• Lothar schreef:
    Personages
    Alienna Roderiquez – Natas
    Angel Wings – Alicia
    Bertha “Izzy” van Zalen-Gotha – Alicia
    Bobbi Hoekstra - Natas
    Cecila Roderiquez – Marjanne
    Christina Blender - Marieke
    Cyrith Evans – Natas
    Daan Leeuwens
    Donna Jo “DJ” Gates – Rosanne
    Ellie de Vries - Rosanne
    Elsa Leeuwens – Marieke
    Flynn Aegean – Alicia
    Gail Lommers - Rosanne
    Helen Beekman - Rosanne
    Ilse Keuring – Marjanne
    James van Eck - Natas
    Jan "Slater " Roodenburg - Natas
    Jasper Gates - Natas
    Jelle Wings – Alicia
    Johan Leeuwens – Marjanne
    Joshua MontClaire – Marjanne
    Lee Broadsword – Natas
    Lotte Berkman - Natas
    Marije Leeuwens – Marjanne
    Mozart “Mosh” de Waal
    Natalee Birchmeier – Alicia
    Noa MontClaire – Alicia
    Racquel Huize - Marjanne
    Raine Ramp - Rosannne
    Roxy de Groot – Marjanne
    Sterre “Starr” Berkman - Natas
    Tommie Roodenburg - Natas
    Yenthe Huize - Marjanne


    Topic 1
    Topic 2


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Hmm...' Elsa dacht even na. 'Ja, nummers of Facebookvrienden. Ik weet niet hoe je het anders kan bewijzen. Eventueel zal Marije nog scheidsrechter kunnen zijn als ze in de buurt is.' Ze keek rond of ze haar zus nog ergens op het strand zag. 'Maar ik denk niet dat ze het erg leuk gaat vinden om achter ons aan te rennen.'

    [ bericht aangepast op 10 okt 2016 - 22:55 ]


    ''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney

    Johan grinnikte. 'Marije moet nog even bijpraten met haar eigen vrienden. Kun je je voorstellen dat zij degene is met de meeste vrienden hier?' Zij was altijd het meest verlegen van hen allemaal geweest.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    James keek naar haar gezichtsuitdrukking terwijl ze vertelde wat voor werk ze nu deed. Hij meende te zien dat ze het ergens wel betreurde, maar dat ze tevreden had met het leven dat ze nu leidde. Het leek hem geen persoon die lang stilstond bij gemiste kansen. ‘Ontwerp je in je vrije tijd nog wel eens een kleren?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    ‘Ja, topplan,’ antwoordde Starr direct. Dan kon ze Raine in elk geval mooi ontlopen. ‘Gaan we meteen?’ Ze had er eigenlijk niet zo veel zin in dat DJ en Mosh eerst hun halve vriendenkring gingen optrommelen. Dan voelde ze zich zo’n buitenbeentje.


    Every villain is a hero in his own mind.

    ‘Wat zijn jouw plannen voor vandaag?’ vroeg Bobbi aan Natalee toen de croissantjes op waren.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Helen schudde haar hoofd. 'Nee. Eigenlijk best jammer dat ik dat nooit gedaan heb. Ik bak wel graag taarten in mijn vrije tijd. Ik kan best creatief zijn, op een andere manier dan,' zei ze opgewekt.

    --

    'Ik vind het goed,' knikte DJ. 'Kunnen we dat hier ergens in de buurt doen?' vroeg ze aan Mosh.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    ‘Nou ja, het leven is gewoon anders als je constant met een stok moet lopen. Je hebt altijd maar één hand en ik kan nooit wat zwaars tillen ofzo.’ Hij wendde zijn gezicht af en staarde naar het water. Hij had er nog niet echt vrede mee, merkte hij nu hij erover vertelde. Het onrecht dat hem was aangedaan maakte hem nog steeds woedend. Eerst was hij alleen maar blij geweest dat DJ, zijn vrienden – op Ace na - en hijzelf er levend vanaf waren gekomen, maar nu was die euforie allang weggeëbd en ondervond hij steeds meer hindernissen. ‘Ik kan straks niet eens mijn eigen kind door het huis tillen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    ‘Dat klinkt niet verkeerd,’ gaf James toe. Hij pakte de menukaart vast en liet zijn ogen erover glijden. ‘Over taarten gesproken, daar heb ik eigenlijk wel zin in…’


    Every villain is a hero in his own mind.

    ‘Vast. Ik vraag het wel even.’ Hij liep naar de receptioniste toe. ‘Kun je hier ergens in de buurt rodelen?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Een kwartier lang onder de douche had zijn humeur niet erg verbeterd. Het water had maar één temperatuur en die was veel te koud na zijn smaak. Tegen beter weten in had hij gehoopt dat het aangenamer zou zijn als zijn lichaam eraan gewend raakte, maar dat moment was nooit gekomen.
    Hij fatsoeneerde zijn haar voor de spiegel en baalde ervan dat hij geen föhn had meegenomen. Hij was zelfs bang dat hij hem vergeten had mee te nemen. Hij was zo gewend geraakt aan de hotelkamers met föhns dat hij er niet eens bij stil had gestaan. Ach ja, het droogde wel weer op.
    Hij verliet het douchehok en besloot om eens bij zijn broertje en Roxy te kijken. Hij vond de twee samen met Raine en Gail voor de tenten, waar ze aan het kaarten waren.
    ‘Morgen,’ zei hij en hij plofte bij hen neer. Een snelle blik leerde hem dat er niets binnen handbereik was waarmee hij zijn knorrende maag kon vullen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ja, ik eigenlijk ook wel,' zei Helen. Haar ogen gleden langs de verschillende soorten taarten en ze wees er uiteindelijk eentje aan. 'Die kersentaart lijkt me heerlijk. Of de aardbeien. Wat kies jij?'

    [ bericht aangepast op 24 okt 2016 - 21:14 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ah, dus jij leeft ook nog,' merkte Gail op. 'Je ziet er niet fris uit. Katertje? Slecht geslapen? Of ben je gewoon zo in shock doordat je mijn geweldige uiterlijk weer eens ziet?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    ‘Hmm… ik denk dat ik voor de hazelnoottaart ga.’ Hij wenkte een ober en bestelde voor Helen en hemzelf koffie met gebak.


    Every villain is a hero in his own mind.

    ‘Vooral dat, denk ik,’ antwoordde Tommie met een flauwe grijns. ‘Het is maar goed dat ik je gisteren niet zonder kleren heb gezien. Is hier nog ergens wat te bikken?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Een verrassende maar een mooie wending,' vond Elsa. 'Ze leert via haar vrienden vast nog meer mensen kennen. Maar dat kan ook bij jou gelden. Het is al leuk als je een goede vriendschap aan die weddenschap overhoudt.'


    ''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney