• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je
    geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 14 nov 2016 - 17:17 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Als je wel ei eet, vervang je de belangrijkste voedingstoffen van vlees al, inclusief ijzer. Wat ook nog kan helpen daarbij zijn weer de peulvruchten, haha, en noten en zo ^^

    Ik hoor juist vaak dat ei niet goed voor je is? Hartvaten etc die dan verstoppen? Ik weet het ook niet hoor - totaal geen voedingsexpert haha

    IK VIND spinazie niet lekker.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    IK VIND spinazie niet lekker.

    alleen met creme, anders is het beh


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Hahaha true true. Spinazie vind ik ook echt lekker ^^


    Spinazie stamppot. Omg, dat vind ik heerlijk. Vooral met wat jus en een gehaktballetje, of juist een stukje vis, damn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Spoderman schreef:
    (...)
    alleen met creme, anders is het beh


    zelfs met creme is het beh, spinazie is beh


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Krolock schreef:
    (...)
    Ik hoor juist vaak dat ei niet goed voor je is? Hartvaten etc die dan verstoppen? Ik weet het ook niet hoor - totaal geen voedingsexpert haha

    In principe is alles niet goed voor je, maar dat is als je er té voor zet. Té veel vlees, té veel ei, té veel dit,dat zus, zo, haha.
    Maar elke twee dagen een eitje kan geen kwaad. Sowieso zitten er in de meeste vleessoorten ook eiwitten c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Diable schreef:
    (...)
    In principe is alles niet goed voor je, maar dat is als je er té voor zet. Té veel vlees, té veel ei, té veel dit,dat zus, zo, haha.
    Maar elke twee dagen een eitje kan geen kwaad. Sowieso zitten er in de meeste vleessoorten ook eiwitten c:


    Like my grandma said: "te is nooit goed, behalve tevreden en tequila".


    Krolock schreef:
    (...)
    Ik hoor juist vaak dat ei niet goed voor je is? Hartvaten etc die dan verstoppen? Ik weet het ook niet hoor - totaal geen voedingsexpert haha


    Ei draagt inderdaad bij aan de hoeveelheid cholesterol, maar je kan zonder problemen 3 eieren per week eten en voor vegetarische mensen is 4 eieren per week aan te raden binnen een normaal voedingspatroon. Het is inderdaad waar dat als je teveel ei eet, je cholesterol gehalte te hoog wordt, dus je moet jezelf er niet mee vol gaan proppen, maar een avond in plaats van vlees een ei is dus zeker niet ongezond voor zover ik weet ^^

    Edit: Hierbij wordt dus wel uitgegaan van een normaal voedingspatroon. Als je jezelf naast ei volpropt met cholesterol verhogende voedingsmiddelen vormt het natuurlijk wel een probleem, maar als jij gewoon normaal en afwisselend eet kan je prima vlees vervangen door een ei enkele malen per week c:

    [ bericht aangepast op 16 nov 2016 - 14:07 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Als je wel ei eet, vervang je de belangrijkste voedingstoffen van vlees al, inclusief ijzer. Wat ook nog kan helpen daarbij zijn weer de peulvruchten, haha, en noten en zo ^^


    En naar wat ik gehoord heb zijn champignons ook een goede vervanger voor vlees. Of ze veel ijzer bevatten weet ik niet.


    26 - 02 - '16

    Klik
    Mensen die het over ijzer en alles hebben c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik eet ijs uit een mok ipv een bakje want ik ben te lui om op mn tenen te staan om erbij te kunnen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Schorriemorrie schreef:
    (...)

    En naar wat ik gehoord heb zijn champignons ook een goede vervanger voor vlees. Of ze veel ijzer bevatten weet ik niet.


    Dat schijnt ook tegen te vallen. Op zich zit alles er geloof ik wel in, maar in veel kleinere hoeveelheden.

    Lol misschien moeten we een voedseltopic openen.


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Dat schijnt ook tegen te vallen. Op zich zit alles er geloof ik wel in, maar in veel kleinere hoeveelheden.

    Lol misschien moeten we een voedseltopic openen.

    Ja doe, want dat is wel heel handig. Gezien ik zelf ook wil op gaan letten


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben boos. Mijn favoriete oordopjes zijn kapot
    Daarom smijt ik met deuren en gooi ik die oordopjes door de kamer. Like. Ik gebruikte ze elke dag. Fml


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ben ik de enige die like 2 eieren per dag eet? Volgens mijn diëtiste is het juist goed voor je.