• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je
    geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 14 nov 2016 - 17:17 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —


    26 - 02 - '16

    I feel rich.


    What would Emma do?

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Heel veel mandarijnen eten ^^ en bij ijzertekort is het verstandig elke maaltijd eerst sinaasappelsap te drinken, zodat je ijzeropname wordt gestimuleerd. Mocht je appelstroop lekker vinden, kan elke dag minimaal een broodje daarmee ook heel goed zijn, maar persoonlijk vind ik dat niet te vreten. Als je gewoon eet, moet je ook al voldoende binnen krijgen, want bijvoorbeeld in brood en aardappelen zit ook al ijzer.

    En spinazie!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Diable schreef:
    (...)
    En spinazie!


    Ja, inderdaad ;3

    En rood vlees volgens mij ook ^^ (rundvlees)


    26 - 02 - '16

    Diable schreef:
    (...)
    En spinazie!


    Hier moet wel bij gezegd worden dat het ijzergehalte in spinazie tegenvalt bij wat verwacht wordt door velen. Het is zeg maar een half fabeltje, want op zich behoort spinazie wel tot één van de groenten waar een hoog ijzergehalte in zit vergeleken met sommige andere groenten, maar het is zeker geen ijzerwonderbron of zo. Aardappelen en peulvruchten staan over het algemeen hoger op de lijst dan spinazie c:

    Rundvlees levert idd meer ijzer dan bijvoorbeeld kip en vis.


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Hier moet wel bij gezegd worden dat het ijzergehalte in spinazie tegenvalt bij wat verwacht wordt door velen. Het is zeg maar een half fabeltje, want op zich behoort spinazie wel tot één van de groenten waar een hoog ijzergehalte in zit vergeleken met sommige andere groenten, maar het is zeker geen ijzerwonderbron of zo. Aardappelen en peulvruchten staan over het algemeen hoger op de lijst dan spinazie c:

    Rundvlees levert idd meer ijzer dan bijvoorbeeld kip en vis.

    Maar spinazie vind ik wel lekkerder ;p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gadver, spinazie.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vind.
    Weet je wel, dat gebruik je wanneer jij iets niet lekker/leuk/grappig vindt? c:

    [ bericht aangepast op 16 nov 2016 - 13:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Diable schreef:
    (...)
    Kauwvitamines!
    Twee maal per dag. Ik gebruik dat nu ongeveer een maand (sinds ik mijn verkoudheid heb gehad) en eigenlijk voel ik mij veel beter sinds ik het gebruik ^^

    Ah ja, die had ik vroeger ook altijd. Misschien wel eens goed om ze weer eens te gaan proberen, al had ik er altijd zo mijn twijfels bij omdat ik vaak denk dat het niet helpt haha. Maar proberen kan altijd.

    Krolock schreef:
    (...)
    Ah ja, die had ik vroeger ook altijd. Misschien wel eens goed om ze weer eens te gaan proberen, al had ik er altijd zo mijn twijfels bij omdat ik vaak denk dat het niet helpt haha. Maar proberen kan altijd.

    Ja en als je er voor je gevoel geen baat bij hebt, nja, dan maak je het potje op en ga je daarna niet meer verder, haha. Zonde om het anders weg te laten kwijnen ergens onderin een kast.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Miall schreef:
    Ik zat ook te denken aan stamceldonor maar ik haal de 50 kilo niet probably :')


    ik ben te klein om bloed te doneren :W


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Diable schreef:
    (...)
    Maar spinazie vind ik wel lekkerder ;p


    Hahaha true true. Spinazie vind ik ook echt lekker ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Hmm thanks mensen, ik zal mijn ouders eens even op pad sturen om gezonde dingen te halen haha. Aan brood zal het niet liggen want dat eet ik best wel veel. Vlees eet ik de laatste tijd minder, misschien dat ik daar een soort vervanging voor moet vinden - niet dat ik vegetariër wordt/ben maar ik merk dat ik er gewoon minder gauw zin in heb.

    Diable schreef:
    (...)
    Ja en als je er voor je gevoel geen baat bij hebt, nja, dan maak je het potje op en ga je daarna niet meer verder, haha. Zonde om het anders weg te laten kwijnen ergens onderin een kast.

    True!

    Krolock schreef:
    Hmm thanks mensen, ik zal mijn ouders eens even op pad sturen om gezonde dingen te halen haha. Aan brood zal het niet liggen want dat eet ik best wel veel. Vlees eet ik de laatste tijd minder, misschien dat ik daar een soort vervanging voor moet vinden - niet dat ik vegetariër wordt/ben maar ik merk dat ik er gewoon minder gauw zin in heb.


    Als je wel ei eet, vervang je de belangrijkste voedingstoffen van vlees al, inclusief ijzer. Wat ook nog kan helpen daarbij zijn weer de peulvruchten, haha, en noten en zo ^^


    Happy Birthday my Potter!