• Lothar schreef:
    Personages
    Alienna Roderiquez – Natas
    Angel Wings – Alicia
    Bertha “Izzy” van Zalen-Gotha – Alicia
    Bobbi Hoekstra - Natas
    Cecila Roderiquez – Marjanne
    Christina Blender - Marieke
    Cyrith Evans – Natas
    Daan Leeuwens
    Donna Jo “DJ” Gates – Rosanne
    Ellie de Vries - Rosanne
    Elsa Leeuwens – Marieke
    Flynn Aegean – Alicia
    Gail Lommers - Rosanne
    Helen Beekman - Rosanne
    Ilse Keuring – Marjanne
    James van Eck - Natas
    Jan "Slater " Roodenburg - Natas
    Jasper Gates - Natas
    Jelle Wings – Alicia
    Johan Leeuwens – Marjanne
    Joshua MontClaire – Marjanne
    Lee Broadsword – Natas
    Lotte Berkman - Natas
    Marije Leeuwens – Marjanne
    Mozart “Mosh” de Waal
    Natalee Birchmeier – Alicia
    Noa MontClaire – Alicia
    Racquel Huize - Marjanne
    Raine Ramp - Rosannne
    Roxy de Groot – Marjanne
    Sterre “Starr” Berkman - Natas
    Tommie Roodenburg - Natas
    Yenthe Huize - Marjanne


    Topic 1
    Topic 2


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    ‘Dat moet lastig zijn. Vooral als je het niet kunt loslaten. Zie je hem nog regelmatig? Is hij een vriend van je ofzo?’ vroeg James.


    Every villain is a hero in his own mind.

    DJ fronste, want Jasper had haar en Ellie vanmorgen nog iets anders verteld. Ze wilde Mosh echter niet nog meer voor het blok zetten dan Starr al had gedaan.
    'Laten we maar gewoon gaan, zo,' zei ze haastig. 'Jij weet waar het is toch, Raquel?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'De krampen zijn er dagelijks nog, maar ik vind de krachteloosheid van mijn voet het ergst. Dat beperkt me het meest.' Hij haalde een flesje water uit zijn tas vandaan en keek naar het meer. Eigenlijk had hij wel zin in een duik, maar het was een serieus gesprek dat je niet zo maar afkapte.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Jazeker,' zei Racquel vrolijk. Ze merkte de spanning zeker op, maar vond dat eigenlijk alleen maar interessant. 'Ik zal even afsluiten en zeggen dat ik wegga.' Eigenlijk moest nog een halfuur werken, maar haar vader had het toch niet door dat ze wegging. Het was bovendien hartstikke rustig.
    Ze liep even naar achteren om te vertellen dat ze vrij nam en iemand haar dienst over moest nemen en liep toen weer naar het groepje toe. 'Het is drie kwartier lopen, maar er gaat ook elk kwartier een bus. Zeg het maar!'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ik loop liever,' meldde Starr. 'Ik word misselijk in de bus. Zeker in die hitte hier. Airco's zijn hier nog niet uitgevonden ofzo.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Drie kwartier lopen in dertig graden? Kunnen we dan alsjeblieft een taxi nemen of zo?' vroeg DJ.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Een taxi? Dat is echt zonde van mijn geld. Kom op Deej, een beetje avontuurlijk zijn, hoor!'
    Jasper was degene die amper kon lopen, dus nu kon ze het er best even van nemen. Maar ze was zo slim om dat voor zich te houden - zij het met moeite.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Gedeeld door vier kost dat haast niks, maar goed. Als iedereen voor lopen is..' Ze liep achter de anderen aan naar buiten en zette haar zonnebril op. Ondertussen appte ze Jasper dat ze onverwachts ging rodelen. Ze voelde zich een beetje schuldig dat ze hem niet mee had gevraagd.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Christina's telefoon trilde met een nieuw berichtje. Ze glimlachte toen ze zag dat Lotte haar geappt had met de vraag of ze mee ging waterskieën. Ze bevestigde dat ze er zou zijn. Blijkbaar was er afgesproken in de buurt van de ingang van de camping, bij een opvallende appelboom die ze bij aankomst al had opgemerkt. Christina liep naar haar tent om zich snel voor de trip om te kleden.


    ''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney

    Starr was blij dat niemand er wat tegen in bracht. Deze reis had bijna al haar spaargeld gekocht en het rodelen zou ook al wat gaan kosten. Ze kon niet te veel van die uitstapjes maken, hoe graag ze het ook wilde.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Racquel leidde de weg. Ze liep naast Mosh, die toch zeker een bepaalde mate van interesse in haar toonde die haar wel beviel. Ze besefte maar al te goed dat hij in ieder geval in sommige opzichten hetzelfde was als zij - een genieter van het leven. De manier waarop hij sprak, liet dat zien. 'Dus je bent een rockstar,' zei ze, toch wel enigszins onder de indruk. 'Ik moet eerlijk zeggen dat ik je band niet ken. Wat voor muziek speel je? En ben je al zo beroemd in Nederland dat je niet meer normaal over straat kan?' Ze grijnsde.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'O ja, ik woon naast hem,' zei Helen luchtig. 'We zijn niet bepaald vrienden nee. Wel ooit vriendschappelijk geweest, maar mijn slechte eigenschappen hebben dat behoorlijk de grond in geboord.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'We spelen metalcore,' antwoordde Mosh. 'Al hebben we wel wat minder ruige nummers, die doen het wel goed op MTV. In principe kan ik prima over straat hoor. Zo dol zijn ze in Nederland niet op ons genre.' Hij knipoogde, al wist hij niet waarom. 'Maar jij lijkt me niet iemand die naar zulke muziek luistert.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Dat is inderdaad niet mijn soort muziek,' grinnikte ze. 'Maar wel heel vet. Het voordeel van dat soort muziek is dat de mensen die fan van je zijn, ook écht fan zijn. Top 40-artiesten hebben minder vaste volgers, denk ik.' Ze glimlachte. 'Of praat ik nu onzin?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Lotte en Cyrith waren net bij de anderen aan de ontbijttafel gaan zitten toen Christina voorbijkwam en naar haar tent liep. Lotte zwaaide glimlachend naar haar. Ze voelde zich een beetje schuldig omdat ze nog niet meer tijd met elkaar hadden doorgebracht, Christina was hier immers speciaal voor haar gekomen. Lotte had echter het gevoel dat ze nog een hoop in te halen had wat haar vriendschappen betrof, en hopelijk begreep Christina dat wel. Ze vond het in elk geval leuk dat ze meeging.
    'Heb je het gisteren een beetje naar je zin gehad?' vroeg ze Christina toen ze bij hen kwam zitten. Ze had gezellig meegedaan met het drankspel, maar toen ze vlak voor het skinny dippen een rondje was gaan wandelen met Tommie, had ze eigenlijk niet meer naar haar vriendin omgekeken. Nu vertrouwde ze er wel op dat Christina zich wel wist te redden, maar ze zag haar er niet voor aan om met wildvreemden te gaan naakt zwemmen.


    Every villain is a hero in his own mind.