• Gelukkig nieuw jaar allemaal!
    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Vallen de Q-schapen je lastig? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 0:27 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Mijn vriend zegt letterlijk Hitler tegen mijn kat :')
    "He looks like Hitler with the moustache... Come here Hitler!" :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    _O_

    Yaay, hij reageerde toch nog ^^

    Maar ga ik hem nu vragen hoe zijn oud en nieuw is geweest, of het hierbij laten? Ugh, een crush hebben is soms zo lastig :C


    Stenenlikker

    I don't feel good..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik weet nu niet of ik een kater heb of gewoon ziek ben. het voelt als dat tweede

    + ik heb echt zin om een mary poppins goes to hogwarts verhaal te gaan schrijven maar.......hoe

    Syncline schreef:
    Maar ga ik hem nu vragen hoe zijn oud en nieuw is geweest, of het hierbij laten? Ugh, een crush hebben is soms zo lastig :C

    Ja, heel erg lastig
    En gewoon doen ^^

    // Ik voel me nog steeds goed. Zou het echt zo makkelijk beter met me kunnen gaan? Alleen maar door gevoelens voor mijn fwb en door hem?

    [ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 13:19 ]

    Ungoliant schreef:
    ik weet nu niet of ik een kater heb of gewoon ziek ben. het voelt als dat tweede

    + ik heb echt zin om een mary poppins goes to hogwarts verhaal te gaan schrijven maar.......hoe


    oh damn that would be awesome tho


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    oooh ik ben zo blij dat ik niet heb gezoend met die andere gast :'D


    oh maar qing heb je srsly staan knuffelen met hem omfg never do that again het gaat echt awkward worden als ik hem weer zie op ons werk MAAR HIJ IS CUTE D:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Laasyanir schreef:
    (...)
    Ja, heel erg lastig
    En gewoon doen ^^

    // Ik voel me nog steeds goed. Zou het echt zo makkelijk beter met me kunnen gaan? Alleen maar door gevoelens voor mijn fwb en door hem?


    Ik ben maar een gesprek met hem begonnen en hij reageert best okay ^^
    Maar dit is serieus ons eerste fatsoenlijke whatsapp gesprek, hehe. Normaal spreek ik hem rond de colleges.


    Stenenlikker

    Gibbs schreef:
    Ingeeeee. Ga in je slaap op whatsapp en LJH en lees dat je wakker moet worden! xp


    Ik ben wakker! (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Liefde voor deze dirigent.


    Happy Birthday my Potter!

    Square schreef:
    (...)

    Ik ben wakker! (bloos)


    Yaay! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Goldstein schreef:
    Liefde voor deze dirigent.


    Ikr! Echt geweldig, haha.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    (...)

    Ikr! Echt geweldig, haha.


    Oh my merlin nog iemand die keek hier op Q *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Eikels!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife