• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tijd voor koffie.

    Haha, ik besef nu pas dat ik ook mensen van op Q heb uitgenodigd naar een fuif hier in België op facebook. :'D Even te lui om apart namen aan te klikken.


    What would Emma do?

    Kortstr meeting ooit, hahah. Komt gewoon van het weer. Voor pokémon go moet je buiten lopen, maar wij konden eigenlijk alleen binnen zitten door dit weer. Vreselijk, dit moet herhaald worden xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHA. Jarenlang heb ik mezelf afgevraagd waarom ik eigenlijk Facebook heb. En toen vond ik de pagina "The Same Photo of Jeff Goldblum Every day". Ik ben zo gelukkig.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2016 - 16:31 ]


    Caution first, always.

    Philip schreef:
    Sometimes I don't get the use on earth anymore.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ARK is echt lastig als je alleen speelt.

    Bios tijd aka op naar mijn tweede huis. :Y)

    Eindelijk vakantie! _O_


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Dumbledore strikes again!



    :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Raar dat ik geïrriteerd raak als jullie gaan lopen praten over mijn anatomisch ietwat vreemde lichaam ofzo.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hhahha ik ruilde mijn lvl 3 Bunnelby voor een lvl 11 Farfetch'd. Ik heb die man opgelicht blijkbaar zonder te weten hahaahh


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    motherf- ik was vergeten dat ik Kottonmouth Kings in 48238 verschillende playlists heb staan terwijl mijn tante nu mijn Spotify account weet.


    Caution first, always.

    Honger. Te moe om eten te maken.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    4 - 6 dagen. De game komt pas maandag, dus ze wachten letterlijk 6 dagen? Zeg dan gewoon dat het 6 dagen duurt en niet 4 - 6 dagen. Fuck you bol.com En trouwens, ik heb het vorige week vrijdag besteld, dus morgen is het al 7 dagen. Suckers.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2016 - 20:37 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn ogen branden echt nog steeds enorm.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Okay, what the hell did I just watched....? Ik vond die clip echt dusturbing....


    Stenenlikker