• Topic 2, nog steeds zonder beginpost!


    Spinning around, I'm weightless.

    Velaris schreef:
    Volgens mij is er iets fout gegaan met codes op de laatste pagina van het rollentopic.

    Hoe zit het met de kamers inderdaad, wat er allemaal is? Ik zou zelf denk ik de voorkeur hebben dat er niet iets van een keuken is, maar dat er gewoon een gezamenlijke eetzaal is, want dat is wat makkelijker met contact leggen, maar als de rest liever wel keuken in kamer heeft is dat ook prima c:


    Never mind, hier boven al beantwoord ;D


    nogmaals, lees de regels, die heb ik niet voor niets geschreven


    Spinning around, I'm weightless.

    Als ik terug ben van mn nagels laten doen (ik bijt ontzettend veel en wow dit helpt), en mn theorie heb geleerd maak ik even een duidelijk overzicht van het huis, de regels, de indelingen etc. (:


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    Als ik terug ben van mn nagels laten doen (ik bijt ontzettend veel en wow dit helpt), en mn theorie heb geleerd maak ik even een duidelijk overzicht van het huis, de regels, de indelingen etc. (:


    Yasss I'm excited.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    PecuIiar schreef:
    Als ik terug ben van mn nagels laten doen (ik bijt ontzettend veel en wow dit helpt), en mn theorie heb geleerd maak ik even een duidelijk overzicht van het huis, de regels, de indelingen etc. (:

    yeaah top, alleen christian staat in het begintopic nog steeds bij de wizards, maar hij is toch echt een muggle :')


    take risks

    DSprayberry schreef:
    (...)
    yeaah top, alleen christian staat in het begintopic nog steeds bij de wizards, maar hij is toch echt een muggle :')


    Had ik gezien, maar ik ging volgens mij net slapen toen hahaha

    Edit; Hij staat goed,de rest komt vanmiddag (:

    [ bericht aangepast op 26 juli 2016 - 11:35 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Had ik gezien, maar ik ging volgens mij net slapen toen hahaha

    Edit; Hij staat goed,de rest komt vanmiddag (:


    oh hahaha slaap lekker nog :Y)


    take risks

    Dit is het gebouw. In het midden is de aankomsthal, en de delen aan beide zijkanten hiervan bevatten de slaapruimtes.De meisjes slapen op de 1e verdieping, de jongens op de begane grond.. De leiding slaapt in dat gedeelte wat een beetje op een toren lijkt. Aan de rechterkant, voorbij de slaapruimtes, zit op de begane grond de eetzaal daarachter de keuken, helemaal rechts is de gezamenlijke "woonkamer". Boven de keuken, eetzaal en woonkamer, ligt een grote ruimte die is ingericht als bibliotheek en studieruimte, met een paar banke, bureaus en computers. En, omdat het een ontzettende fancy en dure school is en ik een sucker ben voor verborgen zwembaden, in de kelder; een zwembad!.
    Leerlingen slapen op een kamer, in duo's tenzij anders aangegeven. Het gebouw (volgens mij staat het los?) aan de linkerkant dient als de school. Hier worden lessen gegeven. Ook is hier een kantine, voor de lunch. Pauzes mogen buiten doorgebracht worden.
    Het hoofdterrein wordt omgeven door bos. Leerlingen mogen na 23:00 niet alleen door het bos lopen. Aan de rechterkant van het bos ligt het sportcomplex. Alle binnensporten vinden in dit gebouw plaats. Hier worden bij slecht weer de gymlessen gegeven. Aan de linkerkant van het bos liggen de sportvelden. Bij mooi weer worden hier de gymlessen gegeven, en hier vinden onder andere de soccer- en footballwedstrijden plaats.
    De kamerindeling:
    Meisjes:
    Kamer 1: Lily Evans x Chanelle Isolde Rhyne
    Kamer 2: Marlene McKinnon x Phoenix Gabriëlle Di Mercurio
    Kamer 3: Alice Longbottom x Rebecca Keegan Chamberlain
    Kamer 4: Growlithe's girl x Gabrielle Fay Cunningham
    Kamer 5: x Isla Eilidh DeForest x Josephine Victoria Junebug Masters
    Kamer 6: Kennedy Heather Jackson x Elizabeth Mary Green
    Jongens:
    Kamer 1: James Potter x Tristan Benjamin McKenna
    Kamer 2: Remus Lupin x Michelangelo Dante Bocelli
    Kamer 3: Preston Royce Alcott x Isaiah Gideon Smeath
    Kamer 4: Nairn's character x Christian Benjamin Donovan
    Kamer 5: Sirius Black x Brian McElroy
    Kamer 6: Oliver James Bennett x Dallas Sylvester Wood
    Kamer 7: Gabriël Alex Hamilton x Elijah Dashiell Graines

