• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je
    geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 14 nov 2016 - 17:17 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    We're on easy street
    And it feels so sweet
    Cause the world is but a treat
    When you're on easy street.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Diable schreef:
    (...)
    Ja doe, want dat is wel heel handig. Gezien ik zelf ook wil op gaan letten


    Klik c:


    Happy Birthday my Potter!

    Jinsoyun schreef:
    Ben ik de enige die like 2 eieren per dag eet? Volgens mijn diëtiste is het juist goed voor je.


    Ik zet dit gesprek even voort in het topic, want dat past daar beter dan hier in het LJH waar mogelijk mensen compleet gestoord worden van ons gesprek haha

    OT: WHOOP zin in de komende dagen. Zoveel leuks gepland c:


    Happy Birthday my Potter!

    Mijn rug doet zoveel pijn. Ik kan gewoon niets meer. Alles wat ik doe doet zeer.

    Hahaha, dat moment dat Chester aan de krabpaal krabt, maar geen grip heeft op de vloer (laminaat) en zichzelf dus naar voor trekt.
    Misschien dat ik even een kleedje ga kopen voor eronder wanneer mijn geld er is, zodat de katten grip hebben voortaan xd

    [ bericht aangepast op 16 nov 2016 - 15:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Huh. Als ik mijn pageviews moet geloven heb ik er drie views bij, maar als ik het ding aanklik staan er geen namen. T-T
    Damn it, ik heb ook precies nummertje 38.000 gemist.


    26 - 02 - '16

    Schorriemorrie schreef:
    Huh. Als ik mijn pageviews moet geloven heb ik er drie views bij, maar als ik het ding aanklik staan er geen namen. T-T
    Damn it, ik heb ook precies nummertje 38.000 gemist.

    Dat komt misschien omdat er ook mensen op je pagina kijken zonder in te loggen of een account. Dat gebeurd ook telkens bij mij.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    (...)
    Dat komt misschien omdat er ook mensen op je pagina kijken zonder in te loggen of een account. Dat gebeurd ook telkens bij mij.


    Dan ga ik mijn instellingen maar eens wijzigen. Dit is al een tijdje zo en voor hetzelfde geld is het een ex van me die me probeert te stalken oid.


    26 - 02 - '16

    ^ Komt er niet ook een pageview bij als je zelf op je eigen profiel gaat? Of heb ik dat mis?


    OTOFT: Zo veel zin in volgende week donderdag! :3 En vanavond pizza, yumm. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Schorriemorrie schreef:
    (...)

    Dan ga ik mijn instellingen maar eens wijzigen. Dit is al een tijdje zo en voor hetzelfde geld is het een ex van me die me probeert te stalken oid.

    Hehe, gelijk heb je, dat had ik een hele tijd geleden ook gedaan. Ergens is het wel handig, maar door de pageviews die oplopen heb ik eigenlijk nog geen idee of ie het wel doet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ok. Dus alleen een hond troost mij. Tof


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    'het dragen van hoofddoeken bedreigt noch de sociale orde, noch de nationale veiligheid en noch de volksgezondheid, daarom zouden hoofddoeken toegelaten moeten worden op scholen'


    idk somehow klinkt dit echt als een slecht argument maar ik weet echt niet wat ik er op moet zeggen lol #contrakamp #meh #trump4president


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    'het dragen van hoofddoeken bedreigt noch de sociale orde, noch de nationale veiligheid en noch de volksgezondheid, daarom zouden hoofddoeken toegelaten moeten worden op scholen'


    idk somehow klinkt dit echt als een slecht argument maar ik weet echt niet wat ik er op moet zeggen lol #contrakamp #meh #trump4president


    Haha wat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    who cares, who cares...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dedpewl schreef:
    Ok. Dus alleen een hond troost mij. Tof

    Ik ben er altijd voor je. Frenly neehburhoed spoderman is yur frend.


    — Inner peace, it's hard to find. —