• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:38 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Nomnom personeelseten op school is echt lekker. Pasta carbonara met kip voor mij en met spek voor de rest :3

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 17:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, eigenlijk ben ik het zo zat, maar opgeven kan ook niet en blug. Ik begin langzamerhand jaloers te worden op mensen die wel gewoon een leuk leven hebben, want dat van mij is tien keer niks.


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    Ugh, eigenlijk ben ik het zo zat, maar opgeven kan ook niet en blug. Ik begin langzamerhand jaloers te worden op mensen die wel gewoon een leuk leven hebben, want dat van mij is tien keer niks.


    *hug*

    Ha! M'n ex gooit me op blok out of nowhere, i laugh way too hard (lol)(lol)(lol)



    THISMAKESMETOOSAD >,<

    Villainess schreef:



    THISMAKESMETOOSAD >,<


    Dankje. Door jou heb ik nu dus een overdosis pandaknuffels nodig :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Villainess schreef:



    THISMAKESMETOOSAD >,<



    ik ga hier echt niet lekker op


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Media be like: "OH AANSLAG WAAR?" "Oh, Istanbul. Forgot I didn't care. Srry guys. Mah bad."


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    YOU FIRED CHASE?


    What would Emma do?

    Masker op en doen alsof je blij bent voor de ander terwijl je zelf dood gaat van jaloezie.


    ~

    Door sporten voel ik me altijd wat beter.


    Your make-up is terrible

    U cryin' yet? Maybe this will help.


    Villainess schreef:
    U cryin' yet? Maybe this will help.




    No, no, no.... :'(


    26 - 02 - '16

    Villainess schreef:
    U cryin' yet? Maybe this will help.




    Please stop ;c


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wauw, en de foto laat je mij niet eens zien? Ben ik je zus, of wat? Na september hebben we waarschijnlijk nooit meer contact met elkaar. Nouja, als jij dat wil vind ik dat prima. Ik ben langzamerhand wel gewend om familieleden te verliezen.


    ~