• WELCOME TO
    ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆
    RIVERDALE





    RIVERDALE
    Hoewel Pop’s één van de weinige lichtpuntjes is gelegen in het onbekende Amerikaanse stadje is het zeker niet de enige dat er te zien is. Deze stad kun je zo goed als in 4 opdelen. Zo heb je de Townhall in het Noordelijke centrum van de stad net zoals de dure shoppingstraat, de Roving Eye en de Pembrooke appartementen voor de rijkelui. Ietswat naar het oosten van het Centrum vind je de Riverdale High School en het Carson College waar de meesten na hun highschool gaan om te studeren Evenals the Sherrifstation en de gemiddelde woonwijken.
    Naar het Westen heb je het befaamde Evergreen forest en Sweetwater River en voor wie naar het zuiden trekt is beter gewaarschuwd. Dit is het territorium van de Southside Serpents waar je ook de beruchte Whyte Wyrm bar hebt waar je de meest illigale dingen zult tegenkomen. Dus you better watch out...Niet ver daarvan toe heb je de armere wijken en het trailer park en had je de Twiligh drive in al is deze al een eindje gesloten.






    Het praattopic is hier!!!!! Bespreek je relaties en hou het gezellig (flower)

    [ bericht aangepast op 9 april 2017 - 12:18 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Voldymort schreef:
    Dan zal ook de relatie tussen Mo en Jem vervallen, denk ik. Gaat deze RPG nog door want het is best dood. D:



    I hope so :c ik zou het enorm jammer vinden moesten mensen niet meer mee doen. Maar het is me opgevallen dat heel Q nogal doods is.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik probeer vandaag nog te posten iig.


    Bowties were never Cooler

    Sorry voor het lange wachten, life happened.
    Ik ga vanavond aan de slag met mijn achterstallige posts.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik wil ook nog wel doorgaan, maar ik heb dan wel iemand voor Willow nodig. Sinds ze eigenlijk bij Jem was. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    GreenIight schreef:
    Ik wil ook nog wel doorgaan, maar ik heb dan wel iemand voor Willow nodig. Sinds ze eigenlijk bij Jem was. ;3


    Ze kan gerust bij Rachel en Floyd zitten als Miriam dat goed vind? c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    GriffeI schreef:
    (...)

    Ze kan gerust bij Rachel en Floyd zitten als Miriam dat goed vind? c:


    Natuurlijk


    Bowties were never Cooler

    GriffeI schreef:
    (...)

    Ze kan gerust bij Rachel en Floyd zitten als Miriam dat goed vind? c:


    Oké is goed. Waar zijn ze? (Ik reageer dan trouwens morgen, want anders krijg je slechte mobiele stukjes ;3)


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    GreenIight schreef:
    (...)

    Oké is goed. Waar zijn ze? (Ik reageer dan trouwens morgen, want anders krijg je slechte mobiele stukjes ;3)


    ze zijn hamburgers en milshakes aan het eten in een booth bij Pops c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    GriffeI schreef:
    (...)

    ze zijn hamburgers en milshakes aan het eten in een booth bij Pops c:



    Kunnen we dan doen dat ze haar wel echt hebben uitgenodigd, want ik denk niet dat Willow heel snel in haar eentje zou gaan of zonder een afspraak ya know?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    GreenIight schreef:
    (...)


    Kunnen we dan doen dat ze haar wel echt hebben uitgenodigd, want ik denk niet dat Willow heel snel in haar eentje zou gaan of zonder een afspraak ya know?


    Dan moet Rachel dat hebben gedaan, want Floyd kent haar eigenlijk niet


    Bowties were never Cooler

    Sure! C: Rachel zal haar er wel bij gewenkt hebben c: Wil je dat ik mijn post aanpas?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    GriffeI schreef:
    Sure! C: Rachel zal haar er wel bij gewenkt hebben c: Wil je dat ik mijn post aanpas?


    Als je dat niet teveel moeite vind ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    GreenIight schreef:
    (...)

    Als je dat niet teveel moeite vind ;3


    No problem c; zal ik doen dat ze net pop's binnen is


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dan verwerkt ik het ook meteen in mijn post


    Bowties were never Cooler

    Sorry dat het zolang duurt. Ik vraag me af of het uberhaupt nog zin heeft hierop te reageren ;x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered