is staan er prullenbakken rechts boven het hokje van een user.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 8:22 ]


    ~

    Ugh, iemand mag me echt komen aanrijden met een auto ofzo.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil slapen +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik kan de zin echt niet meer opbrengen. Wat een mislukking ben ik.


    ~

    Mentys schreef:
    (...)
    sorry, ik wilde je niet op enige manier beledigen want zo denk ik niet over jou ! Maar ik moest even mijn woede over mijn Oh zo volwassen zus kwijt die denkt dat ze alles over mij beter weet dan ik zelf. Ik zei dat ik last had van een bepaald iets: zegt ze keileuk: ja je bent zwanger. Dude, ik weet zelf toch wel wat ik heb gedaan of niet soms?
    Deze kat irriteert me echt zo dood. Ik probeer te slapen, rotbeest!


    Geeft niet joh. Ik vatte het ook helemaal niet zo op c: Wel vervelend van je zus tho. Ik hoop voor je dat ze binnenkort even gewoon normaal kan doen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."