• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 18:25 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Silvera schreef:
    Waarom maken mensen Instagram aan voor hun huisdieren?

    Omdat het leuk is (: Ik wil mijn katten graag met de wereld delen omdat het schatjes zijn. En mensen houden van dieren.


    // Illuminati mijn kont. Grappig hoe mensen geloven dat dat een hele organisatie is die mensen opoffert en rekruteert.

    Wauw, dan wacht je 4 jaar op het einde van een serie en komen ze met een kut einde van "het was allemaal een droom".
    Wat verwacht je ook van iets wat op youtube staat.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 9:46 ]

    Ik ben echt moe :/ En ik wil gewoon de hele dag gamen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Uff ik hou zo erg van hem, maar als hij zo depresief en boos tegen mij blijft doen weet ik niet hoe het verder moet...


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Oke, dus eigenlijk wordt het helemaal niks, omdat we vrij weinig van elkaar weten nog. Tenminste, als ik mn ma mag geloven. Maar na twee weken kun je toch nog niet zo mega veel van elkaar weten? Waarom zou ik vragen wat zn lievelings hondenras is? Lievelings dier oke, das een rat. Maar hondenras? Dude, wtf.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik werd gisteren vier keer boven de 20 geschat.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als hij straks nog een bekeuring erbij heeft, niet mijn probleem. Als hij straks zijn rijbewijs kwijt is, niet mijn schuld. Hij doet maar, zolang we er maar heelhuids uitkomen.

    &ik ben niet chagrijnig. Lijkt alleen maar zo.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Iedereen heeft een leven and I'm like noooope fuck life fuck depression I'm staying in bed.

    Villainess schreef:
    Iedereen heeft een leven and I'm like noooope fuck life fuck depression I'm staying in bed.



    yaay ook iemand die nog in bed ligt. want comfy


    Heaven is a place that we all have

    Nog een aanslag :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Nog een aanslag :/


    Zie niets op het nieuws op internet. Waar dan?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Zie niets op het nieuws op internet. Waar dan?


    Bagdad vandaag en Dhaka gisteren.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    (...)

    Bagdad vandaag en Dhaka gisteren.


    Waar ligt dat ook alweer? :x


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Waar ligt dat ook alweer? :x


    Bagdad ligt in Irak en Dhaka in Bangladesh (beiden de hoofdsteden)

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 11:41 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Bende klootzakken.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried