• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Vind je Joshua Sasse (Galavant) ook zo sexy? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 22:57 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oja hoi nieuwe naam 😊😊😊

    'Doe je zachtjes als je naar boven gaat? De kinderwagen staat op de gang.'
    Do I look like I care?

    // Whahaha, mijn zusje is loei boos op me omdat ik me altijd met haar bemoei. Haahah, je verdient het.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 18:10 ]

    Vanavond alleen maar The Hobbit kijken en schrijven for the ones who care, because the world isn't a nice place.
    Ja, Engels Nederlands fusion deal with it.


    Kawasaki schreef:
    AAAAAAAHHHH ZNATION HEEFT MIJN TWEET GE RETWEEEEEEtttTTttttttt omgggggdnhdjdb

    NICE


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Allerton schreef:
    Shania gaat koken; hoe loopt dit af?

    + Er staat letterlijk 3 liter water te koken en oml die pan zit helemaal vol o.o

    hahahaha overleef je het wel?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Kan je het echt alleen maar over een ding hebben?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    hahahaha overleef je het wel?

    I SURVIVEDDDDDD


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom gebruikt Alan Walker niet dezelfde zangeres voor elke song? Ik vind Noonie Bao haar stem niet zo leuk eigenlijk. Iselin Solheim past beter bij zijn muziek.

    Vandaag = goede dag


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Verdomme, ik wil echt naar Rogue One toe :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik zocht naar een profielplaatje en kijk dit dan awwwh, dit is gewoon perfectie <3


    26 - 02 - '16

    Ik praatte mijn mond voorbij met die film, damn. Moet ik me nu schamen omdat ik slecht over de nieuwe Star Wars film heb gepraat? :'D
    Niet dat ik hem al gezien heb. Ik heb gewoon geen zin om hem te zien? Ik zat meer te wachten op vooruitgang in het verhaal, oftewel; vervolg op the force awakens.

    Kippenvel van Angel Beats - Ichiban No Takaramono.

    Deze profielfoto pas écht niet bij me XD
    Maar hij is wel heel leuk.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 19:21 ]

    Of ik heb opeens veel random witblonde haren gekregen. Of ik word grijs. (cat)

    Echt even maximaal huilen omdat er door butthurt mensen geen Escape Room in mijn stad(je) komt T-T


    26 - 02 - '16