• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je
    geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 14 nov 2016 - 17:17 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Let the Rolling Stones song play on, but no song can drown the cries in your heart.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wat moet ik vanavond aan gaan trekken.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jumin schreef:
    Wat moet ik vanavond aan gaan trekken.

    Iets waar je je comfortabel in voelt c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Stamceldonor, dat klinkt interessant. Gezien ik geen gewone donor wil zijn, kan ik dat misschien wel doen als tegenpool. Hmm

    Helaas, alleen mensen met een minimumgewicht van 50 kilogram en een BMI tussen de 18 en 30 kunnen zich aanmelden als stamceldonor.


    well nevermind then... :@
    Mijn BMI is 32... Doe niet zo mierenneukerig, meh.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2016 - 12:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Soms zijn de echte namen van acteurs echt hilarisch.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Owmahgawd, ik heb 5 euro binnen! c:


    What would Emma do?

    En ik heb me aangemeld als bloeddonor. Nu maar hopen dat ik snel gebeld word, voor een keuring (:


    26 - 02 - '16

    Meh


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zat ook te denken aan stamceldonor maar ik haal de 50 kilo niet probably :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    Ik zat ook te denken aan stamceldonor maar ik haal de 50 kilo niet probably :')


    Mij lijkt dat juist te eng.. Bloed maak ik vrijwel de gehele tijd aan. Mijn vader heeft een bloedgroep die minder voorkomt en waar ze graag wat meer van zouden hebben bij de bloedbank. Vanwege de kans dat ik dezelfde bloedgroep heb, wil ik ook doneren. Als ik wellicht levens kan redden door bloed te geven, dan doe ik dat graag (:


    26 - 02 - '16

    Miall schreef:
    Ik zat ook te denken aan stamceldonor maar ik haal de 50 kilo niet probably :')

    We're both worthless.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    IK HEB VIJF EUROOOOO.


    What would Emma do?

    Even random tussendoor; zijn hier mensen die tips hebben om snel weer "gezond" te worden? Ik ben weer beter (na twee dagen ziek zijn en niet eten) maar mijn lichaam heeft echt een tekort aan van alles op dit moment volgens mij. (heb sowieso wel last van ijzertekort normaal gesproken geloof ik)

    Krolock schreef:
    Even random tussendoor; zijn hier mensen die tips hebben om snel weer "gezond" te worden? Ik ben weer beter (na twee dagen ziek zijn en niet eten) maar mijn lichaam heeft echt een tekort aan van alles op dit moment volgens mij. (heb sowieso wel last van ijzertekort normaal gesproken geloof ik)

    Kauwvitamines!
    Twee maal per dag. Ik gebruik dat nu ongeveer een maand (sinds ik mijn verkoudheid heb gehad) en eigenlijk voel ik mij veel beter sinds ik het gebruik ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Krolock schreef:
    Even random tussendoor; zijn hier mensen die tips hebben om snel weer "gezond" te worden? Ik ben weer beter (na twee dagen ziek zijn en niet eten) maar mijn lichaam heeft echt een tekort aan van alles op dit moment volgens mij. (heb sowieso wel last van ijzertekort normaal gesproken geloof ik)


    Heel veel mandarijnen eten ^^ en bij ijzertekort is het verstandig elke maaltijd eerst sinaasappelsap te drinken, zodat je ijzeropname wordt gestimuleerd. Mocht je appelstroop lekker vinden, kan elke dag minimaal een broodje daarmee ook heel goed zijn, maar persoonlijk vind ik dat niet te vreten. Als je gewoon eet, moet je ook al voldoende binnen krijgen, want bijvoorbeeld in brood en aardappelen zit ook al ijzer.


    Happy Birthday my Potter!