• HIER KUN JE AL JE FRUSTRATIES, EUFORISCHE MOMENTEN EN HERSENSPINSELS KWIJT.
    DUS ZIT JE IETS DWARS? HEB JE PROBLEMEN? IS JE IJSJE NIET LEKKER? WIL JE KLAGEN OVER DONALD TRUMP OF ZIJN HAAR? OF VOEL JE JE GEWOON ZO ONTZETTEND BLIJ EN WIL JE DAT MET DE REST VAN QUIZLET DELEN?
    SCHRIJF HIER DAN ALLES VAN JE AF.

    Vikernes schreef:
    (...)

    Het is meer dat je er niemands toekomst mee kunt voorspellen. Zie het als een pokerspelletje; het is nutteloos als je het alleen speelt. Als je iemand's toekomst wil voorspellen of dat wil proberen, kun je beter pendelen of runes uitleggen. :)


    Ik zie het meer als iets dat inzicht kan geven in bepaalde situaties, niet als iets dat de toekomst voorspelt, haha. Kaarten zorgen er vaak voor dat mensen erover na gaan denken en zo een ander standpunt bekijken van hun leven.


    Your make-up is terrible

    Villainess schreef:
    (...)
    Ik kom af en toe online maar dan is er meestal al twee maanden geen leven meer geweest ^^

    Maar nu zijn wij er. Kom ook! The more, the merrier. *O*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Swampert schreef:
    (...)
    Maar nu zijn wij er. Kom ook! The more, the merrier. *O*


    Man, ik heb zojuist de hoogste dosering melatonine genomen en ik kan nauwelijks opstaan, ik ga slapen :') Later perhaps, kan ik jullie posts nalezen.

    Wow


    26 - 02 - '16

    Swampert schreef:
    Nikki, begin je eigen tarot reading hotline.

    Hoe kan het dat RPGRealm zoveel users heeft maar niemand meer terugkomt. Het is zooo leuk. *//* Dudes, y'all are missing out on something. Lees anders mijn geweldige posts! (cat)


    HAHA, stel je eens voor. 8D

    Niet iedereen is zo awesome als jou, Maia! Ze missen inderdaad iets.


    Your make-up is terrible

    Babystapjes in het leuker gaan vinden van sport: dertig seconden rennen en hijgend en puffend thuis aankomen met een kloppend hart en geen enkele conditie, lol. Morgen gaan we voor de veertig seconden. Altijd optimistisch blijven. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mijn god. Ik huil niet snel als ik pijn heb, maar ik stootte net zo hard mijn telefoonbotje dat ik het uitschreeuwde. Mijn hele arm bleef maar tintelen en nu heb ik zeer hevige kramp. Woah...

    [ bericht aangepast op 23 juli 2016 - 23:39 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je hebt totaal NIETS voor me over. En ik moet wel alles maar toelaten voor jou. Nou, go fuck yourself want dat gaat niet meer gebeuren.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2016 - 23:40 ]

    Eh, moet dit serieus genomen worden?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Goed. . . Nu kan ik mijn pink moeilijk bewegen zonder pijn en is de "kramp" aanwezig vanuit mijn elleboog als ik hem beweeg. Lekker dan, moet morgen kijken bij boogschieten :/

    [ bericht aangepast op 23 juli 2016 - 23:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Misschien heb je serieuze problemen en wil je serieuze hulp (en in dat geval spijt het me zeer) maar op dit moment kan ik er alleen maar achter mijn laptopje om gniffelen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Misschien heb je serieuze problemen en wil je serieuze hulp (en in dat geval spijt het me zeer) maar op dit moment kan ik er alleen maar achter mijn laptopje om gniffelen.


    Ik zie hem al helemaal met zijn fedora en neckbeard zitten, tho.


    Your make-up is terrible

    Hahahahahahhaha dat topic


    Caution first, always.

    I'll be the vodka aunt. And I'm okay with that.


    kindness is never a burden.

    SorrySorrySorry.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."