• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Is Donald Trump president geworden en ben je het daar niet mee eens? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 19:16 ]

    Raad eens wie de meest recente versie van haar boek niet op Google Drive had gezet

    Raad eens wiens laptop nu kapot is

    doei boek (doeg)

    [ bericht aangepast op 10 nov 2016 - 19:59 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Schat, ik heb dinsdag een fles floradix voor je gekocht wat verdomde duur is, en je hebt het nog met geen vinger aangeraakt. En je weet hopelijk ook dat af en toe eens een vitamine met ijzer niets helpt? Je moet dat dagelijks (meermaals per dag) hebben en minstens 6 weken lang als je iets wil merken.

    // 'Ik wil dat jij vanavond boven blijft, we krijgen bezoek.'
    Waarom mag mijn zusje haar oetlul vriendje er wel bij zijn?

    Ik vind het zó niet eerlijk dat ik niemand meer mee naar huis mag nemen, zelfs geen vrienden, en mijn zusje haar vriendje bijna dagelijks bij ons is. De enige persoon die ik mee wilde nemen ga ik toch niet meer meenemen als ze zo lullig doen over een tic.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2016 - 20:05 ]

    Shit, waarom maakt de dood van het ene personage me veel emotioneler dan de dood van het personage om wie ik meer gaf...?


    Stenenlikker

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    nummer twee spv ^^


    Nee ik wil nummer 2 D;

    // hahahaha er zitten hier minstens 20 mensen met lampjes naar mij te schijnen omdat ik rondjes draai ket mijn zaklamp. Ik heb nu vrienden die door de hele zaal heen zitten :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Daar kom je nu mee. (no_chears)


    Deep inside, I've never felt alive

    Wiarda schreef:
    Raad eens wie de meest recente versie van haar boek niet op Google Drive had gezet

    Raad eens wiens laptop nu kapot is

    doei boek (doeg)


    daarom schrijf ik dus alleen in google drive

    echt jip dit klinkt als een ware nachtmerrie

    @femke: laten we het uitvechten door de jongens te laten kiezen (wbw)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    daarom schrijf ik dus alleen in google drive

    echt jip dit klinkt als een ware nachtmerrie

    @femke: laten we het uitvechten door de jongens te laten kiezen (wbw)


    hé hé hé misschien wil ik dan ook wel nummer twee, als we gaan vechten (wbw)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    hé hé hé misschien wil ik dan ook wel nummer twee, als we gaan vechten (wbw)


    kom maar op (wbw)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    kom maar op (wbw)


    OF. beter plan
    jullie vechten om nummer twee en ik ga ervandoor met nummer één en drie (A)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    OF. beter plan
    jullie vechten om nummer twee en ik ga ervandoor met nummer één en drie (A)

    Zo zo, jij hebt spannende plannen. (wbw)

    // Hem wel of niet succes wensen via whatsapp..

    // Wanneer je net je usernaam veranderd en je dan een andere erg leuke bedenkt.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2016 - 20:36 ]

    dis pathetic


    i put the fun in funeral

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Zo zo, jij hebt spannende plannen. (wbw)

    // Hem wel of niet succes wensen via whatsapp..

    // Wanneer je net je usernaam veranderd en je dan een andere erg leuke bedenkt.


    oh ik altijd (wbw)
    nee hoor, ik ben forever alone


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    OF. beter plan
    jullie vechten om nummer twee en ik ga ervandoor met nummer één en drie (A)


    ik haal ze alle drie tegelijk binnen (wbw)


    omggg lasershooting morgennn idk hoe ik dat ga fixen met een net geopereerde enkel lol


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    ik haal ze alle drie tegelijk binnen (wbw)


    omggg lasershooting morgennn idk hoe ik dat ga fixen met een net geopereerde enkel lol


    oh hell no *Z snap*
    gimme them (wbw)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    daarom schrijf ik dus alleen in google drive

    echt jip dit klinkt als een ware nachtmerrie

    @femke: laten we het uitvechten door de jongens te laten kiezen (wbw)

    Same ik had echt het meeste in Google Drive geschreven maar na de 50K wordt het irritant want dan duurt het ongeveer twee minuten voordat het document is geladen met een beetje trage internetconnectie en wordt alles supersloom maar AAAH ik weet niet ik vind dit erg jammer


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.