• Lothar schreef:
    Personages
    Alienna Roderiquez – Natas
    Angel Wings – Alicia
    Bertha “Izzy” van Zalen-Gotha – Alicia
    Bobbi Hoekstra - Natas
    Cecila Roderiquez – Marjanne
    Christina Blender - Marieke
    Cyrith Evans – Natas
    Daan Leeuwens
    Donna Jo “DJ” Gates – Rosanne
    Ellie de Vries - Rosanne
    Elsa Leeuwens – Marieke
    Flynn Aegean – Alicia
    Gail Lommers - Rosanne
    Helen Beekman - Rosanne
    Ilse Keuring – Marjanne
    James van Eck - Natas
    Jan "Slater " Roodenburg - Natas
    Jasper Gates - Natas
    Jelle Wings – Alicia
    Johan Leeuwens – Marjanne
    Joshua MontClaire – Marjanne
    Lee Broadsword – Natas
    Lotte Berkman - Natas
    Marije Leeuwens – Marjanne
    Mozart “Mosh” de Waal
    Natalee Birchmeier – Alicia
    Noa MontClaire – Alicia
    Racquel Huize - Marjanne
    Raine Ramp - Rosannne
    Roxy de Groot – Marjanne
    Sterre “Starr” Berkman - Natas
    Tommie Roodenburg - Natas
    Yenthe Huize - Marjanne


    Topic 1
    Topic 2


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Arm vol tattoos, geen doorsnee haar... En een uitstraling die niet gemakkelijk te vergeten is.' Ze knipoogde. 'Vandaag gezellig met twee dames op stap?' Het ene meisje, met haar regenbooghaar, viel uiteraard ook enorm op. De vriendin van Yenthe haar lover. Als die jongen daar op viel, zou hij zeker niet op Yenthe kunnen vallen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Jep. Al is er altijd ruimte voor een derde dame.' Hij knipoogde terug.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Een grijns verscheen op haar gezicht. Ze mocht hem wel. 'Aah, maar kunnen de dames nog meer concurrentie wel aan?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ze heeft Josh en Ace ook afgewerkt,' zei Gail. 'Ze zal vast niet rusten voor ze jou ook heeft gehad,' grijnsde ze.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Helen floot. 'Nice. Wie is ze? Je maakt me nieuwsgierig.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    James glimlachte. 'Ik had niet anders verwacht, maar dat houd ik liever voor me.' Hij knipoogde.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Jammer. Ik kan best goed een geheim bewaren hoor. Maar goed, ik hoop voor je dat het wat wordt. Wel werk ervan maken hoor! Geen kansen laten schieten. Dat zou zonde zijn.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    ‘Ik ben de enige vrijgezel hier, dus ik neem aan van wel.’ Hij draaide zich naar Starr en DJ toe. ‘Vinden jullie het goed als…’ hij wierp weer even een blik over zijn schouder om op haar naambordje te zien hoe ze heette, ‘Racquel ook met ons meegaat? Ze kent de buurt hier goed, en zo.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tommie haalde zijn schouders op. ‘Tot nu toe kan ik haar in elk geval goed bij me vandaan houden. Waar is ze eigenlijk?’ Het was veel te warm om nog in een tent te kunnen liggen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    ‘Als het voorbestemd is, komt het wel goed,’ zei James met een scheve grijns. ‘En jij, Helen? Is er al iemand die jouw aandacht heeft getrokken?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik vind het goed. Charmeur,' grijnsde DJ. Hoe deed hij dat toch? Ongelofelijk hoe snel hij meisjes om zijn vinger kon winden.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Bobbi knikte. Ze vond het zelf wel leuk om dingen te organiseren, maar de komende week hoefde dat niet echt. Dan wilde ze gewoon even rustig aan doen. Ze keek even naar een groepje mensen dat een paar meter verderop zat te ontbijten. Ze had net iets over waterskiën verstaan – of iets wat erop leek. ‘Misschien kunnen we onszelf bij hen uitnodigen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Oei, een persoonlijke vraag aan mij,' zei Helen langzaam. 'Je hebt vast al zo je vermoedens denk ik? Mensen denken vaak dat ik nooit iets voor iemand zou kunnen voelen. Ze hebben het mis. Alle mannen waar ik ooit interesse in heb gehad heb ik of bedrogen of zijn al bezet. Wat een cliché hè?' Ze glimlachte wrang. 'Ik voel heus wel. Ik ben niet van steen.' Ze at het laatste stukje van haar taart en veegde bescheiden met haar servet langs haar mond.
    'Mijn interesse ligt al een tijdje bij iemand die bezet is, en die totaal geen oog heeft voor mij. Pijnlijk.' Ze glimlachte, al was dat als een boer met kiespijn.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Racquel grijnsde enkel. Ze was vooral benieuwd hoe de suikerspinchick zou reageren, want dat leek haar niet het type dat meer concurrentie duldde. Ze glimlachte vriendelijk naar het meisje, want eigenlijk had ze best wel zin om mee te gaan.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2016 - 21:27 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Starr trok haar wenkbrauwen op. ‘Sinds wanneer ben jij vrijgezel?’
    Het was niet zo dat ze Mosh’ liefdesleven op de voet volgde, maar bij je ex bleven de relatie-meldingen op Facebook altijd langer bij dan die van je andere vrienden.

    Mosh voelde dat hij rode vlekken in zijn nek kreeg. Het was hem zomaar ontglipt. Bij zijn vrouwelijke fans had hij dat meer dan genoeg gezegd, en nu had hij er niet eens over nagedacht. ‘Het is een paar weken over ofzo,’ loog hij. ‘We hebben het nog niet echt aan de grote klok gehangen.’ Hij wist niet of hij Starr aandringend moest aankijken of niet. Die zou niet zomaar haar mond gaan houden.


    Every villain is a hero in his own mind.