• I solemnly swear that I am up to no good.





    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Kerst is voorbij. Een nieuw jaar is aangebroken. De vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - staan klaar om zoals in het originele verhaal de boel op stelten te zetten. Hogwarts is echter wat veranderd; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet! In dit RPG kan je uitvinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben.

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.



    "Messrs Moony, Wormtail, Padfoot, and Prongs —
    Purveyors of Aids to Magical Mischief-Makers — are proud to present: The Marauder’s Map."



    R O L L E N
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR VOL
    Sirius Orion Black • Ben Barnes || Paddiecakes [1.1]
    Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    Peter Pettigrew • Evan Peters || Paddiecakes
    James Potter • Aaron Taylor-Johnson || Prongsie [1.9]
    William Theodore Weasley • Tijn Elbers || PeterMaximoff [1.10]
    Lily Evans • Karen Gillan || Mignon [1.5]
    Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Paddiecakes [1.10]
    Mary Elizabeth MacDonald • Lily Collins || Wemel [1.10]
    Marlene McKinnon • Emilia Clarke || Marlow [?]
    Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]

    SLYTHERIN VOL
    Severus Snape • Louis Garrel || HalfBloodPrince [1.11]
    Regulus Arcturus Black • Ezra Miller || calice [1.9]
    Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Paddiecakes [1.1]
    Caleb Brody Hughes • Mariano Ontañon || Wemel [1.2]
    Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Paddiecakes [1.6]
    Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Valtersen [1.3]
    Scarlett Rose River • Diana Agron || Bughead [1.1]
    Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || PeterMaximoff [1.2]
    Adalae Cresenta Romanova • Nina Dobrev || Pennyworth [1.3]
    Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Marlow [1.11]

    RAVENCLAW
    Cedric James Carrow • Colton Haynes || Bughead [1.1]
    Jonathan Clermont • Jonathan Jaffe || Retrogade [1.9]
    Castor Eichenauer • Arthur Gosse || Mignon [1.11]
    Frank Longbottom • Matthew Hitt || Retrogade [1.12]
    Faelia Christina Brown • Emily Bador || Valtersen [1.3]
    Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || PeterMaximoff [1.2]
    Tallulah Fran Moriarty • Daisy Smith || Granian [1.11]
    Quinn Henrietta Dandelion • Elle Fanning || Aniketos [1.11]
    Alice Fortescue • Carey Mulligan || Wemel [1.12]

    HUFFLEPUFF
    Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || PeterMaximoff [1.2]
    Jason Axel O'Donnell • Finn Harries || Wemel [1.11]
    Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Valtersen [1.3]
    Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || Retrogade [1.2]
    Nova Tamzin Archer • Katherine McNamara || Prongsie [1.9]
    Rozalua Maut Liluye • Ashley Moore || Paddiecakes [1.10]
    Isla Ashworth • Rosie Tupper || Brinvi [1.11]
    Leraren
    Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    Horace Slughorn - Potions
    Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    William Xavier Herberry - Herbology
    Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    Sybill Patricia Trelawney - Divination
    Alix Rose Thomas - Charms
    Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    Catharina Julia Bell - Alchemy
    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    Remus John Lupin • WillNotLearn
    Lily Evans • Mignon

    SLYTHERIN
    Dorian Arcelin Kasai • Paddiecakes
    Blake Sophia Haynes • Valtersen

    RAVENCLAW

    Alice Fortescue • Wemel

    HUFFLEPUFF
    Luke Nathan MacNamara • PeterMaximoff
    Nova Tamzin Archer • Prongsie
    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    James Potter • Prongsie || Captain
    Kathelaine Avierella Savore • Paddiecakes
    Marlene McKinnon • Marlow
    Beaters
    Sirius Orion Black • Paddiecakes
    William Theodore Weasley • PeterMaximoff
    Seeker
    Mary MacDonald • dubbeIstrijder

    SLYTHERIN
    Keeper
    Dorian Arcelin Kasai • Paddiecakes
    Chasers
    Scarlett Rose River • Bughead
    Caleb Brody Hughes • Wemel
    Unknown
    Beaters
    Celebran Serpen von Leirko • Paddiecakes
    Maia Raegan von Leirko • Marlow
    Seeker
    Regulus Arcturus Black • calice || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    Frank Longbottom • Retrogade
    Chasers
    Cedric James Carrow • Bughead || Captain
    Castor Eichenauer • Mignon
    Quinn Henrietta Dandelion • Aniketos
    Beaters
    Unknown
    Primrose Matilda York • PeterMaximoff
    Seeker
    Unknown

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    Jason Axel O'Donnell • Wemel || Captain
    Chasers

    Rozalua Maut Liluye • Paddiecakes
    Unknown
    Beaters
    Unknown
    Unknown
    Seeker
    Chloe Maliette Porter • Retrogade



    "She hated him!" "Nah, she didn't."




    RPG
    Social Media
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    Links


    Regels                                                                                                                 
    ◆ Reserveringen blijven vier dagen staan.
    ◆ Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    ◆ Alleen ik maak topics aan.
    ◆ Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    ◆ Posts van minimaal 300 woorden.
    ◆ Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    ◆ Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    ◆ Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    ◆ 16+ is toegestaan.
    ◆ Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    ◆ Leraren worden bestuurd door iedereen.
    ◆ Topics moeten geopend worden met I solemnly swear that I am up to no good en geëindigd worden met Mischief Managed.
    ◆ Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    ◆ Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    Starters

    Sunday, January 4th — Scarlett's Party

    Iedereen is veilig gearriveerd op Hogwarts. Scarlett heeft eerder aangekondigd dat er vanavond een feest zal zijn in de Slytherin Common Room en dat feest begint nu. Trek je mooiste - of sletterigste - jurk aan, poets je schoenen en doe je haar, want het is tijd om eens flink los te gaan. De drank staat al klaar en het feest kan beginnen!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Sunday, January 4th — Last day of the break

    Het einde van de kerstvakantie is aangebroken, kerstmis is voorbij en het nieuwe jaar is ingeluid. Morgen begint de school weer en om elf uur vertrekt de Hogwarts Express vanaf Kings' Cross om diegene die tijdens de kerst naar huis gegaan zijn weer terug naar school te brengen. Geniet van je laatste dag vakantie en zorg er vooral voor dat je al je huiswerk bijgewerkt hebt, want morgen moet iedereen weer meteen aan de slag! ❄️

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 12:34 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rozalua "Roza" "Taia" Maut Liluye


    17 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Chaser • The Party • Nova • Outfit

    'Al die zes maanden?' vraagt ze. Ik lach en haal mijn schouders op. Ik bijt mijn lip. Oké dat is niet helemaal waar, maar ze is zeker altijd interessant geweest. Ik kijk rustig toe terwijl ik zie dat ze diep in gedachten is. Ik besluit haar niet te storen. Ik sta hier eigenlijk wel prima, zo tegen haar aan. Ik heb in Amerika wel iets met een meisje gehad, maar verder is het redelijk leeg geweest en rondom alles met mijn ouders, is de afleiding in de vorm van een prachtig roodharig meisje zeer welkom. Daarnaast is Nova een geweldig persoon en kan ik zo voor haar vallen, als ik dat niet al gedaan heb.
          'Ik wil een spelletje spelen...' mompelt ze. Ze kust mijn lippen nogmaals en ik glimlach op naar haar. 'Doe je mee?'
          'Natuurlijk doe ik mee,' grinnik ik. Ik trek haar mee naar de tafel en begin dan cups neer te zetten. 'Als het goed zijn Caleb, Celeb en Castor hier bijna,' zeg ik. 'Wie horen er nog meer in ons team? We hebben wel wat goede teamgenoten nodig om die drie te verslaan.' Ik giet bier in de cups en kom dan terug naar Nova. Ik wikkel mijn armen om haar middel en druk een kus op haar neus. Vervolgens leun ik tegen haar aan en verberg ik mijn gezicht in haar nek, waar ik zachtjes een kusje op haar huid druk. 'Wil je nog wat te drinken?' vraag ik, terwijl ik een beetje met haar haren speel, 'terwijl we wachten of er nog meer mensen meedoen.' Ik kijk weer naar haar op en plaats een hand op haar wang. Nog steeds ben ik helemaal warm van binnen en als ik haar opnieuw kus begint mijn hart weer sneller te kloppen. De wereld is wazig en draaierig, maar met Nova zo dicht bij kan ik haar goed zien en zie ik ook hoe prachtig ze wel niet is.


    “There's bravery in being soft.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • The Hallways • Caleb & Castor • Outfit

    Ik schrik op als ik plotseling zijn armen om mij heen voel. Even denk ik het verkeerde, maar het is al snel dat ik realiseer dat dit niks meer betekent dan een vriendelijke bescherming van de vriendin van je beste vriend tegen de kieteldood. 'Vooruit dan maar, ik zal je edele ridder wel zijn, mademoiselle. Cal heeft je al vaak genoeg aan zijn lans geregen deze avond.' Mijn mond zakt langzaam open en ik wil hem hard tegen zijn hoofd slaan, maar dan bedenk ik dat ik dat maar beter niet kan doen als ik hem aan mijn kant wil houden. Opnieuw schrik ik als ik een bekende stem achter mij hoor en ik draai mij abrupt om.
          ‘Ze lagen in de mannentoiletten en ik stel voor dat je die stinkbommen verbrand. In het muggle-leger hebben ze waarschijnlijk nog niet eens zulke sterke.’ Hij heeft een paar schoenen in zijn handen en geeft mij een onschuldige grijns. ‘Hey, waarom rende je nou zo snel weg?’ Hij pruilt en ik draai Cas en mij om zodat ik mij achter hem kan verschuilen. ‘Trouwens Cas, leuk feitje. Lana kan niet tegen kietelen.’
          'Iek kan super goed tegen kietelen,' zeg ik, 'dus iek zou maar niet proberen en daarnaast: mijn buik doet pijn, dus jullie zouden 'eeeel gemeen zijn als jullie mij nu kietelde.' Ik stap een paar stappen achteruit en kijk hen met grote puppyoogjes aan. Ik sla mijn armen om mijn buik heen en pruil. 'Please please please... iek zal zelfs... jullie laten winnen met strip pong.' Ik bots tegen de muur op. Shit. Ik begin de andere kant op te lopen, steeds verder van hen vandaan. Ik weet dat Castor zich aan gaat sluiten bij Caleb, dus ik kan maar beter rennen en dat doe ik ook.
          'Merde!' Ik draai mij om en sprint weg. Zo blijf ik wel in conditie.


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sirius "Padfoot" Orion Black


    17 • Year 6 • Pureblood • Gryffindor • Beater • Slytherin Common Room • Tallulah & Severus

    'Fran,' zegt ze en ze lijkt verward, maar glimlacht. Blijkbaar doet mijn charme toch iets. 'Ik ben de uitwisseling van Ilvermorny. Als je me er vanavond doorheen wil slepen echt heel graag, ik voel me zo awkward omdat ik werkelijk niemand ken behalve Roza en Isla. Ik ben gisteren aangekomen.'
          'Oh wat leuk!' zeg ik enthousiast, 'jij bent dus de uitwisseling studente. Een echte Amerikaanse,' grinnik ik. 'Wil je misschien wat te drinken?' vraag ik dan. 'Dan ben ik voor deze avond officieel je wingman, want mijn vriend is aan het lezen op zijn kamer met een van mijn beste vrienden en mijn andere beste vriend is met zijn date in de ziekenzaal.' Ik schud mijn hoofd en lach zachtjes. Ik kijk op mijn mobiel. Remus laat weten dat hij net zoals ik al nagedacht heeft over onze eerste keer samen, maar hij lijkt net zo nerveus te zijn als ik. Hoewel het er wel op lijkt dat hij het wil proberen en alleen de gedachten daaraan zorgt ervoor dat mijn hart sneller begint te kloppen en mijn wangen rood worden. Helaas komt bij die informatie ook andere, minder goede informatie. Iemand heeft James' bezem vervloekt en gezien ik het niet was, is er maar één iemand die het dan gedaan zou kunnen hebben of die ik in ieder geval verdenk en mocht hij nou net op dat moment de Common Room binnen stappen.
          'Snivellus,' zeg ik bitter. Er is maar één manier om mijn theorie te bewijzen, aan mijzelf en aan ieder ander. Ik grijp zijn toverstok uit zijn broekzak en haal de mijne ook tevoorschijn. 'Priori incantatem,' mompel ik snel, voordat hij hem terug kan pakken en dan wordt het al snel duidelijk, dat mijn gok bij het rechte einde was. Mijn opgewekte humeur verdwijnt als sneeuw voor de zon. Ik smijt zijn toverstok op de grond en stap op hem af. 'Denk je dat je zomaar mijn beste vriend kan proberen te vermoorden, zonder dat je daar een prijs voor betaald?' snauw ik. Ik haal uit en mijn vuist komt precies op zijn neus terecht. Ik hoor een misselijkmakend gekraak. 'Het spijt mij Fran,' mompel ik en ik werp een blik over mijn schouder, 'ik heb eventjes wat zaakjes af te handelen met Snivellus, sorry voor de slechte indruk, maar dit is wat er dus gebeurt als iemand mijn beste vriend pijn doet.' Ik duw Snape hard tegen de muur aan en sla hem nogmaals, maar dit keer in zijn maag. Ik spuug in zijn gezicht en maak mij klaar om hem nog een klap te verkopen, magie compleet vergetend.


    "Mr. Padfoot would like to register his astonishment that an idiot like that ever became a Professor."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MAIA RAEGAN VON LEIRKO
    17 – Gryffindor – Isla & Ada & Jason – Slytherin Common Room – Beater – Year 6

    Ze had Isla een korte glimlach gegeven toen zij haar naast haar op de bank had gezet, maar verder niet geantwoord.
          ”Dus, iemand heeft me daarnet aangevallen. Dus daarom heb ik nu al bijna een kwart van de fles op. Oh, en mijn vader heeft me weer een brief gestuurd. Bleek dat hij en mijn moeder geen goede relatie hadden en hij in de heat of the moment haar heeft vermoord. Mooi verhaal, hé? Wat moet je anders met zo'n familie. Ik zit er over na te denken om mijn bloedeigen vader te vermoorden.” Veel van het verhaal had Maia niet meegekregen, netzomin alles wat daarvoor was gebeurd. Het ontging haar allemaal, ze zat in haar eigen gecreeërde wereld.
          ’’Oh, Ads.’’ Maia keek op, nu zag ze ook Jason staan, ze keek even kort naar hem, maar week toen snel haar blik weer af. Adalae draaide zich om naar Isla en beet haar lip hard. ‘’Het spijt me. Vermoord hem niet okay? Niet omdat hij het niet verdiend, maar jij zou het nooit verdienen om in Azkaban te komen en het is het ook niet waard om daarvoor in Azkaban te komen.'' Heel even had Adalae haar toverstok op Isla gericht, wat Maia een fronsende wenkbrauw gaf. Wat was er mis met haar? Gelukkig (voor Isla) hief ze ‘m snel weer omlaag.
          ’’Mijn moeder was de enige in mijn hele familie die me vertrouwde, steunde en van me hield,’’ fluisterde Adalae zacht, waarna ze de fles wodka neerzette op de tafel. ''En ze is weg omdat mijn vader haar heeft vermoord, realiseer je je dat?'' Adalae keek Isla wanhopig aan en pakte het volgende glas, die ze tegen de muur aan gooide. Damn, dit meisje had issues. Maia wilde iets gaan zeggen toen Adalae weer haar toverstok op Isla gericht had.
          Maia besloot dat dit het juiste moment was om overeind te komen en zich te bemoeien met het tafereel dat zich nu voor haar afspeelde. Ze kwam van de bank af en ging voor Adalae staan. “Ada… Wat denk je dat je aan het doen bent?” vroeg ze rustig.
          ”Leg die toverstok terug.. Je krijgt spijt van de daad die je anders mogelijk begaat,” vervolgde Maia rustig, met een lichtelijk angstige ondertoon in haar stem hoorbaar. Voorzichtig legde Maia haar hand op de hand waarin Ada haar toverstok in vasthield. Ze probeerde ‘m open te maken, zodat ze langzaam de toverstok kon verwijderen. Tevens hoopte ze ook dat Adalae niet een van de onvergefelijke vloeken op haar afvuurde.
          ”Je wilt niemand pijn doen.. Of in ieder geval niemand hier, toch?”

    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 21:13 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Lily Evans

    16 • Year 6 • Muggleborn • Gryffindor • Prefect • Hospital Wing • James

    Ik voel me op slag schuldig als ik zie hoe hij zijn blik afwendt wanneer ik hem vertel dat het toch nooit iets gaat worden tussen ons, en dat dit enkel en alleen maar het lot is geweest dat het al even 'subtiel' aan hem door heeft willen geven. Schuldbewust zijn mijn ogen op zijn gezicht gericht en ik zoek naar woorden om het wat minder gemeen te laten klinken, maar dit lukt niet. Het is dan ook een opluchting wanneer hij, zij het stellig, weet te vertellen dat ik nooit meer in de buurt van zijn bezem zal komen. Een lachje rolt over mijn lippen, ietwat treurig en ontspannen tegelijk. "Dat lijkt me een slim plan," mompel ik. "Onze volgende date is sowieso in de bibliotheek; boeken vallen je in ieder geval niet zomaar aan." Even ben ik stil en realiseer ik me wat ik gezegd heb. Het is niet alsof er nog een volgende date komt, want we hebben een afspraak gemaakt en Potter heeft plechtig beloofd zich daaraan te houden.
          Mijn blik schiet naar beneden wanneer ik zijn aangenaam warme huid tegen de mijne voel, maar anders dan vanmiddag doet hij dit niet om mijn hand vast te pakken. Met gemengde gevoelens kijk ik naar mijn mobiel die hij me net heeft aangegeven en ook Potter lijkt te weten dat dit het moment is waarop alles eindigt. Ik knik als hij zegt dat hij me alleen laat, want misschien is dat maar beter ook. Bij Slytherin is nu een feest aan de gang en als onze totaal miserabele date dan toch tot een abrupt einde is gekomen, dan kan maar beter één iemand van ons nog een leuke avond hebben.
          "Dankjewel," rolt er over mijn lippen, terwijl ik verloren wat met mijn mobiel speel. Waarschijnlijk is hier alleen zijn nog niet zo gek, want ademhalen doet nog altijd pijn slaap klinkt ongelooflijk aanlokkelijk. Slaap, Merlin, ja. Ik word echter afgeleid door James, die naar me toe helt. Vragend kijk ik hem aan, maar voordat ik kan vragen of er iets geks op mijn hoofd zit, zit er iets geks tegen mijn lippen. Mijn adem stokt en mijn ogen worden groot. Al even plotseling als het moment kwam, is het alweer voorbij. Een klein geluidje komt uit mijn keel; verrast en overdonderd en voordat ik goed en wel besef wat er zojuist is gebeurd, staar ik naar een lege deuropening, in een lege ruimte. Een 'wacht' brandt op het puntje van mijn tong, maar het is toch al te laat — ik ben alleen.
          Alleen, samen met de overdonderende gedachte dat ik zojuist gekust ben door James hoe dan Potter. Mijn vingers bewegen zich naar mijn lippen, alsof ik daar nog een tastbaar bewijs van zijn aanraking heb, terwijl mijn hersenen overuren draaien om uit te vinden of ik dit fijn vind, of een absolute ramp. Misschien moet ik het maar bij de middenweg houden: een absoluut rampzalig wereldwonder.




    She's imperfect but she tries

    Celebran "Celeb" Serpen von Leirko


    17• Year 6 • Pureblood • Slytherin • Beater • Dorm • Adalae en de rest • Outfit

    Hij schraapt zijn keel en ik wacht totdat hij zijn mond opent. 'Ik hoop voor jouw dat zodra je bent afgestudeerd je prioriteiten anders liggen dan nu want je weet wat de Dark Lord doet als hij erachter komt als die niet zijn veranderd.' Ik rol mijn ogen maar negeer hem. Hij loopt de kamer uit en ik schud mijn hoofd. Ik kom overeind en strijk mijn pak recht. Ik doe mijn haar nog even goed in de spiegel en loop dan naar de Common Room. Wat ik daar aantreft, zorgt er toch voor dat ik even verstijf. Voor mijn neus staat Adalae, woedend. Ze heeft haar toverstok op Isla gericht. Normaal zou ik daar geen moeite mee hebben, maar op dit moment gaat het mij niet om de bange uitdrukking van Isla, maar op de getormenteerde uitdrukking van Adalae. Maia is er ook tussen gesprongen, voor de verandering eens om te helpen en niet om uit te lokken.
          'Je wilt niemand pijn doen.. Of in ieder geval niemand hier, toch?' vraagt ze Adalae. Ik duw haar heel voorzichtig aan de kant. Niet hard of gemeen, maar gewoon zodat ik erbij kan. Het heeft mij even gekocht om mijzelf te overtuigen en op dit moment vecht ik al mijn instincten, maar dan ook echt alle. Heel ongemakkelijk en waarschijnlijk in de slechtste knuffel ter wereld, geef ik Adalae een knuffel. Ergens knaagt het gevoel van schuld aan mij van wat ik haar gedaan heb, net zoals bij Maia. Ik laat haar binnen een seconde weer los, maar het was in ieder geval iets. Ik kijk haar aan en pak voorzichtig de toverstok uit haar handen. Dan schud ik mijn hoofd. Ik haal de brief uit haar zak, die er een stukje uitsteekt.
          'Ik weet niet wat er allemaal aan de hand is,' zeg ik op een kalme toon. Waarschijnlijk is het weer een brief die slecht nieuws brengt. 'Maar het is het niet waard. Als iemand je iets aangedaan heeft, nemen we wraak, maar niet in blinde woede,' zeg ik. 'Dan ga je zelf de conceqenties dragen en daar gaat niemand blij mee zijn.' Ik pak haar arm vast en geef er een zachte kneep in. 'Kom, ga even zitten.' Ik druk een drankje in haar handen en duw haar op de stoel, de rest negerende. Ik vouw de brief open en scan er even doorheen. Auch. Oké, logische reactie. Ik wrijf een beetje awkward over haar schouder. 'Ik help je wel met het martelen van hem. Dat beloof ik je.'


    "I had fun in hell, can I come home now?"


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    NOVA TAMZIN ARCHER
    "Let me talk!"


    16 • YEAR 6 • MUDBLOOD • HUFFLEPUFF • PARTY • ROZA

    'Natuurlijk doe ik mee.' Ze trekt me direct richting de tafel en pakt de rode, plastic cups die ze meteen neerzet. Ik help haar maar af en toe kijk ik naar het mooie meisje naast me. Damn, ze is écht heel mooi. 'Als het goed zijn Caleb, Celeb en Castor hier bijna. Wie horen er nog meer in ons team? We hebben wel wat goede teamgenoten nodig om die drie te verslaan.' Ik lach meteen en voor ik kan antwoorden, drukt ze een kus op mijn neus.
          'Dat je daarbij kan,' plaag ik. Ze is slechts enkele centimeters kleiner dan ik, maar normaal ben ik een van de kleinsten hier, dus nu kan ik eindelijk iemand ermee pesten. Plagen, bedoel ik. 'Ik stem voor Sirius, of zo,' brom ik. Ik zou bij god niet weten of hij goed is in beer pong, maar het is de eerste naam die in me opkomt.
          'Wil je nog wat te drinken? Terwijl we wachten of er nog meer mensen meedoen.'
          Ik kijk naar haar en ik grijns als ik mijn handen op haar heupen leg en haar maar al te graag terug kus. 'Ik hoef niets te drinken... Ik heb jou toch,' grinnik ik. Verstoord kijk ik op als er ineens luid geschreeuw in de common room is en ik richt mijn blik op Sirius en Severus, die met elkaar op de vuist gaan. Ik klak een keer met mijn tong en pak Roza's hand vast. Wel, als dit zo doorgaat, komt er voorlopig niets van dat beer pong. Zucht. En ik had er nog wel zo veel zin in. Sukkels. Ik zou bij god niet weten wat er aan de hand is en ik let om eerlijk te zijn niet echt op wat Sirius naar Severus roept, maar het kan me niet zo heel veel schelen. Het zijn vast weer de problemen die ze altijd hebben en het is niet echt vernieuwend om je bij elk akkefietje af te vragen waar ze in hemelsnaam last van hebben. 'Zijn ze ongesteld, of zo...' giechel ik zacht naar Roza.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    JAMES "PRONGS" POTTER
    "Until the very end."


    16 • YEAR 6 • PUREBLOOD • GRYFFINDOR • HOSPITAL WING • LILY

    Goed. En hoe ga ik hier nu mee om? Ik sta buiten de Hospital Wing en leun even tegen de muur aan. Mijn lippen lijken te tintelen van de kus zie zojuist ongeveer een halve seconde heeft plaatsgevonden en ik moet zeggen dat ik er zelf ook een klein beetje ondersteboven van ben. Het was een impulsieve actie, maar ik moest het doen. Ik weet dat ik beloofd heb haar niet meer op te zoeken na deze date, ook al zei ze net nog wat grappend dat de volgende date in de bibliotheek plaats zal vinden. Dat sowieso niet, want ik heb een hekel aan boeken. Ik heb een hekel aan leren en ik wil dat gewoon niet. Maar daar hoef ik me geen zorgen over te maken, want een volgende date komt er echt niet.
          Een klein beetje wanhopig pak ik mijn telefoon en ik app Sirius meteen met het laatste nieuws. Hij gelooft me eerst niet en hij denkt dat ik op mijn hoofd gevallen ben, maar nadat ik een klein beetje dram, lijkt hij eindelijk te accepteren dat ik het voor elkaar heb gekregen om Lily te kussen. Het stelde weinig voor, want onze lippen raakten elkaar nog geen seconde, maar het heeft mijn hoofd op hol doen slaan. Als ik had geweten dat het zó had gevoeld, had ik veel eerder meer moeite ondernomen om haar voor me te laten vallen. Mary appt me ook meteen en vertelt me dat Lily verliefd op me is. Ik wuif het meteen weg. Als dat zo geweest zou zijn, had ze toch wel wat gezegd? Is ze zo gehecht aan haar reputatie en status dat ze niet toe wil geven dat ik een klein, minuscuul plekje in haar hart heb veroverd?
          Zowel Mary als Sirius als Remus proberen me te overtuigen dat ik terug moet gaan als de heldhaftige prins die de prinses op het laatste moment redt. Dan zwaai ik mijn cape naar achteren en dan zak ik aan haar bed neer en dan kus ik haar. Nou, ik denk het niet. Ik probeer ze allemaal duidelijk te maken dat ik me aan mijn belofte wil houden, ook al kost het me nog zoveel moeite om Lily niet meer te benaderen. Ik sta nog altijd vlakbij de ziekenboeg en ik kan dus in principe elk moment teruggaan en Lily kussen, maar vooralsnog blijf ik hier staan. De dappere, asshole James is even weg en lijkt plaatsgemaakt te hebben voor een verliefde James. Ik bedoel, heb je haar gezien? Zelfs nu ze bont en blauw is van de klap op de grond is ze nog mooi. Haar rode haren zitten dan wel wat door de war maar haar groene ogen springen er nog altijd uit. Ik zucht en wanneer mijn telefoon weer trilt, lees ik de berichten van Sirius in onze groepsapp.

    Padfoot: It was Snivellus.
    Padfoot: I made him pay.
    Moony: Snape hurt Lily?
    Moony: What did you do?!
    Padfoot: He tried to hurt James.
    Padfoot: I hit him in the face.

    Ik staar vol verbijstering de berichten en langzaamaan voel ik mijn bloed beginnen met koken. Het was Snivellus? Probeerde hij mij te vermoorden door mijn bezem te beheksen?! Hoe wist hij überhaupt dat ik naar het Quidditchveld zou gaan? Of waren dit voorzorgsmaatregelen? Wilde hij gewoon net zo lang afwachten totdat ik weer zou moeten gaan trainen zodat ik dan van mijn bezem zou vallen en gewond zou raken? Of nog erger, de dood zou vinden? Dit moet Lily weten. Ze moet weten wat voor vlees ze in de kuip heeft als ze met Snivellus is. Hij verdient haar niet, hij zou alles voor haar doen, maar dit? Ik stop mijn telefoon weg zodra ik Sirius duidelijk heb gemaakt dat hij zichzelf niet in gevaar moet brengen voor mij. Ik kan Snape prima zelf aan, maar eerst moet ik wat anders doen. Lily moet weten wat Snape gedaan heeft en wel nu.
          Ik draai me om en loop terug richting de hospital wing. Ik zie dat Madame Pomfrey enigszins verstoord opkijkt, maar dat kan me echt niet schelen. Ik heb mijn ogen op Lily gericht en ik zie een kleine glinstering in haar groene ogen. Vond ze de kus fijn? Of vond ze er niets aan? Is ze blij dat alles straks over is of geeft ze me heel, heel, heel misschien nog een kans? Godverdomme, ik kan even niet helder nadenken. Alles wordt me wat te veel: het nieuws over Snape en Lily's val en alle andere drama dat mijn hoofd te boven gaat.
          'Lily,' zeg ik buiten adem als ik bij haar aan kom en meteen begin ik te ratelen. 'Ik was het niet, ik heb de bezem niet behekst, maar dat was Snivellus. Hij probeerde mij te vermoorden en niet jou. Ik zou je nooit wat aandoen en dat weet jij ook wel. Snape wilde mij vermoorden en niet jou. Hij heeft het opgebiecht. Hij wilde niet dat jij gewond raakte, maar ik. En fuck, ik wou dat ik kon terugdraaien wat er is gebeurd want het was verschrikkelijk toen ik jou zo op de grond zag liggen. Ik dacht dat je dóód was, verdomme! Je reageerde niet meer op me en ik heb je hier gebracht en ik wil dat alles weer goed komt, maar Snape heeft je dit aangedaan en niet ik!' Buiten adem kijk ik haar aan. Ik wil vervolgen met de woorden 'en ik ben verliefd op je', maar die slik ik net op tijd in. Ik weet niet of ze dat wil horen en ik weet niet of ik klaar ben dat te zeggen, maar in plaats daarvan ga ik op de rand van haar bed zitten. Voor de tweede keer deze avond buig ik me naar haar toe en wederom druk ik mijn lippen op die van haar. Dit keer is het geen klein kusje, maar een lange kus. Ik leg mijn hand op haar zachte, rode wang en ik sluit mijn ogen. Dit is écht een kus.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 22:07 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Lily Evans

    16 • Year 6 • Muggleborn • Gryffindor • Prefect • Hospital Wing • James
    Verward lig ik in bed en voor even ben ik alle pijn vergeten. In shock staar ik naar het schermpje van mijn mobiel, terwijl ik Mary vertel wat er gebeurd is, hoe ik me eronder voel en hoe ik geen flauw idee heb waar dit allemaal zo plotseling vandaan komt. Mijn beste vriendin lijkt het echter wel allemaal uitgevogeld te hebben, want haar antwoord is al even glashelder als idioot. Ik ben niet verliefd op hem. Ik kan niet verliefd op hem zijn. James Potter is een arrogante klootzak die enkel en alleen om zichzelf geeft en die dit enkel en alleen maar als een of andere overwinning zou zien en... Ik schud mijn hoofd, alsof alle gemengde gevoelens die door mijn lijf gieren daarmee ook afgeschud worden. Ik weet wel beter; mijn voornemen om te slapen is in ieder geval volledig onhaalbaar gemaakt.
          Met een ruk kijk ik op als ik mijn naam hoor. Echt mijn naam, niet het Evans dat ik zo van hem gewend ben. Hij is terug en verwachtingsvol worden mijn ogen naar hem toe gezogen. Ik voel mezelf opgelaten; had verwacht dat ik nog wel wat meer tijd zou krijgen om een antwoord te kunnen formuleren op alles wat zojuist is gebeurd, zelfs al is het maar een kleine kus geweest. Ik open mijn mond al om hem te zeggen dat we net zo goed kunnen vergeten dat het überhaupt ooit is gebeurd, omdat dat gemakkelijker en een stuk minder akelig voor ons allebei zou zijn, maar ik sluit mijn mond weer als het James zelf is die een waterval van woorden over zijn lippen laat komen. Totaal overvallen laat ik het over me heen komen, al ben ik zelf te hoog in emoties om daadwerkelijk mee te krijgen wat hij me probeert te vertellen. Severus, bezem, ik, James, dood, zoen.
          Zoen.
          Mijn ogen schieten wat verder open en een verrast geluidje komt uit mijn keel. Mijn hart bonkt als een bezetene in mijn borstkas en ik bereid me voor op het einde van dit... fysieke intermezzo, maar diep van binnen wil ik dat niet en het komt ook niet. Dit is zoveel meer dan het kusje van zojuist. Dit is lang genoeg om de geur van zijn aftershave te ruiken, lang genoeg om zijn lippen te proeven en lang genoeg om mijn ogen toe te laten vallen; om voor heel even meegezogen te worden in dit moment. De kus lijkt ietwat wanhopig, alsof dit daadwerkelijk zijn laatste kans is, of onze laatste kans is, als ik wil uitvogelen onder welke noemer mijn gevoelens voor hem daadwerkelijk geschaard kunnen worden. Wanneer zijn hand zachtjes mijn wang aanraakt, vinden mijn vingers haast automatisch een plekje in zijn zwarte haren en ik weet zelf niet eens waar dat vandaan komt. The heart wants what it wants.
          Onze innige kus eindigt toch nog onverwacht snel en licht hijgend bevinden mijn lippen zich op enkele millimeters afstand van die van James. Het is alsof er een soort van roes door mijn lichaam gepompt wordt en al zijn woorden van zojuist ben ik vergeten. Het liefst zou ik het gevoel dat ik nu heb voor altijd vasthouden, maar de realiteit schroomt nooit om me hard in mijn gezicht te slaan op gelukzalige momenten zoals deze: ik heb het ongelooflijk verpest. Ik heb hem niet weggeduwd, ik heb hem niet afgewezen, ik heb hem verdorie terug gezoend. Hoe moeilijk kan het zijn om mensen ervan te overtuigen dat ik vooral niet verliefd ben op James Potter, en dan ikzelf erbij geteld?
          Misschien... misschien ben ik toch harder op mijn hoofd gevallen dan ik oorspronkelijk dacht. Dit is de grootste fout die ik in tijden begaan heb. Ik ben mezelf niet op dit moment en laat me meesleuren door emoties die ik niet hoor te voelen. Wanneer mijn hoofd weer in orde is en alles weer terug is zoals het normaal ook is, dan zal dit allemaal over zijn en dan wil ik niet dat hij aan het lijntje wordt gehouden. En toch, toch weet ik wel beter, diep van binnen. Weet ik dat dit niet aan mijn hoofd ligt, maar dat dit mijn lang gesmoorde hart is, dat eindelijk van zich kan laten horen. Een kreet, wanhopig schreeuwend dat dit alles behalve een fout is, hoewel ik dat nog altijd betwijfel. Ik voel me wat lichtjes in mijn hoofd en staar James aan, die nog zo dicht bij me is dat ik zijn adem mijn huid voel strelen. Oh Merlin. Zelfs als dit een fout is, dan is het de fijnste fout die ik ooit begaan heb.
          "Ik..." stamel ik, hoogstwaarschijnlijk met het schaamrood op mijn wangen en nog altijd verhit van de kus die we zojuist gedeeld hebben. "Ik... w-w-wat? K-kunnen we dit onder... o-ons houden? Enw-w-atzeije." Way to go, Lily. Laat hem vooral zien dat je de situatie perfect onder controle hebt. Want dat heb ik.
          Niet.





    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 23:49 ]


    She's imperfect but she tries

    ISLA ASHWORTH
    HUFFLEPUFF || SLYTHERIN COMMONROOM || ADA, MAIA || OUTFIT+DARK RED ALL STARS

    she doesn't say "I love you" like a normal person.
    instead, she'll laugh, shake her head, give you a little smile and say "you're an idiot".
    if she tells you you're an idiot, you're a lucky man.

    ’Mijn moeder was de enige in mijn hele familie die me vertrouwde, steunde en van me hield. En ze is weg omdat mijn vader haar heeft vermoord, realiseer je je dat?'
          Isla was inmiddels ook van de bank afgekomen, terwijl de blik in Ada’s ogen haar brak. Ze vond het verschrikkelijk om haar beste vriendin zo te zien, en ze had geen idee hoe ze haar kon helpen omdat ze er de afgelopen zes maanden niet was geweest. Toen Ada nog een glas pakte en die ook kapot smeet tegen de muur, kroop ze lichtelijk in een. ‘Ads, alsjeblieft,’ zei ze zachtjes, terwijl Ada opnieuw haar toverstok op haar richtte. Isla probeerde een kalm gezicht op te zetten, maar was er vrij zeker van dat ze daar behoorlijk in faalde. Ondertussen was Jase ook aangekomen, maar zijn woorden gingen verloren door wat Ada zei. En hoewel ze ontzettend blij was om haar andere beste vriend te zien, zakte dat snel weg toen ze weer aan Ada dacht. Isla wierp een vluchtige blik op Jase, die hem vertelde dat hij Ada geen pijn moest doen. Ze was haast vergeten dat Maia er ook nog was, tot die tussen hun instapte.
          ’Ada… Wat denk je dat je aan het doen bent? Leg die toverstok terug.. Je krijgt spijt van de daad die je anders mogelijk begaat. Je wilt niemand pijn doen.. Of in ieder geval niemand hier, toch?’ Maia had haar hand op die van Ada’s gericht, maar werd al snel aan de kant geduwd door Celeb, of all people. Tot haar grote verbazing nam hij Ada in een knuffel, om hierna haar toverstok af te pakken, haar op de bank neer ze zetten en tegen haar te praten, op een rustige toon.
          Isla wierp een onzekere blik op Jase. Zij was degene die Ada nu zou moeten troosten, niet Celeb. Ze had überhaupt nooit gehoord van Celeb die iemand troostte. Wat had ze gemist de afgelopen maanden? Ada had haar verteld dat Celeb haar had gezoend voor de vakantie, maar ze nam aan dat Ada het haar verteld had als zij nu een stelletje waren. Ongemakkelijk wreef ze over haar blote armen. Ze was wel blij dat Celeb haar probeerde te troostten, maar ze was het niet bepaald eens met wat hij allemaal zei… Misschien was het beter hun nu alleen te laten, maar ze wilde haar niet zomaar in de steek laten. ‘Dankje, Mai,’ mompelde ze zachtjes, waarna ze voor Ada neerhurkte en haar hand vastpakte. ‘Ads… je hebt nog steeds familie, okay? You’re part of my family en dat zal je altijd zijn.’


