• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je
    geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 14 nov 2016 - 17:17 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik voel mij kut en alleen, maar ik heb nog geen complete inzinking gehad en mijn torenhoge muur lijkt weer intact. That counts for something right?


    Happy Birthday my Potter!

    Het was maar een droom. Damn. Het voelde zo fijn toen ik de berichtjes las dat hij er achter was dat hij me echt leuk vond en toch meer wilde dan vrienden zijn. Wat een teleurstelling dat het niet echt zo is.

    // Fuck, ik kan me gewoon niet bewegen door de pijn in mijn rug.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2016 - 9:44 ]

    (lol)

    Sneu, sneu persoon.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ahw yesh, volgende week donderdag kennismakings gesprek/les met de docent van het conservatorium Zwolle. Whoopwhoop! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    So sacrifice yourself
    And let me have what's left
    I know that I can find
    The fire in your eyes
    I'm going all the way
    Get away, please


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gibbs schreef:
    Ahw yesh, volgende week donderdag kennismakings gesprek/les met de docent van het conservatorium Zwolle. Whoopwhoop! :3


    I'm sooo happy for you. Congrats Yo!


    ahahahaha de knappe viking barman die maanden terug in mijn stamcafé werkte (en zover ik weet mijn naam niet kende) heeft me toegevoegd op fb
    oh happy day
    does this mean we'll get married


    i put the fun in funeral

    Kahlen schreef:
    (...)

    I'm sooo happy for you. Congrats Yo!


    Thank youuuuu! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Ahw yesh, volgende week donderdag kennismakings gesprek/les met de docent van het conservatorium Zwolle. Whoopwhoop! :3


    Dat is echt geweldig nieuws!

    OT: Hahahahaha. Die bedrijfsarts was zwaar onder de indruk. Arme man dacht echt even dat er een advocaat of toch minimaal student rechten op zijn dak was gestuurd. Die is in de pocket. Nu hopen dat we er met hem uit gaan komen voor mijn vader.


    Happy Birthday my Potter!

    Ja, natuurlijk ben jij de perfecte beste vriend. Het spijt me. Ik laat je je gang zijn in altijd nummer één voor iedereen zijn, want ik had nog niet het gevoel dat ik nergens goed voor was.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hmm. Ik had zojuist een idee...
    Op goodreads zie je vaak van die discussie topics over boeken. Dat iedereen elke maand hetzelfde boek leest en die dan besproken wordt. Zou dat hier op Quizlet ook leuk zijn?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Hmm. Ik had zojuist een idee...
    Op goodreads zie je vaak van die discussie topics over boeken. Dat iedereen elke maand hetzelfde boek leest en die dan besproken wordt. Zou dat hier op Quizlet ook leuk zijn?

    Yeshh


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Scribe schreef:
    Hmm. Ik had zojuist een idee...
    Op goodreads zie je vaak van die discussie topics over boeken. Dat iedereen elke maand hetzelfde boek leest en die dan besproken wordt. Zou dat hier op Quizlet ook leuk zijn?


    OMG. I'm in.

    OT • Ik had deze drie dagen zo hard nodig.


    Ah, dan ga ik vanmiddag wel even een topic aanmaken. En anders morgenavond. (Mocht ik het vergeten)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!