• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je
    geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 14 nov 2016 - 17:17 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Frisk schreef:
    (...)

    Omdat als je daarover klaagt, je plots een gigantische bitch bent die eigenlijk met haar gewicht wil stoefen.
    #storyofmylife


    Tell me more in gb please. Ben nu heel benieuwd.
    Heb jij die angst ook dan?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik had dit niet willen lezen. Damnit. Wat heeft leven nu nog voor zin eigenlijk? Voor mij helemaal niets.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2016 - 23:36 ]

    Diable schreef:
    Waarom kan je wel dingen vinden op internet dat mensen bang zijn om dik te worden, maar niet bang om dun te worden?
    I mean, ik heb een grote angst dat als ik af ga proberen te vallen, ik erin doorsla :/


    Ik denk omdat de meesten daar niet bij stilstaan.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    misschien moet je jezelf blamen voor je eenzaamheid doe zo voort aye


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Firgun schreef:
    (...)

    Ik denk omdat de meesten daar niet bij stilstaan.

    Sucks :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    oh god, i am such an IDIOT

    This was a mistake


    There is freedom in the dark.

    En de eerste 5 euro door mijn enquêtes is binnen! *O* Nu hopen dat die overschrijving goed gaat. x)


    What would Emma do?

    I'm an expert on enduring.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I'm so glad I enjoyed Fantastic Beasts. Harry Potter is gelukkig totaal niet verpest c; loved it en geen spijt van de nacht premiere


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Waarom slaap ik nou nog niet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sleep....aaaand it's gone again.


    Take me to wonderland

    Wauw, probeer maar eens naar school te gaan als je zo lang niet geweest bent. Ik ga zo'n ruzie krijgen thuis, maar ik ga toch weer slapen. Ik voel me toch nog niet goed.

    Inferius schreef:
    I'm so glad I enjoyed Fantastic Beasts. Harry Potter is gelukkig totaal niet verpest c; loved it en geen spijt van de nacht premiere


    omg ik ga vanavond!!!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ursula schreef:
    Ik heb het gevoel dat niemand me gaat missen, zelfs als ik dood ga. Ben ik dan zo'n low-life? Verdien ik het dan zo erg dat ik maar lucht ben? I dont even know why I am trying to better my life. Het is beter om mezelf uit mn lijden te halen.


    First of all, er is niet zoiets als je jezelf uit lijden verlossen, want die stoppen namelijk niet als je dood bent. In plaats daarvan kan je lekker je hele dood zijnde toe kijken hoe je mensen hebt pijn gedaan en of ze eruit kunnen komen zonder jouw hulp, vervolgens kun je aanzien hoe iedereen leuke dingen doet zonder jou, en daarna kan je toekijken hoe iedereen je langsaam vergeet.
    Geloof me dat wil je niet


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Natuurlijk, ik ben de grootste aansteller. Depressie is een woord dat niet in je woordenboek voorkomt, dus ik stel me aan. Mijn zusje heeft een kind en zij heeft niets verkeerd gedaan, nee, ìk doe alles verkeerd en ben zó vervelend. Ik denk dat ik na deze pil maar stop en ook zwanger probeer te raken zodat jullie alles voor me doen wat ik wil.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2016 - 7:55 ]