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Quinn Henrietta Dandelion


    16 • Year 6 • Pureblood • Ravenclaw • Chaser • Slytherin Common Room • Pixie





    Ik volgde Pixie door het feestgedruis naar een tafel waar allemaal drankjes op stonden in verschillende kleuren. Ze schonk twee grote glazen vol met bloedrode wijn en duwde er eentje in mijn handen. Mijn zilveren ring tikte tegen het glas aan, wat een klingelend geluid voortbracht.
    ‘Geniet! Laat je wilde haren zien. Zoen misschien een dronken jongen waar je morgen amper nog iets vanaf weet.’ Verbeelde ik het me, of klonk ze triest. Ik keek haar verbaasd aan en ze nam snel een grote slok uit haar glas. Haar ogen vlogen door de zaal, en ik volgde haar blik. Een steek van eenzaamheid flitste in mijn buik toen ik Nova en Roza heel dicht bij elkaar zag dansen. Voor zover dat ging als je straalbezopen was, dacht ik er cynisch achteraan.
    Een hand sloot zich om mijn pols, waardoor ze voorkwam dat ik mezelf onder ging dompelen in zelfmedelijden. Pixie leidde me naar de dansvloer waarna ze vrij sensuele dansmoves liet zien. Mijn linkerwenkbrauw schoot bedenkelijk omhoog en ik vroeg me af hoeveel alcohol ik nodig zou hebben voordat iemand me zou kunnen overhalen om te gaan dansen. Meteen gooide ik de wijn achterover en liet Pixie achter om mijn glas opnieuw te vullen met de woorden:
    ‘Dat had je gedacht Pixie! Maar met een nuchter hoofd krijg je me echt niet aan het dansen!’ Ik wurmde me langs een aantal mensen, zonder goed te tijd te nemen om te zien wie het waren. Bij de tafel aangekomen, schonk ik mijn grote wijnglas vol met vodka. Leunend op de tafel bleef ik op een veilige afstand staan van Pixie en liet ik mijn blik door de ruimte dwalen.
    Mijn oog viel op Sirius die in een hoekje met een blond meisje stond te praten. Ik glimlachte en schudde mijn hoofd toen ik zag dat hij een arm om haar heen sloeg. Aan haar glimlach was te zien dat ze hem geen onwelkom gezelschap vond.
    Zou iemand het merken als ik gewoon de hele fles pakte en die aan mijn lippen zette? Meteen griste ik een fles van de tafel en ging iets meer aan de kant omdat de dansers gevaarlijk dicht in mijn buurt kwamen.
    ‘Denk je dat je zomaar mijn beste vriend kan proberen te vermoorden, zonder dat je daar een prijs voor betaald?' Sirius stem zorgde ervoor dat mijn ogen zich weer op hem vestigde. Ik zag dat hij uithaalde en dat zijn vuist in het midden van het gezicht van Severus neerkwam. Ik kon net niet verstaan wat hij tegen het meisje zei, maar Sirius duwde Sev hard tegen de muur aan. Hij haalde weer uit, dit keer in zijn maagstreek.
    ‘Sirius! Damn!’ Zo snel mogelijk rende ik naar de jongens toe en probeerde ze uit elkaar te trekken. De fles die ik in mijn handen had gehad, lag vast ergens op de grond. Door de lichte waas in mijn hoofd en de adrenaline kon het me even niets schelen.
    ‘Sirius stop! Jeez! Er is een dame in je gezelschap!’ Met een ferme tik op zijn achterhoofd hoopte ik dat Sirius zijn aandacht naar mij zou verplaatsen en Severus iets losser zou laten.



    She needed a hero, so that is what she became

    [ bericht aangepast op 24 feb 2017 - 15:02 ]


    I have seen my own sun darkened

    JAMES "PRONGS" POTTER
    "Until the very end."


    16 • YEAR 6 • PUREBLOOD • GRYFFINDOR • HOSPITAL WING > SLYTHERIN COMMON ROOM • LILY

    Dit keer duwt ze me ook niet weg maar ik merk dat ze zelfs in de kus opgaat. Net als ik. Het voelt geweldig. Mijn hand streelt langs haar wang en ik voel dat haar handen door mijn haren gaan. Oh fuck. Na niet al te lange tijd verbreken we toch de kus en het heeft me de adem benomen. Dit. Was. Geweldig. Serieus. We praten nog niet en ik voel haar warme adem tegen mijn lippen aan. Ik kan nog even niets uitbrengen. Eindelijk, na al die tijd, heb ik een echte kus met Lily gedeeld en het voelde beter dan ik me ooit voor had kunnen stellen.
          'Ik... Ik... w-w-wat? K-kunnen we dit onder... o-ons houden? Enw-w-watzeije.' Ze stamelt wat en ik moet er even over nadenken voor ik weet wat ze zegt en hoe ik daarop moet reageren.
          'Uh, ja, prima,' mompel ik en ik ga op de stoel die naast haar bed staat zitten. Daar zat ik zo'n vijftien minuten geleden ook al, maar toen deed ik stom en ging ik weg. Nu ben ik weer terug, gelukkig. Het was fijn, maar ik weet niet precies hoe het verder gaat. Ik wil natuurlijk graag met haar verder want ik denk hier al jaren aan, maar nu ben ik te geshockt om wat zinnigs uit te brengen. 'En eh... Wel, wat ik zei... Snape heeft mijn bezem behekst. Hij wilde mij pijn doen.' Maar of ze me zal geloven, weet ik niet. Ze kent Snivellus veel langer dan dat ze mij kent en ik weet niet of ze in wil zien dat hij het heeft gedaan. Ik haal mijn schouders op en sta op van de stoel, waarna ik mijn hand even door mijn haar haal. 'Ik ga maar weer eens... Beterschap, Lily.' Ik glimlach haar toe en geef nog een kneepje in haar hand, waarna ik me omdraai en voor de tweede keer in een kwartier de ziekenboeg verlaat. Ik voel haar lippen nog altijd op die van mij branden en de bewegingen van haar vingers door mijn haar. Fuck, ik heb behoefte aan een drankje en wel nu. Ik wil dit nooit vergeten, maar nu heb ik even wat drank nodig om mijn gedachten op een rijtje te krijgen. Drank en een sigaret of twee, denk ik. Ik rook vrijwel nooit, maar op een feestje vind ik het altijd wel fijn.

    Ik kom uiteindelijk aan bij de common room van Slytherin en ik mompel het woord pureblood zodat ik naar binnen kan lopen en meteen word ik omgeven door luide muziek en de lucht van alcohol. Dit is leuk, en ik ben benieuwd hoeveel mensen al weten van de zoen tussen mij en Lily. Ik heb het Sirius verteld en ik ben vrij zeker dat Lily het tegen Mary en misschien tegen meer vriendinnen heeft verteld. Ik zal het niet doorvertellen, want zij wilde dat niet. Ik kan me amper inhouden, maar ik houd me aan mijn woord...

    [ bericht aangepast op 24 feb 2017 - 21:07 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    Primrose 'Pixie' Matilda York
    Ravenclaw || Outfit || Time to cheer up a girlfriend || Slytherin Common Room > Hospital Wing || Quinn > Lily

    Ik trok met een glas vol wijn Quinn de dansvloer op en begon te dansen, maar zelf leek het meisje daar niet zo geinteresseerd in te zijn. Ik rolde met mijn ogen en vulde mijn en haar glas nogmaals vol met de rode vloeistof. Ik nam nog een paar slokken, toen me opviel dat James hier wel was, maar Lily niet, terwijl ze de laatste tijd toch best klef leken. Ik stuurde haar een berichtje en ze bleek in de Hospital Wing te liggen. Daarmee pakte ik twee flessen wijn en een schoon glas, zodat ze toch wat kon meegenieten van het feestje. Zonder ook maar een glimp van Sev te hebben opgevangen, die mij op het feest zou treffen, ging ik de Common Room uit en liep vlug over de donkere gangen richting de Hospital Wing. Mijn hakken klikten vrolijk achter mij aan, terwijl ik de laatste wijn uit mijn glas dronk. Ik kon zo gezellig met Lily verder drinken. Ik klopte aan bij de deur, wachtend tot er open werd gedaan, in de hoop dat ik niet stoorde. Gelukkig werd er snel open gedaan, door een Madam Pomfrey die wel erg verbaasd keek, mogelijk door mijn outfit en de wijn die ik vast heb. "Ik kom Lily opvrolijken." zei ik vrolijk "Houd het rustig, kind. En wees blij dat er niet velen op de zaal liggen." zei ze, voor ze me binnen liet en naar Lily's bed begeleidde. Ik ging op de stoel naast haar bed zitten en zette de twee glazen en de twee flessen op haar nachtkastje. "Als je niet naar het feest kan komen, breng ik het feest wel naar jou." Met die woorden trok ik de eerste fles open en schonk de glazen vol. "Dus hoe komt een Prefect in de Hospital Wing op een avond van een semi-legaal feest?" Ik zette de fles weer neer en pakte mijn glas op, om er rustig aan te drinken. Ik had weinig zin om dronken in het bed naast haar te belanden. Als ik ergens zou belanden was het met haar in bed, maar volgens mij was Lily daar niet van. Ik hield het dus maar bij wijn en niet te dronken worden.


    Bowties were never Cooler


    yu had ff een stalking Finn Harries on tumblr momentje
    Jason Axel O'Donnell
    “It seemed perfect: the concept – free from any regret, another couple based on teen sex.”



    Er kan amper een 'boe' of 'ba' van af, want dit theekransje is een stuk minder gezellig dan ik in eerste instantie dacht. Adalae lijkt van streek te zijn om iets wat ik niet begrijp en ook niet noodzakelijk hoef te begrijpen. Het is ook een beetje teleurstellend dat mijn en Isla's weerzien een stuk minder enthousiast, emotioneel en 'Amerikaanse blockbuster fim'-achtig is dan verwacht. Sterker nog, Isla is te druk bezig met Adalae kalmeren, gezien deze een toverstok op haar gericht heeft. Wat heb ik in God's naam gemist dat Ada nu zo cuckoo is geworden? Mijn wereld staat al helemaal op z'n kop als Celeb degene is die min of meer erin lijkt te slagen het meisje te laten bedaren – op zijn eigen, hork-achtige, soort van emotieloze manier. Ik krab even ongemakkelijk aan mijn nek en sta de gehele situatie gewoon een beetje hersenloos aan te gapen. Celeb besluit dat het een goed moment is om de post te lezen. Op een feestje, because why the fuck not?
          ‘Hey uhm, Isla?’ zeg ik zachtjes en por haar in haar zij. ‘Is alles okay enzo, want eh– ja...’ Ik gebaar subtiel naar Ada en glimlach ongemakkelijk naar haar. ‘Uhm, we zijn hier zeg maar op een feestje dus eh– wil iemand van jullie dansen...’ begin ik, ‘of hebben jullie nog even nodig om dit–’ ik gebaar naar niemand in het bijzonder en zwaai wat met mijn handen ‘–uit te vogelen. Want dan kan ik ook weer gaan en later terugkomen? Wil iemand misschien iets te drinken anders?’

    dit is zo crap maar anders houd ik jullie op



    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Slytherin Common Room • Isla & Co


    I just caught the wave in your eyes



    Severus "Sev" Snape


    "Beating up a dog called Sirius Black"


    Monster




    “Snivellus,” hoor ik hem zeggen. Nee, hea? Je maakt een grapje zeker? Sirius kwam recht op mij af en voordat ik het wist, greep hij mijn toverstok uit mijn broekzak.
    ”Priori incantatem,” Ik probeerde mijn toverstok terug te pakken maar mijn toverstok liet mijn laatste spreuk zien. Fuck. Mijn toverstok eindigde op de grond en Sirius’ gezicht zag rood van de woede.
    “Denk je dat je zomaar mijn beste vriend kan proberen te vermoorden, zonder dat je daar een prijs voor betaald?” Voordat ik het wist, maakte mijn neus een misselijkmakend geluid en pijn.. Ik greep naar mijn neus.
    ”Smerige hond dat je bent!” Sirius draaide zich terug en ik eindigde met mijn rug tegen de muur. Een klap in mijn maag en ik voelde spuug in mijn gezicht. In de verte hoorde ik een bekende stem maar ik kon me niet echt focussen. Het voelde aan alsof alle lucht uit mijn longen werden geslagen. Ik spuugde op de grond en zat alleen bloed. Donkerrood bloed. Ik zag Quinn zodra ik opkeek en ik wilde haar totaal niet hier hebben.Ik was het zat. Zo zat. Elke keer maar over me heen laten gaan wat die smerige hond over mij rondbazuint op school. Altijd maar weer Severus voor schut zetten omdat hij toch niks doet. Ik duwde Sirius van me af en balde mijn vuist.
    ”Laten we eens kijken of deze hond daadwerkelijk tanden heeft.” Ik haalde uit en raakte Sirius op zijn kaak en hij verloor zijn balans. Sirius viel op de grond en ik vond het heel amuserend hoe hij daar op de grond lag maar ik was nog niet klaar. Vluchtig liep ik naar Quinn en duwde haar naar achteren. Uit het vechtgedeelte.
    "Hou je erbuiten,Quinn." Zei ik met een strenge stem en draaide me om. Naar Sirius. Met grote stappen liep ik op Sirius af en trok hem omhoog aan zijn kraag.
    ”Waar is je grote bek nu, hea?” Ik kon Sirius zijn gezicht niet lezen maar dat boeide mij ook niet. Langzaam liet ik mijn vuist omhoog gaan en ik glimlachte. Het zal wel de most disturbing gezicht zijn geweest, met bloed bedekt en een glimlach. Ik haalde uit met volle kracht en raakte zijn oogkas.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2017 - 0:36 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."