    Regels:
    Voor wizards:
    ~ De stokken mogen mee – onder één voorwaarde: De eerste fout die ze ermee maken bij de muggles, betekent meteen dat ze alleen nog gebruikt mogen worden tijdens de lessen en moeten worden ingeleverd bij de docenten.
    ~ Contact met muggles wordt – natuurlijk – aangemoedigd, maar het is ten strengste verboden hen iets te vertellen over de magische wereld.
    ~ Vraagt een muggle naar de extra vakken die je volgt, verwijs hem of haar door naar de begeleidende docent, maar ga in geen geval verhalen verzinnen, dit om verwarring te voorkomen.
    ~ Quidditch en andere magische buitenschoolse activiteiten worden alleen uitgevoerd op de dagen waarop ze gepland staan, en worden in geen enkel geval door de leerlingen zelf opgezet zonder speciale toestemming.
    Algemeen:
    ~ Lichten uit doordeweeks om 23:00, in de weekenden (vrijdag en zaterdagavond, zondagen alleen na belangrijke sportevenementen) is er geen curfew.
    ~ Na 21:00 geen mensen van het tegenovergestelde geslacht meer in de kamers.
    ~ Als er iemand van het tegenovergestelde geslacht in je kamer is, is de deur ten alle tijden open.
    ~ Ontbijt is van 7:00 – 8:00 op maandag – vrijdag, op zaterdag en zondag van 7:00 – 10:00. Lunch is doordeweeks op eigen gelegenheid en hangt natuurlijk af van je rooster, in het weekend begint dit om 13:00 en eindigt om 15:00. Voor het avondeten is iedereen doordeweeks aanwezig om 18:00. Mocht je buiten deze tijden willen eten, moet je het zelf klaarmaken. De keuken sluit doordeweeks om 1:00 ’s nachts en opent om 6:00 ’s ochtends. In het weekend is de keuken 24/7 open.
    ~ Als je ziek bent of om welke andere reden dan ook je les niet kunt bijwonen, dien je de docent hier zelf van op de hoogte te brengen.
    ~ Huisdieren zijn niet toegestaan (met uitzondering van “speciale” huisdieren van de Hogwarts studenten).

    [ bericht aangepast op 26 juli 2016 - 18:46 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Bij mij doet pagina 12 van het rollentopic nu raar, ben ik de enige die dat heeft?[/grey


    That is a perfect copy of reality.

    Heb ik ook, maar de pagina kan nog wel worden aangepast..


    Spinning around, I'm weightless.

    Had ik gisteren al.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Er zijn nog twee mensen waarvan de rollen echt niet af zijn, niet genoeg om mee te beginnen, maar zij hadden uitstel gekregen. Ik heb hen even een pb gestuurd. Als ze nog erg lang nodig denken te hebben, ga ik ze vragen of ze het okay vinden om wat later in te springen, en dan beginnen we wat eerder. Ik hoop donderdag uiterlijk te kunnen beginnen!


    Spinning around, I'm weightless.

    Oke, dat is goed voor mij!

    PecuIiar schreef:
    Dit is het gebouw. In het midden is de aankomsthal, en de delen aan beide zijkanten hiervan bevatten de slaapruimtes.De meisjes slapen op de 1e verdieping, de jongens op de begane grond.. De leiding slaapt in dat gedeelte wat een beetje op een toren lijkt. Aan de rechterkant, voorbij de slaapruimtes, zit op de begane grond de eetzaal daarachter de keuken, helemaal rechts is de gezamenlijke "woonkamer". Boven de keuken, eetzaal en woonkamer, ligt een grote ruimte die is ingericht als bibliotheek en studieruimte, met een paar banke, bureaus en computers. En, omdat het een ontzettende fancy en dure school is en ik een sucker ben voor verborgen zwembaden, in de kelder; een zwembad!.
    Leerlingen slapen op een kamer, in duo's tenzij anders aangegeven. Het gebouw (volgens mij staat het los?) aan de linkerkant dient als de school. Hier worden lessen gegeven. Ook is hier een kantine, voor de lunch. Pauzes mogen buiten doorgebracht worden.
    Het hoofdterrein wordt omgeven door bos. Leerlingen mogen na 23:00 niet alleen door het bos lopen. Aan de rechterkant van het bos ligt het sportcomplex. Alle binnensporten vinden in dit gebouw plaats. Hier worden bij slecht weer de gymlessen gegeven. Aan de linkerkant van het bos liggen de sportvelden. Bij mooi weer worden hier de gymlessen gegeven, en hier vinden onder andere de soccer- en footballwedstrijden plaats.
    De kamerindeling:
    Meisjes:
    Kamer 1: Lily Evans x Chanelle Isolde Rhyne
    Kamer 2: Marlene McKinnon x Phoenix Gabriëlle Di Mercurio
    Kamer 3: Alice Longbottom x Rebecca Keegan Chamberlain
    Kamer 4: Growlithe's girl x Gabrielle Fay Cunningham
    Kamer 5: x Isla Eilidh DeForest x Josephine Victoria Junebug Masters
    Kamer 6: Kennedy Heather Jackson x Elizabeth Mary Green
    Jongens:
    Kamer 1: James Potter x Tristan Benjamin McKenna
    Kamer 2: Remus Lupin x Michelangelo Dante Bocelli
    Kamer 3: Preston Royce Alcott x Isaiah Gideon Smeath
    Kamer 4: Nairn's character x Christian Benjamin Donovan
    Kamer 5: Sirius Black x Brian McElroy
    Kamer 6: Oliver James Bennett x Dallas Sylvester Wood
    Kamer 7: Gabriël Alex Hamilton x Elijah Dashiell Graines

    Regels:
    Voor wizards:
    ~ De stokken mogen mee – onder één voorwaarde: De eerste fout die ze ermee maken bij de muggles, betekent meteen dat ze alleen nog gebruikt mogen worden tijdens de lessen en moeten worden ingeleverd bij de docenten.
    ~ Contact met muggles wordt – natuurlijk – aangemoedigd, maar het is ten strengste verboden hen iets te vertellen over de magische wereld.
    ~ Vraagt een muggle naar de extra vakken die je volgt, verwijs hem of haar door naar de begeleidende docent, maar ga in geen geval verhalen verzinnen, dit om verwarring te voorkomen.
    ~ Quidditch en andere magische buitenschoolse activiteiten worden alleen uitgevoerd op de dagen waarop ze gepland staan, en worden in geen enkel geval door de leerlingen zelf opgezet zonder speciale toestemming.
    Algemeen:
    ~ Lichten uit doordeweeks om 23:00, in de weekenden (vrijdag en zaterdagavond, zondagen alleen na belangrijke sportevenementen) is er geen curfew.
    ~ Na 21:00 geen mensen van het tegenovergestelde geslacht meer in de kamers.
    ~ Als er iemand van het tegenovergestelde geslacht in je kamer is, is de deur ten alle tijden open.
    ~ Ontbijt is van 7:00 – 8:00 op maandag – vrijdag, op zaterdag en zondag van 7:00 – 10:00. Lunch is doordeweeks op eigen gelegenheid en hangt natuurlijk af van je rooster, in het weekend begint dit om 13:00 en eindigt om 15:00. Voor het avondeten is iedereen doordeweeks aanwezig om 18:00. Mocht je buiten deze tijden willen eten, moet je het zelf klaarmaken. De keuken sluit doordeweeks om 1:00 ’s nachts en opent om 6:00 ’s ochtends. In het weekend is de keuken 24/7 open.
    ~ Als je ziek bent of om welke andere reden dan ook je les niet kunt bijwonen, dien je de docent hier zelf van op de hoogte te brengen.
    ~ Huisdieren zijn niet toegestaan (met uitzondering van “speciale” huisdieren van de Hogwarts studenten).


    Isaiah en Preston op een kamer samen - gehehe. Doei Isaiah. *waves*


    That is a perfect copy of reality.

    Isaiah gaat wel zijn mannetje proberen te staan hoor haha.
    Met al zijn cheerleadervriendinnetjes, haarzwiep

    naestivate schreef:
    Isaiah gaat wel zijn mannetje proberen te staan hoor haha.
    Met al zijn cheerleadervriendinnetjes, haarzwiep


    Preston gaat hem waarschijnlijk vierkant uitlachen ;p


    That is a perfect copy of reality.