• Gelukkig nieuw jaar allemaal!
    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Vallen de Q-schapen je lastig? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 0:27 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Goldstein schreef:
    (...)

    Oh my merlin nog iemand die keek hier op Q *O*


    jaaa :3 verder heb ik niet veel met klassieke muziek, maar het Nieuwjaarsconcert is altijd leuk, haha. En deze dirigent was echt leuk, omdat hij alles uit z'n hoofd deed en leek te flirten met de camera, lol.
    EN EN EN Dame Julie Andrews zat in de zaal. <3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    (...)

    jaaa :3 verder heb ik niet veel met klassieke muziek, maar het Nieuwjaarsconcert is altijd leuk, haha. En deze dirigent was echt leuk, omdat hij alles uit z'n hoofd deed en leek te flirten met de camera, lol.
    EN EN EN Dame Julie Andrews zat in de zaal. <3


    Jaaaa hij kon heel mooi wenkbrauw wiebelen hahaha
    En ze zit er zo goed als elk jaar. Heldin <3


    Happy Birthday my Potter!

    Syncline schreef:
    (...)

    Ik ben maar een gesprek met hem begonnen en hij reageert best okay ^^
    Maar dit is serieus ons eerste fatsoenlijke whatsapp gesprek, hehe. Normaal spreek ik hem rond de colleges.

    Cute ^^

    Goldstein schreef:
    (...)

    Jaaaa hij kon heel mooi wenkbrauw wiebelen hahaha
    En ze zit er zo goed als elk jaar. Heldin <3


    En die kuiltjes in zijn wangen, hahaha. Echt lief.
    Ja, I love her so much! Maar ik heb het een paar jaar niet gezien, dus toen ze het vertelden ging ik naar haar zoeken haha.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Guys wat is de grappigste film die jullie kennen? Heb Netflix gekocht en heb zin om te lachen


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi only mi mi


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Eledhel schreef:
    Guys wat is de grappigste film die jullie kennen? Heb Netflix gekocht en heb zin om te lachen

    Iets van Adam Sandler


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik wil streamen op twitch, maar ben daar veel te verlegen voor. En veel te slecht in Smite en LoL. Maar ik ben een vrouw, moet niet zo moeilijk zijn om volgers, subscribers en donaties te krijgen, ook al is de gameplay niet zo goed.

    #WomanPrivilege

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    Iets van Adam Sandler

    okii thankyou


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik maak me dan klaar. * trekt zich met moeite uit bed *


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je bedoelde het vast lief, maar het klonk echt alsof je tegen een kind praatte. *pat pat* Op de rug en alles komt goed :W

    Ik ben even heel hard aan het fangirlen want mijn Exchange uni heeft een Quidditch club. Ik zal die hoe dan ook joinen +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik voel me opeens zo moe. En dan niet per se lichamelijk, maar mentaal.

    Btw, ik zit er al een tijdje naar te staren, dus ik moet toch ook nog even kwijt dat ik de beginpostfotokeuze dit keer echt A++ vind. Perfect. (bloos)

    [ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 15:15 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wie verveeld zich en wil voornamelijk het komende half uur met me whatsappen? :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •