• I solemnly swear that I am up to no good.


    A MODERN MARAUDERS CHRISTMAS CAROL
    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Het is kerstmis, december 2014, de vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - blijven deze kerst op Hogwarts om samen met de andere Gryffindors kerst te vieren. Hogwarts is echter verandert; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet. In dit RPG kan je uit vinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben!

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.

    • Inspiratie •


    R O L L E N VOL
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR
    • Sirius Orion Black • Ben Barnes || Pickett [1.1]
    • Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    • Peter Pettigrew • Evan Peters || Pickett
    • James Potter • Aaron Johnson || Dougal [1.9]
    • Frank Longbottom • Thomas Brodie-Sangster || obscurial [1.2]
    • Mary MacDonald • Lily Collins || Amatis
    • Lily Evans • Karen Gillan || Mignon [1.5]
    • Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Marlow [1.7]
    • Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Pickett [1.10]
    • Mary Elizabeth MacDonald • Lily Collins || Nomophobe [1.10]
    • Marlene McKinnon • Emilia Clarke || Marlow [?]
    • Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]

    SLYTHERIN
    • Severus Snape • Louis Garrel || Blitzen [1.4]
    • Regulus Arcturus Black • Ezra Miller || calice [1.9]
    • Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Pickett [1.1]
    • Caleb Brody Hughes • Mikkel Jensen || Nomophobe [1.2]
    • Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Pickett [1.6]
    • Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Valtersen [1.3]
    • Scarlett Rose River • Diana Agron || Skaikru [1.1]
    • Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || PeterMaximoff [1.2]
    • Adalae Cresenta Romanova • Nina Dobrev || Quake [1.3]

    RAVENCLAW
    • Cedric James Carrow • Colton Haynes || Skaikru [1.1]
    • Axel James Sutherland • Paul Craddock || Marlow [1.3]
    • Jonathan Clermont • ? || obscurial [1.9]
    • Lajila Vinaya Lancaster • Magdalena Zalejska || Nomophobe [1.2]
    • Faelia Christina Brown • Emily Bador || Valtersen [1.3]
    • Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || PeterMaximoff [1.2]

    HUFFLEPUFF
    • Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || PeterMaximoff [1.2]
    • Jason Axel O'Donnell • Diego Barrueco || Nomophobe [1.2]
    • Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Valtersen [1.3]
    • Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || obscurial [1.2]
    • Nova Tamzin Archer • Katherine Mcnamara || Dougal [1.9]
    • Rozanua Maut Liluye • Ashley Moore || Pickett [1.10]


    Leraren
    • Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    • Horace Slughorn - Potions
    • Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    • William Xavier Herberry - Herbology
    • Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    • Sybill Patricia Trelawney - Divination
    • Alix Rose Thomas - Charms
    • Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    • Catharina Julia Bell - Alchemy


    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    • Remus John Lupin • WillNotLearn
    • Lily Evans • Mignon

    SLYTHERIN
    • Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    • Blake Sophia Haynes • Bigsleep

    RAVENCLAW
    •
    • Lajila Vinaya Lancaster • IncroyabIe

    HUFFLEPUFF
    • Max Adrian Sanderson • SiriuslyBlack
    • Freya Brennan • WillNotLearn


    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    • Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    • James Potter • ? || Captain
    • Kathelaine Avierella Savore • Lizor
    •
    Beaters
    • Sirius Orion Black • Lizor
    • Maia Raegan von Leirko • Adephagia
    Seeker
    • Mary MacDonald • Amatis

    SLYTHERIN
    Keeper
    • Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    Chasers
    • Scarlett Rose River • Frenchcore
    • Ailis Juliet Sutherland • Adephagia
    • Caleb Brody Hughes • Mulisch
    Beaters
    • Celebran Serpen von Leirko • Lizor
    • Alexis Pascal Rutherford • Mulisch
    Seeker
    • Regulus Arcturus Black • ? || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    • Unknown
    Chasers
    • Cedric James Carrow • Frenchcore || Captain
    • Harper Coralie Lukasiak • Dumbledore
    •
    Beaters
    • Lajila Vinaya Lancaster • Mulisch
    • Primrose Matilda York • AlecLightwood
    Seeker
    • Wiktoria Harmion • Polovina

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    • Jason Axel O'Donnell • Mulisch || Captain
    Chasers
    • Ashley Joseph Diggory • calice
    • Unknown
    • Unknown
    Beaters
    • Unknown
    • Elise Anna Matthews • Saiph
    Seeker
    • Chloe Maliette Porter • Millard


    S O C I A L M E D I A
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    T O P I C S


    R E G E L S
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    S T A R T E R S

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Sunday, January 4th — Last day of the break

    Het einde van de kerstvakantie is aangebroken, kerstmis is voorbij en het nieuwe jaar is ingeluid. Morgen begint de school weer en om elf uur vertrekt de Hogwarts Express vanaf Kings' Cross om diegene die tijdens de kerst naar huis gegaan zijn weer terug naar school te brengen. Geniet van je laatste dag vakantie en zorg er vooral voor dat je al je huiswerk bijgewerkt hebt, want morgen moet iedereen weer meteen aan de slag! ❄️

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.



    [ bericht aangepast op 16 feb 2017 - 23:27 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Blake Sophia Haynes


    18 • Year 6 • Pureblood • Ssssslytherin • Great Hall, with the boyfriend • Prefect • Dress

    "Hoe dan ook, hebben jullie het ook nog over iets anders gehad, of was dat het?" Het feit dat hij net een halve lachbui had is nog te horen in zijn stem als hij nieuwsgierig naar mijn vrienden vraagt.
    "Nee, het gaat eigenlijk alleen maar over seks," lach ik. Jase jaagt ondertussen een groepje jongere jongens ons gesprek uit, want blijkbaar waren ze mee aan het luisteren. De jochies draaien hun hoofd weg, maar dat ken ik - natuurlijk zijn ze nog steeds aan het meeluisteren. Als een van de jochies dan toch nog omdraait, werp ik hem een dikke knipoog toe terwijl ik mijn haar wat losschud.
    "Maar ik vertel ze niets over ons, hoor," ondertussen zwaai ik vriendelijk en quasi-verleidelijk naar het groepje jongens, dat ondertussen weer omgedraaid is en me aankijkt alsof ik het eerste vrouwelijke wezen ben dat ze ooit gezien hebben. "Ik hou jou namelijk het allerliefst he-le-maal," ik laat mijn vingers over zijn borst lopen, "voor mezelf."
    De jongetjes, die niet heel veel ouder kunnen zijn dan 15 en dus vol met hormonen zitten, zijn ondertussen nog steeds oogcontact aan het zoeken en ik buig me lachend iets dichter naar Jase toe.
    "Ik geloof dat ik aanbidders heb," mompel ik, terwijl ik naar achter hem gebaar. "Pas maar op, straks moet je ze nog van me af slaan."
    Ondertussen ben ik wel weer toe aan een drankje, maar heb ik eigenlijk helemaal geen zin om hélemaal naar de bar toe te lopen. Misschien lukt het me om een van die jongetjes zo ver te krijgen, of zo. Dat zou leuk zijn.


    All she eat is dick, she's on a strict diet


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    MAIA RAEGAN VON LEIRKO
    17 – Gryffindor – Celebran and Adalae – Great Hall – Beater – Year 6


    ”Dat is altijd mijn probleem, maar vandaag is het uiterst lastig om niet in te spelen op het verlangen.” Een giechel verliet Maia’s mond. Celebran leunde met zijn hoofd tegen het raam van de nis waarin ze zaten. “Arm ding,” zei ze, het niet menend natuurlijk.
          “Nog even en ik ben hier voor goed weg,” mompel hij toen. “Binnenkort verwacht ik een opdracht te krijgen zodat ik mijn interesses buiten Hogwarts kan leggen,” vervolgde Celeb toen. Maia keek hem aan, ze wist dat zijn interesses aan de duistere kant zaten, maar desalniettemin vond ze het niks als hij er zo nonchalant over praatte.
          ”Een opdracht ja? Moet dat per se? Is het ook gewoon mogelijk om een niet moordende Celebran te zijn?” mompelde Maia, waarna ze haar hoofd de andere kant op draaide. Ze speelde een beetje met de telefoon in haar hand.
          ”Hoe kan het trouwens dat iemand als Blake ook een nichtje van je is? Achternichtje, weet ik veel. Je kiest wel de juiste mensen uit om als familie te hebben, don’t ya?” vroeg Maia toen, ze raakte misschien een beetje gefrustreerd met Celebran. Kon hij tenminste niet doen alsof hij Kerstmis een soort van leuk vond?
          In stilte zaten ze naast elkaar toen Adalae, luidkeels meezingend met de muziek die vermoedelijk gespeeld werd. Ze liep fluitend naar Cel en Maia toe, met een brede grijns rond haar lippen.
          ”Ehm, treacle tart?'' Ze haalde die uit haar sweater en glimlachte. ''En chocoladecake?'' Maia keek haar ongelovig aan. Hoe kreeg ze het voor elkaar om eten mee te smokkelen zonder het te verpesten?
          ”Hoe doe je dat toch? Eten mee smokkelen? Zonder het helemaal te verpesten? Je zou mee moeten doen aan dat talentenjacht, met al die dreuzels. Mensen met rare talenten komen er genoeg,” zei Maia.
          ”Ik wil graag de chocoladecake,” vervolgde ze toen met een glimlach.


    That is a perfect copy of reality.

    AXEL SUTHERLAND
    Year 6 – 17 – Ravenclaw – Lily – Great Hall


    "Uiteraard," verzekerde Lily hem toen Axel aan haar had gevraagd of ze de hele avond bij hem wilde blijven. "Ik moet per slot van rekening iemand hebben die me kan vertellen hoe het eten smaakt, nu ik zelf niets proeven of ruiken kan. Of een danspartner die ervoor zorgt dat ik er nog enigszins capabel uitzie. Oh — en iemand die me uit de buurt kan houden van die verdomde mistlet..." Een opkomende, niet al te charmante nies onderbrak haar zin, waarop Axel zachtjes begon te lachen.
          Lily kneep haar ogen dicht, liep wat wankelend verder, om - voordat Axel haar kon waarschuwen - tegen iemand op te lopen. James Potter. Axel beet zijn lip even en liep toen snel naar Lily toe.
          ”Wat wilde je nou zeggen.. Lils?” vroeg hij en hij pakte Lily voorzichtig bij haar arm vast, gaf James een korte glimlach en wilde Lily eigenlijk meetrekken, verder de Grote Zaal binnen.
          ”Ook goed om jou hier te zien James, heb je geen date?” mompelde Axel, waarna hij zich weer focuste op Lily. “Gaat het met je? Heeft die lompe je niet pijn gedaan?” vroeg Axel aan haar. Hij beet zijn lip zachtjes, nu James hier was moest hij Lily gaan delen met hem, of erger nog, Lily zou haar aandacht compleet op hem vestigen, waardoor hij eenzaam zou zijn. Waardoor hij dit feest alleen zou moeten doorbrengen. Lily had het hem toch beloofd? Dat ze de hele avond bij hem zou blijven? Of zou dat aanbod te komen vervallen zijn, nu James out of nowhere tevoorschijn was gekomen? Axel keek Lily even aan. “Ga je mee Lily? Anders zijn straks alle lekkernijen op.”

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 20:37 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Jason Axel O'Donnell



    Ik hoorde wat geroezemoes van achter mij vandaan komen en vanuit mijn ooghoek werp ik een blik op het groepje jongens. Ze maken niet bepaald subtiele gebares maken richting ons Blake en ik rol even mijn ogen.
          ‘Ik verwacht dat er binnen nu en een minuut zo'n jochie naast je staat te kwijlen.’ Ik trek een zielig gezicht en pruil een tikkeltje. ‘Maar ik hou jou ook het allerliefst he-le-maal voor mezelf, maar dat gaat niet met zulke casanova's he?’ zeg ik dramatisch en kijk om me heen naar een groepje meisjes – ook derde jaars waarschijnlijk – die allemaal zonder date zijn gekomen. Ik zie ze rondkijken, op zoek naar iemand om mee te dansen. Mijn blik kruist die van één van hen en glimlach even charmant naar haar. Meteen kijt ze weg en begint ze uitgebreid verslag te doen bij haar vriendinnen, typisch. Ik lach even zachtjes en kijk dan weer naar Blake. ‘Volgens mij heb ik ook beet hoor.’ Ik plant een kus op haar wang.
          ‘Hey...’ Verbaasd kijk ik op als iemand z'n keel schraapt. Had ik het je niet gezegd, zo'n derde jaars staat nu voor onze neus en neemt uitgebreid de tijd om Blake te bekijken, alsof hij nog nooit een vrouw heeft gezien. Je hebt toch een moeder? Ga haar anatomie maar eens na, in plaats van die van mijn vriendin. Het is dat de jongen rond de vijftien is, en dus onschuldig – denk je dan maar –, anders had ik waarschijnlijk nu iets heel lulligs tegen hem gezegd. ‘... Mijn vrienden en ik zaten naar je te kijken,’ nou dat was ons nog niet opgevallen, ‘en mijn vrienden denken dat ik jou niet zou durven vragen of je met me zou willen dansen, dus bij deze.’ Ik rol mijn ogen en zie hoe hij snel zijn duim op steekt naar de rest van het groepje, die de kat uit de boom staan te kijken.



    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Great Hall, Blakie • Suit


    I just caught the wave in your eyes

    Blake Sophia Haynes


    18 • Year 6 • Pureblood • Ssssslytherin • Great Hall, with the boyfriend • Prefect • Dress

    Het verbaast me hoeveel lef deze jongen heeft. Hij is denk ik even oud als mijn broertje, en die plast al in zijn broek bij de gedachte aan het aanspreken van een meisje.
    "Als jij een drankje voor mij gaat halen," ik zwaai het lege glas zachtjes heen en weer voordat ik het aan de jongen overhandig, "wil ik best een dansje met je wagen, hoor."
    Het jongetje weet niet hoe snel hij richting de bar moet lopen, en ik lach. "Je zou toch denken dat ze wel door zouden hebben dat ik een vriendje heb," ik schud mijn hoofd. "Maar goed, dit is vast goede karma. Als hij geluk heeft mag hij zelfs even naar second base." Ik knipoog naar Jase, net op tijd voor het jongetje weer terug komt. En ja, ik gebruik nog steeds het verkleinwoord, want hij is maar iets langer dan ik en er is nog geen baardgroei zichtbaar.
    "Ik ben Max, trouwens," zegt hij dan, voor hij een beetje ongemakkelijk me een glas wijn overhandigt. Dat hij het meegekregen heeft verbaast me, maar ach. Hogwarts is corrupt, denk ik.
    "Hoi Max, ik ben Blake," ik pak zijn vrije hand vast, "en wij gaan dansen." Ik knipoog opnieuw naar Jase terwijl de derdejaars me de dansvloer mee opneemt. Er wordt een of ander modern popliedje gedraaid en de jongen beweegt een beetje ongemakkelijk op de beat. Ik vouw zijn armen om mijn middel terwijl ik, vloeiend zoals altijd, wel weet te dansen.
    Hij wordt langzaam wat losser, en als hij me een rondje draait is er warempel een echte, brede glimlach te zien. Dit wordt een verhaal om later aan zijn kleinkinderen te vertellen.
    "Zeg, Max," glimlach ik dan, als de laatste tonen van het nummer vervagen en de boxen zich klaarmaken voor het volgende waardeloze nummer, "heb je al eens gezoend?"


    All she eat is dick, she's on a strict diet


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    CHLOE MALIETTE PORTER

    Ollie lacht alvorens hij mijn vraag beantwoord; 'Nee, je stinkt niet. Mensen hebben gewoon geen smaak.' Ik glimlachde om deze reactie en voelde mijn wangen iets warmer worden.
    'Ik ben Ollie, trouwens,' stelde hij zich voor. Ergens was ik wel blij dat hij zich nog een keer voorstelde. Niet omdat ik zijn naam niet wist, maar omdat ik niet zeker wist of ik 'm wist en nu dus wel. 'Een van Jase's vrienden.. dat is hoe ik je naam weet.' Ik had er eigenlijk niet over na gedacht dat het misschien gek zou zijn dat hij mijn naam wist of dat hij het misschien van Jase gehoord had. Überhaupt verbaasde het me dat Jase het over me had, soms. Ik vond mezelf eigenlijk niet bepaald interessant en vroeg me dan ook af wat er over mij te zeggen was.
    'Nou, ik ben dus Chloe.' stelde ik mezelf glimlachend voor, al wist hij mijn naam dus al. Ik stak mijn hand naar de zijne uit om deze te schudden.
    'Heb je het wel een beetje naar je zin?' vraagt hij me dan, alsof hij mijn gevoelens voelt of mijn gedachten leest. Ik twijfel een beetje over mijn antwoord. Ik wil zeggen dat ik, nu ik met hem ben, het zeker naar mijn zin heb, maar ik weet zeker dat ik dan als zo'n jongen klink die duizenden meisjes om zijn vinger windt - een meisje kan natuurlijk ook. Dat is misschien zelfs nog wel beter gezien ik een meisje ben. Echter praat hij alweer door voordat ik mijn mond kan openen.
    'Ik hou normaal gesproken niet zo van dit soort feestjes,' zegt hij. 'Te veel kleffe stelletjes en mensen die overdreven dronken worden. Maar het is kerst, dus dan moet je soms maar een uitzondering maken, vind je niet?' Ergens ben ik het wel met hem eens. Op deze manier, in je eentje toekijken hoe anderen het leuk hebben, al die dingen doen die hij zei, is er bar weinig aan. Met mijn oude, niet-tover - of muggles, zoals ze ze hier noemen - kon ik echt veel lol hebben op dit soort feesten, maar hier is het allemaal anders.
    'Ik weet niet echt wat ik ervan moet vinden' Ik frutsel een beetje met mijn handen, mijn blik is op hetgene recht voor me gericht. 'Met jou is het in ieder geval veel beter.' Ik draaide me weer naar hem terug en schonk hem een schappelijke glimlach.
    'Iedereen lijkt gewoon zo druk te zijn met "belangrijke" dingen of weet ik veel wat. Ik ben gewoon dat ene vrolijke meisje. En ja, blijkbaar dus niet belangrijk.' Ik ga met mijn hand door mijn haar, mijn blik gaat van de grond naar het plafond.
    'Wat zit ik nou te zeuren? Dat is eigenlijk drama maken van niks...' Opnieuw draai ik me terug naar Ollie.
    'Ik weet niet hoe jij je hierover voelt - jij bent ook nieuw in dit gedoe toch - ik voel me hier gewoon nog steeds niet helemaal thuis. Iedereen lijkt zo zelfverzekerd en weet alles over alles en iedereen, maar ik loop steeds achteruit op de feiten.' Ik laat mijn hoofd steunen op mijn elleboog die op zijn beurt zijn steun vindt op het tafeltje naast ons.
    'Sorry, je zult me vast echt raar vinden. Ik weet ook niet waarom dit nu opeens allemaal naar buitenkomt.' Ik stond op zonder Ollie aan te kijken. Ik schaamde me ergens een beetje voor deze opbiechtingen.
    'Ik denk dat ik maar gewoon naar bed moet gaan ofzo.'

    [ bericht aangepast op 18 dec 2016 - 19:56 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Jason Axel O'Donnell



    Ontevreden en iet wat jaloers houd ik de twee nauwlettend in de gaten, als die jongen zijn handen nog twee centimeter verder naar beneden laat zakken ga ik ingrjpen, neem ik mezelf nu voor. Blake lijkt zich verder prima te vermaken terwijl ze met het jochie danst. Waarom wilt ze wel met hem dansen en niet met mij? Alleen omdat 'ie haar wijn heeft gegeven? Ik besef me heus wel dat het nongal idioot is om jaloers te zijn op een vijftienjarige jongen die nog een babyface heeft van hier tot Tokyo. Nu ik dat zo voor mezelf herhaal in mijn hoofd, klinkt het nog idioter. Maar hey, als je vriendin één van de aantrekkijkste meisjes is – vind ik dan, maar hoe objectief ben ik – in de ruimte, wat verwacht je dan.
          ‘Hey.’ Ik kijk op om te kijken of de stem het tegen mij heeft. Ik kijk recht in het gezicht van het meisje van zonet. Ik glimlach naar haar en laat mijn blik vluchig over haar heen gaan. Ze is behoorlijk lang, hoewel de torenhoge hakken die ze draagt vast wel helpen. Voor de rest lijkt ze een beetje op Blake, alleen dan minder mooi – maar hey, wie kan er aan haar tippen –, en het is wel duidelijk te zien dat ze nog midden in haar puberteit zit.
          ‘Hey,’ zeg ik en glimlach naar haar.
          ‘Hey–Uhm ik zag je staan en ik vroeg me af of je eh–of je mischien zou willen dansen met mij?’ Ik lach zachtjes en het meisje lijkt niet helemaal zeker meer van haar zaak. ‘Ik heet trouwens Iara.’
          ‘Aangenaam kennis te make, Iara. Ik ben Jason, maar noem me maar Jase,’ ik glimlach vriendelijk naar haar, ‘en ik zou graag met je dansen.’ Iara lijkt opgelucht en trekt me in mijn enthousiasme de dansvloer op. Perongeluk–expres mik ik het zo uit dat we naast Blake en de jongen een plekje op de dansvloer bemachtigen. Iara wikkelt haar armen om mijn nek en ik leg mijn handen op haar heupen terwijl we langzaam meedeinen op een één of ander slowdance nummer.
          ‘Zeg Max, heb je al eens gezoend?‘ Hoor ik Blake naast ons vragen en ik kijk haar vreemd aan. De jongen – die dus Max heet – schud weifelend zijn hoofd en ik kan het niet laten om zachtjes te lachen.
          ‘Dus... Iara.’ Ik kijk naar het meisje die zich behoorlijk comfortabel lijkt te voelen, gezien ze heeft besloten dat mijn borst een fijne steun is voor haar hoofd. ‘Heb je het naar je zin tot nu toe?’
          ‘Ja,’ zegt ze vrijwel meteen. ‘Zeker met zo'n leuke date als jij, Jase.’ Wacht wat? Date?



    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Great Hall, Blakie • Suit


    I just caught the wave in your eyes

    Celebran "Celeb" Serpen von Leirko


    17• Year 6 • Pureblood • Slytherin • Beater • Great Hall • Adalae en Maia

    'Arm ding,' zegt ze. Ik kijk naar haar en trek een pruillipje. 'Een opdracht ja? Moet dat per se? Is het ook gewoon mogelijk om een niet moordende Celebran te zijn?' vraagt ze. 'Hoe kan het trouwens dat iemand als Blake ook een nichtje van je is? Achternichtje, weet ik veel. Je kiest wel de juiste mensen uit om als familie te hebben, don’t ya?' Ik hoor de frustratie in haar stem en trek een van mijn donkere wenkbrauwen zover op dat deze bijna achter mijn spierwitte haar verdwijnt. Wat is haar probleem?
          'Ik ben geen moordenaar, Maia en geen idee, dat moet je toch echt aan de ooms en tantes vragen. Ik heb er niet voor gekozen.' Ik haal mijn schouders op. 'Ik kies dat niet uit. Echt serieus waarom ben je zo gefrustreerd, ben je ongesteld of zo?' Er valt een stilte, maar die wordt onderbroken door een stem die door de gangen heen schalt. Ik kijk op en zie Adalae aankomen in haar pyjama met daaroverheen mijn veel te grote sweater.
          'Ehm, treacle tart?' Ze haalt het eten uit de zak en ik spring overeind. 'En chocoladecake?' Ik pak de twee aan en grijns naar haar.
          'Dankjewel Adalae, aan jou heb ik iets.' Ik ga dit keer niet naast Maia zitten, maar val neer op de grond en tover een vork tevoorschijn. Vervolgens begin ik mijn maag te vullen zonder nog aandacht te besteden aan de twee dames.
          'Hoe doe je dat toch? Eten mee smokkelen? Zonder het helemaal te verpesten? Je zou mee moeten doen aan dat talentenjacht, met al die dreuzels. Mensen met rare talenten komen er genoeg,' hoor ik Maia nog zeggen. 'Ik wil graag de chocoladecake.'
          'Die is van mij, ik moet nog groeien. Ze heeft vast nog wel iets anders in haar buidel,' zeg ik met mijn mond vol Treacle Tart.


    "I had fun in hell, can I come home now?"


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dorian "Dora" Arcelin Kasai


    17• Year 6 • Pureblood • Slytherin • Keeper • Prefect • Dorm Dorian • Fae

    'Ik denk dat het beter is dat ik ga,' zegt ze. Heh. Even staar ik haar compleet van mijn stuk afgebracht aan. Heb ik iets gemist? Ben ik dan zo dronken. 'Ik heb gedronken, ik ben niet meer helder.' Ze stapt uit bed en vlaag kou kruipt onder de dekens. Ik ril en trek de dekens wat dichter om mijzelf heen. Ze grijpt haar jurk en ik kijk nog steeds verward toe hoe ze zich weer aankleed. Wat moet ik nu doen?
          'Waarom moet je gaan?' vraag ik. 'H-Heb ik iets verkeerd gezegd?' vraag ik voorzichtig. Ik kom dan zelf ook uit het bed en trek mijn onderbroek weer aan. Godver het is koud. Ik negeer deze kou echter en loop op haar af. Ik grijp haar hand voordat ze weg kan lopen en draai haar naar mij om. 'Wat is er aan de hand?' vraag ik. Ik heb moeite om compleet recht te blijven staan, maar ik doe mijn best om zo helder mogelijk over te komen. Dit is belangrijk, dat weet ik zelfs met mijn dronken kop. 'Heb ik iets verkeerd gedaan? H-Heb je pijn of zo? Wat is er?' Ik kijk haar met grote, smekende ogen aan. Ik wil niet dat ze nu weg gaat, ik heb haar net terug. Ik kan haar net weer in mijn armen houden. Ik kan haar net weer kussen. Ik kan haar net weer vertellen dat ik van haar houd.
          'We hebben van de vorige keer geleerd dat we met elkaar moeten praten... toch? Laten we nou niet meteen weer dezelfde fout maken.'


    "We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That's who we really are."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ADALAE CRESENTA ROMANOVA
    17 • Year 6 • Slytherin • Great Hall • Maia and Celeb

    Met een troste glimlach kijk ik de twee aan en trek de capuchon weer van mijn hoofd nadat Celeb allebei de taarten uit mijn handen heeft gepakt. De geur van de taarten begint mijn neus binnen te dringen en al snel begint mijn maag zachtjes te grommen.
          ''Dankjewel Adalae, aan jou heb ik iets.'' Ik lach zachtjes en schud mijn hoofd, terwijl ik toekijk hoe hij op de grond gaat zitten en de taart gretig consumeert. Ik leun tegen de muur en kijk naar Maia, die is niet meer aan het huilen. Hopelijk. Tenminste, haar wangen zien er vrij droog uit of ik heb een bril nodig.
          ''Hoe doe je dat toch? Eten mee smokkelen? Zonder het helemaal te verpesten? Je zou mee moeten doen aan dat talentenjacht, met al die dreuzels. Mensen met rare talenten komen er genoeg,'' zegt Maia en ik kijk weer op. ''Ik wil graag de chocoladecake.'' vervolgt ze, maar ik keek verontschuldigend naar haar, sinds Celeb allebei had geclaimd.
          ''Ehm, tja. Het spijt me daarvoor. Soort van. Denk ik.'' lach ik. ''Die is van mij, ik moet nog groeien. Ze heeft vast nog wel iets anders in haar buidel,'' hoor ik Celeb zeggen, waarop ik enkel mijn ogen rol. Ik steek mijn handen in de zak van de sweater en glijd van de muur naar beneden, zodat ik kan zitten; op het bankje kon je namelijk niet bepaald in een kleermakerszit zitten. Met de veel te grote sweater probeerde ik mijn pyjama te verbergen en hurkte daarna voorover, in de buurt van de chocoladecake.
          ''Nope, mijn buidel is leeg. Voor zover ik weet althans en..'' Ik pak snel een stuk chocoladecake en ga weer goed zitten. ''De bezorger verdient een beloning en Maia, het is een geheime talent.'' zeg ik terwijl ik het stuk op eet. ''En dat deze sweater, mede mogelijk gemaakt door meneertje daar, voor mijn gevoel een olifant kan houden, hielp ook wel mee.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    MAIA RAEGAN VON LEIRKO
    17 – Gryffindor – Celebran and Adalae – Great Hall – Beater – Year 6


    ”Ik ben geen moordenaar, Maia en geen idee, dat moet je toch echt aan de ooms en tantes vragen. Ik heb er niet voor gekozen.” Hij haalde zijn schouders op. “Ik kies dat niet uit. Echt serieus waarom ben je zo gefrustreerd, ben je ongesteld of zo?” vervolgde hij toen, waarop Maia met haar ogen rolde.
          ”Geen moordenaar ja? Wat was dat met die Stiles dan, of Scott, geen idee. Een ongeluk zeker?” vroeg Maia, een schampend lachje volgend. “Jij gedraagt je anders ook flink ongesteld, weet je zeker dat je wel een jongen bent?” vervolgde ze toen, dit keer op een sarcastische toon.
    Toen Maia de chocolade cake wilde, claimde Celebran, naast die andere cake, ook deze. ’’Die is van mij, ik moet nog groeien. Ze heeft vast nog wel iets anders in haar buidel,'' hoorde ze Celeb zeggen, waarop Adalae haar ogen rolde. Wat bedoelde hij daar nou weer mee? Maia wilde een opmerking naar zijn hoofd gooien, maar Adalae was alweer aan het woord.
          ”Nope, mijn buidel is leeg. Voor zover ik weet althans en..'' Ze pakte snel een stuk chocoladecake en ging weer goed zitten. ''De bezorger verdient een beloning en Maia, het is een geheime talent,’’ vervolgde terwijl ze het stuk op at. Maia stond op en gaf Adalae een korte glimlach.
          ”Dus je vind dat ik te dik ben Celebran? Nou bedankt hè. Hier, een cadeautje voor je,” zei Maia, voordat ze het overgebleven Treacle Tart uit Celebran zijn handen rukte en het in zijn gezicht platdrukte.
          ” Veel plezier met de taart van je gezicht af te eten, éikel,” zei Maia, waarna ze voorover boog en de taart meer over zijn hele gezicht verdeelde.
          ”Net een prinsesje,” glimlachte ze, waarna ze opstond en wegliep van het tweetal.


    That is a perfect copy of reality.

    Celebran "Celeb" Serpen von Leirko


    17• Year 6 • Pureblood • Slytherin • Beater • Great Hall • Adalae en Maia

    Ik merk al dat ik behoorlijk geïrriteerd raak door het gedrag van Maia, dus ik probeer haar zoveel mogelijk te negeren. Bij elk ander zou ik dat niet gedaan hebben, maar Maia is een uitzonderlijk geval. Dat betekent echter niet dat ik alles van haar zal pikken. Bij de volgende opmerking die ze maakt, spannen mijn spieren zich aan. 'Dus je vind dat ik te dik ben Celebran? Nou bedankt hè. Hier, een cadeautje voor je,' zegt ze. Ik voel de Treacle Tart in mijn gezicht en een golf van woede en schok verspreidt zich door mijn lichaam.
          'Veel plezier met de taart van je gezicht af te eten, éikel,' zegt ze en ze komt overeind. 'Net een prinsesje,' zegt ze en ze loopt weg. Ik spring op en met een beweging van mijn wand maak ik mijn gezicht schoon. Mijn uitdrukking die verschijnt is moordlustig. Ik hef mijn wand en sis "crucio". Mijn stem klinkt kil en mijn gehele lichaam trilt van de woede. Rood licht schiet alle kanten op en de spreuk raakt zijn doel. Het lichaam van mijn nichtje klapt in elkaar op de grond. Mijn hand is zo stevig om mijn wand geklemd dat de knokkels wit wegtrekken. Mijn ogen zijn tot spleetjes geknepen en ik loop op haar af. Ik sis de spreuk opnieuw waardoor het effect afgekapt wordt en kniel dan naast haar neer.
          'De volgende keer als je besluit je vuile mond open te doen, bedenk dan tegen wie je het hebt.' Ik grijp haar mobiel dat op de grond gevallen is en grijns als ik de berichten zie. 'En misschien wil Sirius je wel van de grond rapen als je het lief vraagt. Dan ben je net een prinsesje in nood.' Ik laat de telefoon op haar gezicht vallen en draai mij dan om. Nog steeds trillend van woede ga ik op de grond zitten naast Adalae. Ik pak de chocolade taart op die nog over is en vervolg rustig mijn maaltijd.


    "I had fun in hell, can I come home now?"

    [ bericht aangepast op 18 dec 2016 - 17:06 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Scarlett Rose River
    17 ~ Pure Blood ~ Slytherin ~ Chaser ~ Drunk ~ her Room~ Caleb

    { Dress}


    Even twijfel ik eraan of ik het juiste heb gedaan. Ik heb lust de overhand weer laten nemen. Al hoop ik natuurlijk dat de goden het vandaag wel met me gezind zijn. De afgelopen paar weken zijn nou niet echt gunstig geweest. Tot mijn vreugde zoent Caleb mij gewillig terug, het voelt goed, onze lippen op elkaar. Alsof het een puzzel is. De zoen wordt steeds vuriger en ik ga bovenop zijn schoot zitten met mijn gezicht richting hem. Ik laat mijn tong de weg naar zijn tong vinden en ga ondertussen door zijn haar. Onze tongen spelen een vurige liefdesspel. Voor een seconde open ik mijn ogen en kijk naar Caleb. We hebben al zo vaak in deze positie gezeten en ik weet precies hoe Caleb doet tijdens dit soort dingen. Hij is duidelijk afgeleid. Waardoor zou ik niet met zekerheid kunnen zeggen. Door Lana misschien, zoiets zal het vast wel zijn. Maar om eerlijk te zijn maakt dat me nu helemaal niks uit. Ik wil seks met hem hebben, en ik wil het wel nu. De combinatie drank en wiet is niet de verstandigste voor mijn libido, die er onwijs van omhoog schiet. Mijn handen verplaatsen zich naar de onderkant van zijn shirt en ik trek zijn shirt uit. Even kijk ik naar zij buik, Caleb blijft een prachtig lichaam hebben. Ik beëindig de kus en laat mijn lippen afdwalen naar beneden, naar zijn nek. Wetend hoe gevoelig zijn nek is, begin ik Caleb in zijn nek te zoenen. Mijn handen laat ik richting zijn grijze joggingbroek glijden terwijl ik eerst met mijn nagel over zijn borst glij. 'Are you ready, big rebel.', fluister ik zwoel in zijn oor terwijl ik Caleb in zijn, goed gevormde, kont knijp.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2016 - 17:57 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    ADALAE CRESENTA ROMANOVA
    17 • Year 6 • Slytherin • Great Hall • Maia and Celeb

    Ik zucht diep wanneer ik Maia's opmerking hoor, hoe kan je in hemelsnaam uit die context halen dat hij haar te dik vond? Voor ik het wist had Maia de Treacle tart in Celebs gezicht gedauwd en nog wat woorden naar zijn hoofd geslingerd. Dit gaat niet goed aflopen. Fantastisch, waarom ben ik ook alweer hier naartoe gegaan?
          ”Veel plezier met de taart van je gezicht af te eten, éikel,” zegt ze en nogmaals een diepe zucht verlaat mijn mond. Maia verdeelt de taart over zijn gezicht en glimlacht. ”Net een prinsesje,” Het lijkt wel alsof ze voldaan is van zichzelf, maar ik weet dat het nog niet afgelopen is als ze wegloopt van ons. Ik leun relaxt achterover en doe mijn ogen dicht terwijl ik aanhoor hoe Celeb de cruciospreuk gebruikt op Maia. Dit was een beetje te verwachten.
          ''De volgende keer als je besluit je vuile mond open te doen, bedenk dan tegen wie je het hebt.'' hoor ik hem nog zeggen en moet even kort mijn ogen rollen door haar mooie actie. ''En misschien wil Sirius je wel van de grond rapen als je het lief vraagt. Dan ben je net een prinsesje in nood.'' Ik lach kort en houd mijn hand voor mijn mond. Maia en Sirius? Dit is onbetaalbaar. Ik haal mijn telefoon uit een van de vele zakken van mijn pyjamabroek en ontgrendel die. Ik voel hoe een vlaagje wind tegen me aan vloog, wat betekent dat Celeb naast me is gaan zitten; ik denk niet dat Maia terug naar ons is gelopen na het ongelukje.
          ''Mooie move.'' mompel ik en kijk naar de stukjes treacle tart op de grond. ''Zullen we een andere taart halen?'' stel ik voor en zak wat onderuit. ''Je trui ruikt overigens wel lekker, dat moet ik toegeven.'' zeg ik en kijk hem aan terwijl ik de laatste stuk chocoladecake in mijn mond stop, waardoor een klein beetje slagroom op mijn neus beland. Ik frons en probeer die met mijn tong te pakken, wat miserabel mislukt.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    MAIA RAEGAN VON LEIRKO
    17 – Gryffindor – Lana – Dorm – Beater – Year 6


    Het ging in een waas voorbij. De pijn die ze voelde nadat Celebran die ene spreuk op haar afgevuurd had. Zijn woede was duidelijk voelbaar - en hoorbaar, vooral toen hij de woorden naar haar toe siste. Hij had haar telefoon gepakt en een leugen de wereld in geholpen. En Adalae? Die deed alsof er niks aan de hand was, zoals gewoonlijk. Het zou Maia niks verbazen als die twee samen het bed zouden delen, zo nu en dan.
          Wat tijd was verstreken. Haar lip was onderhand opgezwollen doordat Celebran haar telefoon expres op haar gezicht had laten vallen. Ze had haar hakken uitgetrokken en liep nu met als enige bescherm een panty, over de koude vloer van de verlaten hallen, onderweg naar haar dorm.
          Ze mompelde wat onverstaanbare woorden tegen zichzelf, terwijl haar gezicht plakte van enkele opgedroogde tranen. Ze wreef voorzichtig over haar armen heen, elk lichaamsvezel in haar lichaam voelde alsof het ze het geschaafd had. Maia had het koud, maar ze had niks anders dan dit jurkje, haar schoenen, telefoon en panty.
          Maia speelde met haar vrije hand met haar telefoon. Natuurlijk hadden ze Sirius al laten weten dat zij een crush op hem had, wat de grootste onzin was. Hij was een leuke jongen, dat zeker. Hij was alleen een grote idioot en kinderachtig ook.
          Na zo’n dertig minuten door het kasteel gewandeld te hebben, zoveel mogelijk door verlaten hallen en trappen gelopen te hebben om andere studenten te vermijden, kwam ze aan bij de common room van Gryffindor.
          Ze sprak het wachtwoord uit, liep naar binnen, negeerde alle gezichten die op haar gericht waren en liep direct naar boven. Ze opende de kamer waar zij de afgelopen zes jaar had geslapen, hopend dat ze alleen was. Helaas was dat niet het geval. Ze spotte al snel Lana.
          ”Oh.. Hey Lana,” zei Maia zachtjes, waarna ze haar schoenen op de grond gooide en haar op haar eigen bed liet vallen, waarna ze zachtjes begon te huilen.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2016 - 21:14 ]


    That is a perfect copy of reality.