• HIER KUN JE AL JE FRUSTRATIES, EUFORISCHE MOMENTEN EN HERSENSPINSELS KWIJT.
    DUS ZIT JE IETS DWARS? HEB JE PROBLEMEN? IS JE IJSJE NIET LEKKER? WIL JE KLAGEN OVER DONALD TRUMP OF ZIJN HAAR? OF VOEL JE JE GEWOON ZO ONTZETTEND BLIJ EN WIL JE DAT MET DE REST VAN QUIZLET DELEN?
    SCHRIJF HIER DAN ALLES VAN JE AF.

    Assassin schreef:
    Ik ben erachter gekomen dat als je 'forever alone nl' intypt, de eerste link inderdaad Q is.


    Idd ja door een topic :")


    “Anyone who thinks my story is anywhere near over is sadly mistaken.”

    Klote arm :c
    Ik heb hierdoor geen zin in boogschieten, omdat ik wss dan ook niet kan proberen :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zal het nooit snappen waarom als één iemand haar personage gay maakt, gelijk de halve rpg gay wordt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Ik zal het nooit snappen waarom als één iemand haar personage gay maakt, gelijk de halve rpg gay wordt.


    Mijne zijn dat bijna altijd standaard :')
    Dit keer niet hahah. Maar ik snap je frustratie.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 11:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, I dunno


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Velaris schreef:
    Ik zal het nooit snappen waarom als één iemand haar personage gay maakt, gelijk de halve rpg gay wordt.

    Dat is met allerlei dingen, tweelingen, sarcasme, etc. Bedenk gewoon dingen zelf.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 11:54 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik weet nu niet of hij er nu ook om 12.15 staat... Straks sta ik daar te wachten...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Petit schreef:
    (...)

    ja koffie helpt.

    Thats my child <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb echt zin om me uit te schrijven, lol. Dit is te kinderachtig voor mij.


    Your make-up is terrible

    Toen zwart nog gewoon een kleur was waar je mee kon kleuren en tekenen.

    // Wat aardig dat er voor iedereen een bord op tafel gezet wordt en niet voor mij.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 12:09 ]

    Jup. Sta hier alleen :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lol ik kan letterlijk niet schrijven als mensen op 1 meter afstand van me staan.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wampus schreef:
    (...)
    Thats my child <3


    squirrel representingggggg


    Heaven is a place that we all have

    Meneer had zich verslapen. Oke xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil naar Disneyland.