• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je
    geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 14 nov 2016 - 17:17 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ohmygoooosh VAL IN SLAAAAAP


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    disappointment city


    i put the fun in funeral

    KYS

    / He is such a stud.

    / #OneMoreEpisode

    [ bericht aangepast op 15 nov 2016 - 21:39 ]

    Ik heb hier letterlijk TWEE laptops voor mijn neus liggen en ik denk dat ik eindelijk de oplossing weet voor een van de twee maar ik heb het wACHTWOORD NIET en bij de andere kan ik gewoon letterlijk niet vinden waar deze nonsens geïnstalleerd is??? Like, ik heb een directory path, ik WEET waar het hoort te staan, maar dat directory path beSTAAT NIET WHAT

    Kom op zeg ik wilde gewoon een vierkantje tekenen niet bijna drie uur verspillen aan falende pogingen dingen te installeren (no_chears)

    En dat terwijl werd verwacht dat dit het deel was dat gewoon goed zou gaan en letterlijk zo simpel was dat het gewoon werd geskipt in de uitleg lol


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    'Mahatma Gandhi, vrouwen en seks: een meesterwerk.' Als ik hier geen 10 voor krijg, weet ik het ook niet meer.


    kindness is never a burden.

    Ik vraag me echt af waarom mijn buren in godsnaam om 10 uur 's avonds de boel moeten verbouwen. For real zeg, doe dat op een menselijk tijdstip +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb het gevoel dat niemand me gaat missen, zelfs als ik dood ga. Ben ik dan zo'n low-life? Verdien ik het dan zo erg dat ik maar lucht ben? I dont even know why I am trying to better my life. Het is beter om mezelf uit mn lijden te halen.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2016 - 22:10 ]


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Ugh, dit is waarom ik geen series kijk.

    Oke, ik heb een uur met dat kind op de arm rondgelopen. Eigenlijk wil ik hier meer voor guys..


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Okay dan stuur je niets terug. Het is niet dat ik zit te wachten of iets dergelijks.


    Waarom kan je wel dingen vinden op internet dat mensen bang zijn om dik te worden, maar niet bang om dun te worden?
    I mean, ik heb een grote angst dat als ik af ga proberen te vallen, ik erin doorsla :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pim, je bent echt een lieve kat, maar nu sla je door met je geslijm en krijg ik iedere vijf seconden een mini-hartaanval omdat je mijn mobiel van tafel probeert te gooien. Ik wil je echt even achter het behang plakken, maar toch houd ik van je <3


    26 - 02 - '16

    En nu ga je slapen, Inge, in plaats van nog meer vierkante smileys te programmeren omdat het nog steeds maar half werkt. Slaaaaaap.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Diable schreef:
    Waarom kan je wel dingen vinden op internet dat mensen bang zijn om dik te worden, maar niet bang om dun te worden?
    I mean, ik heb een grote angst dat als ik af ga proberen te vallen, ik erin doorsla :/


    Omdat als je daarover klaagt, je plots een gigantische bitch bent die eigenlijk met haar gewicht wil stoefen.
    #storyofmylife


    Mhm?

    Het ene is nog niet voorbij, komt het andere al weer opzetten. Houdt het dan nooit op?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque