• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Is Donald Trump president geworden en ben je het daar niet mee eens? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 19:16 ]

    Dit is bullshit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    In 's hemelsnaam. Wat doe je jezelf aan, Leah? Waarom blijf je jezelf alles kwalijk nemen? Waarom moet alles altijd jouw fout zijn? Je verontschuldigen als anderen tegen je aanlopen is één ding, maar dit gaat erover. Je bij god verantwoordelijk en schuldig voelen over wereldproblemen, alsof je er iets aan had moeten veranderen, iets aan had moeten doen, terwijl je dat niet kon?

    Dat niet alleen. Je verdomde angsten ook. Waarom durf je mensen maar half aan te spreken? Waarom ben je altijd bang dat mensen je stom gaan vinden, idioot, dom, lelijk of te dik, niet kritisch genoeg, niet intelligent genoeg, niet goed genoeg? Waarom ben je altijd bang dat mensen je als een slecht mens gaan zien? Als iemand die uit domheid maar wat brult? Die niet nadenkt voor ze wat zegt? Iemand die niet serieus genomen moet worden? Waarom ben je daar zo bang voor, zelfs bij vrienden? Misschien, misschien kan ik er nog inkomen dat je dat gevoel hebt in het echte leven, maar daar stopt het niet. Ook hier. Waarom? Waarom durf je vrienden hier ook amper te sturen uit die angsten, of mensen die je niet goed kent uit deze angsten?

    Waarom vind je jezelf nooit goed genoeg zoals je bent? Waarom kan je nooit eens tevreden zijn met jezelf? Waarom blijf je al die pijn, al dat verdriet maar meedragen? Waarom kan je niet voor een keer zeggen "dit heb ik goed gedaan". Dat is klaarblijkelijk onmogelijk. Maar waarom? Waarom ben je zo onzeker over jezelf, moet je altijd maar goed doen voor anderen? En waarom heb je altijd het gevoel dat niemand je mag?

    Ik begrijp het niet. Ik begrijp het niet. En dit doet zóveel pijn. Zo. Immens. Veel.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ik ben gewoon zo moe en op en uitgeput en dit is zo zo zo zo zinloos


    overigens ben ik er echt van overtuigd dat al m'n vrienden me gedropt hebben i mean letterlijk ik heb vandaag meer met de jongens van mijn klas gepraat dan met al mijn vriendinnen samen :W maar oké ligt wel aan mij
    ik ben gewoon gekwetst en weet je de enige persoon waarom ik hier nog ben is echt wel los mijn papa anders was ik al lang weg geweest serieussss der is echt niemand die het zou merken like dan ben je een weekje weg omdat je nota bene in het ziekenhuis was en dan was 't like oh je was er niet haha ok thanks voor de interesse :D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mocht ik ooit trouwen, dan wil ik echt absoluut geen stresskip om mee te trouwen. Ik word gek van dit gezin. Relax! Take it easy(;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Week 2/8. Status: Op zich werkt het vooruitzicht dat ik zowel de nachten van maandag op dinsdag als de nachten van donderdag op vrijdag door moet halen niet bepaald heel goed op mijn humeur. Mijn lichaam trekt het ook niet zo heel goed, want hoewel ik op dinsdag tussen mijn treinreis en school in nog drie uur kan slapen, zijn vrijdagen behoorlijk hels om door te komen, voornamelijk als ik in het weekend twee vroege diensten heb. En hoewel ik zo tussen de dagen door telkens nog wel iets bijslaap, is het niet echt volledig. In de eerste week was het like, 90% procent opgeladen, nu nog 80% en met het vooruitzicht dat ik steeds vermoeider ga raken, ben ik benieuwd of ik op 10% ook nog ga kunnen functioneren. Daarnaast zit ik nu nog wel heel stoïcijns aan die opdrachten, maar ik ben benieuwd hoe ik het er vanaf ga brengen als ze echt moeilijk onbegrijpelijk gaan worden en als het tentamen in mijn nek gaat hijgen en ik niet en de opdrachten kan snappen en maken en mijn tentamen kan leren. Het gaat ofwel opdrachten snappen zijn en tentamen leren. Ofwel opdrachten maken en tentamen leren. Ofwel opdrachten snappen en maken en niet mijn tentamen leren. En oh: niet geheel onbelangrijk zijn mijn zorgen over de tijd dat mijn lichaam nog lief voor me gaat zijn als ik het volprop met allerlei dingen die alles behalve gezond zijn, omdat ik gewoon even geen puf of tijd of zin heb om te koken omdat de opdrachten nog niet af zijn en omdat ik weet dat niet koken betekent niet lang eten en niet afwassen en dat dat betekent dat ik misschien een uur eerder kan gaan slapen. On the bright side: na morgen heb ik er een kwart op zitten en is het nog maar 44 dagen tot kerst.


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Week 2/8. Status: Op zich werkt het vooruitzicht dat ik zowel de nachten van maandag op dinsdag als de nachten van donderdag op vrijdag door moet halen niet bepaald heel goed op mijn humeur. Mijn lichaam trekt het ook niet zo heel goed, want hoewel ik op dinsdag tussen mijn treinreis en school in nog drie uur kan slapen, zijn vrijdagen behoorlijk hels om door te komen, voornamelijk als ik in het weekend twee vroege diensten heb. En hoewel ik zo tussen de dagen door telkens nog wel iets bijslaap, is het niet echt volledig. In de eerste week was het like, 90% procent opgeladen, nu nog 80% en met het vooruitzicht dat ik steeds vermoeider ga raken, ben ik benieuwd of ik op 10% ook nog ga kunnen functioneren. Daarnaast zit ik nu nog wel heel stoïcijns aan die opdrachten, maar ik ben benieuwd hoe ik het er vanaf ga brengen als ze echt moeilijk onbegrijpelijk gaan worden en als het tentamen in mijn nek gaat hijgen en ik niet en de opdrachten kan snappen en maken en mijn tentamen kan leren. Het gaat ofwel opdrachten snappen zijn en tentamen leren. Ofwel opdrachten maken en tentamen leren. Ofwel opdrachten snappen en maken en niet mijn tentamen leren. En oh: niet geheel onbelangrijk zijn mijn zorgen over de tijd dat mijn lichaam nog lief voor me gaat zijn als ik het volprop met allerlei dingen die alles behalve gezond zijn, omdat ik gewoon even geen puf of tijd of zin heb om te koken omdat de opdrachten nog niet af zijn en omdat ik weet dat niet koken betekent niet lang eten en niet afwassen en dat dat betekent dat ik misschien een uur eerder kan gaan slapen. On the bright side: na morgen heb ik er een kwart op zitten en is het nog maar 44 dagen tot kerst.


    Wat studeer je dan? Of stage of wat dan ook? Dat je zo veel moet doen ;o


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Osiris: New Dawn lijkt me een geweldig leuk survival spel. Beter dan ARK.

    Ik weet dat ik doe alsof ik beter ben, maar damn dit is moeilijk. :W


    What would Emma do?

    Ik wil niet slapen, maar ik ben echt veel te moe.

    / Mijn oma heeft 5 eigen kinderen en 2 kleinkinderen opgevoed, maar met het kind van mijn zusje kan ze niets worden. Dat zegt iets over het kind. En nu haalt ze er hulp bij. Lol. Goed gedaan zusje, ik hoop dat niet al je kinderen zo worden.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 1:26 ]

    Ik en mijn nachtelijke topics.


    What would Emma do?

    Why the hell zou ik aan uitgerekend jou steeds moeten vragen om weg te gaan, als je het zelf nooit aan me vraagt wanneer je weggaat. Je zegt wel steeds dat we het volgende feestje moeten afspreken, maar ik ken jou al goed genoeg om te weten dat ik niet nog eens hetzelfde pad met jou wil begaan. Het enige dat je doet is beloftes geven en ze dan niet nakomen. Loop gewoon naar de hel. Net zoals al de rest voor mijn part nu naar de hel kan lopen.


    Take me to wonderland

    I don't want to go..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil vandaag even dood zijn. Dan kan ik weer een hele dag in mijn bed blijven :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Like always, I didn't sleep well and I had nasty dreams. Ik voel me uiterst kut omdat ik gister mijn woordenaantal voor NaNoWriMo niet gehaald heb terwijl ik de hele dag vrij had en er iets aan had kunnen doen, maar nee, ik heb de hele dag geen fuck uitgevoerd. Vandaag moet ik dat woordenaantal halen, anders fuck you Lisa, you suck and deserve the worst.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wtf? ik ben zo dom. Hoe kan ik dit nou weer oplossen zonder dat iedereen de klotezooi achter mijn kont weer eens op kan gaan ruimen? Wtf Lisa. Je kan echt niks.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.