• I solemnly swear that I am up to no good.





    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Kerst is voorbij. Een nieuw jaar is aangebroken. De vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - staan klaar om zoals in het originele verhaal de boel op stelten te zetten. Hogwarts is echter wat veranderd; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet! In dit RPG kan je uitvinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben.

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.



    "Messrs Moony, Wormtail, Padfoot, and Prongs —
    Purveyors of Aids to Magical Mischief-Makers — are proud to present: The Marauder’s Map."



    R O L L E N
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR VOL
    • Sirius Orion Black • Ben Barnes || Paddiecakes [1.1]
    • Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    • Peter Pettigrew • Evan Peters || Paddiecakes
    • James Potter • Aaron Taylor-Johnson || Prongsie [1.9]
    • William Theodore Weasley • Tijn Elbers || PeterMaximoff [1.10]
    • Lily Evans • Karen Gillan || Mignon [1.5]
    • Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Paddiecakes [1.10]
    • Mary Elizabeth MacDonald • Lily Collins || Wemel [1.10]
    • Marlene McKinnon • Emilia Clarke || Marlow [?]
    • Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]

    SLYTHERIN VOL
    • Severus Snape • Louis Garrel || HalfBloodPrince [1.11]
    • Regulus Arcturus Black • Ezra Miller || calice [1.9]
    • Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Paddiecakes [1.1]
    • Caleb Brody Hughes • Mariano Ontañon || Wemel [1.2]
    • Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Paddiecakes [1.6]
    • Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Valtersen [1.3]
    • Scarlett Rose River • Diana Agron || Bughead [1.1]
    • Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || PeterMaximoff [1.2]
    • Adalae Cresenta Romanova • Nina Dobrev || Pennyworth [1.3]
    • Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Marlow [1.11]

    RAVENCLAW
    • Cedric James Carrow • Colton Haynes || Bughead [1.1]
    • Jonathan Clermont • Jonathan Jaffe || Retrogade [1.9]
    • Castor Eichenauer • Arthur Gosse || Mignon [1.11]
    • Frank Longbottom • Matthew Hitt || Retrogade [1.12]
    • Faelia Christina Brown • Emily Bador || Valtersen [1.3]
    • Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || PeterMaximoff [1.2]
    • Tallulah Fran Moriarty • Daisy Smith || Granian [1.11]
    • Quinn Henrietta Dandelion • Elle Fanning || Aniketos [1.11]
    • Alice Fortescue • Carey Mulligan || Wemel [1.12]

    HUFFLEPUFF
    • Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || PeterMaximoff [1.2]
    • Jason Axel O'Donnell • Finn Harries || Wemel [1.11]
    • Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Valtersen [1.3]
    • Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || Retrogade [1.2]
    • Nova Tamzin Archer • Katherine McNamara || Prongsie [1.9]
    • Rozalua Maut Liluye • Ashley Moore || Paddiecakes [1.10]
    • Isla Ashworth • Rosie Tupper || Brinvi [1.11]
    Leraren
    • Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    • Horace Slughorn - Potions
    • Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    • William Xavier Herberry - Herbology
    • Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    • Sybill Patricia Trelawney - Divination
    • Alix Rose Thomas - Charms
    • Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    • Catharina Julia Bell - Alchemy
    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    • Remus John Lupin • WillNotLearn
    • Lily Evans • Mignon

    SLYTHERIN
    • Dorian Arcelin Kasai • Paddiecakes
    • Blake Sophia Haynes • Valtersen

    RAVENCLAW
    •
    • Alice Fortescue • Wemel

    HUFFLEPUFF
    • Luke Nathan MacNamara • PeterMaximoff
    • Nova Tamzin Archer • Prongsie
    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    • Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    • James Potter • Prongsie || Captain
    • Kathelaine Avierella Savore • Paddiecakes
    • Marlene McKinnon • Marlow
    Beaters
    • Sirius Orion Black • Paddiecakes
    • William Theodore Weasley • PeterMaximoff
    Seeker
    • Mary MacDonald • dubbeIstrijder

    SLYTHERIN
    Keeper
    • Dorian Arcelin Kasai • Paddiecakes
    Chasers
    • Scarlett Rose River • Bughead
    • Caleb Brody Hughes • Wemel
    • Unknown
    Beaters
    • Celebran Serpen von Leirko • Paddiecakes
    • Maia Raegan von Leirko • Marlow
    Seeker
    • Regulus Arcturus Black • calice || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    • Frank Longbottom • Retrogade
    Chasers
    • Cedric James Carrow • Bughead || Captain
    • Castor Eichenauer • Mignon
    • Quinn Henrietta Dandelion • Aniketos
    Beaters
    • Unknown
    • Primrose Matilda York • PeterMaximoff
    Seeker
    • Unknown

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    • Jason Axel O'Donnell • Wemel || Captain
    Chasers
    •
    • Rozalua Maut Liluye • Paddiecakes
    • Unknown
    Beaters
    • Unknown
    • Unknown
    Seeker
    • Chloe Maliette Porter • Retrogade



    "She hated him!" "Nah, she didn't."




    RPG
    Social Media
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    Links


    Regels                                                                                                                 
    ◆ Reserveringen blijven vier dagen staan.
    ◆ Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    ◆ Alleen ik maak topics aan.
    ◆ Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    ◆ Posts van minimaal 300 woorden.
    ◆ Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    ◆ Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    ◆ Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    ◆ 16+ is toegestaan.
    ◆ Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    ◆ Leraren worden bestuurd door iedereen.
    ◆ Topics moeten geopend worden met I solemnly swear that I am up to no good en geëindigd worden met Mischief Managed.
    ◆ Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    ◆ Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    Starters

    Sunday, January 4th — Scarlett's Party

    Iedereen is veilig gearriveerd op Hogwarts. Scarlett heeft eerder aangekondigd dat er vanavond een feest zal zijn in de Slytherin Common Room en dat feest begint nu. Trek je mooiste - of sletterigste - jurk aan, poets je schoenen en doe je haar, want het is tijd om eens flink los te gaan. De drank staat al klaar en het feest kan beginnen!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Sunday, January 4th — Last day of the break

    Het einde van de kerstvakantie is aangebroken, kerstmis is voorbij en het nieuwe jaar is ingeluid. Morgen begint de school weer en om elf uur vertrekt de Hogwarts Express vanaf Kings' Cross om diegene die tijdens de kerst naar huis gegaan zijn weer terug naar school te brengen. Geniet van je laatste dag vakantie en zorg er vooral voor dat je al je huiswerk bijgewerkt hebt, want morgen moet iedereen weer meteen aan de slag! ❄️

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 12:34 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ADALAE CRESCENTA ROMANOVA




    17 • Pureblood • Year 6 • Slytherin • Slytherin Common Room • Isla, Maia, Jason & Celebran • Outfit

    Het lijkt alsof de hele wereld vervaagt. Mijn ogen zijn zeer gefocust op het uiterste puntje van mijn toverstok en mijn brein draait overuren. Mijn rationaliteit is vertroebeld door mijn woede en ik word er alleen maar blijer van als ik de angstige blik in Isla's ogen zie. De angst die men machtig laat voelen, geeft mij een grijns rond mijn lippen– een vrij sadistische grijns. Het opgewekte humeur die ik net nog had, is als sneeuw voor de zon verdwenen. Het kan me allemaal niet meer zo veel schelen, wat kan er nóg meer mis gaan in 52 brieven?
          “Ada… Wat denk je dat je aan het doen bent?” Maia gaat tussen ons in staan en even verslapt mijn grip op mijn toverstok. Ik kijk haar onbegrijpelijk aan; dit is de eerste keer dat ze iemand helpt, voor mijn gevoel. ”Leg die toverstok terug.. Je krijgt spijt van de daad die je anders mogelijk begaat,” Ze probeert daarna mijn hand te openen, maar ik verstevig mijn houding en stap wat naar achteren, nog steeds mijn toverstok op Isla én Maia gericht. ”Je wilt niemand pijn doen.. Of in ieder geval niemand hier, toch?” Een koud, grim lachje verlaat mijn mond en rol mijn ogen.
          ''Je weet niet waar ik allemaal toe in staat ben.'' zeg ik en draai mijn pols lichtjes, nog steeds de twee meiden aankijkend. Net toen ik Sectumsempra uit wilde spreken, kwam Celebran mijn plan verpesten. Great. Hij duwt Maia zachtjes – dat is trouwens ook de eerste keer – weg en knuffelt me. Ik sta daar perplext terwijl ik hem zachtjes en nogal awkward op zijn rug klop. Ik heb geen idee wat hier gebeurt. Hij pakt daarna voorzichtig mijn toverstok uit mijn handen en daarna ook de brief.
          ''Nee, wacht die brief hoef je niet te lezen,'' mompel ik zacht terwijl het al te laat is. Ik zucht en kijk naar beneden. De herinneringen van mijn ouders vliegen me weer te binnen en ik moet hard mijn best doen om niet hier tussen alle feestende mensen te gaan janken. Mijn hele jeugd is een leugen geweest. Mijn ouders waren helemaal niet gelukkig samen en ze hadden al helemaal geen goed huwelijk; wat ik altijd dacht. Zo kan je zien dat de meeste dingen in het leven waanvoorstellingen zijn om alles beter te laten lijken.
          ''Ik weet niet wat er allemaal aan de hand is, maar het is het niet waard. Als iemand je iets aangedaan heeft, nemen we wraak, maar niet in blinde woede,'' Ik kijk hem aan en zucht zachtjes. Alcohol zorgt ervoor dat ik stemmingswisselingen heb en dat is nu duidelijk te merken. ''Dan ga je zelf de consequenties dragen en daar gaat niemand blij mee zijn.'' Ik knik kort en wrijf in mijn ogen. Ik wilde echt mijn beste vriendin pijn doen en Maia, maar dat kan me niet erg uit maken. Isla wel. ''Kom, ga even zitten.'' Celeb drukt een drankje in mijn handen en plaatst me op een stoel. Ik ben echt gestoord. Wat is er mis met me? Veel dus blijkbaar als ik mijn beste vriendin bijna dood wilde hebben. Terwijl ik naar de grond staar voel ik hoe hij even over mijn schouder wrijft en toch moet ik kort lachen. ''Ik help je wel met het martelen van hem. Dat beloof ik je.'' Ik leun voorover met mijn ellebogen op mijn knieën en bijt mijn lip. Martelen? Het liefst wilde ik hem gewoon van de aardbodem.
          ''Dank je,'' mompel ik zachtjes en schenk hem een waterige glimlach. ''Sorry.. Het is gewoon, de alcohol, de herinneringen, ze zijn niet fijn.'' Ik haal mijn schouders op en kijk dan naar Isla die net voor me neer is gehurkt en mijn hand vastpakt. Gelijk trek ik mijn hand weer terug en haal mijn wenkbrauwen op.
          ''Ads… je hebt nog steeds familie, okay? You’re part of my family en dat zal je altijd zijn.’' Ik lach cynisch en kijk haar met een vrij sarcastische glimlach aan. Mijn familie ben ik kwijtgeraakt toen ik veertien was.
          ''Alsjeblieft, schei uit.'' mompel ik en kijk kort Celebran aan voordat ik me weer op haar richt. ''Ga genieten van het feest; Jase is hier, ik red mezelf wel.'' zeg ik en neem een slokje van mijn drankje. Ik wil het liefst in mijn bed liggen en een slechte cliché film kijken met veel eten, maar ik wil niet zwak lijken.


    'You can't raise hell with a saint.''

    [ bericht aangepast op 26 feb 2017 - 20:49 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rozalua "Roza" "Taia" Maut Liluye


    17 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Chaser • The Party • Nova • Outfit

    'Dat je daarbij kan,' zegt ze. Ik pruil en por haar in haar buik. Zo klein ben ik nou ook weer niet. Oké, misschien wel, maar niet perse vergeleken met haar. Nova is niet bepaald heel erg veel groter. 'Ik stem voor Sirius, of zo,' zegt Nova. Ik frons lichtjes bij haar keuze, ik ben niet echt goed bevriend met Sirius. Ik heb geen idee of hij goed is, ik weet vooral dat hij een enorme dramaqueen is en dat iedereen hem daardoor kent. 'Ik hoef niets te drinken... Ik heb jou toch,' grinnik ze. Ik lach en schud mijn hoofd. Ik druk mijn lippen kort tegen mijn kaak en mijn aandacht wordt net zoals die van Nova getrokken door het gevecht dat plotseling in het midden van de Common Room bevind. 'Zijn ze ongesteld, of zo...' giechelt Nova. Ik lach en schud mijn hoofd, tegen haar aan leunend.
          'Ik denk het,' mompel ik, 'misschien is het toch niet de beste optie om Black te vragen,' zeg ik droogjes terwijl ik toekijk hoe Sirius flink wat klappen tegen zijn gezicht krijgt. Het ziet er niet al te best uit en even twijfel ik over ik iets moet doen. Niemand - behalve Quinn - springt ertussen. Ik vraag mij af of Quinn genoeg is en Severus Snape lijkt haar ook al snel af te wimpelen. Ik hoop dat ze zichzelf niet nogmaals tussen hen werpt, want dan ben ik bang dat zij ook een klap op gaat vangen. 'Moeten we wat doen?' vraag ik zachtjes. Ik pak Nova's hand wat steviger vast. Oké, ik heb ook wel eens in een bitch fight gezeten, maar ik kan er alsnog slecht tegen als mensen vechten of elkaar zo pijn doen. Ik twijfel en zet onbewust een stap naar voren. Ik weet dat het niet slim is om ertussen te springen, maar misschien kan ik één van hen terug trekken en word ik dan bijgesprongen door wat anderen. Het grootste probleem is dat beide jongens minstens twee koppen groter zijn dat ik ben en om eerlijk te zijn heb ik vrij weinig zin om een klap in mijn gezicht te krijgen. 'Auch,' mompel ik. Ik kijk om naar Nova met de tweestrijd nog steeds op mijn gezicht. 'Ik ga ze stoppen,' besluit ik en ik maak aanstalten om naar voren te stappen.


    “There's bravery in being soft


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sirius "Padfoot" Orion Black


    17 • Year 6 • Pureblood • Gryffindor • Beater • Slytherin Common Room • Tallulah, Quinn & Severus

    ‘Sirius! Damn!’ Hoor ik een stem achter mij. ‘Sirius stop! Jeez! Er is een dame in je gezelschap!’ Ik voel een tik op mijn achterhoofd, maar zonder om te kijken duw ik diegene achter mij weg. Ik kan niet hebben dat nu iemand zich met dit gevecht bemoeid. Niemand anders hoeft gewond te raken, alleen Snivellus.
          'Smerige hond dat je bent!' De stem van Snivellus maakt mij alleen maar bozer. Het helpt ook niet dat Evans mij in het groepsgesprek afgekat heeft en ook nog eens Prongs die natuurlijk aan haar kant staat. Natuurlijk is iedereen weer tegen mij. Zoals gewoonlijk. Laten we maar weer allemaal met zijn allen tegen Sirius, want hij is veel te impulsief en zal nooit nadenken over zijn acties. Ik grom als Snivellus mij wegduwt. 'Laten we eens kijken of deze hond daadwerkelijk tanden heeft.' Ik wil uithalen, maar ben net te laat. Snivellus' vuist raakt mijn kaak en ik raak uit balans. Met een harde klap val ik op de grond. De sterretjes draaien voor mijn ogen en voor een paar seconden wordt het zwart. Achter mij hoor ik Snivellus praten. 'Hou je erbuiten, Quinn.' Ah, het was dus Quinn die ik daarnet aan de kant geduwd heb. Ik open mijn ogen en wordt ruw omhoog getrokken aan mijn kraag. 'Waar is je grote bek nu, hea?' Het bloed stroomde uit zijn neus en een humorloze lach verlaat mijn mond.
          'Je vindt jezelf heel wat, hè, Snivellus?' grom ik. Slechte timing. Precies op dat moment voel ik zijn vuist in mijn oog. Dat zal morgen een flinke blauwe plek worden. Ik had eigenlijk niet verwacht dat Snivellus zo goed raak kon slaan. Het wordt zwart voor een moment en voor ik het weet ben ik in een stapel boeken beland. Vernederend. Ik duw mijzelf omhoog en loop op Snivellus af. Ik geef hem een laatste stomp in zijn maag, voordat ik weg loop van het gevecht, of eerder waggel. Het is genoeg geweest, dat weet ik zelf ook wel en ik hoef niet verder vernederd te worden. Op dit moment doet mijn trots net zoveel pijn als mijn oog. Als ik de Common Room uit wil lopen, bots ik bijna tegen James op. Ik kijk hem voor een paar seconden verbaasd aan voordat ik mij langs hem op duw en kinderachtig genoeg ben om iets te hard mijn schouder tegen de zijne aan te botsen. Ik smijt de deur achter mij dicht en storm richting de dichtstbijzijnde toiletten waar ik woedend een poging doe om het bloed van mijn gezicht en kleding af te wassen.


    "Mr. Padfoot would like to register his astonishment that an idiot like that ever became a Professor."

    [ bericht aangepast op 26 feb 2017 - 15:33 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MARLENE MCKINNON
    17 – Gryffindor – Hospital Wing – Lily & Pixie – Year 6

    De avond was ondertussen al gevallen, wat betekende dat Scarlett’s feest in volle glorie bezig was. Dit was ook wel te merken eigenlijk, want om de haverklap kwam er wel weer een dronken berichtje het groepsgesprek binnen. Eerder deze avond had ze een soort van ruzie gehad met Luke, via WhatsApp weliswaar, maar het zat Marly niet lekker. Ze was van mening dat hij veel te ver was gegaan en zijn prefect-status zou haar er dan ook niet van weerhouden om er een klacht over in te dienen bij het hoofd van Hufflepuff.
          Ze was onderweg naar.. Ja eigenlijk wist ze dat niet heel goed. Naar het feestje eigenlijk, maar ze wist niet of ze daar heel veel zin in had, sinds iedereen al dronken leek te zijn en Marlene zelf niet zo van de alcohol hield. Gelukkig kwam Lily al snel met de dwingende eis dat Marlene eten voor haar moest halen. Iets wat ze dan ook met veel liefde deed.
          Niet veel later had ze een reep hazelnoot chocolade, ze had geen idee of het nu Lily’s favoriet was of de smaak die ze juist haatte. Ze had het Lily gevraagd via een berichtje en toen ze daar positief op reageerde wist ze dat ze de goede keus had gemaakt.
    Ze keek naar de reep chocolade in haar hand, dat haar heel verleidelijk aan het aanstaren was.
          Ze zuchtte diep en gaf toen toe. Ze maakte de wikkel van de reep open en beet toen een stuk af. De chocola in haar lichaam gaf haar een blij gevoel, voor eventjes. Niet veel later voelde ze zich al een stuk minder blij. Een misselijk gevoel bekroop haar.
          Ze keek naar het stuk chocola, dit kon ze niet aan Lily geven. Ze had al snel besloten het hele stuk opnieuw te lopen om een nieuwe reep voor Evans te halen. Na een kwartiertje heen en weer gelopen te hebben was ze weer op dezelfde plek, waarna ze snel doorliep naar de ziekenboeg.
          Hier aangekomen zag ze dat ze niet de enige was die Lily was komen bezoeken. Pixie zat er ook, met een fles. Ze vermoedde dat dit alcohol was, maar ze maakte er geen opmerking over. “Hey Lils, Pixie,” begroette ze de twee meiden, waarna ze Lily de hele reep chocola in haar handen duwde. Ze nam zelf nog een tweede hap uit de oude reep, wat haar alleen maar misselijker maakte.
          Marly ging op een van de vrije stoelen zitten. “Hoe gaat het met je? Weet je al wie het heeft gedaan? Kan je - je überhaupt herinneren wat er gebeurd is? Hoe was je date met James trouwens, als ze je deze val niet meerekent,” ratelde ze aan een stuk door.

    "Banana."

    [ bericht aangepast op 26 feb 2017 - 17:49 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Scarlett Rose River
    "Whiskey Princess, Drink me under, Pull me in"
    ”
    [/grey

    ]



    17 • Slytherin • Chaser • Nova & Roza • Party Outfit~ zonder de boa en met andere schoenen.

    Mijn kennende ben ik natuurlijk weer veelste laat klaar en dat voor mijn eigen feestje. Ik stift mijn lippen in een donkerrode kleur en kijk goedkeurend in de spiegel. Hoewel ik waarschijnlijk een van de weinige ben die een jurk aantrekt maakt het me vrij weinig uit. Feestjes zijn toch altijd de gelegenheid om er nog net iets beter uit te zien dan normaal. En van die gelegenheid maak ik graag gebruik Even denk ik aan wat Jonathan vanmiddag zei, dat hij gaat afspreken met Lana. Iets wat me, ook al geef ik zoiets liever niet toe, me wel zorgen maak. Jonathan en ik zijn zo anders en misschien zou hij meer gemeen hebben met Lana. Misschien zou hij haar wel leuker vinden. Net als Caleb, klinkt het in mijn achterhoofd. een zucht verlaat mijn lippen en ik loop richting de kast voor een fles whiskey. Ondertussen speel ik een beetje met mijn telefoon. Ik app Jonathan dat ik bijna klaar ben en krijg een berichtje van Caleb dat hij en Lana nog wel even langskomen. Iets wat de avond al wel een stukje beter maakt. Op een of andere manier maakt hij mij zo vrolijk, te vrolijk af en toe als je het mij vraagt. Voordat ik vertrek neem ik zelf twee shotjes whiskey en trek mijn felgroene hakken aan. En ik vertrek naar beneden. Aangekomen op het feest is het eerste wat ik zie Sirius die de Common room uitrent. Op whatsapp vraag ik om uitleg. Eerst begint hij over dat hij naar de wc moest, maar uiteindelijk vertelt hij over het gevecht tussen hem en Severus wat net plaats vond. Niet echt een goed begin van een feestje, maar de avond is nog jong. En zolang ik zelf niet Psycho Scarlett ga is het geen probleem. Ik neem nog een grote slok whiskey en zeg vervolgens, als een soort van goede gastvrouw, iedereen gedag. Vervolgens kijk ik de kamer rond, nog geen Caleb en Lana, geen Blake en ook geen Jonathan. Wel zie ik Roza en Nova staan samen bij een voor bierpong opgezette tafel en ik besluit me daarbij te voegen. Drankspelletjes zijn altijd leuk en bierpong al helemaal. ‘Hebben jullie nog een speler nodig? I’m in’, zeg ik met een glimlach..


    I'm a rebel with a cause..

    [ bericht aangepast op 26 feb 2017 - 18:11 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Castor

    17 • Year 6 • Pureblood • Ravenclaw • Chaser • Hallways • Lana & Caleb

    Een brede grijns verschijn op mijn gezicht wanneer ik de blik op het gezicht van de Française zie als ik mijn opmerking maak. Ik wil een opmerking maken over haar openstaande mond, wanneer een welbekende stem mijn aandacht opeist. Even staar ik mijn ten tonele verschenen vriend blanco aan wanneer hij mij mijn schoenen voorhoudt, terwijl ik probeer te achterhalen waarom die schoenen überhaupt daar in het mannentoilet zijn beland. Als ik het besmeurde schoeisel zie, grijns ik echter. "Oh fuck, waar ook. Die dingen zijn in het moeras geweest en ik zocht een plek om ze zonder last te laten drogen. Ik denk dat ik nogal... ver was, om het zo maar te stellen." Plechtig neem ik de dingen van mijn vriend over, in stilte mijn eeuwige dankbaarheid overbrengend. Ik breng ze naar mijn neus om eraan te ruiken en hoewel ze inmiddels droog zijn, ruiken ze nog altijd niet bepaald naar rozen.
          "Wat denk je, Lana croissant? Kan ik dit aan zonder dat mensen flauwvallen?" Ik houd ze vlak onder haar neus en kijk haar afwachtend aan. Mijn toch al aanwezige grijns, verbreedt enkel en alleen maar wanneer Cal me vertelt dat ze niet tegen kietelen kan. Oud nieuws, uiteraard, want dat vertelde hij me al via de app. Ik kantel mijn hoofd wanneer de Française zich probeert te redden door te stellen dat ze buikpijn heeft en met de meest onschuldige puppyblik die ik kan opbrengen, vertel ik haar: "Misschien moet je het niet als kietelen zien, maar als een of andere homeopathische buikmassage? Erg effectief tegen buikpijn, heb ik me laten vertellen." En weg is ze. Ik knipper een paar keer, terwijl ik tot de stille conclusie kom dat Caleb een vriendin aan de haak heeft geslagen dat zo'n type is dat homeopaten afschildert als kwakzalvers en dat zich vol pompt met 'echte' medicijnen.
          Wat hulpeloos sta ik daar nu, met mijn schoenen in mijn handen en ik kijk even schaapachtig rond. Ik ben al een aantal gangen verwijderd van de common room en ik heb echt, echt, echt, echt duizendmaal meer zin in bier en chips en bier dan in teruglopen om wat schoenen te lozen. Dus gooi ik ze in een hoekje van de gang en haal ik mijn schouders op naar Cal, alsof ik wil zeggen 'doe er maar wat aan'. Hij had gelijk toen hij me vertelde dat ze stinken, dus ik vermoed dat ik ze hier met een gerust hart achter kan laten, omdat eenieder die ze zou willen stelen, zou flauwvallen wanneer ze in binnen een straal van tien meter komen.
          "Dus," schraap ik mijn keel, terwijl ik met tegenzin de richting op blik waarin Lana zojuist rennend — god, rennend — is verdwenen. Vrij snel besluit ik dat het de moeite niet waard is om daar achteraan te gaan, in ieder geval niet op datzelfde tempo, en ik weet al evengoed dat ik die moeite maar beter in het beer pong kan steken. Vele malen leuker dan een of andere Franse croissant ook, al weet ik niet of Cal daar hetzelfde over denkt.
          "Ik kan niet zo heel goed rennen op sokken en zo, weet je wel? Iets met slipgevaar. Daarnaast staan ze op het punt om te gaan beer pongen zonder ons en Nova heeft me al laten weten dat ze denk dat we te bang zijn — kun je dat geloven? Te bang zijn — om tegen haar te beer pongen. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ga mijn gezicht alvast redden." Ik geef hem een meewarig klopje op zijn schouder, alsof ik afscheid nam van een gevallen broeder. "Hoewel dat van jou toch al niet meer te redden valt, zou ik het toch op prijs stellen wanneer je ons trio niet terugbrengt naar twee."


    [ bericht aangepast op 26 feb 2017 - 18:14 ]


    She's imperfect but she tries

    Lily Evans

    16 • Year 6 • Muggleborn • Gryffindor • Prefect • Hospital Wing • James, Pixie & Marly
    James laat me redeloos, reddeloos en radeloos achter. Het pure, gelukzalige gevoel dat door mijn lichaam gonsde op het moment dat zijn lippen de mijne raakten en toen hij mijn wang streelde, ebt langzaam maar zeker weg. Mijn wangen gloeien en mijn lippen branden, maar zijn woorden over Severus laten een bittere nasmaak achter. Wanneer hij me zachtjes in mijn hand knijpt en opstaat, wil ik de zijne het liefst vastpakken, maar ik weet de neiging te onderdrukken en glimlach waterig naar hem.
          "Ik zie je wel, James," murmel ik, al wil ik hem het allerliefst hier en nu ervan overtuigen dat Severus niet zo in elkaar steekt. Dat hij dit nooit zou doen en dat hij en Black het mis hebben. Ik laat het echter gaan en wanneer ik mijn mobiel er toch bij pak om een einde te maken aan alle roddels, dan eindigt dat alleen maar in strijd en ellende. Een tikkeltje radeloos zucht ik en veeg langs een snee op mijn hoofd. Het liefst zou ik opstaan en weglopen, me verstoppen in mijn dorm en een gat in de dag slapen. Net nu ik dacht dat alles wel goed kan komen, bewijst James weer dat dit te goedgelovig is. Hij haat Severus en ik zou hem nooit op andere gedachten kunnen brengen. Het voelt alsof ik nooit de een kan houden, zonder de ander voorgoed mijn rug toe te keren.
          Een brunette laat mij opschrikken uit mijn doemgedachten. Pixie. Het verbaast me dat Madam Pomfrey haar überhaupt binnen heeft gelaten met een fles drank, maar ik besluit er niet naar te vragen. Een humorloos lachje rolt over mijn lippen als ze de twee wijnglazen volschenkt. Eigenlijk houd ik niet van alcohol, maar na een avond als deze, denk ik dat het me wel goed kan doen. "Lief dat je bent gekomen," zeg ik haar, waarbij ik mijn glas hef bij wijze van toost, mijn beide handen stevig eromheen klem en een klein slokje neem. Ik neem een wat grotere slok bij haar vraag over hoe ik hier ben beland, want die vraag wil ik het liefst vermijden. "Het is een lang en stom verhaal," wimpel ik haar dus ook met een verontschuldigende blik in mijn ogen af. Ik ben blij wanneer ik Marly binnen zie lopen, met het 'bruine goud' in haar handen.
          "Hoi," begroet ik mijn vriendin terug, terwijl ik besef hoe blij ik ben dat ik niet alleen lig hier. "Ik houd voor eeuwig en altijd voor je," beloof ik haar als ik de chocoladereep in ontvangst neem. Ik duw mezelf wat overeind en trek mijn benen naar me toe, zodat ik rechtop zit in het bed. Het doet pijn en mijn hoofd duizelt een beetje, maar ik weiger als een ziek vogeltje te blijven liggen. "Het gaat wel," wimpel ik ook Marly in eerste instantie af. Ze begint echter over de val, waar Pixie net naar viste, dus ik begrijp dat ik niet stil kan blijven. "Ik herinner het me, of nou ja, vlagen ervan," beantwoord ik Marly eerst. "En mijn date met James, nou ja, die is niet echt van de grond gekomen — figuurlijk gesproken dan." Het feit ik zojuist een kus met hem gedeeld heb, houd ik voor mezelf en ik richt me tot Pixie. "Ik... James' bezem was behekst, dus toen ik erop stapte toen, nou ja, ... ging het mis en zo ben ik hier terechtgekomen." Ik bijt kort op mijn lip, waarbij ik radeloos mijn blik wissel tussen Marly en Pixie, om vervolgens Marly's vraag te beantwoorden: "Iedereen zegt dat Severus het heeft gedaan. Black zou het achterhaald hebben met priori incantatem. Sev zegt dat zijn wand gestolen was; dat hij zoiets nooit zou doen..." Een trillerige zucht komt over mijn lippen en wat onhandig probeer ik de wikkel van de chocoladereep los te krijgen, maar dit wil niet echt lukken. Dan realiseer ik dat Pixie Severus ook kent; zij heeft geen vooroordelen vol haat en nijd tegenover hem en dus richt ik me met een behoedzame blik in mijn ogen tot de brunette.
          "Denk jij dat hij tot zoiets in staat zou zijn, Pixie?" fluister ik haast. "James had wel dood kunnen zijn." Ik had wel dood kunnen zijn.




    [ bericht aangepast op 26 feb 2017 - 22:04 ]


    She's imperfect but she tries

    MAIA RAEGAN VON LEIRKO
    17 – Gryffindor – The Beerpong People – Slytherin Common Room – Beater – Year 6


    Maia had het aardig zijn tegen mensen alweer opgegeven. In ieder geval tegen Adalae. Het was veel makkelijker om gewoon een trut tegen haar te zijn, want zelf leek het kind ook nooit van het woord aardig gehoord te hebben. Like, wie viel er nu haar beste vriendin aan? Terwijl die niet eens iets fout had gedaan. Okay, ze had Isla niet echt iets aangedaan, maar stond wel op het punt om het te doen. Als Maia er niet tussen was gaan staan.. Dan had Isla hier waarschijnlijk bebloed op de grond gelegen.
          Ze had zichzelf tegen de muur gezet, waar ze nu tegenaan leunde. Ze keek voor zich uit, naar Celebran en Adalae en Isla. Ze leken het erg gezellig te hebben, zonder haar natuurlijk. Ze zuchtte even diep en speelde wat met haar vingers. Ondanks dat er een feestje gaande was, kon ze prima horen wat het drietal elkaar te vertellen had. Het ergerde Maia, meer dan zou moeten. Ze ergerde zich aan Adalae, aan haar oneindige gejank en gemieter over haar vader die haar verraden had. Die haar arme moeder had vermoord.
          Natuurlijk was het erg, dat kon Maia niet ontkennen, maar ze kon op z’n minst de moeite doen om eroverheen te komen. Maar nee, Adalae was altijd het type geweest dat liever bij iedereen uitjankte zodat ze de aandacht kreeg die ze anders altijd moest missen. Poor thing. Ze speelde wat met haar mouw en duwde zich toen van de muur af.
          Ze keek van achteren naar het drietal op de bank, terwijl ze een discussie aan het houden was met Celebran en Adalae op WhatsApp, al leek het meer te escaleren in een ruzie. Het zou ook eens niet zo zijn. Ruzie was onderhand een dagelijkse bezigheid voor Maia. Nu was dit deels haar eigen fout, maar tijdens de vakantie waren het voor het grootste deel een van haar ouders die het begonnen. Ze vonden altijd wel iets om over te zeiken. In haar lippen waren de afdrukken van haar tanden onderhand zichtbaar geworden, door het lipbijten.
          Ze wilde Adalae iets duidelijk maken, maar ze wist niet goed wat nu precies. Dat zij niet de enige met problemen was en dus niet alle aandacht naar zich toe moest eisen? Wat voor een ergerlijk persoon ze wel niet was? Of kon ze er stiekem niet tegen dat Celebran liever bij haar in de buurt was dan bij zijn bloedeigen familie. De enige uit zijn familie die hij mocht. Ze wist het niet, maar ze voelde de drang om Adalae iets aan te doen.
          Uiteindelijk duwde ze zichzelf van de muur af en stapte ze op het drietal af. Voorzichtig duwde ze Isla aan de kant, zodat ze voor Adalae kon staan.
          ”Weet je, je bent niet de enige die kampt met problemen, mentale problemen, problemen met ouders.. Noem maar op,” begon Maia tegen haar te praten. “Stop met janken en het opeisen van iedereen zijn aandacht - er zijn meerdere personen hier, belangrijkere personen ook,” vervolgde Maia. “Daarmee bedoel ik mezelf niet trouwens,” maakte ze haar verhaal mee af. Ze haalde diep adem, voordat ze verder ging met haar verhaal.
          ”Draai je om, kijk eens rond - waar ben je? Juist ja, op een fucking feest. Ga dan niet als een klein, dom kind zitten janken hier. Ga feesten, doe iets nuttigs met je zielige leventje okay?” Maia keek Adalae aan, het was een blik vol afgunst en haat jegens het meisje dat in haar ogen zichtbaar was.
          ”Grow. The. Hell. Up,” siste Maia tegen haar, waarna ze haar hand uitstrekte en Adalae een enorm harde klap in haar gezicht gaf. Ze stapte over Isla heen en liep weg. Ze ging naar een tafel toe, griste een volle fles alcohol van de tafel weg, opende het, zette het tegen haar mond aan en nam grote slokken eruit terwijl ze richting de plek liep waar mensen op het punt stonden beerpong te spelen.
          "Ik doe mee, of jullie dat nu leuk vinden of niet," zei Maia, waarna ze even giechelde.

    ”They call you cry baby.. Cry baby.”

    [ bericht aangepast op 27 feb 2017 - 22:37 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Naam: Tallulah Fran Moriarty.


    "They tell me to listen to my mind, for I'm a Horned Serpent. But my heart screamed for me to follow it."
    | Horned Serpent | Year 6 | Uitwisseling student from Ilvermorny | With Scarlet, Nova and Roza

    'Oh wat leuk!' zegt hij enthousiast, 'jij bent dus de uitwisseling studente. Een echte Amerikaanse,' grinnik hij. 'Wil je misschien wat te drinken?' vraagt hij dan. 'Dan ben ik voor deze avond officieel je wingman, want mijn vriend is aan het lezen op zijn kamer met een van mijn beste vrienden en mijn andere beste vriend is met zijn date in de ziekenzaal.'
    "Interessante vrienden, " mompel ik en voor ik het gesprek voort kan zetten gebeurt er vanalles waar ik niet op gerekend had. Een gevecht leek voor mij te onstaan. Er werd geslagen en geduwd en ik kijk even volledig in shock naar wat er zich voor mijn ogen afspeelt, voor ik mijn schouders ophaal en besluit dat ik eigenlijk geen idee heb waar ik naar aan het kijken ben.
    'Het spijt mij Fran,' mompelt hij. 'ik heb eventjes wat zaakjes af te handelen met Snivellus, sorry voor de slechte indruk, maar dit is wat er dus gebeurt als iemand mijn beste vriend pijn doet.' Ergens wil ik Sirius stoppen, maar ergens besef ik me ook dat ik het Snivellus persoon niet ken, dus dat ik geen idee heb wat er aan de hand is. Ik doe een paar stappen achteruit, al helemaal als een ander blond meisje komt aanrennen om te helpen. Waarchijnlijk is de jongen die net geslagen is de jongen waardoor die vriend van Sirius op de zoekenboeg ligt. Zover kom ik nog net met een beetje logisch nadenken Ik stop pas als ik tegen iemand aanloop en verward bied ik mijn excuses aan. Waar ben ik aan begonnen? Ik ken niemand hier. Nee dat is niet waar. Mijn blik valt op Roza. Ik kende Roza. Bij haar staan twee andere meiden en al weet ik niet zeker of ik gewenst ben stap ik toch op ze af. Ik probeer mijn ademhaling wat langzamer te laten gaan. Ik kan zo gestressed raken in situaties waar ik mij alleen voel.
    "Roza redt me alsjeblieft," zeg ik, terwijl ik goedkeurend richting de bierpong tafel kijk. "Ik ben denk ik een soap serie ingelopen in plaats van Hogwarts," zeg ik terwijl ik een blik werp op de plaats waar Sirius en de andere zwart harige jongen net nog hadden staan vechten.
    "Ik ben Fran," zeg ik tegen de andere twee meiden. "De uitwisseling student die heel erg van bierpong houd als ik nog mee kan en mag doen?"

    [ bericht aangepast op 26 feb 2017 - 23:12 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Caleb Brody Hughes
    “Her lips are like the galaxy's edge and her kiss the colour of a constellation falling into place.”



    Cas hangt één of ander lulverhaal op over zijn schoenen. Ze stinken omdat ze zogenaamd een bezoekje hebben gebracht aan het moeras. Bullshit Cas. Geef gewoon toe dat je vies en ranzig bent en dat je zweet stinkt alsof iemand in je schoenen is overleden.
          ‘Cas zou je zo vriendelijk willen zijn mijn vriendin jouw ranzige zweetgeur te besparen?’ vraag ik met een opgetrokken wenkbrauw en steek mijn handen in mijn broekzakken. Lana begint over buikpijn en smeekt ons bijna op haar blote knieën of we haar alsjeblieft niet willen kieteleb. Ze was er ook al over begonnen op whatsapp en om eerlijk te zijn had ze me daarnee echt een hartverzakking bezorgd. Ik dacht namelijk dat ze doelde op een zwangerschap. Achteraf gezien was dat alles behalve logisch gezien zwanger worden meestal langer duurt dan vijftien minuutjes – but in my defense, ik was in paniek, oké? Ik weet niet hoeveel Cas opheeft – hoewel hij niet veel nodig heeft om raar te zijn, hij is immers Cas – maar hij begint opeens te praten over homeopatische massages. Wat on earth waren dat? Cas is zo bezig met zijn massages, dat hij niet doorheeft dat hij Lana wat losser vast is gaan houden. Weg is ze. Ik werp een blik op Cas. ‘Moeilijk hè, iemand even vasthouden,’ zeg ik terwijl ik met mijn ogenrol. Gelijk begint hij te vertellen hoe hij niet kan rennen en maar alvast richting het feestje gaat om te strip pongen. Hij klopt me op mijn schouder en maakt een melodramatische opmerking.
          ‘Don't be sucha pussy,’ merk ik droog op en geef hem een tik tegen zijn achterhoofd. 'Ik ben sowieso van de partij als CCC gaat spelen, don't worry, ugly Cas.’ Ik schenk hem een vette knipoog en ren dan achter Lana aan.
          ‘Hey, stop eens met van mij wegrennen,’ zeg ik met een zielig stemmetje en een pruillipje zodra ik haar heb gevonden. Ik kijk haar aan. ‘Dat is niet lief.’



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Corridor
    Princess Lana & Ugly Cas


    I just caught the wave in your eyes

    ISLA ASHWORTH
    HUFFLEPUFF || SLYTHERIN COMMONROOM || JASE || OUTFIT+DARK RED ALL STARS

    she doesn't say "I love you" like a normal person.
    instead, she'll laugh, shake her head, give you a little smile and say "you're an idiot".
    if she tells you you're an idiot, you're a lucky man.

    Een gekwetste blik kwam in Isla's ogen te staan toen Ada haar hand gelijk weer terugtrok en het cynische lachje veroorzaakte een naar gevoel in haar buik. Ze voelde tranen opwellen en knipperde die zo goed als ze kon weg. Zo had ze haar hereniging met haar beste vriendin niet voorgesteld.
          'Alsjeblieft, schei uit. Ga genieten van het feest; Jase is hier, ik red mezelf wel.'
          Voor ze er zelf iets op kon zeggen, kwam Maia er tussen. En hoe. Ze voelde hoe het te ver begon te gaan en kwam al overeind om er tussen te komen, toen Maia een harde klap in Ada's gezicht gaf, om hierna er vandoor te gaan. Isla krabbelde overeind en riep Maia tevergeefs na. Niet alleen voelde Ada zich slecht, haar andere vriendin ook, en ze leken allebei momenteel niet veel met haar te maken willen hebben.
          ‘Hey uhm, Isla?’ Ze keek op toen ze Jase's stem hoorde en voelde zich gelijk opnieuw schuldig. In die enkele minuten was ze hem compleet vergeten. ‘Is alles okay enzo, want eh– ja... Uhm, we zijn hier zeg maar op een feestje dus eh– wil iemand van jullie dansen... of hebben jullie nog even nodig om dit uit te vogelen. Want dan kan ik ook weer gaan en later terugkomen? Wil iemand misschien iets te drinken anders?’
          'Het is prima, Jase,' mompelde ze, terwijl ze van Ada naar Celeb keek, met nog altijd de gekwetste blik in haar groene kijkers. Kon ze er op vertrouwen dat Celeb op Ada zou letten? Als ze verhalen van anderen moest geloven, dan niet, maar ze had hem nog nooit zo zien doen tegen iemand, zelfs niet tegen Maia, dus dat zou dan goed moeten zijn. Tenzij Maia gelijk had en Celeb inderdaad degene was die Ada had aangevallen... 'Stuur me een berichtje als er iets is, okay?' zei ze op een zachte toon. Ze zond Ada nog een zwakke glimlach, waarna ze een glas met whiskey vulde, Jase's hand vastpakte en het glas in enkele seconden leegdronk terwijl ze wegliep met Jase. Het lege glas belandde op een willekeurige tafel, en eindelijk haar armen stevig rondom zijn hals sloeg, lichtelijk balancerend op haar tenen vanwege het lengteverschil. 'Sorry voor dat alles,' mompelde ze, terwijl ze haar gezicht in zijn hals drukte zodat de rest haar tranen niet kon zien. 'Ik heb je echt gemist, je weet niet half hoeveel,' vervolgde ze met een zachte, breekbare stem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Quinn Henrietta Dandelion


    16 • Year 6 • Pureblood • Ravenclaw • Chaser • Slytherin Common Room • Severus, Sirius, Tallulah





    Met onverwachte kracht wordt ik naar achteren geduwd en wankelend zet ik een paar passen naar achteren. Een beetje verdwaasd knipper ik een paar keer met mijn ogen. Onmiddellijk wil ik weer me tussen de twee jongens wurmen, vooral als ik zie dat Severus donkerrood bloed op de grond spuugt. Terwijl hij weer opkijkt, ziet hij mij staan en zijn gezicht betrekt. Door zijn uitdrukking stop ik midden in mijn beweging.
    Niet te geloven! Meneertje komt voor zichzelf op en wil mij daar liever niet bij gebruiken. Vanuit mijn ooghoek zie ik dat Sirius zich klaar maakt om nog een keer uit te halen en ik open mijn mond om Severus te waarschuwen, maar hij heeft het eerder door dan ik en hij raakt Sirius vol op zijn kaak waardoor hij zijn balans verloor. Hij belandt op de grond terecht, een paar meter naast mijn voeten.
    ‘Hou je erbuiten, Quinn,’ hoor ik Severus met een strenge ondertoon in zijn stem zeggen. Hij draait zich van me weg en trekt Sirius omhoog aan zijn kraag.
    ‘Waar is je grote bek nu, hea?’ Mijn ogen scannen de omgeving af in de hoop dat iemand me komt helpen om deze twee vechtersbazen uit elkaar te drijven, maar ik zie alleen Nova en Roza zachtjes met elkaar fluisteren en van het blonde meisje naast me kan ik ook niet veel verwachten.
    ‘Je vond jezelf heel wat hé, Snivellus,’ gromt Sirius, Bijna wil ik mijn hand voor mijn hoofd slaan. Deze opmerking zal het bloed onder de nagels van Severus vandaan halen. Dan hoor ik het geluid van een doffe klap en zie ik dat Sirius naar achteren valt. Hij hijst zich overeind en nadat hij Sev nog een stomp in zijn maag geeft, rent hij weg met zijn staart tussen zijn benen. Hij kijkt gepeinigd, maar mijn aandacht gaat nu niet naar hem uit. Ik maak me eerder zorgen om Severus. Het bloed zit om zijn mond en stroomt als twee kleine riviertjes uit zijn neus.
    Snel sla ik mijn arm om hem heen, aangezien hij er niet uitziet alsof hij nog langer op zijn wankelende benen zou kunnen staan. Met moeite sleep ik hem in de richting van de Hospital Wing. Sev ademt zwaar en de paar glazen alcohol die ik achterover heb geslagen, helpt ook niet echt mee.
    'Kom op, Severus. We zijn er bijna. Voetje voor voetje,' stoot ik hijgend uit. Zo bleef ik de hele weg tegen hem aan praten, hopend dat hij niet zijn bewustzijn zou verliezen.



    She needed a hero, so that is what she became


    I have seen my own sun darkened

    Jason Axel O'Donnell
    “It seemed perfect: the concept – free from any regret, another couple based on teen sex.”



    ‘Het is prima, Jase,’ mompelt Izzy. Ze lijkt gekwetst te zijn – maar waarom wee ik eigenlijk niet zo goed. Waarschijnlijk door Adalae's gedrag tegenover haar en de anderen. Dat valt te begrijpen, al helemaal gezien Ada en Izzy vriendinnen zijn – dat dacht ik tenminste. ‘Stuur me een berichtje als er iets is, okay?’ zegt Isla nog zachtjes en glimlacht zwakjes naar Ada. Vervolgens vult ze een glas met een flinke scheut whiskey, die ze daarna achterover slaat. Ik kijk haar verbaasd aan – ik weet namelijk dat haar alcohol tolerantie niet bepaald hoog is – en volg haar gedwee mee als ze mij met zich meetrekt. Plotseling voel ik haar armen om mijn nek heen, terwijl ze me in een stevige omhelzing trekt. ‘Sorry voor dat alles,’ mompelt ze. Het had vaag geklonke, gezien ze haar gezicht in het kuitlje van mijn nek heeft begraven. Typisch Izzy, om zichzelf te verontschuldigen voor iets waar ze niet schuldig aan is. ‘Ik heb je echt gemist, je weet niet half hoeveel.’ Ik sla mijn armen beschermend om haar middel heen en druk haar dicht tegen mij aan.
          ‘Ik jou ook, miss Picky,’ mompel ik en kan het niet laten toch zachtjes te lachen. ‘Gaat het wel? Je lijkt zo overstuur, of komt dat door het gedoe met Ada? Of heb je mij gewoon zo erg gemist?’ Ik trek me wat terug zodat ik haar kan aankijken. ‘Was Ilvermorny wel leuk, ondanks het feit dat je geen Europese chocola–’ ik vis wat uit mijn broekszak ‘–had?’ Ik grijns scheef naar haar terwijl ik haar een reep chocola voorhoud, met hazelnoot, karamel en zeezout.



    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Slytherin Common Room • Isla

    [ bericht aangepast op 27 feb 2017 - 18:48 ]


    I just caught the wave in your eyes

    NOVA TAMZIN ARCHER
    "Let me talk!"


    16 • YEAR 6 • MUDBLOOD • HUFFLEPUFF • PARTY • ROZA & SCARLETT & FRAN

    'Ik denk het, misschien is het toch niet de beste optie om Black te vragen.' Ik antwoord niet, maar Roza en ik kijken beiden toe hoe Sirius en Severus met elkaar op de vuist gaan. Om eerlijk te zijn vind ik het nogal komisch, zeker in mijn dronken bui. Alleen Quinn bemoeit zich er mee — die meid heeft een doodswens als ze tussen deze twee jongens in springt om ze te stoppen — maar verder onderneemt niemand wat. Uiteindelijk besluit Roza toch dapper te doen en een stap naar voren te zetten, maar ze vergeet dat ze mijn hand nog altijd vasthoudt en ik trek haar meteen terug.
          'Gek, daar begin je toch niet aan,' zeg ik en ik schud mijn hoofd. Ze zijn allemaal twee koppen groter en hé, een boze Sirius en Severus hebben heel wat meer klappen uit te delen. Op dat moment stormt Sirius de Common Room al uit en ik haal mijn schouders op. Ik en mijn dronken hoofd hebben geen zin hier nog meer aandacht aan te besteden. 'Zie, probleem opgelost,' zeg ik dan simpel en ik kijk naar de blondine die onze kant op komt. Het is Scarlett die zo te zien wel zin lijkt te hebben in een spelletje beer pong. Ik ook, dus ik wacht ongeduldig tot er meer mensen aankomen. Ik mis Celeb, Caleb en Castor nog, die ons hebben uitgedaagd en zweren dat we zullen verliezen. Ik heb gewoon zin om te spelen, dus ik hoop dat ze snel komen zodat wij ze in kunnen maken, als is de zogenaamde CCC zogeheten superieur bij dit spel.
          'We hebben altijd spelers nodig,' grinnik ik even als begroeting tegenover de blondine en ik trek Roza naar me toe, zodat ze niet gek gaat doen en alsnog op de ruziënde mensen afstapt. Niet dat er nog wat te ruziën valt nu Sirius weg is, maar toch.
          'Roza, red me alsjeblieft.' Ik hoor een stem die ik niet zo snel herken en ik kijk op. 'Ik ben denk ik een soapserie ingelopen in plaats van Hogwarts,' meldt ze vervolgens en wederom lach ik even.
          'Dat heb je helemaal juist, welkom.' Ik weet niet wie ze is, maar ik vind het grappig en ik vermaak me prima hier.
          'Ik ben Fran. De uitwisselingsstudent die heel erg van beer pong houdt als ik nog mee kan en mag doen?'
          Vrijwel meteen laat ik Roza's hand los en ik loop naar Fran toe, waarna ik haar wat ongemakkelijk omhels.
          'Welkom, Fran. Ik ben Nova en dat is Roza, maar die ken je dus al,' begin ik en ik giechel even, 'en dat is Scarlett en ja ik wil dat mensen meedoen met beer pong!' ratel ik wat onduidelijk en ik kijk naar de meisjes die rond ons verzameld staan. 'Kom, we moeten meer mensen hebben want anders wordt winnen wel heel makkelijk.' De glimlach verdwijnt echter al snel van mijn gezicht wanneer ik een ander bekend gezicht op zie doemen en ik snuif toch kort. De woede die al uren door mijn lichaam raast, speelt weer op en ik kijk toch redelijk kwaad naar Maia, die ons besluit te joinen voor dit spelletje:
          'Ik doe mee, of jullie dat nu leuk vinden of niet.'
          'Dat willen we niet,' zeg ik meteen en ik draai me weg van haar. Ze heeft me zo gekwetst dat ik haar zelfs met mijn dronken hoofd niet aan wil kijken.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2017 - 22:53 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • The Hallways • Caleb • Outfit

    Uiteindelijk stop ik ergens midden in de gang en leuk ik tegen de muur aan met mijn handen in mijn haar. Mijn borstkas gaat hevig op en neer en als ik Caleb na een tijdje mijn kant op zie lopen, doe ik niet eens de moeite om weg te rennen. ‘Hey, stop eens met van mij wegrennen,’ zegt Caleb. Hij trekt een zielig gezicht en ik schud lachend mijn hoofd. ‘Dat is niet lief.’
          'Jij probeert me te kietelen,' zeg ik met een pruillipje. 'Is Castor niet meegekomen?' vraag ik. Ik leun een beetje tegen hem aan, maar nog steeds met mijn armen om mijn middel heen om mijzelf te beschermen tegen de kietel dood. 'Oeh wat voor een interessante gesprekken 'eb je allemaal?' vraag ik en ik kijk over zijn schouder mee naar het gesprek wat hij heeft. 'Oh 'ey jullie hebben het over mij... oh.' Mijn gezicht betrekt lichtjes als ik lees wat Celeb en Castor zeggen. Nu heb ik er ergens wel spijt van dat ik wel weet wat mudblood betekend. Was dat maar een van de engelse woorden die ik niet geleerd had. Een zacht lachje verlaat mijn mond. 'Volgens mij moet je je vrienden gaan joinen met beerpong,' zeg ik op de meest luchtige toon die ik kan opzetten. Ik geef hem een zacht duwtje tegen zijn schouder aan. 'Laten we maar gaan.' Ik pak zijn hand vast en trek hem mee in de richting van het feest. Nou gaan dramaqueen uit gaan hangen Lana. Je weet dat Celeb je niet mag en waarom zou Castor zijn beste vriend willen kwijtraken aan een of ander stom frans meisje. Ik kom voor de Slytherin Common Room te staan en kijk over mijn schouder naar Caleb.
          'Weet jij het wachtwoord?' vraag ik dan. Dit is best awkward want het wachtwoord is pureblood, lol, dus dat maakt de situatie nog kutter hahaha.


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.