• P O K E M O N      G O

    Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3


    USERS
    Assassin — NinjaNiksel
    RichardSHarmon — KellyMentzij
    Lindemann — Neophema
    Bloodborne — Zwadderaar
    Zubat — Crowlens
    Niphredil — Pisarro
    Jeffmelon — Wolfram0666
    Nadine23x — Naadien
    Nythe — Allemantheia
    OpgeroldEten — Saritaaa
    Basco — GacktMinki
    Sempre — xChloeK
    Bonafide — NoR4U
    Rickon — VetGra
    Rafe — skTijger
    StrawberryShake — FamkeJ
    Heathens — Nichelleheij
    Sena — CaptainFaelan



    MEETINGS
    Noord-Holland — Datum onbekend

    POLLS
    In welk Pokémon GO team zit jij?
    Welke Pokémon GO starter heb je gekozen?

    LIJSTJES
    Wat je moet weten voordat je begint met Pokémon GO




    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 22:46 ]


    Your make-up is terrible

    Rickon schreef:
    What the fuck. Pokemons kunnen ontsnappen? Ik had bijna zo'n radijs gevangen en toen rende 'ie weg. :c
    Yup :[


    I live for the applause, you will die for it.

    Rickon schreef:
    What the fuck. Pokemons kunnen ontsnappen? Ik had bijna zo'n radijs gevangen en toen rende 'ie weg. :c

    Jup, poof, verdwenen :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik speel het ook ^^. Mijn username is CaptainFaelan
    Lol we zijn gisteren naar Leuven geweest: pokestops everywhere :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Er verscheen net in de auto alweer een Dratini. Mooi, die is van mij :'D


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Een paar gespeculeerde dingen die ik tegenkwam:

    - Niantic wil elke 2 weken updaten
    - Gen 2 komt ergens aan het eind van het jaar
    - Elk half jaar komt er een nieuwe generatie bij
    - Hoe meer mensen in een omgeving, hoe meer bijzondere pokemon kunnen verschijnen
    - Legendarische pokemon alleen te krijgen via 'teamraids', dus team tegen team tegen team
    - Minder rattata en pidgey spawns
    - Trading system

    En dit is wel een handige video om even te kijken.
    Gaat over de condities waarin bepaalde pokemon soorten spawnen.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2016 - 0:45 ]

    Nieuwe gen?
    Ik ben trouwens door vrienden weer om. Dus ik kan als RTyrell op de lijst^


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Zo'n pokestop zit in een speeltuintje op niet meer dan 10 meter afstand van mijn huis. 's avonds kan ik dus gewoon telkens binnen zitten en als de pokestop weer blauw wordt pokeballs krijgen, het is echt chill :Y)


    take risks

    Vandaag is een Pokémon go event in Hengelo ^^

    Pokemon GO is een megahype!
    Daarom organiseert Hengelo Helemaal Stil? samen met De Dondersteen as. zaterdag een heus Pokemon GO festival!
    Pokémon-trainers kunnen as zaterdag helemaal los gaan in ons mooie centrum!!
    As zaterdag veranderd Hengelo in 'Pokemon City' en worden tussen 13.00 / 16.00 op verschillende plekken in het centrum een groot aantal 'Lure Modules' continu geactiveerd!! :)
    ►AS zaterdag kun je In het centrum dus heel veel Pokemons vangen!!
    :: maar dat is niet alles!
    ► Bij Central SOHO aan de Willemstraat 39 kun je tijdens het festival terrecht voor een gratis glaasje limonade want van al die pokemons vangen kijg je natuurlijk dorst!
    ► Laat je gevangen pokemons zien bij de De Dondersteen aan den Wemenstraat 18 en ontvang een leuke Pokemon prijs!
    ► Laat je gevangen pokemons zien bij Onderdelenhuis Plentyparts Hengelo aan de Marskant 12 en krijg 10% korting (bon) op alle* portable powerbanks *m.u.v. aanbiedingen.
    Super knaller/gegarandeerd laagste prijs GP Portable powerbank 5200 mAh van €24,99 voor €19,- (Alleen a.s. zaterdag!) - 'Own the gym' contest: wie om 17:00 de gym aan de marskant bezit wint een 10.400 mAh TP-Link powerbank twv €39.99
    ► Laat je gevangen pokemons zien bij Paviljoen de Ontmoeting in het Prins Bernhardplantsoen en krijg een ijsje voor de helft van de prijs!
    ► Laat je gevangen pokemons zien bij Telecombinatie Hengelo aan Brinkstraat 7c en krijg 50% korting op alle accessoires!
    ► Laat je gevangen Pokemons zien bij Cherry's Originals & Steaks aan de Telgen 8 en krijg een puntzak Vlaamse friet met mayo voor maar 1 euro! (alleen aan het loket!) Want van al die Pokemons vangen krijg je natuurlijk honger!
    ► Dit evenement wordt gesteund door: SCH - Binnenstad Hengelo (y)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    HET IS OFFICIEEL UIT IN NEDERLAND


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    HET IS OFFICIEEL UIT IN NEDERLAND


    IK BEN AAN HET INSTALLEREN O MY GOD EINDELIJK

    hahaha ik voel me loser


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ga hem nu downloaden! Woewh!

    Ik wil het spel ooooook. :c


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 16 juli 2016 - 12:32 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Als jullie me zoeken, ik heet DearDemy

    ik heb charmanderrrrrrr mijn dag is weer goed


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen