• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:38 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    KUTKUTKUTKUTKUTKUT

    Ik wil ook zo'n kaartje. En dertig euro is echt niets voor iemand die in de HMH staat. D:
    Waarom woon ik niet meer in Amsterdam? *cries in a corner*


    Deep inside, I've never felt alive

    Het is zo vervelend dat ik zo opga in mijn hobby dat ik vergeet voor mezelf te zorgen D:
    Het is half negen in de avond geweest en ik moet nog mijn avondeten opeten D:


    26 - 02 - '16

    geen Hashtags meer (A)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Louies schreef:
    I am pretty. Beautiful, even. My tummy is cute and my thighs are too. My hair may be thin, but it's still beautiful, ''fairy hair''. My face is pretty, even without make-up. My arms are ok the way they are. My ass is sexy and my boobs may be small, but they're still beautiful. They're also more practical than big boobs. My collarbones are pretty. It doesn't matter that I don't have a thigh gap, because thick thighs are hot. My skin is fair, and fair is a beautiful word. I am beautiful. (!!!!!!!)

    Some self love because I need to love and accept myself. I'm not gonna live my life hating the only body I'm given.


    it is all true


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Graag zou ik je willen helpen op deze afstand dus geeft aub wat mijn mogelijkheden zijn. Je vertelde dat je schrijft en Rachel doet dat ook maar leest ook graag dus stuur je dat ook nog even.

    Jezus, hoezo dwingend! De eerste keer dat ik je zag was op de uitvaart van een onbekende en vervolgens zien we elkaar na weet ik veel hoeveel jaren weer en dan krijg ik deze appjes. Nee tuurlijk, ik stort even alles over je uit. Hoezo vertrouwensproblemen? Nooit van gehoord ofzo.

    Niphredil schreef:
    (...)

    it is all true


    dit doet mijn denk patroon verbreken.

    DANK JE WEL (echt waar)
    ik worstel al jaren in mijn hoofd hiermee


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    KEITH NO

    I might need a doctor after this videoclip

    //

    HIS HAir WAs bLAck OmFG

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 21:10 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    nog een uurtje


    Heaven is a place that we all have

    kan iemand me een schop onder mijn kont geven zodat ik eindelijk verder ga met mijn ethologie opdracht? Dit werkt niet.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Dude wat doe je, we hadden een klik en alles was rozengeur en maneschijn en nu ga je me vertellen dat ik nooit een baan zal krijgen in de schrijfwereld

    Don't go there oké weet je hoe lang het heeft geduurd voordat ik durfde te zeggen dat ik er helemaal voor wil gaan en dat ik 130% ga geven en dat het me niet uitmaakt dat ik er ongetwijfeld nog een baan naast moet hebben en dat het zwaar gaat worden maAR IK WIL DIT DON'T CRUSH MY DREAMS WANT DIE DATE KAN NOG GECANCELD WORDEN EN IK ZWEER DAT IK HET DOE.

    dit is waarom ik niet met mensen omga pls laat mijn blije bubbel in leven pls


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hopelijk voel ik me morgen beter, want anders gaat het echt niet goed komen. Ik ben bang voor de nachten.


    Your make-up is terrible

    Hoe hard je kan lachen door een app :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga gewoon geen poging meer doen met jou.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    "je moet doen wat je wil maar ik zou dat nooit doen"

    dat gaat nog leuk worden WACHT MAAR I'LL SHOW YOUR ASS


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Filo essay, ik kom eraan.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…