• Lothar schreef:
    Personages
    Alienna Roderiquez – Natas
    Angel Wings – Alicia
    Bertha “Izzy” van Zalen-Gotha – Alicia
    Bobbi Hoekstra - Natas
    Cecila Roderiquez – Marjanne
    Christina Blender - Marieke
    Cyrith Evans – Natas
    Daan Leeuwens
    Donna Jo “DJ” Gates – Rosanne
    Ellie de Vries - Rosanne
    Elsa Leeuwens – Marieke
    Flynn Aegean – Alicia
    Gail Lommers - Rosanne
    Helen Beekman - Rosanne
    Ilse Keuring – Marjanne
    James van Eck - Natas
    Jan "Slater " Roodenburg - Natas
    Jasper Gates - Natas
    Jelle Wings – Alicia
    Johan Leeuwens – Marjanne
    Joshua MontClaire – Marjanne
    Lee Broadsword – Natas
    Lotte Berkman - Natas
    Marije Leeuwens – Marjanne
    Mozart “Mosh” de Waal
    Natalee Birchmeier – Alicia
    Noa MontClaire – Alicia
    Racquel Huize - Marjanne
    Raine Ramp - Rosannne
    Roxy de Groot – Marjanne
    Sterre “Starr” Berkman - Natas
    Tommie Roodenburg - Natas
    Yenthe Huize - Marjanne


    Topic 1
    Topic 2


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ja, je zou niet meer bijkomen van de schrik, toch Slater?' Ze grijnsde. 'Ik heb alleen een zak chips voor je in de aanbieding. Paprika chips. Maak je de vrouwtjes blij mee.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Zo James. Vertel me eens. Wat zoek je in een vrouw? Even uit pure nieuwsgierigheid.' Helen nam een stukje van haar taart en kwam tot de conclusie dat de taart overheerlijk was. Een goede keus.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Tommie maakte een gebaar met zijn hand. Op dit moment ging alles erin.
    ‘Waarom ging jij er eigenlijk zo snel vandoor, broertje?’ grijnsde Slater. ‘Durfde je soms niet?’
    Tommie wist niet echt wat hij moest antwoorden. Hij had niet echt zin om over zijn wandeling met Lotte te vertellen. Om de een of andere reden voelde dat intiem, hoewel dat helemaal niet zo geweest was.
    ‘Ik had niet zoveel zin in één grote orgie.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    ‘Pfoe…’ Hij deed scheurde een zakje melkpoeder open en goot dat in zijn koffie. ‘Het is niet zo dat ik met een checklist rondloop.’ Hij dacht even aan Marije. ‘Ik wil me gewoon… aangetrokken voelen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Bang dat de paparazzi een foto maken van zijn blote kont. Of de voorkant misschien?' Ze keek hem grijnzend met een schuin hoofd aan. 'Jammer voor Helen vooral. Ze wil graag jullie hele band afwerken.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Hmm. Aantrekkingskracht. Onzichtbaar, maar toch ook zo tastbaar. Het is iets leuks. Chemie tussen mensen. Voel je je aangetrokken tot iemand?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ik ook niet,' gaf Flynn toe. Hij had wel eens op een jetski gezeten, maar dat was niet te vergelijken. Hij zag dat Angel de pitjes van haar broodje plukte en ze een voor een in haar mond stopte. Hij begon zelf daarom ook wat langzamer te eten, zodat ze straks niet alleen zou hoeven zitten.
    'Maar ik zal eens vragen wat de rest van plan is.' Hij had zijn vrienden zo lang niet gezien en weinig gesproken dat hij het ook wel fijn vond om samen met hen op pad te gaan. Ze hadden de rest van de vakantie nog om in kleinere groepjes weg te gaan, wat ook een stuk gemakkelijker te plannen was, bedacht hij zich. 'Misschien willen zij ook wel mee.'
    Hij stuurde een bericht naar Mosh, Cyrith en Johan en besmeerde de tweede helft van zijn broodje met een laag pindakaas.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Natalee haalde haar schouders op op het moment dat Bertha op een stoel naast haar ging zitten. Ze zei beleefd gedag, maar leek stiller dan Natalee van haar gewend was.
    'Ik hoopte eigenlijk dat andere mensen al iets hadden bedacht. Ik vind toch alles leuk, maar ik ben niet zo van het initiatief nemen.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Johan keek snel naar zijn mobiel toen die oplichtte. Hij kreeg een flauwe grijns op zijn gezicht. 'Nou, ik ga maar mijn best doen. Flynn vraagt of ik zin heb om vanmiddag iets met hem en de rest te doen.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Marije beet op haar lip. 'Ik kan me echt niet voorstellen hoe zwaar dat moet zijn,' zei ze zacht. 'Het moet vast heel vermoeiend zijn om er constant aan herinnerd te worden. Heb je ook nog veel pijn?' Ze vond het echter fijn om te horen dat hij aan kinderen dacht. Ze merkte nu al aan DJ dat het beter met haar ging en dat was fijn. Zelf kon ze zich nog niet voorstellen om voor een kind te moeten zorgen, maar ze vond DJ wel het type dat een goede moeder zou kunnen worden.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Tommie moest heel eerlijk toegeven dat hij weleens overwogen had om met Helen te zoenen. Het was alweer een tijd geleden en ze had - hij dacht er liever niet over na hóe - een van de bewakers omgekocht om toegang te krijgen tot een privéfeestje. Hij was aangeschoten en ontkennen dat ze mooi was, had hij nooit gekund. Even had hij zich toen afgevraagd hoe ze zou zoenen, maar ze had uiteraard meer aandacht voor Jasper gehad en dat had wel een beetje gestoken. Nu was hij blij toe. Het feit dat hij náást haar was gaan wonen, was creepy.
    'Ik weet niet of Helen er ooit in zal slagen om met meer bandleden te zoenen dan alleen Mosh.'
    En dat was geen hele grote opgave, dat deed het halve publiek.


    Every villain is a hero in his own mind.

    James dacht even na. Hij hield wel van open gesprekken, maar hij zou Helen nooit met zoiets vertrouwen. Daar was ze een te grote flapuit voor.
    'Ja,' antwoordde hij. 'Ik heb gisteren wel een meisje ontmoet tot wie ik me aangetrokken voelde.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cyrith keek op zijn telefoon toen deze trilde. 'Flynn vraagt of we meegaan waterskieën. Vind je dat leuk? Of doe je liever samen iets?'
    'Zeg jij het maar,' antwoordde Lotte. 'Het maakt mij niet uit.'
    Om de een of andere reden voelde hij zich al moe bij de gedachte iets actiefs te moeten ondernemen, maar hij wilde zich niet laten kennen. Hij wilde dat Lotte een fijne vakantie had en dan zou ze zeker niet de hele tijd met hem moeten rondhangen.
    'Dan gaan we mee.'
    'Leuk.' Glimlachend kneep ze in zijn hand, waarna ze terugliepen naar de tenten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Hé, jou herken ik!' zei Racquel. 'Jij was gisteren ook bij het kampvuur, toch? Je viel wel op.' Ze glimlachte ondeugend en graaide ondertussen naar een foldertje, waar onder andere de rodelbanen in de buurt beschreven werden.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Zoiets hoorde Mosh graag. Hij moest eerlijk bekennen dat hij haar niet meer herkende, maar zijn herinneringen aan gisteren waren hoe dan ook niet heel helder.
    'Ik viel op?' vroeg hij, terwijl hij met zogenaamde interesse de rodelbanen bekeek. 'Hoezo?'


    Every villain is a hero in his own mind.