• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 21:36 ]


    i put the fun in funeral

    Nigri schreef:
    (...)
    Twee straaljagers inderdaad. Van een snel reageren op dreigingen iets. Was gelukkig een test. Toch voelde het heel raar.


    Ze gingen achter een onbekend vliegtuig aan hoorde ik net. Ze willen geen paniek zaaien en zeggen daarom dat het een test is.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 16:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nigri schreef:
    (...)
    Well, ik schrok me best rot door die dreunen ineens. Vooral omdat de tweede zo lang doorging.


    Jaa, ik weet hoe het klinkt. Het lijkt wel of er bommen worden gedropt, zo hard. Mijn moeder en ik dachten toen (die aantal jaar geleden dat het hier was) dat er een meteoor was neergeklapt, omdat we rook achter huizen vandaan zagen komen ;'D

    Ziet er wel gaaf uit als het gebeurd, zeg.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 16:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Ze gingen achter een onbekend vliegtuig aan hoorde ik net. Ze willen geen paniek zaaien en zeggen daarom dat het een test is.

    Dat zal inderdaad wel. Ik las net dat er een test gepland was maar door dat burgervliegtuig een echte uitruk moest komen. Zal wel, geloof niet dat het een test was eigenlijk.


    ~

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Jaa, ik weet hoe het klinkt. Het lijkt wel of er bommen worden gedropt, zo hard. Mijn moeder en ik dachten toen (die aantal jaar geleden dat het hier was) dat er een meteoor was neergeklapt, omdat we rook achter huizen vandaan zagen komen ;'D

    Ziet er wel gaaf uit als het gebeurd, zeg.


    Ja, ik dacht eerst onweer en toen begonnen de meisjes uit mijn klas over aanslagen. Yeah rite, in groningen zeker (:

    Ja, ik wil dat graag een keer echt zien ^^


    ~

    Nigri schreef:
    (...)
    Dat zal inderdaad wel. Ik las net dat er een test gepland was maar door dat burgervliegtuig een echte uitruk moest komen. Zal wel, geloof niet dat het een test was eigenlijk.


    Ja, het vliegtuig was contact verloren, waardoor ze met spoed waren opgestegen om er achteraan te gaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Argh mn konijn heeft op de bank geplast xD En ik maar denken dat ze zindelijk was :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik zou willen dat het iemand iets zou kunnen schelen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    I'm an atom in a sea of nothing, looking for another to combine.
    //
    Te. Veel. RUGPIJN.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jongens, iedereen met een gezond verstand gelooft toch wel in sommige complottheorieën, corrupte overheden en censuur om iedereen onder de duim te houden?
    Of ben ik nu gek? Misschien ben ik wel zo wantrouwig dat ik me druk maak over deze dingen.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 16:55 ]


    ~

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Oh jeetje, kijk maar uit. Straks wil hij dat je "madame Gaston" wordt en dat is echt om te gillen :Y)


    Hahahaha hij houdt al deuren voor me open. Help:') (hij heeft een vriendin, maar het blijft hilarisch)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Saltzman schreef:
    Argh mn konijn heeft op de bank geplast xD En ik maar denken dat ze zindelijk was :')

    Zo herkenbaar xD

    Haar schrijftips zijn zo geweldig oh my god.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Waarom heb ik altijd het gevoel dat sommige meisje hier op Q nooit een jongen in het echt zien?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik houd zoveel van fandom en fandomgeschiedenis, omfg.

    Like, bijna een decennium geleden heeft iemand uit vrije wil binnen zestien maanden in meer dan een miljoen woorden de volledige Harry Potter serie herschreven als Slytherin!Harry AU en iedereen kan dat nu nog steeds lezen, volkomen gratis, en ik ben gewoon zo ongelofelijk onder de indruk van sommige mensen want dit is niet eens mijn soort fic maar whoa???

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 17:41 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan