• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 21:36 ]


    i put the fun in funeral

    girlicious schreef:
    Time for cake :Y)


    Omg ik wil ook. Mwehh.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:24 ]


    26 - 02 - '16

    Collageding van Toby gemaakt. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oké. Ik ben die griet op school nu echt zat. Eerst begint ze over mijn haar te zeuren, dan over het feit dat ik rook en nu ook nog over de jurk die ik vrijdag aan had. Godverdomme meid, wat is jouw probleem zeg!


    26 - 02 - '16

    Ik weet dat je dit tegen me gebruikt hebt.


    What would Emma do?

    Oh, ik voel me zo slecht. Ik voel me gewoon misselijk bij het idee dat ik straks mijn essay na moet gaan kijken, want het zat vast vol fouten en het is zó slecht.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Disrespect

    Uugh mijn hele lichaam doet pijn, vooral mijn nek / schouder. I WANT IT TO STOP :/
    Hekel aan de hitte.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nou zit ik eindelijk klaar om echt te leren en weet ik eigenlijk niet eens wat ik nog zou moeten doen. Elf artikelen nauwkeurig doorlezen in één middag gaat niet lukken, dus het lijkt zinloos daar nog aan te beginnen. Uh. Anticlimax. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Good lord. Graaf alsjeblieft een fucking gat, ik doe de rest wel.


    26 - 02 - '16

    Hahahahahhaha i'm dying:')

    Er is hier een Franse dude aan het werk en toen ik hem zag dacht ik meteen aan Gaston. (Iedereen noemt hem ook Gaston). Toen moest ik iets zwaars tillen en komt hij eraan; 'can I help? I am strong!' ik moest me echt inhouden om niet te lachen terwijl hij zijn spieren aanspande om het te laten zien:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    They see me rollin', they hatin'


    26 - 02 - '16

    Danni is a free tortoise.


    What would Emma do?

    JamesPotter schreef:
    Hahahahahhaha i'm dying:')

    Er is hier een Franse dude aan het werk en toen ik hem zag dacht ik meteen aan Gaston. (Iedereen noemt hem ook Gaston). Toen moest ik iets zwaars tillen en komt hij eraan; 'can I help? I am strong!' ik moest me echt inhouden om niet te lachen terwijl hij zijn spieren aanspande om het te laten zien:')


    Oh jeetje, kijk maar uit. Straks wil hij dat je "madame Gaston" wordt en dat is echt om te gillen :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    ...

    Zitten ze nu serieus te discussiëren of ze mij bij hun groepje moeten vragen, omdat ze een hoog cijfer willen, maar me aan de andere kant niet durven vragen? Gawd, ik bijt niet. Wel met zo'n attitude, though. Dit is een beetje zielig. Misschien dat het meest zielige hieraan wel is hoe mensen mij blijkbaar zien, though :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Lindemann schreef:
    Danni is a free tortoise.


    Heb je haar een sok gegeven? (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan