• Gelukkig nieuw jaar allemaal!
    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Vallen de Q-schapen je lastig? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 0:27 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    35 doden bij een aanslag in Istanbul.

    So far het gelukkige nieuwe jaar.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    2017, ik ben nu al teleurgesteld in je.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Eerste anderhalf uur van het nieuwe jaar got me like:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    omg er is een Duitse gay-film met Max Riemelt?! omg i need to watch that shit.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    New year, new username;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hahahha ik ben zo aangeschoten en zo grappigggg

    Maar mijn crush vindt me niet leuk verdomme

    Nou, dan niet.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    No_Maj schreef:
    New year, new username;p


    Love it. :3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb voor deze story zoveel research moeten doen, en de meest bizarre dingen, dat het me niet onaannemlijk lijkt dat mijn internetdata in de gaten wordt gehouden. :') Sorry not sorry.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    De tekenaar van bambi is overleden gister

    [ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 2:04 ]

    Jezus hoeveel alcohol moet ik drinken voordat ik niks meer voel?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    hahaha tering ben wel echt aangeschoten/dronken maar iedereen gaat zo vroeg naar huis/slapen echt saai ))))):
    nu lig ik dus lam in bed....what 2 do

    Ik moet vaker zo aangeschoten zijn. Alles is zo grappig op het moment

    Ik moet in de ochten even de schade bekijken van mijn whatsappjes naar mijn fwb, volgens mij heb ik gezegd dat ik hem leuk vond en iets van dat ik zwanger ben. Lol

    Sheepy kim ga slapen. Sleep sheep sleep sheephahahaha je bent zo grappig