• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 18:25 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ja ik accepteer de freaking cookies. Laat me nu inloggen op Quizlet aub! Stomme laptop!! Ugh.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fjansienwsbdjwns penalties zijn niet goed voor mijn hart.


    She's imperfect but she tries

    YAAAS GO DUITSLAND


    Heaven is a place that we all have

    Dit gaat een laaange nacht worden..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik kan net zo goed helemaal verdwijnen. Niemand die me gaat missen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb mijn zusje 1630 bij emoji's gestuurd die niet één, maar twee puns vormden en ik vind dat ik nu een award verdien als grote zus, tbh. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom maken mensen Instagram aan voor hun huisdieren?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Tarrant schreef:
    Ik kan net zo goed helemaal verdwijnen. Niemand die me gaat missen.


    I would, very much.


    Your make-up is terrible

    Oorontsteking kon er natuurlijk óók nog es bij..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kan net zo goed doodgaan srsly.

    @ Nikki: Thats a surprise. Then you're the only one.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh. Ik word er zo naar van als mensen geen respect tonen voor dieren. Wie the fuck gaat er ook in een bos rijden met vier grote lampen voorop de auto die gigantisch fel wit licht afgeven en foto's maken met een camera met de flitser op vol vermogen. Doe even normaal zeg. De zwijnen die langs de auto liepen gingen helemaal door het lint, je hoorde ze gewoon gillen. Holy crap.


    26 - 02 - '16

    Tarrant schreef:
    Kan net zo goed doodgaan srsly.

    @ Nikki: Thats a surprise. Then you're the only one.


    Waarschijnlijk niet want je bent echt awesome. D: Als je iemand wilt om mee te praten mag je me altijd ap... en op het moment dat ik dit typ krijg ik een appje van je, haha.


    Your make-up is terrible

    Dat moment waarop je de sims 4 hebt gedownload, een mod vind voor een Death Eater tattoo en suddenly een alien Tom Riddle die roommates is met een Bellatrix Lestrange (die ik nu aan het maken ben, inc. death eater tattoo) hebt, terwijl de eerste sim die je maakte basically Lily Evans is...
    Please take this game away from me ?


    because i knew you, i have been changed for good

    Tarrant schreef:
    Ik kan net zo goed helemaal verdwijnen. Niemand die me gaat missen.


    Ik zou je missen. :c
    <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik snap echt niet waarom ik per se zozo vroeg wakker moet worden van pa. Tis niet alsof hij dan gaat slapen. Hij zegt dat dat de reden is omdat hij nachtwacht gedraaid heeft, maar vervolgens gaat ie niet naar bed. Hoe krom. O.o


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •