• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 21:36 ]


    i put the fun in funeral

    rocking the '90's grunge style.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 15:35 ]


    Your make-up is terrible

    Square schreef:
    (...)

    Heb je haar een sok gegeven? (bloos)


    Ik heb ze een hele tuin gegeven. c:


    What would Emma do?

    Guess who's back, back again
    Shady's back, tell a friend
    Guess who's back,


    Back from holiday's. Prepare ;')

    Holy fuck, deze twee harde knallen net. Hele school trilde.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 15:50 ]


    ~

    I WANT PANCAKES

    Kutwijf.


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    Kutwijf.

    Houden we het gezellig?

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 16:08 ]

    Aurea schreef:
    (...)
    Houden we het gezellig?


    Lol, waar slaat dit op. Ik uit mijn frustratie over een vervelend klasgenootje die me het bloed onder de nagels vandaan trekt. Niet alles wat ik post gaat over Quizlet.


    26 - 02 - '16

    Nigri schreef:
    Holy fuck, deze twee harde knallen net. Hele school trilde.


    Ja, jeetje, wat was dat in vredesnaam? D: Mijn cavia zat net een halve minuut in de tuin en sprintte meteen richting haar huisje, arm ding, en de hond kwam met staart tussen de poten het huis in geslopen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Heb ik nou een date
    Ik heb een date
    Een Tinder date

    Jip welk deel van ironisch op Tinder zitten hEB JE NIET BEGREPEN


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Soms mis ik hun toch ... Maar dan realiseer me ik dat ik beter af ben zonder hun en ik nu gelukkiger ben #lifelesson


    soul made of stardust and chaos.

    Square schreef:
    (...)

    Ja, jeetje, wat was dat in vredesnaam? D: Mijn cavia zat net een halve minuut in de tuin en sprintte meteen richting haar huisje, arm ding, en de hond kwam met staart tussen de poten het huis in geslopen.

    Las op twitter dat het ook in drenthe te horen was. Denk toch dat het een straaljager is geweest. Maar ik dacht dat die dingen een scherper geluid maakten als ze door de geluidsbarrière gingen. Al was er vanmorgen ook al zo'n knal gehoord om iets van half 12. Wat wel een straaljager bleek te zijn volgens 112groningen. Maar de twee knallen waren zo snel achter elkaar dat het niet één straaljager geweest kan zijn?

    Aardbeving misschien? Maar dat zou toch niet in drenthe te horen zijn.. lijkt me.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 16:20 ]


    ~

    Wiarda schreef:
    Heb ik nou een date
    Ik heb een date
    Een Tinder date

    Jip welk deel van ironisch op Tinder zitten hEB JE NIET BEGREPEN


    Ironische date? :Y) Dan ironisch daten, ironisch samenwonen, ironisch samen een hamster adopteren, ironisch trouwen en ironisch samen op een verandaschommelstoel zitten als jullie oud en grijs zijn.



    Nigri schreef:
    (...)
    Las op twitter dat het ook in drenthe te horen was. Denk toch dat het een straaljager is geweest. Maar ik dacht dat die dingen een scherper geluid maakten als ze door de geluidsbarrière gingen. Al was er vanmorgen ook al zo'n knal gehoord om iets van half 12. Wat wel een straaljager bleek te zijn volgens 112groningen. Maar de twee knallen waren zo snel achter elkaar dat het niet één straaljager geweest kan zijn?

    Aardbeving misschien? Maar dat zou toch niet in drenthe te horen zijn.. lijkt me.


    Ik heb werkelijk geen idee. Een straaljager lijkt nog wel de meest logische verklaring, ja. Nou ja, in ieder geval hoefden ze niet meteen dat vers geteste alarmsysteem nog eens in te schakelen, dus het zal waarschijnlijk niet iets ergs geweest zijn. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja hoor, gaan er weer eens 2 F16's door de geluidsbarrière, is het weer eens niet in de buurt. Ik had het een aantal jaren geleden wel twee F16's gehoord die door de barrière gingen. Was wel kicke!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    (...)

    Ik heb werkelijk geen idee. Een straaljager lijkt nog wel de meest logische verklaring, ja. Nou ja, in ieder geval hoefden ze niet meteen dat vers geteste alarmsysteem nog eens in te schakelen, dus het zal waarschijnlijk niet iets ergs geweest zijn. :'D

    Twee straaljagers inderdaad. Van een snel reageren op dreigingen iets. Was gelukkig een test. Toch voelde het heel raar.

    RichardSHarmon schreef:
    Ja hoor, gaan er weer eens 2 F16's door de geluidsbarrière, is het weer eens niet in de buurt. Ik had het een aantal jaren geleden wel twee F16's gehoord die door de barrière gingen. Was wel kicke!

    Well, ik schrok me best rot door die dreunen ineens. Vooral omdat de tweede zo lang doorging.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 16:28 ]


    ~