• HIER KUN JE AL JE FRUSTRATIES, EUFORISCHE MOMENTEN EN HERSENSPINSELS KWIJT.
    DUS ZIT JE IETS DWARS? HEB JE PROBLEMEN? IS JE IJSJE NIET LEKKER? WIL JE KLAGEN OVER DONALD TRUMP OF ZIJN HAAR? OF VOEL JE JE GEWOON ZO ONTZETTEND BLIJ EN WIL JE DAT MET DE REST VAN QUIZLET DELEN?
    SCHRIJF HIER DAN ALLES VAN JE AF.

    Dat moment dat je vergeet hoe je rpgpersonage heet ok ik ga mezelf uitlachen in een hoekje doei


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Shawn schreef:
    Dat moment dat je vergeet hoe je rpgpersonage heet ok ik ga mezelf uitlachen in een hoekje doei


    //

    Helping people is so much easier when you're drunk.


    kindness is never a burden.

    Shawn schreef:
    Dat moment dat je vergeet hoe je rpgpersonage heet ok ik ga mezelf uitlachen in een hoekje doei


    Ik heb daar nu zo veel last van met al die RPG's waar ik in zit, hahah. Uh, was dit nou Tristan of Brian... oh nee, Jordan. Shit... het was uhhh... Gregory :')

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 0:08 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    Ik heb daar nu zo veel last van met al die RPG's waar ik in zit, hahah. Uh, was dit nou Tristan of Brian... oh nee, Jordan. Shit... het was uhhh... :')


    Meestal kan ik me echt nog wel bedenken hoe iemand heet als ik een lijstje maak met al m'n personages maar in weet het echt niet meer en voel me nu zo zielig

    ik heb m'n tegenspeler zeg maar moeten vragen of ze de naam van mijn personage voor me op kon zoeken oke


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Volgens mij trekt dit citronella spray geval juist muggen aan...

    Shawn schreef:
    (...)

    Meestal kan ik me echt nog wel bedenken hoe iemand heet als ik een lijstje maak met al m'n personages maar in weet het echt niet meer en voel me nu zo zielig

    ik heb m'n tegenspeler zeg maar moeten vragen of ze de naam van mijn personage voor me op kon zoeken oke


    Dat maakt niet uit toch c:
    Ik kijk je er niet raar om aan ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wauw, misschien hadden ze toch gelijk met die "op welk personage lijk jij" tests en ben ik gewoon een onsociaal iets.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik zie het meer als iets dat inzicht kan geven in bepaalde situaties, niet als iets dat de toekomst voorspelt, haha. Kaarten zorgen er vaak voor dat mensen erover na gaan denken en zo een ander standpunt bekijken van hun leven.


    Het was in ieder geval zeker niet gemeen bedoeld hoor, geen zorgen! :)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Auw. Het doet nu gewoon zeer... Dit is niet goed denk ik hoor.. Nou, ik kijk morgen wel hoe het is

    Oke. Er op leunen is ook geen optie meer. I am so fucked...

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 0:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ben je gek? Ik hoef écht geen deken. Het is vréselijk heet buiten.

    Fuck you dude. Ik heb het koud.

    Time to go to bed. I'd wished you'd get me.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Forever alone nl? Are you fucking kidding me? Sneu dit, heel sneu.


    26 - 02 - '16

    Rayquaza schreef:
    Forever alone nl? Are you fucking kidding me? Sneu dit, heel sneu.

    Vooral dat Q dan omhoog komt, HAHA.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)
    HAHA, stel je eens voor. 8D

    Niet iedereen is zo awesome als jou, Maia! Ze missen inderdaad iets.

    Oh sheet, ik bedoel natuurlijk ONZE geweldige posts. It got the better of me, sorreh.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Assassin schreef:
    (...)
    Vooral dat Q dan omhoog komt, HAHA.


    Vast een troll of een zekere 'reeds gebande'


    26 - 02 - '16